Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista naista kiusataan? Varsinkin miehet?

Vierailija
21.02.2025 |

Mä oon mielestäni kiltti, empaattinen, välitän muistakin kuin itsestäni, autan muita ja olen ulkoisesti ihan "normaali", ei ole mitään tiettyä piirrettä että tarvisi tahallaan kenenkään kiusata mua (siis että liittyisi ylipainoon tms., vaikka sekään ei missään nimessä kiusaamista oikeuta), mutta jostain syystä miehet ovat mua aina härnäämässä ja olen jotenkin puolustuskyvytön sen suhteen. :( 

Pelleilevät ja tulevat "iholle" härnäämään. Se on olevinaan leikkimielistä ja hauskaa, mutta tuntuu kuin aikuiset miehet repisivät mua letistä ja juoksevat sitten karkuun.

Jos tähän puuttuisin, niin sitten pidettäisiin tiukkiksena. Joskus kun olen jotain sanonut niin naureskellaan. 

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et tykkää tuosta käytöksestä ja haluat että se loppuu, niin kyllä sun nyt ap pitää vaan alkaa tiukkikseksi. Teet selväksi, että tuollainen ei käy, ja että seuraamuksia tulee, jos sanaasi ei uskota. Esim. töissä sanot, että jos kiusaaminen ei lopu, menet seuraavaksi kertomaan asiasta esimiehelle. Vapaa-ajalla poistut porukoista, joissa tällaista tapahtuu eikä sinua kunnioiteta sen vertaa, että uskottaisiin kun sanot että ei käy.

sitä mäkin ihmettelen miksi joku pelkää olla tiukkis? tolleen pelleilyn sallimana antaa vaan lisää valtaa tyypeille ja vahvistaa sen että sun itsetunto on kiinni heidän käytöksestä, kun et uskalla puolustaa itseäsi arseilulta.

Vierailija
22/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvaltaisella alalla. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkujouluissa mut ollaan jopa työnnetty kerran seinää vasten ja yksi "pökki" mua hetken takaa housut jalassaan toki, olin niin hämmentynyt että poistuin vaan paikalta itku kurkussa.

Kerran on revitty syliin ja pompotettu kuin lasta.

Olen siis vain tosiaan 154cm pitkä. Ap 

Okei, ei käy kateeksi enää. Iljettävää!

Vierailija
24/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvaltaisella alalla. Ap

on tässä nyt muitakin ollut miesvaltaisella alalla, niin rivityöntekijänä kun esimiehenäkin porukassa jossa valtaosa miehiä..ei miesvaltaisuus ole mikään lupa olla k-pää työkaveria kohtaan sen sukupuolesta riippumatta. Mutta saa toki hymistellä ja punastella ja jatkaa entiseen tyyliin, kukaan muu ei sitä sun puolesta voi lopettaa.

Vierailija
25/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelemattomia. Ei miehet viitsi kiusata naista, joka on ns. toisen oma. 

Vierailija
26/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et tykkää tuosta käytöksestä ja haluat että se loppuu, niin kyllä sun nyt ap pitää vaan alkaa tiukkikseksi. Teet selväksi, että tuollainen ei käy, ja että seuraamuksia tulee, jos sanaasi ei uskota. Esim. töissä sanot, että jos kiusaaminen ei lopu, menet seuraavaksi kertomaan asiasta esimiehelle. Vapaa-ajalla poistut porukoista, joissa tällaista tapahtuu eikä sinua kunnioiteta sen vertaa, että uskottaisiin kun sanot että ei käy.

sitä mäkin ihmettelen miksi joku pelkää olla tiukkis? tolleen pelleilyn sallimana antaa vaan lisää valtaa tyypeille ja vahvistaa sen että sun itsetunto on kiinni heidän käytöksestä, kun et uskalla puolustaa itseäsi arseilulta.

No kun ei siellä työpaikalla ole juuri muita naisia samalla osastolla ja siellä on sopeuduttava miesten huumoriin. Olen kuin joku maskotti, olen vielä valitettavasti rintava ym. niin naiseksi erotun kyllä siinä porukassa. Osa on tosi kivoja tyyppejä, asiallisia, mutta monilla ei ole kahvihuoneessa muuta tekemistä kuin pelleillä mulle. Ap

Vierailija
27/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että tuollainen kuvailemasi on yleistä jos vaikutat heikolta tai olet alempana hierarkiassa jotenkin vaikka pomo alainen tai professori opiskelija. Loppuu sillä sekunnilla kun alat napakasti pitämään puoliasi.

Vierailija
28/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ei siellä työpaikalla ole juuri muita naisia samalla osastolla ja siellä on sopeuduttava miesten huumoriin. Olen kuin joku maskotti, olen

sitten alat pelleilee takaisin että Terolla on pieni ja Mika tykkää pojista..alkaisiko menemään jakeluun kun osuu omaan nenään.

Vierailija
29/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen juurikin varastonhoitaja. Kirjanpitoa ym. Työstäni pidän paljon! Ap 

Vierailija
30/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkujouluissa mut ollaan jopa työnnetty kerran seinää vasten ja yksi "pökki" mua hetken takaa housut jalassaan toki, olin niin hämmentynyt että poistuin vaan paikalta itku kurkussa.

Ja sinä vaan siedät tuollaista? Jos mulle yritäisi tehdä niin olisi kyllä helvetti irti. 

Vierailija
31/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistimies kiusaa ketä vaan.

Vierailija
32/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä vaan siedät tuollaista? Jos mulle yritäisi tehdä niin olisi kyllä helvetti irti. 

Oletko 130-kiloinen nainen? Sitten voisi jopa pelottaa...

Vierailija
33/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne oli kyllä kännissä koko porukka, kuulostaa pahemmalta tässä, eivät luultavasti edes muista tehneensä noin. Ap 

Vierailija
34/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mä tähänkin lankaan vastasin kun ei tainnu päästä automaatti moderoinnista läpi?

Vierailija
35/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoitsetuntoinen kiusaa myös, koska kokee naiset uhkaksi. Usein ihan syystä. 

Vierailija
36/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ei siellä työpaikalla ole juuri muita naisia samalla osastolla ja siellä on sopeuduttava miesten huumoriin. Olen kuin joku maskotti, olen

Ei, tuommoiseen ei tarvitse eikä pidä sopeutua! Itsekin olen ainoa nainen tiimissä äärimmäisen miesvaltaisella alalla, mutta todellakaan tuollaista en sietäisi hetkeäkään. Tuota maskotti-ajattelua vastaan jouduin ekat vuodet kyllä kovasti taistelemaan, siinä mielessä että ajateltiin etten ole kova osaaja, vaan vain söpö maskotti ja kahvipullien tilaaja. Minäpä nostin aika äkkiä hälyn jos huomasin etten ole sukupuoleni takia tasa-arvoinen, esim. minut laitettaisiin jatkuvasti kokoussihteeriksi ja saman koulutuksen ja tehtävänimikkeen omaavia miehiä ei. Samoin minkäänlaista asiatonta käytöstä ja seksuaaliobjektisointia en ole sietänyt sitten yhtään. Olen suoraan sanonut päin näköä mielipiteeni sellaisesta, ja sen ettei sellainen kuulu nykyajan työpaikoille. Kerran olen myös kertonut esimiehelle erityisen pahasta tapauksesta, joka ei uskonut puhetta. Seuraavissa yt:issä siitä päästiin.

Vierailija
37/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajattelit, että on hyvä idea tehdä tänne keskustelu!?!??! Työkaverithan tunnistaa sut tästä!!!

Vierailija
38/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiku mä nimenomaan toivoisin, että nämä härnäämistä harrastavat ymmärtäisivät itse lopettaa. Ap

No, hyvänen aika viestitä niille, että et tykkää. Voit sanoa: lopeta tuo en pidä siitä, ymmärrätkö?

Äläkä sano sitä hiljaisella hissukan äänellä vaan reippaasti silmiin katsoen.

Vierailija
39/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn jutut kuulostaa vähän keksityiltä, anteeksi nyt vaan. En ole törmännyt tuollaiseen ikinä edes sivustakatsojana.

Vierailija
40/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko 130-kiloinen nainen? Sitten voisi jopa pelottaa...

pienkokoinen sähäkkä nainen voi iskeä sellaiseen kohtaan jossa sillä 130kg painolla ei ole merkitystä, kirpaisee varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä