Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista naista kiusataan? Varsinkin miehet?

Vierailija
21.02.2025 |

Mä oon mielestäni kiltti, empaattinen, välitän muistakin kuin itsestäni, autan muita ja olen ulkoisesti ihan "normaali", ei ole mitään tiettyä piirrettä että tarvisi tahallaan kenenkään kiusata mua (siis että liittyisi ylipainoon tms., vaikka sekään ei missään nimessä kiusaamista oikeuta), mutta jostain syystä miehet ovat mua aina härnäämässä ja olen jotenkin puolustuskyvytön sen suhteen. :( 

Pelleilevät ja tulevat "iholle" härnäämään. Se on olevinaan leikkimielistä ja hauskaa, mutta tuntuu kuin aikuiset miehet repisivät mua letistä ja juoksevat sitten karkuun.

Jos tähän puuttuisin, niin sitten pidettäisiin tiukkiksena. Joskus kun olen jotain sanonut niin naureskellaan. 

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan naisia on kiva kiusata kuin koulussa, että hiipii taakse ja aukaisee liivien hakaset ja pakenee paikalta :D

Siinähän jäävät ähräämään niitä.

Huomaa, että et ole koskaan naisten liivejä avannut! 😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
62/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi päättää joko olla ikuinen pelkuri ja juosta tilanteita pakoon tai karjaista kunnolla ja asettaa rajat häiriköinnille. Mikä olisi muka pahinta, jos huudat pää punaisena ääliölle? Et sinä potkuja saa kun kerrot, että sua on tuo tyyppi rääkännyt kaiken aikaa härskeillä höpinöillään.

Kellään ei ole velvollisuutta olla setämiesten limaisen fantasian kohde työssään eikä vapaa-ajallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jätkät nyt niin että jos minä sattuisin paikalle niin se on kung fuu,loppuis se nauru.

Vierailija
64/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä voi päättää joko olla ikuinen pelkuri ja juosta tilanteita pakoon tai karjaista kunnolla ja asettaa rajat häiriköinnille. Mikä olisi muka pahinta, jos huudat pää punaisena ääliölle? Et sinä potkuja saa kun kerrot, että sua on tuo tyyppi rääkännyt kaiken aikaa härskeillä höpinöillään.

Kellään ei ole velvollisuutta olla setämiesten limaisen fantasian kohde työssään eikä vapaa-ajallaan.

Pahinta?

Saat naurut ja vähättelyt osaksesi, koska hikeennyt ja menetät pinnan. Kiusoittelevat vain enemmän. Nauravat tunteillesi.

Sellaisia jotkut ovat. Nauttivat, kun saavat toiselta vahvan reaktion.

Vierailija
65/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuvaile niitä "miehiä", mahdetaanko tunnistaa "mies"tyyppi? Ei taida naiset heitä kiusotella.

Vierailija
66/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juuri tämä, että se mun nolostuva reaktio saa vaan lisää sitä hurmosta aikaan. Yleensä ne nuoremmat 20-25v. ovat asiallisia, pahimpia 40-50v.

Monet 30-40v. ovat pienten lasten väsyneitä isejä, jotka eivät juuri mitään edes juttele.

Ap 

Vierailija
67/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apn jutut kuulostaa vähän keksityiltä, anteeksi nyt vaan. En ole törmännyt tuollaiseen ikinä edes sivustakatsojana.

Ap kertoi olevansa varastonhoitaja. Valitettavasti noilla miesvaltaisilla duunaripaikoilla tällaista esiintyy. Itse olin nuorena välivuotta kuljetusliikkeen varastolla töissä, ja oli myös hyvin tukala paikka nuorena naisena olla. Jo se koko miljöö tissikalentereineen seinällä jne, ja sitten tosiaan minuakin pyrittiin kohtelemaan vain seksiobjektina. 

Matalan koulutuksen duunaripaikkoihin hakeutuu kaikenlaisia kilipäitä. Osa on toki ihan fiksuja mutta sitten on se porukka, josta huomaa, ettei rima ole kamalan korkealla. Ap:n kuvailun perusteella voisin veikata, etteivät nämä häntä kiusaavat miehet ole normaaliälyisiä eivätkä muutenkaan ihan täydellä pakalla pelaavia. Pikkulapsista on hauska saada reaktioita irti ihmisistä ja tehdä kaikkea kiellettyä, koska ovat niin kehittymättömiä. Aikuisen pitäisi pystyä parempaan mutta jotkut eivät syystä tai toisesta kehity sille asteelle koskaan.

Aloittajalle sellaiset terveiset, että älä tee tukalasta tilanteesta vielä tukalampaa miettimällä, mitä vikaa sinussa on. Ne sinun kimpussasi olevat miehet ovat selvästi niin vajaita, etteivät luultavasti ymmärrä minkäänlaisia signaaleja. Kun maailmaa ei osata hahmottaa kuin oman itsen kautta, on yksi ja sama, mitä sinä teet, sanot tai miten reagoit heihin. Koska he pitävät käytöstään ilmeisesti hauskana, he kuvittelevat tosissaan, että totta kai se on sinunkin mielestäsi hauskaa. Käsityskyky ei vain riitä ymmärtämään, että sinä olet heistä erillinen ihminen omine tarpeinesi ja tunteinesi.

Vierailija
68/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksittyä tietenkin, vaikka taustalla jotain todellisuuspohjaa.

On hyvin yksinkertainen, nopea tapa.

Poistu.

Äänestä jaloillasi.

Tavallaan ghostaat, mutta oikeutetusti.

Tämä oli minun kommenttini.

154 cm varastonhoitaja-Ap:lle

sivulta sympatiat. 

Ei ollut tarkoitus kommentoida,

mutta menköön tämä vielä.

yt

pidempi n, särmä ja jämpti!👋

Vierailija
69/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai miehetkään yleensä parhaiten jaksa sellaisten seuraa. Pitää sitten esittää vielä lisäksi, ettei ole huomannut torjuntaa ja tunkeilla aina ja kaikkialla.

Vierailija
70/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juuri tämä, että se mun nolostuva reaktio saa vaan lisää sitä hurmosta aikaan. Yleensä ne nuoremmat 20-25v. ovat asiallisia, pahimpia 40-50v.

Monet 30-40v. ovat pienten lasten väsyneitä isejä, jotka eivät juuri mitään edes juttele.

Ap 

Ilmankos, nyt tajuan! Yrittävät ehkä jelpata sua normaaliksi ja vapautuneeksi ymmärtämättä miten reagoit??

Vierailija
71/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa tuo ihastus-väite.

Kyllä yleisesti ottaen kaikenlaisia ihmisiä kiusataan. Kiusaamisella ei ole mitään tekemistä ihastumisten kanssa, mikäli kyse ei ole siis pikkulasten välisistä ihastumisesta.

Sekoitatkohan nyt härnäämisen ja kiusottelun kiusaamiseen? Kiusaaminen on väkivaltaa, ei mitään muuta.

T: Tuntematon 

Mutta ihan kaikenlaiset ihmiset eivät kiusaa, ei lapsista eikä aikuisista. Kannattaa kääntää katse ennemmin näihin kiusaajien, ja mikä heitä yhdistää.

Minua kiusattiin, vähän, ja jätettiin ulkopuolelle alakoulussa. Yläkoulussa kiusaaminen väheni. 

Vaihdoin toiseen kouluun mennäkseni lukioon. Kiusaaminen loppui kuin seinään ja koko lukion ajan kuuluin niihin suosittuihin tyyppeihin. Olin se sama ihminen, vain ympäristö ja muut ihmiset siinä muuttuivat.

Tämän jälkeen kohtasin kiusaamista yliopistotasolla, vain yhden ihmisen taholta. Kyseinen henkilö on autisti. Kaikki muut suhtautuivat minuun arvostaen ja ystävällisesti, paitsi tuo autistimies.

Vierailija
72/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autistisia/Aspergereita.

Vierailija
73/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autistisia/Aspergereita.

Tuskin. Tuollaisen kiusaamisesta lähtee pahimmillaan henki. Ovat pitkävihaista porukkaa.

Vierailija
74/75 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autistisia/Aspergereita.

Tuskin. Tuollaisen kiusaamisesta lähtee pahimmillaan henki. Ovat pitkävihaista porukkaa.

Näin on. Vaikka itse olisivat aloittaneet kiusaamisen, ja kiusattu pistänyt vastaan ja pulustautunut, niin autisti näkee vain sen, mitä on itse kokenut ja ohittaa täysin oman osuutensa kaiken alullepanijana. 

Vierailija
75/75 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän