miten pesette rintaliivinne?
Mulle sanottiin että ei koneeseen, vaan menet suihkuun rintaliivit päällä. Annat liivirn kastua ja puristelet niistä vedet pois ja sama uudelleen. Sen jälkeen kuivumaan ja näin olen tehnytkin.
Kommentit (157)
Kaarituelliset liivit käsin pesualtaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaarituillet rikkoo pesukoneen. Kaarituillisia ei ikinä pesukoneeseen.
Pesupussissa.
Ei auta psupussi sillä raudat tulee sen pesupussinkin läpi.
Ei mulla vaan.
Pesen aina käsin, ei tarvitse ostaa niin usein uusia liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaarituillet rikkoo pesukoneen. Kaarituillisia ei ikinä pesukoneeseen.
Pesupussissa.
Ei auta psupussi sillä raudat tulee sen pesupussinkin läpi.
Itse olen keski-ikäinen ja olen koko elämäni ajan pessyt liivit koneessa. Samoin tekee äitini ja sisareni. Yhtään konetta ei ole vielä hajonnut kaaritukien takia. En sano etteikö se olisi mahdollista, mutta kaikessa piilee riski.
Cubus liiveistä irtoilee kaikenlaista aina.
Nukka tarttuu liiveihin jatkuvasti, siksi pesen käsin.
Vierailija kirjoitti:
Pesen aina käsin, ei tarvitse ostaa niin usein uusia liivejä.
Millä tavalla sä ajattelet sen huenopesuohjelman olevan paljon kuluttavamp kuin käsin huljuttelu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan aina ihan sellaisenaan pesukoneeseen ja ne kestävät minkä kestävät. Ei kukaan kuitenkaan yksiä liivejä puolta vuotta kauempaa käytä. Ellei sitten ole joku nuukailija joka pitää jopa vuoden samoja liivejä, mutta kyllä normaali ihminen heittää puolivuotta vanhat liivit jo roskiin.
Eikö ne kestä sinulla puolta vuotta kauempaa? Millaisia halpoja ritsoja oikein käytät?
Ihan vaan Mirialesta tilaan, en sen kummempia ja mulla on aika isot C kupin tissit, niin kai niitä nyt kuluu.
Nuohan on ihan halpapaskaa niin siksi ne ei kestä. Eikä sulla mitkään isot rinnat ole kun on C-kupit. Ihan normaali kuppikoko.
Mulla on G-kuppi ja rintaliivit maksaa vähintään 60€. Ei todellakaan tule mieleen ostaa uusia liive
No sori vaan,että sulla on rumat säkit rintojen tilalla. Lihavien ongelma, ei normaali naisten. En kyllä muutenkaan pidä mitään liivejä puoltavuotta kauempaa,ihan hygienia syistäkin. Sulla varmaan samat pikkaritkin vuosikausia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan aina ihan sellaisenaan pesukoneeseen ja ne kestävät minkä kestävät. Ei kukaan kuitenkaan yksiä liivejä puolta vuotta kauempaa käytä. Ellei sitten ole joku nuukailija joka pitää jopa vuoden samoja liivejä, mutta kyllä normaali ihminen heittää puolivuotta vanhat liivit jo roskiin.
Eikö ne kestä sinulla puolta vuotta kauempaa? Millaisia halpoja ritsoja oikein käytät?
Ihan vaan Mirialesta tilaan, en sen kummempia ja mulla on aika isot C kupin tissit, niin kai niitä nyt kuluu.
Nuohan on ihan halpapaskaa niin siksi ne ei kestä. Eikä sulla mitkään isot rinnat ole kun on C-kupit. Ihan normaali kuppikoko.
Mulla on G-kuppi ja rintaliivit maksaa vähintään
Nyt kyllä pitää kyseenalaistaa, että millä tavalla hygienia syistäkin? Kyllähän niitä pestään kuitenkin. Pitäväthän miehetkin boksereita niin kauan että pallien kohdalta mahtuu nyrkki läpi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on G-kuppi ja rintaliivit maksaa vähintään
Kylläpä sulla meni kovasti tunteisiin ja piti alkaa mua rumasti haukkumaan. Sä et edes tiedä miltä näytän.
Sä tässä et ole normaali sun käytöksen perusteella ja sen perusteella, että kuvittelet kaikkien naisten heittävän liivit roskiin puolen vuoden välein. Etkä myöskään ilmeisesti omista pyykinpesukonetta.
Kuukauden tykätyin!
👑 Poiminnat
👑 Löytyykö tämä asia sinulta tällä hetkellä kotoa? - peukutusketju
👑 Salatut elämät -spekulointiketju
🔥 👑 📊 Euroviisut 2025/ virallinen
🔥 👑 La promesa-salaisuuksien kartano
🔥 👑 Suomen Bachelor 2024 official
👑 YleAreenan "Deittaavat daamit" OFFICIAL
🔥 Suosituimmat
🔒 Ensitreffit alttarilla 2023 OFFICIAL
Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Mutta missä on Kate Middleton?
👑 Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
🔥 Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
🔥 👑 La promesa-salaisuuksien kartano
Uusimmat
Mikä suola on parasta? Saa kehua!
Trumpille kiireellisintä on saada Ukrainan mineraalit ryövättyä
Näyttelijät syyttävät hallitusta työttömyydestään
🔥 Helena Koivu ja julkiset ulostulot
Teollisuusliitto sai sovun aikaiseksi - lakot peruuntuvat
Olisitko mieluummin leski vai eronnut?
Vierailija kirjoitti:
Täh. Mulla on käytössä olevat liivit varmaan viisi vuotta vanhoja. Heitätkö kaikki muutkin vaatteesi roskiin puolen vuoden käytön jälkeen? Ihan samalla tavalla ne sukat ja farkutkin ovat ihoa vasten.
Tässä ei nyt kysytty, että kuka omistaa pesukoneen ja kuka ei. Pestään vaan liivejämme hienovaraisemmin ä, ettei tarvitsisi maksaa isoja summia uusista liiveistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla joku pubi ruusu? Ryypännyt itsesi turvoksiin ja jos miehesikin on paskahousu luokkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh. Mulla on käytössä olevat liivit varmaan viisi vuotta vanhoja. Heitätkö kaikki muutkin vaatteesi roskiin puolen vuoden käytön jälkeen? Ihan samalla tavalla ne sukat ja farkutkin ovat ihoa vasten.
Tuolla tyypillä taitaa olla todella paskaiset rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei nyt kysytty, että kuka omistaa pesukoneen ja kuka ei. Pestään vaan liivejämme hienovaraisemmin ä, ettei tarvitsisi maksaa isoja summia uusista liiveistä.
Itse siis ihmettelen vain että onko se käsinpesumuka oikeasti jotenkin merkittävästi hellävaraisempi kuin hienopesu muiden herkkien materiaalien kanssa. Omat liivit pysyy kyllä vuosia käyttökunnossa konepesullakin.
Kyllä meni jollakin nyt kovasti tunteisiin kun menin sanomaan ostamiaan halpoja liivejä halpapaskoiksi ja että ei ole ihme jos ne ei kestä. :D
T: G-kuppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä sulla meni kovasti tunteisiin ja piti alkaa mua rumasti haukkumaan. Sä et edes tiedä miltä näytän.
Sä tässä et ole normaali sun käytöksen perusteella ja sen perusteella, että kuvittelet kaikkien naisten heittävän liivit roskiin puolen vuoden välein. Etkä myöskään ilmeisesti omista pyykinpesukonetta.
Itsehän sinä sanoit että "normaali ihminen" heittää puoli vuotta vanhat liivit roskiin. Edellinen kommentoi sinun kulutustottumuksia, ei kaikkien naisten. Miten kommentoisit tätä asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa nainen jolla on säkit rintojen tilalla voi kovin hehkeä olla muutenkaan? Todennäköisesti melko turpea? Mutta sovitaan,että olet sellainen turvonnut enkeli, niin sinulle ei todellisuus iske kovin pahasti? 🙂
Pesupussissa hienopesu 30.