miten pesette rintaliivinne?
Mulle sanottiin että ei koneeseen, vaan menet suihkuun rintaliivit päällä. Annat liivirn kastua ja puristelet niistä vedet pois ja sama uudelleen. Sen jälkeen kuivumaan ja näin olen tehnytkin.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Enpä juuri käytä liivejä. Kesällä ohuempien vaatteiden kanssa toki, ettei nännit näy. Käytän urheiluliivejä, koneessa pesen 60C
Eli käytät ja peset koneessa 60 asteessa.
Vierailija kirjoitti:
Jouduin sanomaan miehelleni, että ei ruikkase joka kerta rintsikoille, kun joutaa pesuun sitten.
Mulla ne on myös ihan spermassa koko ajan.
t. Tissi-Liisa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan aina ihan sellaisenaan pesukoneeseen ja ne kestävät minkä kestävät. Ei kukaan kuitenkaan yksiä liivejä puolta vuotta kauempaa käytä. Ellei sitten ole joku nuukailija joka pitää jopa vuoden samoja liivejä, mutta kyllä normaali ihminen heittää puolivuotta vanhat liivit jo roskiin.
Eikö ne kestä sinulla puolta vuotta kauempaa? Millaisia halpoja ritsoja oikein käytät?
Ihan vaan Mirialesta tilaan, en sen kummempia ja mulla on aika isot C kupin tissit, niin kai niitä nyt kuluu.
Vierailija kirjoitti:
Enpä juuri käytä liivejä. Kesällä ohuempien vaatteiden kanssa toki, ettei nännit näy. Käytän urheiluliivejä, koneessa pesen 60C
Eikö urheiluliivit hiosta? Tissi hikeä tulee itsellä helposti.
Vierailija kirjoitti:
Koneessa ainakin ne tuki osat irtoaa ja tulrr kankaasta läpi..
On olemassa liivipusseja joissa koneessa hienopesussa pestään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuka sanoi, ap?
Ihan alusvaate liikkeessä sanoivat. AP
Tuskin.
Kyllä tämä on ihan tosi juttu.
On tosi vale.
Pesukoneessa pesupussissa muun pyykin kanssa.
Kaarituillet rikkoo pesukoneen. Kaarituillisia ei ikinä pesukoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan aina ihan sellaisenaan pesukoneeseen ja ne kestävät minkä kestävät. Ei kukaan kuitenkaan yksiä liivejä puolta vuotta kauempaa käytä. Ellei sitten ole joku nuukailija joka pitää jopa vuoden samoja liivejä, mutta kyllä normaali ihminen heittää puolivuotta vanhat liivit jo roskiin.
Eikö ne kestä sinulla puolta vuotta kauempaa? Millaisia halpoja ritsoja oikein käytät?
Ihan vaan Mirialesta tilaan, en sen kummempia ja mulla on aika isot C kupin tissit, niin kai niitä nyt kuluu.
Kivan kokoiset 🤗
Vierailija kirjoitti:
Nöin olen myös kuullut
Käsin pesen lavuaarissa arviolta 40 asteen lämpötilassa käsinpesuun soveltuvilla nestemäisillä pesuaineilla. Ei ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Pitkäikäisyyttä saa kun pesee liivit päällä suihkussa, voit koneessakin pestä mutta hajoavat nopeammin ja kukapa haluaisi ostaa 80 euron rintaliivejä joka kuukausi.
Kyllä mulla on vielä ihan ehjiä liivejä uosien takaa. Onhan ne hieman venyneet ja kuluneet, mutta vaikea uskoa, että 6v vanhat liivit olisi käsinpesulla kuin bränikät.
Vierailija kirjoitti:
Pesupussissa.
Urheilurintsikat koneessa, mutta kaarituelliset ja hienommat suihkussa. Kastelen ennen suihkua, sappisaippuaa hikisempiin kohtiin. Annetaan vaikuttaa oman pesun ajan ja sitten suihkutellaan saippua pois.
Siihen mä jätän ne suihkun tietämille valumaan ja muutaman tunnin päästä haen pois kuivana.
Liiviliikkeessä vinkkatiin,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuohan on ihan halpapaskaa niin siksi ne ei kestä. Eikä sulla mitkään isot rinnat ole kun on C-kupit. Ihan normaali kuppikoko.
Mulla on G-kuppi ja rintaliivit maksaa vähintään 60€. Ei todellakaan tule mieleen ostaa uusia liivejä puolen vuoden välein. Ostan laadukkaita liivejä enkä mitään halpapaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesupussissa.
Ei auta psupussi sillä raudat tulee sen pesupussinkin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Urheilurintsikat koneessa, mutta kaarituelliset ja hienommat suihkussa. Kastelen ennen suihkua, sappisaippuaa hikisempiin kohtiin. Annetaan vaikuttaa oman pesun ajan ja sitten suihkutellaan saippua pois.
Siihen mä jätän ne suihkun tietämille valumaan ja muutaman tunnin päästä haen pois kuivana.
Liiviliikkeessä vinkkatiin,
Eli olin ihan oikeassa, en puhunut palturia, niinkuin täällä koku väitti :D AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mulla on kuppikoko 70J ja useamman vuoden kestää liivit. Samaa merkkiä ja mallia olen ostanut jo monta vuotta.
Victorias secretin liivit yleensä kestää ihan hyvin. Tokmanni liivit harvemmin, mutta ne nyt onkin halppiksia.