HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html
"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.
Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.
Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.
Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.
Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.
Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."
Kommentit (2235)
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä, että Risto uskalsi tehdä tällaisen jutun. Varmasti kannustaa muitakin miehiä avautumaan aiheesta ja saadaan jatkossa lisää näitä juttuja.
Toisaalta varjopuolena on, että nyt naiset tietävät Riston olevan kokematon eli ajattelevat, että Ristossa on jotain vikaa.
Olisin itse vähän sillä kannalla, että kokemattomuuttaan ei kannata naisille paljastaa etukäteen.
Naiset ajattelevat miehistä samoin kuin ravintoloista, jos ravintolassa ei ole asiakkaita niin se ei varmasti ole hyvä ravintola.
Jaa mua ei sinällään kiinnosta toisen historia, vaan se, miten kohtelee minua tässä hetkessä ja miten meillä synkkaa. Näin kolmekymppisenä ei ole mitään mieltä alkaa tivaamaan, mitähän kaikkea toisella on ollut. Haetaan jotain, että ollaanhan varmasti tasoissa?
N30
Vierailija kirjoitti:
No kannattaisiko näiden uutisissa olevien yksinäisten ikisinkku naisten ja miesten vaikka ottaa yhteyttä toisiinsa ja kokeilla sitä parisuhdetta yhdessä. Voi olla kyllä vähän vaikeaa kun haastattelut on laitettu maksumuurin taakse, ehkä se onkin se suurempi ongelma yhteiskunnassa.
Valtaosa ikisinkuista naisiata ei joudu lopulta tyytymään ikisinkkuun ujoon mieheen vaan saavat vähintäänkin lyhytaikaiseen seuraan jonkun ekstrovertin hyvännäköisen miehen.
Ehkä tuolle iholle voisi yrittää tehdä jotain. Ruokavalio kuntoon ja jotain hoitavaa.
Rohkea mies, kun myöntää asian julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Eiole paljosta vaille jäänyt.
näinhän se ehkä on. mutta itse se pitää kokea että tämän voi oikeasti sanoa
Vierailija kirjoitti:
Risto on varmaan yrittänyt pokailla vaan niitä ylimmän tason 19v instabeibejä, eikä meitä luokan kilttejä tyttöjä joita ei koskaan kutsuttu bileisiin yhyy
Ongelma onkin lähinnä siinä, että miten nämä kaksi ryhmää saataisiin kohtaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuolle iholle voisi yrittää tehdä jotain. Ruokavalio kuntoon ja jotain hoitavaa.
Ihon tekstuuri on pitkälti geneettinen asia eikä jollain apteekkirasvoilla tehdä taviksen ihosta mallimiehen ihoa.
Sitä voi toki siloittaa tai tasoittaa esim. botoxilla mutta se näyttää miehellä siltä että on miehiin päin kääntynyt.
Punoitusta, harmautta jne. ei välttämättä saa edes laserilla kuriin jos ne ovat perinnöllisiä kuten esim. rosacea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten tyyli keskustella on sillai hämmentävää, että ihan elämän perustotuudetkin katoavat ja ilmestyvät taas aina sen mukaan, mikä keskustelevaa naista hyödyttää/imartelee.
Esimerkiksi nyt menee menneisyys uusiksi niin että palstalla ei ole koskaan ollut naisen aloittamaa valitusketjua.
Koska on kiva väittää että vain miehet valittavat.
Otathan huomioon että eri naiset saavat kirjoittaa eri tavalla koska he ovat eri ihmisiä, ja heillä on eri näkemykset ja eri kokemukset.
Esim minä en ole ikinä nähnyt ketjua jossa nainen valittaisi kun ei saa tasoistaan miestä. Miehiltä olen nähnyt näitä paljon. Tällä en toki väitä ettei yksikään nainen valita. Sellaisiakin ketjuja voi olla ollut, mutta en tutki jokaista ketjua vaan käyn itse asiassa palstalla aika harvoin.
Mä olen nähnyt ketjuja, joissa nainen harmittelee ja kyselee, mikä hänessä on vikana, kun ei ole löytänyt kumppania. Sen sijaan miesten aloituksissa kysytään usein, mikä naisissa on vikana, kun hän ei ole ketään saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri luin Hesarin jutun ja mietin, että mikä tässä nyt kiikastaa, jätetäänkö jotakin kertomatta?
Haastattelun perusteella Risto vaikuttaa fiksulta ja mukavalta aikuiselta ja kuvassa on komea kolmikymppinen mies. Yritystä on ilmeisesti ollut, kun deittisovelluksissa on käyty, mutta mistään ei ole mitään tullut, ei ole tapailut edenneet edes kädestä pitämisen asteelle.
Jos mä olisin Risto, niin lähtisin tyynesti johonkin Pattayalle pariksi viikoksi ja hankkisin kokemusta, vaikka sitten rahalla ja juomia tarjoamalla. Putoisi se apina niskasta, joka selvästi syö nyt itsetuntoa. Voisi sen jälkeen olla helpompaa Suomessakin aloittaa naisten lähestyminen.
Tämän neuvon antaa viisikymppinen nainen :-)
Okei, hankkia rahalla kokemusta Pattayan baaritytöistä ja sitten soveltaa sitä kokemusta tyttöystäväehdokkaisiin. Joo, varmasti tehoaa tos
Taudit saa kaupan päälle.
Kävin itse tuon ikäisenä nettitreffeillä pitkän linjan sinkkumiesten kanssa. Lähinnä kuvattomien. Eivät olleet pahannäköisiä. Osan kanssa ei oikein ollut puhuttavaa tai tekemistä, ei yhtä kivaa kuin yksin tai jonkun kaverin kanssa. Sitten oli esimerkiksi yksi, jonka kanssa oli juteltavaa, mutta hänellä oli hygieniaongelmia, asui eri kaupungissa ja vaikutti olevan hyvin paljon siellä asuvan äitinsä kanssa. Näistä hygieniajuttuj oli ratkaiseva.
Sitten on tietysti se, että kenelle itse kelpaa.
Seukkasin yhden kanssa, joka oli ollut nuorempana aikoinaan sinkku kolmikymppiseksi, mutta hän heitti sitten minut pellolle. Löysi nopeasti uuden.
"Olen lähtenyt useammankin vastaavan kanssa. Syksyllä treffaamani kalju ja lyhyt duunari ei ole edes vaivautunut lukemaan viimeisintä viestiäni, jonka lähetin joulukuussa. Sitä edellinen sanoi, ettei ole kipinää ja yksi totesi vaan, ettei ulkonäköni ole missitasoa ja hän ei ole kiinnostunut. Kaksi kaljua ja lyhyttä duunari kävivät panemassa muutaman kerran ja ghostasivat vasta sen jälkeen."
No huomaathan, että ne duunarit onkin alffoja ja jänniä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Risto on varmaan yrittänyt pokailla vaan niitä ylimmän tason 19v instabeibejä, eikä meitä luokan kilttejä tyttöjä joita ei koskaan kutsuttu bileisiin yhyy
Ongelma onkin lähinnä siinä, että miten nämä kaksi ryhmää saataisiin kohtaamaan.
Miksi oletat että ujoa naista automaattisesti kiinnostaa ujo tai ruma mies?
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa että täälläkin naiset hyvesignaloivat miten komea ja upea Risto on, mutta sitten kun pitäisi itse matchata tai mennä treffeille tämän kanssa (vaikka olisi itse sinkku) niin täysi hiljaisuus.
Hän ei ole tuhansien swaippausten jälkeen ollut yksilläkään treffeillä siksi, koska naiset ovat aina löytäneet jonkun häntä komeamman ja kiinnostavamman tapauksen noista äpeistä.
Se mitä hyvesignaloidaan julkisesti on täysin eri kuin se mitä nainen oikeasti itse tekisi tositilanteessa. Ja Riston deittihistoria paljastaa sen karun totuuden.
Niin, mistä kertoo se, että vaikka Risto on komea, niin naiset eivät ole lähteneet hänen kanssaan treffeille?
Miehen logiikalla siitä, että ne naiset ovat löytäneet vielä komeamman :D
Näin ajatteleva mies on itse niin ulkonäkökeskeinen, ettei pysty ajattelemaan että muilla ihmisillä voi olla muita kriteereitä. Se, että Risto ei tuolla ulkonäöllä (joka on minunkin mielestäni komea) ole päässyt treffeille, kertoo siitä, että nämä naiset ovat löytäneet jonkun mukavamman, puheliaamman, avoimemman, positiivisemman tms. eikä ulkonäkö ole kaikki kaikessa. Itse veikkaan, että Riston viesteistä saattaa välittyä paha mieli, joka on ihan ymmärrettävä hänen tilanteessaan, mutta karkottaa ihmiset jotka eivät halua alkaa hoitamaan toisen mielenterveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nyt ylpeitä itsestänne naiset häh?🤬🤬
Hei Risto! Juuri TUON takia et saa naista.
Kuvitteletko olevasi nokkelakin?
Naisilla ei ole velvollisuutta olla miesten viihdyttäjiä, miehet pärjätköön keskenään
Ristolla on normaali ulkonäkö ja ammatti. Olettaen ettei tällä ole vaikeita mielenterveysongelmia, Risto on tavalla tai toisella naisettomuutensa itse ansainnut, olemalla vaikka liian nirso tai liian ujo. Ei tuosta pääse mihinkään. Maailma ei mukaudu Riston tarpeisiin, vaan Riston pitää itse kehittää itseään.
Sanon saman kuin kaikille naisille täällä sanotaan:
Laihduta ja kasvata pitkät hiukset!
Ne auttaa kuulemma kaikkeen 😄
niin tuo on kasvanut täysikäiseks sillon kun älypuhelimet oli jo kaikilla käsissä
muistan itse sen käännekohdan ehkä juuri joskus vuonna ~2014, kun baarin tupakkakopissa kaikki paikallaolijat vaan hiplasivat älyluurejansa
en oo itse ollut koskaan kovin sosiaalinen mutta nuo oli juuri niitä harvoja tilanteita missä oli kivaa vaan jutella ihmisten kanssa niitänäitä. pariutuminen ei ollut ykkösprioriteetti mutta sitäkin saattoi ihan puolivahingossa tapahtua
oon ihan samaa mieltä että nuo deittisovellukset sietää romukoppaan, mutta ehkä ihmiset ei enää juurikaan toisiansa tapaa muuta kun netin välityksellä. netissähän mekin kaikki nyt vaan notkutaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tosi järkyttynyt siitä, että esim nainen 50v ehdottaa Ristolle, että menee Pattajalle ja rahalla ostaa itselleen naisen. Miten nainen voi olla noin julma, että hänen mielestään joku (ilmeisesti) köyhä nainen joutaakin olla tälläisen miesten leikkikalu ja mies hyväksikäyttää toisen ahdinkoa siitä, että naisen pitää elättää ehkä perheensä antamalla kehonsa miesten käyttöön. Ja oikein kehoitetaan miestä tekemään tuollaista. Yhdenkään naisen ei pitäisi olla tuossa tilanteessa, että hänen kehoaan käytetään jokun miehen harjoituskappaleena seksielämään.
Eikä tuollaisessa seksissä ole mukana tunnetta, jota oikessa seksissä pitäisi olla. Vaikka sinä menisit sänkyyn yhdenyön tuttavuuden kanssa, sekin on eri juttu, kuin maksettu seksi, koska silloinkin molemmat osapuolet sitä haluaa. Maksetussa seksissä se toinen osapuoli ei henkisesti ole mukana.
"vaikka sitten sinne pattajalle hankkimaan kokemuksia ja hoitamaan (työkseen) mukavien naisten kanssa sitä ITSETUNTOA"...
Ei voi olla totta. Miehen itsetunto nousee siitä, että hän saa RAHALLA seksiä???? Tuon nyt luulisi olevan viimeinen niitti siihen itsetunto-ongelmaan, että saa seksiä vain maksamalla . Sama tuosta seurasta. Jos saat seuraa vain maksamalla niin eipä luulisi itsetunnon kasvavan. Mutta ehkä miehet todellakin voivat pettää itseään noin.
Ja toisen ihmisen ostaminen ja hänen hyväksikäyttö on aina väärin, Se on ihmiskauppaa. Ja tätä "työtä" tekevät ovat enimmäkseen enemmän tai vähemmän henkisesti rikki, huumaavat itsensä eri aineilla, että pystyvät tuohon ja monia on lapsena/nuorina hyväksikäytetty ja omantunnoa arvo on olematon. Pitävät itseään kelpaamattomina mihinkään normaaliin ihmissuhteeseen.
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
Sinkkutalous ei ole sama kuin ilman parisuhdetta. Seurustella voi asumatta yhdessä.
Toinen asia on myös se, onko kyseessä koko elämänmittainen yksinäisyys vai välivaihe.