Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"

Vierailija
20.02.2025 |

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html

"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.

Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.

Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.

Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.

Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.

Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."

Kommentit (2235)

Vierailija
1061/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet itse JULISTAVAT miten jokainen heistä pettää, miten he haluavat vain seksiä, miten heistä akat ovat turhia ja miten vain heidän tulee saada olla moniavioisia. Ja te heterothan raahaatte Suomeen vain lisää näitä moniakka-kulttuureja. Sitten miehet vielä ITSE huudattavat miten heidän seurassa olo on aina riski seksuaalirikokseen, ja ukkonne huorittelevat jopa lapsiuhreja.

Olisiko ihan OMA VIKA ettei kukaan halua olla tuollaisen petollisen ja myrkyllisen seurassa? Miksi deittaisin miestä, kun se johtaa väkivaltaan, yksipuoliseen sitoutumiseen ja olen hengenvaarassa miehen seurassa? Edelleen, tätä te miehet itse kuulutatte :) Ettepä te niitä seksuaalirikoksia mitenkään tuomitse.

Miksiköhän tällainen sukupuoli jää yksin? Mies ei tee mitään suhteessa. Seksin ruinaaminen, pettäminen, lyöminen ja toisen syntyperän vihaaminen eivät mitään tekoja ole muuta kuin viha tekoja. Mies maksaa hinnan omasta vihastansa.

Ristojen kannattaa sisäistää tämä.

Vierailija
1062/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvon aikakaudella naiset voisi myös enemmän kantaa kortensa kekoon siitä ns saalistamisesta eli aloitteen tekemisestä.

Tuollaiselle on oma nimi: munahaukka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet itse JULISTAVAT miten jokainen heistä pettää, miten he haluavat vain seksiä, miten heistä akat ovat turhia ja miten vain heidän tulee saada olla moniavioisia. Ja te heterothan raahaatte Suomeen vain lisää näitä moniakka-kulttuureja. Sitten miehet vielä ITSE huudattavat miten heidän seurassa olo on aina riski seksuaalirikokseen, ja ukkonne huorittelevat jopa lapsiuhreja.

Olisiko ihan OMA VIKA ettei kukaan halua olla tuollaisen petollisen ja myrkyllisen seurassa? Miksi deittaisin miestä, kun se johtaa väkivaltaan, yksipuoliseen sitoutumiseen ja olen hengenvaarassa miehen seurassa? Edelleen, tätä te miehet itse kuulutatte :) Ettepä te niitä seksuaalirikoksia mitenkään tuomitse.

Miksiköhän tällainen sukupuoli jää yksin? Mies ei tee mitään suhteessa. Seksin ruinaaminen, pettäminen, lyöminen ja toisen syntyperän vihaaminen eivät mitään tekoja ole muuta kuin viha tekoja. Mies mak

Ristojen kannattaa sisäistää tämä.

Menkääs lepakot metakoimaan omaan lankaanne.

Vierailija
1064/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun näitä ketjuja on lukenut, rupeaa huolettamaan, että löytyyköhän kunnollista miestä?

Ei sillä, tarvittaessa voin olla yksinkin. Suurin unelmani olisi kuitenkin parisuhdearki ihanan miehen kanssa. Mutta onneksi olen hyvä sopeutumaan, joten en tule katkeroitumaan, vaikka en haluamaani saisi. Sitten ollaan vain sormet ristissä, että keksitään hyperrealistisia, deittailuun tarkoitettuja androideja ennen kuin olen haudassa. :D

Vierailija
1065/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risto, varmaan luet tätäkin palstaa, ja kaikkia muitakin,   mutta siis,  ota lennot bangkokkiin ja siellä hyppäät taksiin -> pattayalle.

Vierailija
1066/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tehän sitä olette ääliöitä jos luulette että teille kaikki kerrotaan :D"

Jotkut eivät edes osaa valehdella, kun suoraan kysyy. Kyllä sen naamasta näkee, jos valehtelee.

Luulet näkeväsi. Fiksu valehtelija osaa näyttää 'oikeat merkit' merkityksettömistä asioista valehdellessaan ja pitää salassa tärkeät asiat.

"Fiksu" ja "valehtelija" samassa lauseessa. Ehkä sinua kuvailemaan sopisi myös narsisti, egoisti ja ennen kaikkea idiootti?

eri

Äläs ny kun pikku-inceli kuvittelee olevansa todellinen Mastermind. On vissiin mummu kehunu fiksuksi, pakkohan sen on totta olla. Jännä ettei naista silti ole saanut, vaikka niin hienosti valehtelee.

Vierailija
1067/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risto ei ole jännämies. Mitään muuta naiset eivät vihaa niin kuin kunnollista miestä.

Vierailija
1068/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Risto, varmaan luet tätäkin palstaa, ja kaikkia muitakin,   mutta siis,  ota lennot bangkokkiin ja siellä hyppäät taksiin -> pattayalle.

Tämä on fiksu neuvo.

Vierailija
1069/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut eivät edes osaa valehdella, kun suoraan kysyy. Kyllä sen naamasta näkee, jos valehtelee.

Luulet näkeväsi. Fiksu valehtelija osaa näyttää 'oikeat merkit' merkityksettömistä asioista valehdellessaan ja pitää salassa tärkeät asiat.

"Fiksu" ja "valehtelija" samassa lauseessa. Ehkä sinua kuvailemaan sopisi myös narsisti, egoisti ja ennen kaikkea idiootti?

eri

Äläs ny kun pikku-inceli kuvittelee olevansa todellinen Mastermind. On vissiin mummu kehunu fiksuksi, pakkohan sen on totta olla. Jännä ettei naista silti ole saanut, vaikka niin hienosti valehtelee.

"Mastermind" tuli itsellenikin mieleen 🤭

Vierailija
1070/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Semmoiset defenssimekanismit siellä sitten. Teitä vedätetään ettekä te tiedä siitä mitään - just deal with it :)

Vierailija
1071/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen Risto saattaa saada korkeintaan 130kg kouluttamattoman työttömän yhn. Maailma on karu nykyään. Kannattaa käydä koulut vähintään yliopisto ja sieltä hyvään työhön yli 100t€ vuodessa. Laaja kaveripiiri ja paljon illanviettoja, jossa saattaa tavata jonkun sinkkunaisen. Alkoholi minimiin. Raju punttikuuri, mutta ei mitään kehon rakennusta vaan rasvat alas ja lihakset näkyviin. Hyvät sosiaaliset taidot. Itse en ole noista mitään ja olen onnellisesti naimisissa korkeakoulutetun naisen kanssa. 

Vierailija
1072/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen Risto saattaa saada korkeintaan 130kg kouluttamattoman työttömän yhn. Maailma on karu nykyään. Kannattaa käydä koulut vähintään yliopisto ja sieltä hyvään työhön yli 100t€ vuodessa. Laaja kaveripiiri ja paljon illanviettoja, jossa saattaa tavata jonkun sinkkunaisen. Alkoholi minimiin. Raju punttikuuri, mutta ei mitään kehon rakennusta vaan rasvat alas ja lihakset näkyviin. Hyvät sosiaaliset taidot. Itse en ole noista mitään ja olen onnellisesti naimisissa korkeakoulutetun naisen kanssa. 

Luulet että yliopistokoulutus takaa suomessa 100t€ vuodessa :D

Vierailija
1073/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Luulo ei ole tiedon väärti. Äläkä sitten ylläty kun paljastuu vaikka mitä miehestäsi - sinua on varoitettu."

Kiitos, mutta en tarvitse varoituksiasi. Tiedän, en luule. Usko sinä, mitä haluat.

Kannattaa käydä lähimmältä naapuriltasi kyselemässä. En nyt kerro keneltä ettei henkilöllisyys leviä. Tietoa on...

No voinhan minä käydä, jos se sinua helpottaa. Kummalta, maalla asuvalta naapurilta vai kaupunkiasunnon naapurilta? Ja mitä pitäisi tarkkaan ottaen kysyä? Ei vaan, ei tarvitse vastata, sen verran lapselliseksi nämä länkytyksesi alkavat jo mennä. Kummallista vain, ettei miehen sana sinusta riitä. Ehkä olet nuorempaa sukupolvea, mutta ennen mies oli sanansa mittainen.

Vierailija
1074/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun näitä ketjuja on lukenut, rupeaa huolettamaan, että löytyyköhän kunnollista miestä?

Ei sillä, tarvittaessa voin olla yksinkin. Suurin unelmani olisi kuitenkin parisuhdearki ihanan miehen kanssa. Mutta onneksi olen hyvä sopeutumaan, joten en tule katkeroitumaan, vaikka en haluamaani saisi. Sitten ollaan vain sormet ristissä, että keksitään hyperrealistisia, deittailuun tarkoitettuja androideja ennen kuin olen haudassa. :D

Minä luulen että ne nuoret, ulkomaalaiset mormoni-miehet saattavat olla ihan kunnollisia. 

Vierailija
1075/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen että ne nuoret, ulkomaalaiset mormoni-miehet saattavat olla ihan kunnollisia. 

Ainakin ovat moniavioisia että ei tule usean eukon panemisesta ongelmaa.

Vierailija
1076/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukoitämaille vaan hakemaan puolisoa. Antaa omanmaan naiset jäädä omaan rauhaansa ja etelänhetelmille.

Vierailija
1077/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän saaneeni reilut 50v. miehenä satoja tykkäyksiä, paljon osumiakin, ja treffit n. 20 naisen kanssa. Olen varmaan jonkun palstamiehen mielikuvissa top10% sonni tämän vuoksi. Olkaa kuitenkin huoleti pojat, sillä vain kahta heistä suutelin ja jälkimmäinen on nykyinen kumppanini. Tuskin olen ainoa lajiani.

En minä tiedä/välitä saavatko kaverini paljon vai vähän, koska itsellä asiat hyvin. Joku ei kenties muuta mietikään, kun istuu kaiket päivät yksin kotonaan tai on huonossa parisuhteessa.

Vierailija
1078/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaukoitämaille vaan hakemaan puolisoa. Antaa omanmaan naiset jäädä omaan rauhaansa ja etelänhetelmille.

Tätä ketjua luettuani en soisi kaukoitämaan naisille sitä kohtaloa. Aika ankean kuvan saa ketjun miesoletetuista. Ristosta en tiedä.

Vierailija
1079/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin ovat moniavioisia että ei tule usean eukon panemisesta ongelmaa.

Ja näppärästi pääsee bordelliin mormonien mailta :D Kummasti juuri heille mainostetaan.

"Bella's Hacienda is the longest-serving legal brothel and the leading adult entertainment destination in Northeast Nevada. Our esteemed establishment warmly welcomes sex tourists from Wendover, Nevada; Salt Lake City, Utah"

Vierailija
1080/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Ristolla jotkut hyvin spesifiset toiveet kumppanille, kun ei ole löytynyt ketään edes kahvittelemaan? Aikuisikää kuitenkin 15 vuotta takana.

Mietin kans. Olen Ristoa pari vuotta vanhempi eli voisi kai sanoa samaa ikäluokkaa. Ei tämän ikäinen voi syyttää parisuhteen ja kokemuksen puutteesta Tinderiä tai MeToota, koska ei niitä vielä ollut kun me oltiin nuoria ja siinä iässä kun niitä ekoja seurustelukokemuksia hankittiin. Syynä on joku ihan muu, luultavasti tuo ujous ja se, ettei ylipäätään ole ollut pahemmin naisten kanssa tekemisissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi