Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"

Vierailija
20.02.2025 |

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html

"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.

Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.

Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.

Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.

Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.

Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."

Kommentit (2235)

Vierailija
1041/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää ihan kivannäköiset tavalliset "Ristot" ei kiinnosta juuri siksi, että ne on niin tavallisia, siinä keskikastissa. Ei juuri mielipiteitä, elämän halutaan menevän kuin perus tavis keskivertoihmisillä ("noo, oishan tuota kiva saaha vaimo, pari lasta, koira tms., omakotitalo ja semmottii mukavata, juu"), ei mitään särmää, ei mitään omia mielipiteitä, ei mitään intohimon kohteita.

Kun aikoinaan deittailin näitä tavallisia talliaisia, niin ei kyllä yksikään kiinnostunut juuri siksi, että he olivat niin mielipiteettömiä taviksia. Ristokin voisi vaikka panostaa tohon cooliin skeban soitteluun, käydä keikoilla, pitää bändipaitoja, jutella mimmien kanssa musasta, politiikasta (toki jos hän on persu, niin vihermimmit tuskin diggaa), jotain vähän syvällisempää, ei sellaista mitään kädenlämpöistä, jolla koittaa kaikin tavoin miellyttää toista. SÄRMÄÄ me kaivataan.

Eikö siellä Kotiteollisuuden keikoilla oo hevimimmejä?<

Kivannäköisiä? Tämän on pakko olla provo. En halua sen enempää arvostella Riston ulkonäköä koska se on mautonta, mutta niin ovat myös kommentit joissa puhutaan potaskaa ja kielletään se tosiasia, joka tuohon ulkonäköön liittyy. 

Vierailija
1042/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni miespuoliset luokkakaverit ovat pääsääntöisesti yli 185cm pitkiä. Tytötkin todella usein yli 170cm. Ymmärrän, jos nuoret naiset ja heidän äitinsä pitävät minun sukupolveni 175cm pitkiä miehiä hieman kummajaisina. Mutta hyvin meilläkin on kysyntää, jopa 165cm pitkällä kaverillani.

Tätä faktaa vihataan palstalla. Jo nuoremmat milleniaalit ovat joidenkin tilastojen perusteella keskimäärin yli 180 cm. Ei se ole 40-20-vuotiaalle mikään älytön toivepituus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voi olla mutta sitähän sinä et voi tietää kuka on ja kuka ei. Ainahan se pedo-taipumuskin vaimolle yllätyksenä tulee ellei sitten ihan yhdessä sitä piilotella."

En tiedä, miksi sinua ketuttaa niin kovasti, että mieheni ei ole käyttänyt ilotyttöpalveluita. Soimaako omatunto kuitenkin? Pieni ääni takaraivossasi kuiskaa, että ehkä olisi pitänyt kuitenkin jättää väliin, sillä nyt olen miesten pohjasakkaa...

Niin, pointti on vain se että sinä et ole miehesi etkä tiedä mitä hän on tehnyt tai jättänyt sinulle kertomatta. Tuskin sinulle olisi mitään seikkailuistaan ilotyttöjen tai alaikäisten kanssa kertonut. Jos joku kertoo niin se on se tyttären kaveri jota puristi perseestä :D

Älä kanna huolta asiasta. Kyllä nämä asiat on tässä 30

Luulo ei ole tiedon väärti. Äläkä sitten ylläty kun paljastuu vaikka mitä miehestäsi - sinua on varoitettu.

T: naapuri jolla on tietoa

Vierailija
1044/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä kaikkein pahin aloitus. Tekisi mieli vastata että entä sitten?

Vain suomalainen nainen kokee vilpittömän kohteliaisuuden, vaikkapa nyt kauniina pitämisen, suoranaisena vittuiluna! Lähestypä näitä nyt sittten.

Okei, sä varmaan tykkäisit jos nainen lähestyy deittipalstalla vaikkapa hei, ihanaa kun sä olet niin pitkä! Tai hei, ihanaa kun sulla on noin uusi auto!

Arvaa, mitä? Tämä tulee naisille suurena yllätyksenä, mutta 90% miehistä ei saa minkäänlaisia kommentteja, kehuja tai hyvää palautetta koskaan

Eli olisin imarreltu, käytännössä, en vittuuntunut, kuten sinä. 

Olen kuullut samaa mieheltäni. Musta tuntuu, että miehet ei tämänkään vuoksi tajua sitä, että naiset saa kehuja ystäviltään, eikä sillä miehen geneerisellä olet kaunis -kehulla ole senkään vuoksi suurta vaikutusta. 

Vierailija
1045/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä varmaan kävi teinipoikana tuuri. Aloin seurustella eka kertaa ysin keväällä, tyttö oli aloitteellinen. Armeija-ajan olin sinkku,  eikä ollut edes irtonumeroita, olin silloin 19-20 v. Ikäisistäni tupakavereista yli puolella oli pitkäaikainen heila, ja kahdella oli jo lapsi 20-vuotiaana. Armeijan jälkeen aloitin opiskelut ja sitten mulla olikin eka avoliitto, 21-vuotiaana. Sen jälkeen minulla on ollut muutamaa viime vuotta lukuunottamatta aina tyttöystävä/vaimo. Ikää kohta 50. Valtaosalla kavereistani aika lailla sama elämäntarina. Muutamalle näytti käyvän hassusti, mutta löysivät tyttöystävän n. 35-vuotiaina ja lapsiakin heille ehti vielä siunautua. Mutta kolme vanhaa koulukaveria on sellaisia, että eivät tietääkseni ole koskaan seurustelleet ja liekö ovat saaneet edes maistaa naista.

Huonompi homma, että nykyään niin iso osa nuorukaisista jää ilman naista. En meinannut ensi

Kulttuuri on aivan täysin feministien myrkyttämä. 

Vierailija
1046/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin katson tietyssä mielessä ylöspäin Ripaa, koska mulla on vain B-kortti ja olen melko kehno kuski. Skittaakaan en oikein osaa soittaa, joskus kyllä yritin. Hyvä Ripa!

m44

Vierailija
1047/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt ihan mukiinmenevä ulkoisesti. Naamassa ainakaan ole mitään selkeää vikaa. Terveiset sulle, Risto, jos luet. Suurin osa meistä ajattelee, että olet ihan hyvännäköinen mies.

No, ainut ongelma on ehkä se, että kaljuna hän etäisesti muistuttaa sinimustaliikkeen Tuukka Kurua, valitettavasti, ja se voi karkoittaa naisia. Ei siis Riston ainakaan kannata käyttää Jussi-paitaa tai mustaa kauluspaitaa sinisellä krakalla.

Vierailija
1048/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ainakin pari suhdetta lopettanut kun olen tajunnut, että olen vain pelkkä lompakko hänelle. Olis mukava löytää itseä varakkaampi nainen. 

Niinkö? Porsitko hänelle lapsia sitten, kun hän elättää ja hemmottelee sinua.

Ainut vaan, että vaikeaa löytää varakkaampi nainen kun itse tienaa sen 8000e KK :D Mutta joo elättäjää ja hemmottelijaa haen:D 

Vierailija
1049/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin nyt vähän tsempata Ristoa. Mä olen 37-vuotias nainen ja olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 34

Näistä 1/3 antoi minulle pakit, 1/3 : lle minä annoin pakit ja 1/3 kanssa kumpikin oli sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista. Eli jos negatiivisesti ajattelee, niin 2/3, eli n. 21 miestä 34:stä on ollut sitä mieltä, ettei halua tutustua minuun syvemmin. Ja näiden pakkien antajien joukossa on ollut ainakin 2 tavismiestä.

Vierailija
1050/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli, ihan komea poika. Kannatta hakea nainen muista länsimaista vaikka jenkeistä siellä olisi lähtijöitä 😅

Tai Aasiasta, Afrikasta, Etelä-Amerikasta, Venäjältä, jopa Etelä-Euroopassa. 

Vierailija
1051/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä varmaan kävi teinipoikana tuuri. Aloin seurustella eka kertaa ysin keväällä, tyttö oli aloitteellinen. Armeija-ajan olin sinkku,  eikä ollut edes irtonumeroita, olin silloin 19-20 v. Ikäisistäni tupakavereista yli puolella oli pitkäaikainen heila, ja kahdella oli jo lapsi 20-vuotiaana. Armeijan jälkeen aloitin opiskelut ja sitten mulla olikin eka avoliitto, 21-vuotiaana. Sen jälkeen minulla on ollut muutamaa viime vuotta lukuunottamatta aina tyttöystävä/vaimo. Ikää kohta 50. Valtaosalla kavereistani aika lailla sama elämäntarina. Muutamalle näytti käyvän hassusti, mutta löysivät tyttöystävän n. 35-vuotiaina ja lapsiakin heille ehti vielä siunautua. Mutta kolme vanhaa koulukaveria on sellaisia, että eivät tietääkseni ole koskaan seurustelleet ja liekö ovat saaneet edes maistaa naista.

Huonompi homma, että nykyään niin iso osa

Mistäköhän ne feministien ajatukset ovat alkujaan syntyneet? Ovatko he olleet tyytyväisiä tuohon aiempaan kulttuuriin? 

Vierailija
1052/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinä haluat tehdä ja nähdä saastaa siellä missä sitä ei ole. No, ei siinä mitään. Aina teitä jalustalle itsensä nostajia löytyy. Onneksi löytyy myös oikeita Naisia isolla ämmällä jotka eivät koe tarvetta moraaliposeeraukseen. Vai koetko ilotytöt uhkana ja siksi vähättelet heitä? Sillä sitähän sinä just teet. Nainen ottaa hyvät rahat siitä kun antaa miehen naida itseään, molemmat voittavat. Ehkä sinä sitten luot tunnesidokset jopa lähipitserian pizzanpaistajaan kun tyydytät tylysti nälkäsi hänen kokkauksellaan, en tiedä"

Tiedätkö mikä on surkeampaa kuin huorissa käyvä mies? Se on huorissa käyvä mies, joka sulkee silmänsä alan ongelmilta ja valehtelee itselleen että homma on molempien mielestä ihan okei ja pelkästään hyvä juttu.

Vielä surkeampi on mies jota kiinnostaa luokkavihollisten, eli feministien, mielipiteet.

Feministit aloittivat, miehet lopettavat.

Vierailija
1053/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luulo ei ole tiedon väärti. Äläkä sitten ylläty kun paljastuu vaikka mitä miehestäsi - sinua on varoitettu."

Kiitos, mutta en tarvitse varoituksiasi. Tiedän, en luule. Usko sinä, mitä haluat.

Vierailija
1054/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sinä haluat tehdä ja nähdä saastaa siellä missä sitä ei ole. No, ei siinä mitään. Aina teitä jalustalle itsensä nostajia löytyy. Onneksi löytyy myös oikeita Naisia isolla ämmällä jotka eivät koe tarvetta moraaliposeeraukseen. Vai koetko ilotytöt uhkana ja siksi vähättelet heitä? Sillä sitähän sinä just teet. Nainen ottaa hyvät rahat siitä kun antaa miehen naida itseään, molemmat voittavat. Ehkä sinä sitten luot tunnesidokset jopa lähipitserian pizzanpaistajaan kun tyydytät tylysti nälkäsi hänen kokkauksellaan, en tiedä"

Tiedätkö mikä on surkeampaa kuin huorissa käyvä mies? Se on huorissa käyvä mies, joka sulkee silmänsä alan ongelmilta ja valehtelee itselleen että homma on molempien mielestä ihan okei ja pelkästään hyvä juttu.

Vielä surkeampi on mies jota kiinnostaa luokkavihollisten, eli feministien, mielipiteet.

Feministit aloittivat, miehet lopettavat.

Feministit?

Vierailija
1055/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Luulo ei ole tiedon väärti. Äläkä sitten ylläty kun paljastuu vaikka mitä miehestäsi - sinua on varoitettu."

Kiitos, mutta en tarvitse varoituksiasi. Tiedän, en luule. Usko sinä, mitä haluat.

Hän haluaa tuntea jotakin merkitystä hikikomeroisessa elämässään.

Vierailija
1056/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvon aikakaudella naiset voisi myös enemmän kantaa kortensa kekoon siitä ns saalistamisesta eli aloitteen tekemisestä.

Kun katsoo näitä miesoletettujen ulostuloja taas tässäkin ketjussa, niin tällaisia kultakimpaleita pitäisi vielä oikein vaivautua saalistamaan? Huor*ssa juoksevia naisten haukkujia. Juu ei, yksin todellakin elää onnellisemmin.

Vierailija
1057/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vahingoniloinen.

Vierailija
1058/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääli, ihan komea poika. Kannatta hakea nainen muista länsimaista vaikka jenkeistä siellä olisi lähtijöitä 😅

Tai Aasiasta, Afrikasta, Etelä-Amerikasta, Venäjältä, jopa Etelä-Euroopassa. 

Kuule, luulen, että Risto jos lähtisi vaikka asumaan jonnekin Norjaan, ehkei Osloon, mutta pikkukaupunkiin, niin eksoottinen ujo suomalainen saattaisi olla kuumaa kamaa.

Vierailija
1059/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvon aikakaudella naiset voisi myös enemmän kantaa kortensa kekoon siitä ns saalistamisesta eli aloitteen tekemisestä.

Kun katsoo näitä miesoletettujen ulostuloja taas tässäkin ketjussa, niin tällaisia kultakimpaleita pitäisi vielä oikein vaivautua saalistamaan? Huor*ssa juoksevia naisten haukkujia. Juu ei, yksin todellakin elää onnellisemmin.

Sellaista miestä ilomielin lähestyy, joka kiinnostaa!

Vierailija
1060/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä lähimmältä naapuriltasi kyselemässä. En nyt kerro keneltä ettei henkilöllisyys leviä. Tietoa on...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän