HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html
"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.
Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.
Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.
Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.
Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.
Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."
Kommentit (2235)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä kaikkein pahin aloitus. Tekisi mieli vastata että entä sitten?
Vain suomalainen nainen kokee vilpittömän kohteliaisuuden, vaikkapa nyt kauniina pitämisen, suoranaisena vittuiluna! Lähestypä näitä nyt sittten.
Okei, sä varmaan tykkäisit jos nainen lähestyy deittipalstalla vaikkapa hei, ihanaa kun sä olet niin pitkä! Tai hei, ihanaa kun sulla on noin uusi auto!
Arvaa, mitä? Tämä tulee naisille suurena yllätyksenä, mutta 90% miehistä ei saa minkäänlaisia kommentteja, kehuja tai hyvää palautetta koskaan.
Eli olisin imarreltu, käytännössä, en vittuuntunut, kuten sinä.
No, surullista jos o
Minä saan joskus välillä kehuja niin naisilta kuin miehiltä mutta en usko että ovat tosissaan vaan luulen että vttuilevat vaan. Enkä myöskään ansaitse kehuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valtaosa nyt pariutuvista ihmisistä etsisi keski-ikäisiä miehiä? Eihän Ristokaan etsi mummoja.
Artikkelin Risto on 32-vuotias, eli keski-ikäinen. Se on toinen naisten harhoista, että nuoruutta ikään kuin haluttaisiin jatkaa ja jatkaa. Ei 32-vuotias ole enää nuori. Piste. Hän on keski-ikäinen ja hänen kannattanee etsiä puolisokseen keski-ikäistä naista, eikä mitään 21-vuotiasta misua. Miesten testo lähtee laskuun, kun 25v on mittarissa. Ristolla se on ollut sitä jo jonnin aikaa. Eikä se tarkoita, että kun nuoruus on ohi, niin elämä on ohi. Ei nuoruudesta hypätä vanhuuteen, vaan se keski-ikä on juurikin siinä välissä.
Niin, siis valtaosa pariutuvista naisista on nuoria. He eivät etsi keski-ikäisiä miehiä, eikä heitä kiinnosta heidän painonsa tai pituutensa. Milleniaalit ovat muuten keskimäärin pidempiä kuin 175 cm.
"Tehän sitä olette ääliöitä jos luulette että teille kaikki kerrotaan :D"
Jotkut eivät edes osaa valehdella, kun suoraan kysyy. Kyllä sen naamasta näkee, jos valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muijille ei enää kelpaa tavallinen mies.
No tämä nimenomaan. Ongelma on siinä, että termi "tavallinen" mielletään miesten ja naisten keskuudessa aivan eri tavalla. Naisten mielestä heille kelpaa "tavallinen" mies, mutta he tarkoittavat sillä täysin eri asiaa mitä miehet. Keski-ikäinen mies on tyypillisesti sellainen 175cm pitkä, keskivartalopullukka, tokmannin farkkuja käyttävä mies, jolla hiusraja karkaa ja hampaat aavistuksen kellertää jo iän myötä. Hän on töissä jakeluauton kuljettajana, tykkää pizzasta sekä jääkiekosta, mutta inhoaa viinejä ja eksoottisia ruokia.
Tällainen kuvailemani mies ei ole naisten mielestä enää "tavallinen", vaan jotain vähän torakkaa arvoketjusta korkeammalla oleva elävä organismi. Kun miehet puhuvat, että naisille ei kelpaa tavallinen mies, luulee naiset miesten tarkoittavan aina thriatlonin suomenmestari-lääkäriä, joka on voittanut lääketieteen nobelin ja esiintynyt miesmallina Voguessa. Sitten naiset kirmaavat kilvan kommentoimaan, että "ei miehen sellainen tarvitse olla, kyllä tavallinen kelpaa". Mutta siis ei kelpaa. Vaan naisen mielestä se tavallinen mies on sporttinen romantikko, joka työskentelee asiantuntija-ammatissa jollain mielenkiintoisella toimialla, puhuu sujuvasti mandariinikiinaa työkomennuksensa ansiosta ja käy salilla neljä kertaa viikossa. Tämä "tavallinen" mies ei syö roskaruokaa, vaan tykkää kokata kukkoa viinissä naisellensa ja saa lapsetkin aina kirkumaan riemusta saapuessaan naisen luo.
Tästä tässä on kyse. Se "tavallinen mies" tarkoittaa tosiaan molemmille sukupuolille eri asioita.
Juu, vain sporttisia romanttikkoasiantuntijoita on suhteessa. Missä maailmassa te oikein elätte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voi olla mutta sitähän sinä et voi tietää kuka on ja kuka ei. Ainahan se pedo-taipumuskin vaimolle yllätyksenä tulee ellei sitten ihan yhdessä sitä piilotella."
En tiedä, miksi sinua ketuttaa niin kovasti, että mieheni ei ole käyttänyt ilotyttöpalveluita. Soimaako omatunto kuitenkin? Pieni ääni takaraivossasi kuiskaa, että ehkä olisi pitänyt kuitenkin jättää väliin, sillä nyt olen miesten pohjasakkaa...
Niin, pointti on vain se että sinä et ole miehesi etkä tiedä mitä hän on tehnyt tai jättänyt sinulle kertomatta. Tuskin sinulle olisi mitään seikkailuistaan ilotyttöjen tai alaikäisten kanssa kertonut. Jos joku kertoo niin se on se tyttären kaveri jota puristi perseestä :D
*HII HII HII! Hörönaurua, hörönaurua :DDDDD*
Joo. En usko.
Risto on silti alffempi kuin minä: Härskeintä mitä tehnnyt, on että otin yläasteella vastaan 3 sekunnin halauksen ja poskisuukon 26 vuotta sitten, ja siintäkin sain naurut ja haukut palkaksi
Vierailija kirjoitti:
Jotkut eivät edes osaa valehdella, kun suoraan kysyy. Kyllä sen naamasta näkee, jos valehtelee.
Luulet näkeväsi. Fiksu valehtelija osaa näyttää 'oikeat merkit' merkityksettömistä asioista valehdellessaan ja pitää salassa tärkeät asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voi olla mutta sitähän sinä et voi tietää kuka on ja kuka ei. Ainahan se pedo-taipumuskin vaimolle yllätyksenä tulee ellei sitten ihan yhdessä sitä piilotella."
En tiedä, miksi sinua ketuttaa niin kovasti, että mieheni ei ole käyttänyt ilotyttöpalveluita. Soimaako omatunto kuitenkin? Pieni ääni takaraivossasi kuiskaa, että ehkä olisi pitänyt kuitenkin jättää väliin, sillä nyt olen miesten pohjasakkaa...
Niin, pointti on vain se että sinä et ole miehesi etkä tiedä mitä hän on tehnyt tai jättänyt sinulle kertomatta. Tuskin sinulle olisi mitään seikkailuistaan ilotyttöjen tai alaikäisten kanssa kertonut. Jos joku kertoo niin se on se tyttären kaveri jota puristi perseestä :D
Joo. En usko.
Ei ole mikään uskon asia. Totuuden tietää vain miehesi ja ehkä se kaveriporukka jonka kanssa Virossa käytiin hoorissa.
Vierailija kirjoitti:
Löysin kolmisen vuotta elämäni rakkauden, kun hän oli 56. Hänellä oli vain yksi lyhyt (seksi)suhde ennen- ja lyhyt on mieskin. Kaljuuntunut ja hiljainen, ihmisten seurassa jopa ujo. Mutta minulle hän on täyttä kultaa, ei parempaa, hellemmpää, mukavampaa ja minun silmiini niin seksikästä miestä ole. Itse olen nelikymppinen nätti nainen. Älä Risto anna periksi. Kyllä joka koppa kantensa löytää.
Minä en noin kauaa odota vaan olen jo maatumassa päälle 40-vuotiaana eli muutaman vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kanna huolta asiasta. Kyllä nämä asiat on tässä 30 aviovuoden aikana selvitetty, joten kyllä minä todellakin tiedän, millaisen miehen kanssa olen naimisissa. Onneksi hän ei ole kaltaisesi hyvin vastenmielisen kuvan itsestään antava räähkä. Enpä tosiaan ihmettele, että olet sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muijille ei enää kelpaa tavallinen mies.
No tämä nimenomaan. Ongelma on siinä, että termi "tavallinen" mielletään miesten ja naisten keskuudessa aivan eri tavalla. Naisten mielestä heille kelpaa "tavallinen" mies, mutta he tarkoittavat sillä täysin eri asiaa mitä miehet. Keski-ikäinen mies on tyypillisesti sellainen 175cm pitkä, keskivartalopullukka, tokmannin farkkuja käyttävä mies, jolla hiusraja karkaa ja hampaat aavistuksen kellertää jo iän myötä. Hän on töissä jakeluauton kuljettajana, tykkää pizzasta sekä jääkiekosta, mutta inhoaa viinejä ja eksoottisia ruokia.
Tällainen kuvailemani mies ei ole naisten mielestä enää "tavallinen", vaan jotain vähän torakkaa arvoketjusta korkeammalla oleva elävä organismi. Kun miehet puhuvat, että naisille ei kelpaa tavallinen mies, luulee naiset miesten tarkoittavan ai
Jos miehet kerran näin tarkkaan tietävät, mikä heidän pariutumistaan hidastaa tai estää, mikseivät tee niille asioille jotain, joille pystyvät tekemään? Enemmän treeniä, kokeilee uusia asioita, käy hammashygienistillä (miehet pesevät huonommin hampaita kuin naiset), syö terveellisemmin eli muutakin kuin pizzaa (miehet syövät keskimäärin epäterveellisemmin), kouluttautuu tai ainakin lukee paljon, jne. Jos suvussa miehet kaljuuntuvat aikaisin niin sitten yrittää panostaa pariutumiseen jo lukiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Tuhat kommenttia päivän aikana? GO, VAUVA-PALSTA!
Mistään järkevästä aiheesta täällä ei ikinä saada keskusteltua laajasti.
Ne on aina nää samat mies/naisketjut.
Hyvin vähän näissä on keskustelua, samaa eipäs juupas -jankkausta aina ja haukkumista. Näiden pohjalta ei tarvitse ihmetellä, miksei seukkaamiset enää ihmisiä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvon aikakaudella naiset voisi myös enemmän kantaa kortensa kekoon siitä ns saalistamisesta eli aloitteen tekemisestä.
Niin kannammekin. "Saalistamme" ihan kaiken mitä haluamme.
Jep. Harvoin nainen jättää lähestymättä, jos on oikeasti kiinnostunut eikä mies ehdi ensin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kanna huolta asiasta. Kyllä nämä asiat on tässä 30 aviovuoden aikana selvitetty, joten kyllä minä todellakin tiedän, millaisen miehen kanssa olen naimisissa. Onneksi hän ei ole kaltaisesi hyvin vastenmielisen kuvan itsestään antava räähkä. Enpä tosiaan ihmettele, että olet sinkku.
Luulo ei ole tiedon väärti. Äläkä sitten ylläty kun paljastuu vaikka mitä miehestäsi - sinua on varoitettu.
Tyttäreni miespuoliset luokkakaverit ovat pääsääntöisesti yli 185cm pitkiä. Tytötkin todella usein yli 170cm. Ymmärrän, jos nuoret naiset ja heidän äitinsä pitävät minun sukupolveni 175cm pitkiä miehiä hieman kummajaisina. Mutta hyvin meilläkin on kysyntää, jopa 165cm pitkällä kaverillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo
No, minäpä otan itselleni sellaisen miehen, joka on superepäsosiaalinen/todella omiin oloihinsa vetäytynyt. Tyyppiä, joka mieluummin viettää viikonlopun pelaamassa videopelejä kuin bilettämässä. Sellaiset harvoin panevat menemään, kun eivät tytöillekään uskalla jutella!
Ja mitä sitten? Onhan minullakin salaisuuksiani. Kuten vaikka se, että olen lähetellyt tissikuvia~ ;D Ei tarvitse edes valehdella, koska harvoin tuollaiset asiat tulevat puheeksi!
Nää ihan kivannäköiset tavalliset "Ristot" ei kiinnosta juuri siksi, että ne on niin tavallisia, siinä keskikastissa. Ei juuri mielipiteitä, elämän halutaan menevän kuin perus tavis keskivertoihmisillä ("noo, oishan tuota kiva saaha vaimo, pari lasta, koira tms., omakotitalo ja semmottii mukavata, juu"), ei mitään särmää, ei mitään omia mielipiteitä, ei mitään intohimon kohteita.
Kun aikoinaan deittailin näitä tavallisia talliaisia, niin ei kyllä yksikään kiinnostunut juuri siksi, että he olivat niin mielipiteettömiä taviksia. Ristokin voisi vaikka panostaa tohon cooliin skeban soitteluun, käydä keikoilla, pitää bändipaitoja, jutella mimmien kanssa musasta, politiikasta (toki jos hän on persu, niin vihermimmit tuskin diggaa), jotain vähän syvällisempää, ei sellaista mitään kädenlämpöistä, jolla koittaa kaikin tavoin miellyttää toista. SÄRMÄÄ me kaivataan.
Eikö siellä Kotiteollisuuden keikoilla oo hevimimmejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulet näkeväsi. Fiksu valehtelija osaa näyttää 'oikeat merkit' merkityksettömistä asioista valehdellessaan ja pitää salassa tärkeät asiat.
"Fiksu" ja "valehtelija" samassa lauseessa. Ehkä sinua kuvailemaan sopisi myös narsisti, egoisti ja ennen kaikkea idiootti?
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä kaikkein pahin aloitus. Tekisi mieli vastata että entä sitten?
Vain suomalainen nainen kokee vilpittömän kohteliaisuuden, vaikkapa nyt kauniina pitämisen, suoranaisena vittuiluna! Lähestypä näitä nyt sittten.
Okei, sä varmaan tykkäisit jos nainen lähestyy deittipalstalla vaikkapa hei, ihanaa kun sä olet niin pitkä! Tai hei, ihanaa kun sulla on noin uusi auto!
Arvaa, mitä? Tämä tulee naisille suurena yllätyksenä, mutta 90% miehistä ei saa minkäänlaisia kommentteja, kehuja tai hyvää palautetta koskaan.
Eli olisin imarreltu, käytännössä, en vittuuntunut, kuten sinä.
No, surullista jos o
No syvä huokaus. Itsehän sinä nuo pituudet ja autot tuohon esimerkeiksi nostit. Minä en edes Tinderissä tai muussa ole tai sinne mene, eivätkä nämä minua koske. Puhuin täysin yleisesti miessukupuolen edustajana. Men dont get compliments.