Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"

Vierailija
20.02.2025 |

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html

"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.

Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.

Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.

Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.

Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.

Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."

Kommentit (2235)

Vierailija
1081/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menkääs lepakot metakoimaan omaan lankaanne."

Jatkakaa vain naisten kouluttamista siitä, kuinka paskoja miehet ovat. Kukapa sen tosiaan paremmin tietäisikään kuin miehet itse.

Vierailija
1082/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Ristolla jotkut hyvin spesifiset toiveet kumppanille, kun ei ole löytynyt ketään edes kahvittelemaan? Aikuisikää kuitenkin 15 vuotta takana.

Mietin kans. Olen Ristoa pari vuotta vanhempi eli voisi kai sanoa samaa ikäluokkaa. Ei tämän ikäinen voi syyttää parisuhteen ja kokemuksen puutteesta Tinderiä tai MeToota, koska ei niitä vielä ollut kun me oltiin nuoria ja siinä iässä kun niitä ekoja seurustelukokemuksia hankittiin. Syynä on joku ihan muu, luultavasti tuo ujous ja se, ettei ylipäätään ole ollut pahemmin naisten kanssa tekemisissä. 

Joku tiesi jo kertoa, että "erikoinen" persoona. Ehkä hieman kirjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Risto on silti alffempi kuin minä: Härskeintä mitä tehnnyt, on että otin yläasteella vastaan 3 sekunnin halauksen ja poskisuukon 26 vuotta sitten, ja siintäkin sain naurut ja haukut palkaksi

Tällaista oli minunkin peruskouluni.  Tytöt pitivät täysin pilkkanaan eikä heitä rangaistu.  Auta armias jos menit kostamaan!

Vierailija
1084/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun näitä ketjuja on lukenut, rupeaa huolettamaan, että löytyyköhän kunnollista miestä?

Ei sillä, tarvittaessa voin olla yksinkin. Suurin unelmani olisi kuitenkin parisuhdearki ihanan miehen kanssa. Mutta onneksi olen hyvä sopeutumaan, joten en tule katkeroitumaan, vaikka en haluamaani saisi. Sitten ollaan vain sormet ristissä, että keksitään hyperrealistisia, deittailuun tarkoitettuja androideja ennen kuin olen haudassa. :D

Minä luulen että ne nuoret, ulkomaalaiset mormoni-miehet saattavat olla ihan kunnollisia. 

Ainakin ovat moniavioisia että ei tule usean eukon panemisesta ongelmaa.

Niin ovat suomalaiestkin, nämä ovat sentään rehellisiä ja moraalisia asian suhteen toisin kuin suomi-valehtelijat.

Vierailija
1085/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tehän sitä olette ääliöitä jos luulette että teille kaikki kerrotaan :D"

Jotkut eivät edes osaa valehdella, kun suoraan kysyy. Kyllä sen naamasta näkee, jos valehtelee.

Luulet näkeväsi. Fiksu valehtelija osaa näyttää 'oikeat merkit' merkityksettömistä asioista valehdellessaan ja pitää salassa tärkeät asiat.

"Fiksu" ja "valehtelija" samassa lauseessa. Ehkä sinua kuvailemaan sopisi myös narsisti, egoisti ja ennen kaikkea idiootti?

eri

Äläs ny kun pikku-inceli kuvittelee olevansa todellinen Mastermind. On vissiin mummu kehunu fiksuksi, pakkohan sen on totta olla. Jännä ettei naista silti ole saanut, vaikka niin hienosti valehtelee.

Ja huorissa juoksee, mutta kukaan nainen ei saa sitä koskaan selville. Niivvarmaan. :D :D :D

Vierailija
1086/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun näitä ketjuja on lukenut, rupeaa huolettamaan, että löytyyköhän kunnollista miestä?

Ei sillä, tarvittaessa voin olla yksinkin. Suurin unelmani olisi kuitenkin parisuhdearki ihanan miehen kanssa. Mutta onneksi olen hyvä sopeutumaan, joten en tule katkeroitumaan, vaikka en haluamaani saisi. Sitten ollaan vain sormet ristissä, että keksitään hyperrealistisia, deittailuun tarkoitettuja androideja ennen kuin olen haudassa. :D

Minä luulen että ne nuoret, ulkomaalaiset mormoni-miehet saattavat olla ihan kunnollisia. 

Ainakin ovat moniavioisia että ei tule usean eukon panemisesta ongelmaa.

Ja näppärästi pääsee bordelliin mormonien mailta :D Kummasti juuri heille mainostetaan.

"Bella's Hacienda is the longest-serv

Toki jokainen puu voi tuottaa mätiäkin omenia. Oleellista on, että sen omenan poimii ennen kuin se mätänee ;-) Tiedätte mistä puhun. 

Vierailija
1087/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole mikään uskon asia. Totuuden tietää vain miehesi ja ehkä se kaveriporukka jonka kanssa Virossa käytiin hoorissa."

Siinä se porsaanreikä sitten jo mainittiinkin, jota kautta se tieto valuu myös naisten korville. Arvaa mistä tiiän? 

Tiiän miehiä, jotka on yrittäneet pokata minut tältä pettäneeltä mieheltä ja paljastaneet nää vieraissa käymiset ja niillä retostelut! 

Lisäksi... kun on kerran elämässään kohdannut tällaisen ihmisen, joka valehtelee ihan kaikesta, oppii jokaista lausetta kyseenalaistamaan ja huomaamaan ristiriitoja tämän puheessa. Kun ei enää muista, mitä valehteli viimeksi. Sitten luottamus onkin jo mennyt. Olen oppinut tunnistamaan epäaitoutta ja vilppiä ihmisissä. 

Harmi vaan, että sun kaltaiset valehtelijat pitää kynsin hampain kiinni valheestaan, vaikka ihminen, jolle valehtelet sanoo sulle ihan suoraan, että tietää kyllä totuuden. Ompa jopa todisteitakin. Mutta ei, kun itelleen ei voi myöntää, että nyt paska osui niin sanotusti tuulettimeen.

Joka kerran keksitään, sitä aina epäillään.

Vierailija
1088/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riston sinkkuus ei johdu millään tavalla ulkoisista seikoista. Risto on itseasiassa aika kivan näköinen eikä missään tapauksessa ruma.

Häntä en tietysti tunne, mutta usein se pitkäaikainen sinkkuus johtuu luonnepuolen asioista. Eikä luonteessa tarvitse olla varsinaisesti mitään mätää, vaan päinvastoin, moni on oman veikkauksen mukaan enemmän tai vähemmän kirjoilla. 

Vierailija
1089/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Menkääs lepakot metakoimaan omaan lankaanne."

Jatkakaa vain naisten kouluttamista siitä, kuinka paskoja miehet ovat. Kukapa sen tosiaan paremmin tietäisikään kuin miehet itse.

Mitäs te tässä langassa pyöritte kun ette tiedä miesten ja naisten välisistä suhteista mitään? Saksauskumppaniako täältä etsitte?

Vierailija
1090/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voi olla mutta sitähän sinä et voi tietää kuka on ja kuka ei. Ainahan se pedo-taipumuskin vaimolle yllätyksenä tulee ellei sitten ihan yhdessä sitä piilotella."

En tiedä, miksi sinua ketuttaa niin kovasti, että mieheni ei ole käyttänyt ilotyttöpalveluita. Soimaako omatunto kuitenkin? Pieni ääni takaraivossasi kuiskaa, että ehkä olisi pitänyt kuitenkin jättää väliin, sillä nyt olen miesten pohjasakkaa...

Niin, pointti on vain se että sinä et ole miehesi etkä tiedä mitä hän on tehnyt tai jättänyt sinulle kertomatta. Tuskin sinulle olisi mitään seikkailuistaan ilotyttöjen tai alaikäisten kanssa kertonut. Jos joku kertoo niin se on se tyttären kaveri jota puristi perseestä :D

Miten iso osa miehistä käyttää prostituoituja? En tiedä? Ei se varmaan yli viittäkymmentä prosenttia ole, muutenhan tarjontaa pitäisi olla hirveän paljon enemmän. 

(Tässä välissä tarkistin. Wikipedian mukaan 12 %. Luku voi olla muuttunutkaan, tuskin radikaalisti.) 

Eli kaikki miehet ei todellakaan käytä. Miehet (pääosa, aina joku aseksuaali mahtuu joukkoon) on kyllä varmasti ajatuksissaan hyvin seksuaalisia, mutta kaikki eivät toteuta sitä käytännössä koko ajan, jotkut eivät toisen ihmisen kanssa koskaan. 

Mutta en ymmärrä mikä tämänkin jutun pointti edes on? Miten Ristonkaan elämä pysyvästi kohenee prostituutiolla? Miehetkin kaipaavat tunnetason toimintaa jne. 

Vierailija
1091/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risto, tee noita bussiläppävideoita myös TikTokkiin! Pelkkä YouTube on nykyään vähän marginaalissa, vlogeja ei kaikki seuraa! Saavutat uuden yleisön TikTokissa, siellä on myös niitä giltsejä.

1092/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä sitten on syynä, että koko ajan lisääntyy niiden miesten määrä, jotka eivät ole koskaan seurustelleet? 

Vierailija
1093/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saa aina halutessaan seksiä, naisten tarvitsee olla vain kauniita eli naisilla sinkkuus ja seksittömyys on aina naisen oma valinta. Miehillä taas ei näin ole koska miehen täytyy olla aloitteellinen ja käytännössä kaikki naiset haluaa niitä 10% miehistä eli niitä tasokkaimpia miehiä. Missä tasa-arvo? Miksi miesten tasa-arvoa ei huomioida koskaan? 

Vierailija
1094/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riston sinkkuus ei johdu millään tavalla ulkoisista seikoista. Risto on itseasiassa aika kivan näköinen eikä missään tapauksessa ruma.

Häntä en tietysti tunne, mutta usein se pitkäaikainen sinkkuus johtuu luonnepuolen asioista. Eikä luonteessa tarvitse olla varsinaisesti mitään mätää, vaan päinvastoin, moni on oman veikkauksen mukaan enemmän tai vähemmän kirjoilla. 

Eikös nykyään yksi jos toinen ole kirjoilla? Jussi Halla-aho, Teemu Keskisarja, Topi Borg, Miisa Nuorgam, Ellu Gee jne. Kaikille on ottajia ollut.

Vierailija
1095/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Risto on silti alffempi kuin minä: Härskeintä mitä tehnnyt, on että otin yläasteella vastaan 3 sekunnin halauksen ja poskisuukon 26 vuotta sitten, ja siintäkin sain naurut ja haukut palkaksi

Tällaista oli minunkin peruskouluni.  Tytöt pitivät täysin pilkkanaan eikä heitä rangaistu.  Auta armias jos menit kostamaan!

Meidän luokalla, ala-asteella, eräs poika seurusteli just sen pahimman kiusaajatytön kanssa. Sääliksi kävi. Nopeastihan siinä ero heillä tuli, kun tyttö käytti sitä rahallisesti hyväksi. Laitto sen ostamaan limsoja sun muuta, mitä nyt ala-astelaiset ostavat. Heti jo tiesi, että sellainen ei päättyisi hyvin. Hyvä vaan, että erosivat.

Oli mun mielestä kiva poika. Oli minullekin muutamaan otteeseen kiltti. Muistan vielä, kun ojensi käden, kun en päässyt/uskaltanut tulla alas, kehui piirroksiani, halattiinkin jopa kerran ja sanoi, että mua on kiva halata. Se oli synkkää ajanjaksoa ala-asteeltani, ja merkitsi minulle silloin todella paljon. Aivan ihana.

Olisinpa ollut rohkeampi, niin olisin voinut ystävystyäkin hänen kanssaan. Mutta eipä auta enää sitä murehtia!

Vierailija
1096/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Luulo ei ole tiedon väärti. Äläkä sitten ylläty kun paljastuu vaikka mitä miehestäsi - sinua on varoitettu."

Kiitos, mutta en tarvitse varoituksiasi. Tiedän, en luule. Usko sinä, mitä haluat.

Hänen on pakko selitellä itselleen, että kaikki miehet ovat yhtä paskoja, kuin hän itse. Muutoin hänen väkisin kasassa pitämänsä minäkuvansa romuttuisi. Yrittää siksi vetää kaikki miehet mukanaan syyllisiksi harrastamaansa hyväksikäyttöön ja paskaan.

Vierailija
1097/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset saa aina halutessaan seksiä, naisten tarvitsee olla vain kauniita eli naisilla sinkkuus ja seksittömyys on aina naisen oma valinta. Miehillä taas ei näin ole koska miehen täytyy olla aloitteellinen ja käytännössä kaikki naiset haluaa niitä 10% miehistä eli niitä tasokkaimpia miehiä. Missä tasa-arvo? Miksi miesten tasa-arvoa ei huomioida koskaan? 

Onko tavisnaiset kauniita vai vaan ne instaneidit?

Ei muuten varmana nainen saa aina, keneltä tahansa seksiä, mikäli on tavallinen ja liian vanha!

Vierailija
1098/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aina voi voittaa 🤷

Seksielämä ja parisuhde ei ole mitään voittamista, vaan normaali tarve ja normaalielämää 95 prosentille ihmisistä.

Jaa. Itse väittäisin, että "seksielämä" eli jatkuvan siittämisen festivaali, ei ole normaalielämää edes 5% ihmisistä, eläimistä puhumattakaan. Varmaan jos odotusarvo on tuollainen niin elämä voi olla vähän pettymys

2 * viikossa seksiä 60 vuoden ajan = yli 6000 siitosta. Kuuluuko 6000 siitosta mielestäsi minkä lajin koiraan elämään siis tarkalleen?

Ihmisten, jotka harrastavat seksiä myös huvikseen. 

Harrastavatko? Vaikuttaa siltä ettei se huvita naisia. Miehet toki voivat siittää myös toisiaan,

Miehillä ei ole pillua jota nuolla tai naida, harmi.

Vierailija
1099/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Ristolla jotkut hyvin spesifiset toiveet kumppanille, kun ei ole löytynyt ketään edes kahvittelemaan? Aikuisikää kuitenkin 15 vuotta takana.

Mietin kans. Olen Ristoa pari vuotta vanhempi eli voisi kai sanoa samaa ikäluokkaa. Ei tämän ikäinen voi syyttää parisuhteen ja kokemuksen puutteesta Tinderiä tai MeToota, koska ei niitä vielä ollut kun me oltiin nuoria ja siinä iässä kun niitä ekoja seurustelukokemuksia hankittiin. Syynä on joku ihan muu, luultavasti tuo ujous ja se, ettei ylipäätään ole ollut pahemmin naisten kanssa tekemisissä. 

Joku tiesi jo kertoa, että "erikoinen" persoona. Ehkä hieman kirjolla.

Aika iso osa suomalaisista miehistä ja naisista on käytöksen perusteella kirjolla vaikkei mitään virallista diagnoosia olisi. Ja sehän on tosiaan kirjo jossa on tosi vaikeita ja tosi lieviä tapauksia, eikä tosi lievät edes hakeudu mihinkään tutkimuksiin. Mutta sekin voi haitata pariutumista todella paljon kun esim. kommunikaatiota tai mikroilmeitä ei ymmärretä yhtään.

-lievä autisti itsekin

Vierailija
1100/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs rumat naiset? 

T. ruma nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän