Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"

Vierailija
20.02.2025 |

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html

"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.

Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.

Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.

Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.

Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.

Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."

Kommentit (2235)

Vierailija
1001/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvon aikakaudella naiset voisi myös enemmän kantaa kortensa kekoon siitä ns saalistamisesta eli aloitteen tekemisestä.

Vierailija
1002/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin kommentoijilla täällä on selkeästi paha olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on upeaa ettei naisia enää jaella miehille kuin karjaa. Omakin äitini kertoi, että hänen aikanaan oli vaan pakko valita joku, sinkuksi jääminen ei tullut kysymykseenkään

Onnettomasta liitosta syytti sitten kaikkea mahdollista, mutta ei koskaan tullut ajatelleeksikaan että ehkä miehiä ja naisia ei ole tarkoitettukaan asumaan yhteen

Naiset jakaa sitten keskenään ne muutamat top 10% miehistä ja ihmettelee kun ne ei halua sitoutua... Tarjontaa kun on liikaa niille muutamille.

Kunhan sanailet. Etenkin kun mennään yli 40 v. miehiin. Heistä halutuimmat eivät edes ole Tinderissä. Eivätkä Tinderin suosituimmatkaan polje välttämättä yhtikäs ketään osumaansa.

Vierailija
1004/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No niitähän sinä et sitten suhteeseen saa :D"

Olen kyllä tainnut löytää oikean helmen teidän paskojen miesten joukosta, kiitos vaan huolenpidostasi.

Niinhän sinä luulet, mutta et voi millään tietää mitä miehesi on jättänyt kertomatta :)

Taidan tuntea mieheni hieman paremmin kuin sinä. Kaikki miehet eivät juokse huorissa, vaikka sinä juoksetkin. Jotkut ovat nimittäin komeita, kohteliaita, rehellisiä ja naisia arvostavia. 

Niinhän sinä luulet. Miehesi on voinut juosta huorissa vaikka kuinka eikä sitä sinulle kerrota. Toivottavasti ei sentään ole pedo...

Olet siis sitä mieltä, että miehissä ei kerta kaikkiaan voi olla huorissakäymätöntä, rehellistä ja fiksua yksilöä? Ja lapsista kiinnostumatontakin vielä? Kylläpä sinä arvostat miehet korkealle. Olisiko tämä nyt sitä kuuluisaa miesvihaa?

Voi olla mutta sitähän sinä et voi tietää kuka on ja kuka ei. Ainahan se pedo-taipumuskin vaimolle yllätyksenä tulee ellei sitten ihan yhdessä sitä piilotella.

Vierailija
1005/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastakoon sellaiset miehet seksiä keskenään, jotka eivät sitä muuten saa.

Vierailija
1006/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Hekun tykkäävät niiiiiin paljon siitä anaalista, että ei olisi edes este! xD

Vierailija
1007/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä tainnut löytää oikean helmen teidän paskojen miesten joukosta, kiitos vaan huolenpidostasi.

Niinhän sinä luulet, mutta et voi millään tietää mitä miehesi on jättänyt kertomatta :)

Taidan tuntea mieheni hieman paremmin kuin sinä. Kaikki miehet eivät juokse huorissa, vaikka sinä juoksetkin. Jotkut ovat nimittäin komeita, kohteliaita, rehellisiä ja naisia arvostavia. 

Niinhän sinä luulet. Miehesi on voinut juosta huorissa vaikka kuinka eikä sitä sinulle kerrota. Toivottavasti ei sentään ole pedo...

Olet siis sitä mieltä, että miehissä ei kerta kaikkiaan voi olla h

Tää on kieltämättä hauska trolli, tajuaakohan se tosiaan inttävänsä, että kaikki miehet on ääliöitä.

Vierailija
1008/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Tuhat kommenttia päivän aikana? GO, VAUVA-PALSTA!

Mistään järkevästä aiheesta täällä ei ikinä saada keskusteltua laajasti.

Ne on aina nää samat mies/naisketjut.

Ei saada kun kaikki järkevät aiheet poistetaan alta aikayksikön.

Totta. Täällä on edelleen tallella todella vihamielisiä keskusteluja, joissa paljon trollausta. Eivät vaan millään poistu, vaikka moni sanoi ilmiantaneensa.

Ehkä tätä tasoa tänne halutaankin? Ei ole tämä enää sama paikka, mitä oli vuosia sitten.

"Totta. Täällä on edelleen tallella todella vihamielisiä keskusteluja, joissa paljon trollausta. Eivät vaan millään poistu, vaikka moni sanoi ilmiantaneensa.

Ehkä tätä tasoa tänne halutaankin? Ei ole tämä enää sama paikka, mitä oli vuosia sitten."

Ei tosiaan ole ei. Jotain on tapahtunut AVeellä ihan viime päivinä. Käsittämättömät "keskustelut" saavat jäädä ja ovat muka täynnä viestejä, suurin osa muka sitä sekoilua tsempaten. Viime päivien helmiä, mammat ja muut näiset väittävät että nuorten tyttöjen on hyvä harrastaa tankotanssia ja ettei siinä ole mitään väärää jos lapset twerkkaa pikkualkkareissa muiden edessä. Eilinen oli wolt-keskustelu joka oli kuta kuinkin pelkää suomalaisten haukkumista ja syyllistämistä siitä kun suomalaiset eivät suostu alipalkattuun k.maa tasoon. 

Tämä palsta on todella ahdistava nykyisin, kun tiettyjen tahojen massahyökkäyksiä, kansaa/taviksia vastaan. 

Vierailija
1009/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa ja hevoselta pääsee! T: M65+

Vierailija
1010/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin pari suhdetta lopettanut kun olen tajunnut, että olen vain pelkkä lompakko hänelle. Olis mukava löytää itseä varakkaampi nainen. 

Vierailija
1011/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi olla mutta sitähän sinä et voi tietää kuka on ja kuka ei. Ainahan se pedo-taipumuskin vaimolle yllätyksenä tulee ellei sitten ihan yhdessä sitä piilotella."

En tiedä, miksi sinua ketuttaa niin kovasti, että mieheni ei ole käyttänyt ilotyttöpalveluita. Soimaako omatunto kuitenkin? Pieni ääni takaraivossasi kuiskaa, että ehkä olisi pitänyt kuitenkin jättää väliin, sillä nyt olen miesten pohjasakkaa...

Vierailija
1012/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riston kannattaisi kokeilla sinkkuäitiä, pääsis kunnolla aisuriksi.

Vierailija
1013/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ainakin pari suhdetta lopettanut kun olen tajunnut, että olen vain pelkkä lompakko hänelle. Olis mukava löytää itseä varakkaampi nainen. 

Niinkö? Porsitko hänelle lapsia sitten, kun hän elättää ja hemmottelee sinua?

Vierailija
1014/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haen naisen Aasiasta sitten, kun saan vakituisen työpaikan.

Kerta suomalaiset naiset ei kelpuuta minua työttömänä, niin minä en kelpuuta suomalaisia naisia sitten kun saan työpaikan.

Sorry. :)

Ei ketään kiinnosta, mitä teet. Elä vain itseäsi varten!

Vierailija
1015/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis sitä mi

Tää on kieltämättä hauska trolli, tajuaakohan se tosiaan inttävänsä, että kaikki miehet on ääliöitä.

Tehän sitä olette ääliöitä jos luulette että teille kaikki kerrotaan :D

Vierailija
1016/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet itse JULISTAVAT miten jokainen heistä pettää, miten he haluavat vain seksiä, miten heistä akat ovat turhia ja miten vain heidän tulee saada olla moniavioisia. Ja te heterothan raahaatte Suomeen vain lisää näitä moniakka-kulttuureja. Sitten miehet vielä ITSE huudattavat miten heidän seurassa olo on aina riski seksuaalirikokseen, ja ukkonne huorittelevat jopa lapsiuhreja.

Olisiko ihan OMA VIKA ettei kukaan halua olla tuollaisen petollisen ja myrkyllisen seurassa? Miksi deittaisin miestä, kun se johtaa väkivaltaan, yksipuoliseen sitoutumiseen ja olen hengenvaarassa miehen seurassa? Edelleen, tätä te miehet itse kuulutatte :) Ettepä te niitä seksuaalirikoksia mitenkään tuomitse.

Miksiköhän tällainen sukupuoli jää yksin? Mies ei tee mitään suhteessa. Seksin ruinaaminen, pettäminen, lyöminen ja toisen syntyperän vihaaminen eivät mitään tekoja ole muuta kuin viha tekoja. Mies maksaa hinnan omasta vihastansa.

Vierailija
1017/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinnä ole mitn outtoa jollei löyjy paria, eihän yli 30-vuotiaita neissytnaisia sentään joka kvien alla aksva, t: issekin poika41v

Vierailija
1018/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvon aikakaudella naiset voisi myös enemmän kantaa kortensa kekoon siitä ns saalistamisesta eli aloitteen tekemisestä.

Niin kannammekin. "Saalistamme" ihan kaiken mitä haluamme.

Vierailija
1019/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin armeijan muutama vuosi sitten hieman vanhemmalla iällä kuin muut. Siellä saa monesti aika hyvän kuvan tietyn ikäluokan miehistä. Itse kiinnitin huomiota siihen, että monet nykyajan nuorista miehistä omaavat hyvin feminiinisiä piirteitä. Puheääni on monilla melko kimeä, ruumiinrakenne hintelä ja tunteet saattavat heidellä laidasta laitaan päivän aikana. Kun katson esimerkiksi pappani nuoruuden kuvia armeijasta, niin ne miehet näyttivät aivan erilaisilta. Kaikilla oli vanttera ruumiinrakenne ja tuima katse. Kasvot olivat kaikilla jykevät. Sitä on kai tutkittukin, että naiset pitävät eniten miehekkäistä miehistä. Nykyään niitä voi olla vaikea löytää.

Nykyään jos takaapäin katsoo ihmistä niin usein on vaikea päätellä sukupuolta, ellei vaatteet paljasta. Sekä miehet että naiset on tasapaksuja tai keskivartalolta pulleita ja luisuharteisia. Hiuksetkin voi olla lyhyet tai pitkät sukupuolesta riippumatta. 

Vierailija
1020/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän saaneeni reilut 50v. miehenä satoja tykkäyksiä, paljon osumiakin, ja treffit n. 20 naisen kanssa. Olen varmaan jonkun palstamiehen mielikuvissa top10% sonni tämän vuoksi. Olkaa kuitenkin huoleti pojat, sillä vain kahta heistä suutelin ja jälkimmäinen on nykyinen kumppanini. Tuskin olen ainoa lajiani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme