HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html
"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.
Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.
Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.
Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.
Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.
Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."
Kommentit (2235)
Vierailija kirjoitti:
Miksihän kuukautisten aikaan panettaa, vaikka silloinhan ei edes voi lisääntyä/se on tosi, tosi, tosi vaikeaa? Mitä järkeä siinä on biologian kannalta?
Syötö e-pillereitä? Mulla hormonaalinen ehkäisy teki ton, että taukoviikolla panetti. Sitten lopunaikaa taas ihan aseksuaali...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No niitähän sinä et sitten suhteeseen saa :D"
Olen kyllä tainnut löytää oikean helmen teidän paskojen miesten joukosta, kiitos vaan huolenpidostasi.
Niinhän sinä luulet, mutta et voi millään tietää mitä miehesi on jättänyt kertomatta :)
Taidan tuntea mieheni hieman paremmin kuin sinä. Kaikki miehet eivät juokse huorissa, vaikka sinä juoksetkin. Jotkut ovat nimittäin komeita, kohteliaita, rehellisiä ja naisia arvostavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Tuhat kommenttia päivän aikana? GO, VAUVA-PALSTA!
Mistään järkevästä aiheesta täällä ei ikinä saada keskusteltua laajasti.
Ne on aina nää samat mies/naisketjut.
Ei saada kun kaikki järkevät aiheet poistetaan alta aikayksikön.
Totta. Täällä on edelleen tallella todella vihamielisiä keskusteluja, joissa paljon trollausta. Eivät vaan millään poistu, vaikka moni sanoi ilmiantaneensa.
Ehkä tätä tasoa tänne halutaankin? Ei ole tämä enää sama paikka, mitä oli vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi käyttää nuorena jotain päihdettä, joka tekee avoimeksi ravintoissa. Sillä tavalla saa kontaktia naisiin.
Minkä takia ei voida kehittää sitä luonnetta? Ainoastaan juopot seurustelee päihteiden vaikutuksenalaisena.
Kokemukset ravintoloista isketyistä naisista tuo itseluottamusta nuorelle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä tainnut löytää oikean helmen teidän paskojen miesten joukosta, kiitos vaan huolenpidostasi.
Niinhän sinä luulet, mutta et voi millään tietää mitä miehesi on jättänyt kertomatta :)
Taidan tuntea mieheni hieman paremmin kuin sinä. Kaikki miehet eivät juokse huorissa, vaikka sinä juoksetkin. Jotkut ovat nimittäin komeita, kohteliaita, rehellisiä ja naisia arvostavia.
Niinhän sinä luulet. Miehesi on voinut juosta huorissa vaikka kuinka eikä sitä sinulle kerrota. Toivottavasti ei sentään ole pedo...
Sellaisia naisia on sitten todella paljon ketkä ei sellaista pitkää ja komeaa miestä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajien reaktiot ruudun toisella puolen:😡🤬😠😤😭🥺😫
MUUTAMA VIELÄ! Sovitaan, että minä olen tuhannes kommentoija!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko tää oikeasti jotenkin yleinen näkökanta aika ennakkoluuloista omaan korvaan.
Olen eri. Aika moni nainen eroaisi heti miehestä, jos saisi kuulla että he ovat joskus käyttäneet maksullisia, tai ei kiinnostuisi miehestä joka on käyttänyt maksullisia. Se kertoo miehen arvomaailmasta ja millaisena näkee naiset. Siis yök.
Se on palvelun ostamista palveluntarjoajalta eikä mitään muuta. Parturiin mennään leikkauttamaan tukka, ravintolaan mennään syömään ja maksullisiin naisiin mennään panemaan. Nimenomaan panemaan, ei rakastelemaan. Ei siinä sen kummempaa.
Niin, ainakin mä haluan tietää jos mies suhtautuu seksiin samalla tavalla kuin tukanleikkuuseen. Mulle
Ei minulla ainakaan seksi eroa vaimon ja tyttöystävien kanssa mitenkään. Ei ole mitään psyykkisiä tarpeita joita pitäisi täyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon naisista kun tavallinen mies ei kelpaa ja hakevat miehen Englannista tai ovat femceleitä.
Syy miksi osa naisista on siirtynyt Albanian Tinderiin johtuu maassa vallitsevasta kulttuurista. Ensinnäkin. Albanialainen mies vaalii perhettään. Toisekseen. Häät ja perheellistyminen nähdään normina ei astmakohtausta aiheuttavana inhoreaktiona. Kolmannekseen. Valtaosa miehistä koittaa jotenkin elättää itsensä. Neljäs. Maassa ei puhuta näin avoimesti maksullisten käyttämisestä johtuen uskonnollisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on upeaa ettei naisia enää jaella miehille kuin karjaa. Omakin äitini kertoi, että hänen aikanaan oli vaan pakko valita joku, sinkuksi jääminen ei tullut kysymykseenkään
Onnettomasta liitosta syytti sitten kaikkea mahdollista, mutta ei koskaan tullut ajatelleeksikaan että ehkä miehiä ja naisia ei ole tarkoitettukaan asumaan yhteen
Naiset jakaa sitten keskenään ne muutamat top 10% miehistä ja ihmettelee kun ne ei halua sitoutua... Tarjontaa kun on liikaa niille muutamille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä kaikkein pahin aloitus. Tekisi mieli vastata että entä sitten?
Vain suomalainen nainen kokee vilpittömän kohteliaisuuden, vaikkapa nyt kauniina pitämisen, suoranaisena vittuiluna! Lähestypä näitä nyt sittten.
Okei, sä varmaan tykkäisit jos nainen lähestyy deittipalstalla vaikkapa hei, ihanaa kun sä olet niin pitkä! Tai hei, ihanaa kun sulla on noin uusi auto!
Arvaa, mitä? Tämä tulee naisille suurena yllätyksenä, mutta 90% miehistä ei saa minkäänlaisia kommentteja, kehuja tai hyvää palautetta koskaan.
Eli olisin imarreltu, käytännössä, en vittuuntunut, kuten sinä.
Minusta vaan tuntuu törkeröltä kommentoida toisten ulkonäköä. Sekä hyvässä, että pahassa.
Tulis aika hiton kiusallisia tilanteita, jos töissäkin möläyttäisin ääneen mieskollegalle ihailevani hänen treenattua persettään.
Te miehet kuvittelette, että on kivaa, kun ulkonäköön kiinnitetään tarpeetonta huomiota (hyvässä ja pahassa) joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
ERQERGWER
HAHAA! OLIN TUHANNES KOMMENTOIJA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sinä luulet. Miehesi on voinut juosta huorissa vaikka kuinka eikä sitä sinulle kerrota. Toivottavasti ei sentään ole pedo...
Olet siis sitä mieltä, että miehissä ei kerta kaikkiaan voi olla huorissakäymätöntä, rehellistä ja fiksua yksilöä? Ja lapsista kiinnostumatontakin vielä? Kylläpä sinä arvostat miehet korkealle. Olisiko tämä nyt sitä kuuluisaa miesvihaa?
Vierailija kirjoitti:
kullankaivajista ja lompakkoloisista kitiseminen on köyhien poikien touhuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ERQERGWER
HAHAA! OLIN TUHANNES KOMMENTOIJA!
Kateellinenko se täällä alapeukuttaa? ;D
Ei voi mitään, parempi onni ensikerralla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä kaikkein pahin aloitus. Tekisi mieli vastata että entä sitten?
Vain suomalainen nainen kokee vilpittömän kohteliaisuuden, vaikkapa nyt kauniina pitämisen, suoranaisena vittuiluna! Lähestypä näitä nyt sittten.
Okei, sä varmaan tykkäisit jos nainen lähestyy deittipalstalla vaikkapa hei, ihanaa kun sä olet niin pitkä! Tai hei, ihanaa kun sulla on noin uusi auto!
Arvaa, mitä? Tämä tulee naisille suurena yllätyksenä, mutta 90% miehistä ei saa minkäänlaisia kommentteja, kehuja tai hyvää palautetta koskaan.
Eli olisin imarreltu, käytännössä, en vittuuntunut, kuten sinä.
Minusta vaan tuntuu törkeröltä kommentoida toisten ulkonäköä. Sekä hyvässä, että pahassa.
Tulis aika hiton kiusallisia tilanteita, jos töissäkin möläyttäisin ääneen mieskollegalle ihailevani hänen treenattua persettään.
Te miehet kuvittelette, että on kivaa, kun ulkonäköön kiinnitetään tarpeetonta huomiota (hyvässä ja pahassa) joka paikassa.
Myönnä vaan rehellisesti että elät saamastasi huomiosta. Että sellainen humble brag tällä kertaa...
Mitä vääristelyä on kertoa totuus? Kaksi miesten parissa työskentelevää laillistettua terapeuttia on tullut linjoille kertomaan miehien nousseista aggressiotasoista. Toinen näistä puhui jo vuosia sitten Tinderin aiheuttamasta läheisriippuvuudesta jota ruokitaan maksullisilla naisilla. Ettekä ala sanomaan, että aggressio katoaa parisuhteessa. Ei katoa. Parit joutuvat varaamaan erillisen ajan omien terapeuttiensa lisäksi pariterapiaan. Meinaten? Velkaantumista!