HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html
"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.
Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.
Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.
Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.
Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.
Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."
Kommentit (2235)
Itsellä varmaan kävi teinipoikana tuuri. Aloin seurustella eka kertaa ysin keväällä, tyttö oli aloitteellinen. Armeija-ajan olin sinkku, eikä ollut edes irtonumeroita, olin silloin 19-20 v. Ikäisistäni tupakavereista yli puolella oli pitkäaikainen heila, ja kahdella oli jo lapsi 20-vuotiaana. Armeijan jälkeen aloitin opiskelut ja sitten mulla olikin eka avoliitto, 21-vuotiaana. Sen jälkeen minulla on ollut muutamaa viime vuotta lukuunottamatta aina tyttöystävä/vaimo. Ikää kohta 50. Valtaosalla kavereistani aika lailla sama elämäntarina. Muutamalle näytti käyvän hassusti, mutta löysivät tyttöystävän n. 35-vuotiaina ja lapsiakin heille ehti vielä siunautua. Mutta kolme vanhaa koulukaveria on sellaisia, että eivät tietääkseni ole koskaan seurustelleet ja liekö ovat saaneet edes maistaa naista.
Huonompi homma, että nykyään niin iso osa nuorukaisista jää ilman naista. En meinannut ensi alkuun edes uskoa lukemaa, koska omat 70-luvulla syntyneet kaverit tuppasivat olemaan pääosin nörttejä, laihoja, korkeintaan 180cm pitkiä jne. ja silti heitä lykästi. Menestynein naistenmies (joka viikonloppu baarista uusi nainen) oli alle 175cm pitkä jannu, jolla tosin iso leka.
Vierailija kirjoitti:
Aerobinen kunto onkin sitten kokonaan toinen asia. -eri
Jep. Varusmiesten Cooperin testin keskiarvo on jo alle 2400 metriä, mikä alkaa olla jo aika surkuhupaisaa. Kumma, ettei tuosta puhuta enempää mediassa, kun tuo vaikuttaa ihan olennaisesti Suomen puolustuskykyynkin. Jos ei jaksa juosta edes 12 minuuttia kunnolla, niin päiväkausien sotimisesta maastossa on turha edes haaveilla.
"Ja koska käytännössä miehen siis pitäisi mennä naisen ehdoilla, nykypäivänä kasvava joukko on sinkkujen joukko."
Oletko sitä mieltä, että 1. kaikessa totteleva tossukkamies on naisen unelma ja 2. mies on tällaisessa tilanteessa onnellinen?
Jos tuota miellyttämistä olet yrittänyt ja huomannut olevasi onneton, niin mitäpä jos et enää niin miellytäkään, vaan et "tyydy" vain naiseen kuin naiseen vaan etsit itsellesi sopivaa?
Löysin kolmisen vuotta elämäni rakkauden, kun hän oli 56. Hänellä oli vain yksi lyhyt (seksi)suhde ennen- ja lyhyt on mieskin. Kaljuuntunut ja hiljainen, ihmisten seurassa jopa ujo. Mutta minulle hän on täyttä kultaa, ei parempaa, hellemmpää, mukavampaa ja minun silmiini niin seksikästä miestä ole. Itse olen nelikymppinen nätti nainen. Älä Risto anna periksi. Kyllä joka koppa kantensa löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko tää oikeasti jotenkin yleinen näkökanta aika ennakkoluuloista omaan korvaan.
Olen eri. Aika moni nainen eroaisi heti miehestä, jos saisi kuulla että he ovat joskus käyttäneet maksullisia, tai ei kiinnostuisi miehestä joka on käyttänyt maksullisia. Se kertoo miehen arvomaailmasta ja millaisena näkee naiset. Siis yök.
Se on palvelun ostamista palveluntarjoajalta eikä mitään muuta. Parturiin mennään leikkauttamaan tukka, ravintolaan mennään syömään ja maksullisiin naisiin mennään panemaan. Nimenomaan panemaan, ei rakastelemaan. Ei siinä sen kummempaa.
Niin, ainakin mä haluan tietää jos mies suhtautuu seksiin samalla tavalla kuin tukanleikkuuseen. Mulle
Mikään tuossa ei kuulosta hyvältä, miksi se on sulle vaikeaa käsittää? Ei monikaan nainen halua miestä joka arvottaa naiset sen mukaan, kuinka läheisiä ovat. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin hänen YouTube-videoitaan ja mun on vaikea uskoa tuota todeksi. Hän vaikuttaa juuri sellaiselta supliikilta kaverilta, jonka kanssa kaikki ajautuvat juttusille. Kenties naiset eivät ole siksi aloitteellisia hänen suhteensa, koska kuvittelevat hänen olevan jo parisuhteessa. Hän ei näytä eikä kuulosta pätkän vertaa reppanalta.
Paljastit viestissäsi miksi Riston kaltaiset eivät naisille kelpaa. Hän voi vaikuttaa supliikilta ja normaalilta, mutta kun kokemattomuus paljastuu on hän heti naisen silmissä reppana.
Enpä usko hetkeäkään.
MUTTA oletetaan että olet oikeassa. Miksi Risto kertoo kokemattomuudestaan ensitapaamisella?
Tuhannen taalan kysymys!!
Onko todella niin daijuja miehiä, etteivät he tiedä edes sitä, että naisen neitsyyden menettäminen sattuu??
Miehet voivat keskittyä nautintoon, tässäkin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä varmaan kävi teinipoikana tuuri. Aloin seurustella eka kertaa ysin keväällä, tyttö oli aloitteellinen. Armeija-ajan olin sinkku, eikä ollut edes irtonumeroita, olin silloin 19-20 v. Ikäisistäni tupakavereista yli puolella oli pitkäaikainen heila, ja kahdella oli jo lapsi 20-vuotiaana. Armeijan jälkeen aloitin opiskelut ja sitten mulla olikin eka avoliitto, 21-vuotiaana. Sen jälkeen minulla on ollut muutamaa viime vuotta lukuunottamatta aina tyttöystävä/vaimo. Ikää kohta 50. Valtaosalla kavereistani aika lailla sama elämäntarina. Muutamalle näytti käyvän hassusti, mutta löysivät tyttöystävän n. 35-vuotiaina ja lapsiakin heille ehti vielä siunautua. Mutta kolme vanhaa koulukaveria on sellaisia, että eivät tietääkseni ole koskaan seurustelleet ja liekö ovat saaneet edes maistaa naista.
Huonompi homma, että nykyään niin iso osa nuorukaisista jää ilman naista. En meinannut ensi alkuun edes uskoa lukemaa, koska omat 70-luvulla syn
Just mun tyyppiä noi nörtit olis 😍
Seksin puutteeseen ei kukaan ole kuollut. Ihan hyvä vaan, että ihmiset säästäisivät itsensä avioliittoon sitten kun sen oikean tapaavat. Se olisi Jumalankin mielen mukaista. Kirkossa pitää mennä naimisiin, siten välttyy avioerolta. Ja jos lapsia haluaa, olisi parempi adoptoida ne, olisihan se kauniimpi ja puhtaampi tapa kuin että likaiset limakalvot koskettaisivat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin hänen YouTube-videoitaan ja mun on vaikea uskoa tuota todeksi. Hän vaikuttaa juuri sellaiselta supliikilta kaverilta, jonka kanssa kaikki ajautuvat juttusille. Kenties naiset eivät ole siksi aloitteellisia hänen suhteensa, koska kuvittelevat hänen olevan jo parisuhteessa. Hän ei näytä eikä kuulosta pätkän vertaa reppanalta.
Paljastit viestissäsi miksi Riston kaltaiset eivät naisille kelpaa. Hän voi vaikuttaa supliikilta ja normaalilta, mutta kun kokemattomuus paljastuu on hän heti naisen silmissä reppana.
Enpä usko hetkeäkään.
MUTTA oletetaan että olet oikeassa. Miksi Risto kertoo kokemattomuudestaan ensitapaamisella?
Onko todella niin d
Onko vielä niin daijuja naisia jotka kuvittelevat että kaikkia naisia sattuu ekalla kerralla tai että sen kuuluu sattua?
Vierailija kirjoitti:
Akateemiset naiset eivät huoli bussikuskia.
Ei kyllä taida useimpia kiinnostaa nainen joka tituleeraa itseään "akateemiseksi naiseksi" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko tää oikeasti jotenkin yleinen näkökanta aika ennakkoluuloista omaan korvaan.
Olen eri. Aika moni nainen eroaisi heti miehestä, jos saisi kuulla että he ovat joskus käyttäneet maksullisia, tai ei kiinnostuisi miehestä joka on käyttänyt maksullisia. Se kertoo miehen arvomaailmasta ja millaisena näkee naiset. Siis yök.
Se on palvelun ostamista palveluntarjoajalta eikä mitään muuta. Parturiin mennään leikkauttamaan tukka, ravintolaan mennään syömään ja maksullisiin naisiin mennään panemaan. Nimenomaan panemaan, ei rakastelemaan. Ei siinä sen kummempaa.
Niin, ainakin mä haluan tietää jos mies suhtautuu seksiin samalla tavalla kuin tukanleikkuuseen. Mulle
Fiuuuu vaan kuului kun pointti meni sulta yli hilseen. Mies suhtautuu seksiin eri tavalla ilotytön kuin vaimon kanssa. Se on muutenkin miehelle mekaanisempaa ja oikeasti vain yksi perustarpeista, ei mitään harlekiineista opittua elämää suurempaa. Fyysinen tarve ilotytön kanssa, psyykkinen ja fyysinen tyttöystävän kanssa. Ei sen monimutkaisempaa.
Ei, vaan ymmärsin pointin täsmälleen. En halua miestä, joka ajattelee seksistä kuten sinä. Kaikki eivät ajattele ollenkaan noin, vaikka yritätkin tässä niputtaa kaikki miehet yhteen. Ihminen, mies tai nainen, jota itse arvostan, hoitaa perustarpeen mekaanisen suoritteen itse eikä pidä ketään elävää olentoa runkkualustanaan.
Mutta on myös naisia, jotka ajattelevat samoin kuin sinä, joten asia todellakin on yksinkertainen. Pariutukaa te keskenänne, me asiaan toisin suhtautuvat pariudumme keskenämme.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et halua, että nainen seurustelee kanssasi pelkän tilipussin takia, eikä nainen halua, että sinä seurustelet hänen kanssaan pelkän perseen koon takia.
Perse sentään liittyy naiseen itseensä eikä ole mikään ulkopuolinen ominaisuus kuten perintömökki. Tuskin nainenkaan haluaa että hänen kanssaan seurusteltaisiin varallisuuden takia vaan itsensä takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko hetkeäkään.
Onko todella niin d
Eikai se nyt kaikkia satu?
Jos sattuu, eikö johdu siitä, että jännittää liikaa, mikä saattaa tehdä kiihottumisesta vaikeampaa (Kiihottuessahan naisen elimet laajenee/kostuu)?
En ole seksiä harrastanut, mutta sisääni olen törkännyt asioita ilman liukkaria. Jos ei ole kostea, silloin tuntuu melko raastavalta.
Vierailija kirjoitti:
Huonompi homma, että nykyään niin iso osa nuorukaisista jää ilman naista. En meinannut ensi alkuun edes uskoa lukemaa, koska omat 70-luvulla syn
Avioeroprosentit ovat ikäluokassasi myös kohtuu korkealla.
Vierailija kirjoitti:
"Fiuuuu vaan kuului kun pointti meni sulta yli hilseen. Mies suhtautuu seksiin eri tavalla ilotytön kuin vaimon kanssa. Se on muutenkin miehelle mekaanisempaa ja oikeasti vain yksi perustarpeista, ei mitään harlekiineista opittua elämää suurempaa. Fyysinen tarve ilotytön kanssa, psyykkinen ja fyysinen tyttöystävän kanssa. Ei sen monimutkaisempaa."
Kyllä se taisit olla sinä jolla pointti meni pahasti ohi. Kerrataan siis, naista ei kiinnosta mies, joka käyttää toisen kehoa omien fyysisten tarpeidensa tyydyttämiseen. Aivan yhdentekevää, miten mies tätä hyväksikäyttöä itselleen perustelee.
Eikä miestä kiinnosta mitä nainen siitä ajattelee - miksi siitä edes naiselle kerrottaisiin? Tyhmänäkö miehiä pidät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aerobinen kunto onkin sitten kokonaan toinen asia. -eriJep. Varusmiesten Cooperin testin keskiarvo on jo alle 2400 metriä, mikä alkaa olla jo aika surkuhupaisaa. Kumma, ettei tuosta puhuta enempää mediassa, kun tuo vaikuttaa ihan olennaisesti Suomen puolustuskykyynkin. Jos ei jaksa juosta edes 12 minuuttia kunnolla, niin päiväkausien sotimisesta maastossa on turha edes haaveilla.
Varusmiesten kunto on varmasti heikentynyt, mutta kuinkahan iso osa tuosta on vain viitsimisestä kiinni. Jos jokaisesta 10m ylityksestä 2400m jälkeen saisi vaikkapa euron, voisi tulos olla ihan toisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Perspektiivinä intia ja kiina, joissa eletään pääasiassa järki- ja taloudellisissa liitoissa. Maapallon väestö koostuu pitkälti näistä. Sitten on afrikka, missä liitot ovat vän mitä ovat ja mgtow eli siitokset satunnaisia. Länsimaissa on kristinusko, missä nainen synnyttää ehkäisyttä useita lapsia (joka on naisen seksuaalisuus). Sitten on pieni vähemmistö ateisteja, jotka mutiloivat naiset hedelmättömiksi, jotta voi siittää rajattomasti. Ja ateistimiehet itkevät, kun eivät saaneetjaan tällaista s eksiorjaa, joka lisäksi synnyttää heille ja huolehtii perheen taloudesta? Jeppis jeppis...
Tämä on muuten yllättävän totta. Jatkuva paneskelu ei ole yleistä länsimaiden ulkopuolella
Muijille ei enää kelpaa tavallinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ainakin mä haluan tietää jos mies suhtautuu
Just näin. Se tässä on se ongelma, että nuo miehet sitten kuitenkin kuvittelevat saavansa vaimokseen sellaisen joka suhtautuu seksiin hartaudella. Sellaisen naisen mielestä tuollainen tunteeton kassien tyhjentäminen ja tautien levittäminen on vain ällöttävää.
"Fiuuuu vaan kuului kun pointti meni sulta yli hilseen. Mies suhtautuu seksiin eri tavalla ilotytön kuin vaimon kanssa. Se on muutenkin miehelle mekaanisempaa ja oikeasti vain yksi perustarpeista, ei mitään harlekiineista opittua elämää suurempaa. Fyysinen tarve ilotytön kanssa, psyykkinen ja fyysinen tyttöystävän kanssa. Ei sen monimutkaisempaa."
Kyllä se taisit olla sinä jolla pointti meni pahasti ohi. Kerrataan siis, naista ei kiinnosta mies, joka käyttää toisen kehoa omien fyysisten tarpeidensa tyydyttämiseen. Aivan yhdentekevää, miten mies tätä hyväksikäyttöä itselleen perustelee.