Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"

Vierailija
20.02.2025 |

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html

"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.

Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.

Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.

Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.

Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.

Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."

Kommentit (2235)

Vierailija
841/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen kumma, joillakin elämä onnistuu lukemattakin.

T: Lukematon nainen

Toki, jollain tasolla. Tsemppiä. Sulle riittää paljon lukutaidottomia miehiä, joiden kanssa minulla ei olisi mitään yhteistä.

Tarkotin lähinnä noille inseleille....

Vaikka en ole juurikaan lukenut kirjoja, en silti ole asennevammainen.

Entä hinselit, eli homot jotka eivät koskaan saa miestä. Oletko huolestunut heistä?

Nevahööd!

Eli homo pääsee halutessaan k a i r a a m a a n toista homoa? 

Vierailija
842/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko tää oikeasti jotenkin yleinen näkökanta aika ennakkoluuloista omaan korvaan.

Olen eri. Aika moni nainen eroaisi heti miehestä, jos saisi kuulla että he ovat joskus käyttäneet maksullisia, tai ei kiinnostuisi miehestä joka on käyttänyt maksullisia. Se kertoo miehen arvomaailmasta ja millaisena näkee naiset. Siis yök.

Se on palvelun ostamista palveluntarjoajalta eikä mitään muuta. Parturiin mennään leikkauttamaan tukka, ravintolaan mennään syömään ja maksullisiin naisiin mennään panemaan. Nimenomaan panemaan, ei rakastelemaan. Ei siinä sen kummempaa.

Niin, ainakin mä haluan tietää jos mies suhtautuu seksiin samalla tavalla kuin tukanleikkuuseen. Mulle seksi on paljon enemmän, ja haluan seksikumppanikseni ihmisen joka ei ajattele seksiä tukanleikkuuseen verrattavana suoritteena. Siksipä EN halua miestä joka on käynyt panemassa maksullisissa. Mielestäni minulla on oikeus valita seurakseni mies, jolla on samanlaiset arvot ja ajatukset kuin minulla. Sinunlaistasi näkökantaa edustavat ihmiset voivat sitten pariutua keskenään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistäkin kommenteista päätellen naiset ei ymmärrä koko jutun pointtia. 

Jos olet nainen, aina löytyy joku joka olisi ottamassa, vaikka olisit ujo, tavallisen näköinen, vaikka vähän mielenvikainen jne. aina on joku joka osoittaa edes jotain kiinnostusta.

Miehillä niin ei ole, vaan on paljon ihan normaaleja (normipainoisia, normityö, normipersoona) miehiä jotka ei sitten millään saa edes sitä pienintäkään kiinnostuksen osoitusta naisilta, saati sitten seurusteluun asti pääsemistä. Ja mitä enemmän ikää tulee, sitä isommaksi kynnys tehdä mitään aloitusta kasvaa.

Tätä ei tunnu naiset ymmärtävän, vaan heti syytetään miesten omaksi viaksi.

Niinkuin kaikki jutut miesten ongelmista: joukko naisia tulee haukkumaan että mitään ongelmaa ole vaan syy on teissä itsessä. 

P.S on muuten erittäin vähän mitään medioita missä miesten ongelmis

"Miksi et itse lähesty ujoja, rumia ja mielenvikaisia naisia, vaan etsit jotain instabeibiä? Oman tasoisiasi tapailemalla et sinäkään olisi katkerana inkkelinä yksin. "

Koska ei ole ollut tarvetta. On ollut varaa valita ja olisi edelleen jos niin kävisi. Kirjoitin miesten puolesta joilla tämä ongelma on.  Itse olen naimisissa, sitä ennen useasti seurustellut ja muutenkin flaksi käynyt. Eli inkkelöi vaan rauhassa.

Vierailija
844/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaahan nyt kuitenkin Ristoa haukkuessanne, että suurin osa aloituksesta ei ole hänen sanomaansa vaan AP:n päästään keksimää. On myös heittämällä kunnianloukkaus laittaa tuollaisia puheita toisen suuhun.

Laitatko vielä, mikä tuosta on "keksittyä" kun olet jankuttanut nyt samaa tuntitolkulla?

Esim. tuo kohta jossa hän sanoo että häntä vituttaa ja katsoo parkkipaikalta ulos, löytyy artikkelista.

Vierailija
845/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin armeijan muutama vuosi sitten hieman vanhemmalla iällä kuin muut. Siellä saa monesti aika hyvän kuvan tietyn ikäluokan miehistä. Itse kiinnitin huomiota siihen, että monet nykyajan nuorista miehistä omaavat hyvin feminiinisiä piirteitä. Puheääni on monilla melko kimeä, ruumiinrakenne hintelä ja tunteet saattavat heidellä laidasta laitaan päivän aikana. Kun katson esimerkiksi pappani nuoruuden kuvia armeijasta, niin ne miehet näyttivät aivan erilaisilta. Kaikilla oli vanttera ruumiinrakenne ja tuima katse. Kasvot olivat kaikilla jykevät. Sitä on kai tutkittukin, että naiset pitävät eniten miehekkäistä miehistä. Nykyään niitä voi olla vaikea löytää.

Feminismi on onnistunut tavoitteessaan.

Kyllä tuossa on jotain muutakin. Feminismi ei käsittääkseni saa aikaan noin merkittäviä fyysisiä muutoksia. Onkohan testosteroniarvojen laskulla osuutensa? Nehän taitaa nykyään olla matalemmat miehillä. Syytä en tosin tiedä.

Vierailija
846/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aahh... nyt yhtäkkiä huvittaa saada isoa melaa lihaksillaalta mieheltä... 🤤

Olisihan se hienoa.

M44

Vierailija
847/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös mun mies ajattelee näin, kuten sinä. Selvisi minulle tässä viime viikkoina. 

Minusta huvittavaa, kun minä olen omalla aloitteellani ja aktiivisuudella hänet pokannut. Ihan itse on kertonut, ettei hänellä ollut sinkkuna (vuoden verran?) haku päällä eikä mitään yritystä mihinkään suuntaan. Myös eksänsä on kuulemma saanut näin, eli nainen on ollut kiinnostunut ensin ja suhde on saanut alkunsa naisen aloitteesta.

Silti hän uskoo, että hän ei saa naisia ja selittää, että "kun te naiset saatte aina miehiä, jos vaan haluatte".

Siis sinulla on mies, joka valittaa, ettei saa naisia? Mikäs sinä sitten hänelle olet? Miksi hänen pitäisi vielä "saada naisia", kun olette yhdessä?

Siksi, koska me naiset saadaan niin helposti aina miehiä, jos vaan halutaan. 😅

Siksi hänenkin pitäisi saada. Koska meillä on sellainen mahdollisuus, jota hänellä ei mielestään ole....

Vierailija
848/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin armeijan muutama vuosi sitten hieman vanhemmalla iällä kuin muut. Siellä saa monesti aika hyvän kuvan tietyn ikäluokan miehistä. Itse kiinnitin huomiota siihen, että monet nykyajan nuorista miehistä omaavat hyvin feminiinisiä piirteitä. Puheääni on monilla melko kimeä, ruumiinrakenne hintelä ja tunteet saattavat heidellä laidasta laitaan päivän aikana. Kun katson esimerkiksi pappani nuoruuden kuvia armeijasta, niin ne miehet näyttivät aivan erilaisilta. Kaikilla oli vanttera ruumiinrakenne ja tuima katse. Kasvot olivat kaikilla jykevät. Sitä on kai tutkittukin, että naiset pitävät eniten miehekkäistä miehistä. Nykyään niitä voi olla vaikea löytää.

Ruokavalion muutos prosessoituun ruokaan ja liikuntatottumuksien muutos. Ei ole enää niin paljoa fyysistä työtä.

Vierailija
849/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa nykyään varusmiehet ovat isokokoisempia kuin pappasi aikaan. Lihaksikkaampia ja osa myös lihavampia. Toki hinteliäkin löytyy, mutta nykyään esim. 100kg penkistä ei ole mikään ihmeellinen tulos. Juuri eläköitynyt liikunnan opettaja sanoi samaa. Aiemmin satasen nostajia saattoi lukiopojista olla korkeintaan yksi per ikäluokka. Nykyään kymmenen.

Vierailija
850/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä kaikkein pahin aloitus. Tekisi mieli vastata että entä sitten?

Vain suomalainen nainen kokee vilpittömän kohteliaisuuden, vaikkapa nyt kauniina pitämisen, suoranaisena vittuiluna! Lähestypä näitä nyt sittten.

Okei, sä varmaan tykkäisit jos nainen lähestyy deittipalstalla vaikkapa hei, ihanaa kun sä olet niin pitkä! Tai hei, ihanaa kun sulla on noin uusi auto!

Arvaa, mitä? Tämä tulee naisille suurena yllätyksenä, mutta 90% miehistä ei saa minkäänlaisia kommentteja, kehuja tai hyvää palautetta koskaan

Eli olisin imarreltu, käytännössä, en vittuuntunut, kuten sinä. 

No, surullista jos on elämässään saanut niin vähän hyvää palautetta, että sun auton kehuminenkin jo tuntuu sinun kehumiselta. 

Mutta älä kuitenkaan sano, ettei 90% miehistä saa koskaan hyvää palautetta. Itse kuulen päivittäin miten miehiä kehutaan eri paikoissa. Itsekin heitä kehun. Jos sua ei kehuta, niin kehitä asioita joista haluat saada kehuja. Ja ehkä kaikkein tervehdyttävintä on saada kehuja ihan aidosta itsestään, eli autoon panostaminen ei ehkä ole paras tapa kalastella kehuja.

Vierailija
851/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistäkin kommenteista päätellen naiset ei ymmärrä koko jutun pointtia. 

Jos olet nainen, aina löytyy joku joka olisi ottamassa, vaikka olisit ujo, tavallisen näköinen, vaikka vähän mielenvikainen jne. aina on joku joka osoittaa edes jotain kiinnostusta.

Miehillä niin ei ole, vaan on paljon ihan normaaleja (normipainoisia, normityö, normipersoona) miehiä jotka ei sitten millään saa edes sitä pienintäkään kiinnostuksen osoitusta naisilta, saati sitten seurusteluun asti pääsemistä. Ja mitä enemmän ikää tulee, sitä isommaksi kynnys tehdä mitään aloitusta kasvaa.

Tätä ei tunnu naiset ymmärtävän, vaan heti syytetään miesten omaksi viaksi.

Niinkuin kaikki jutut miesten ongelmista: joukko naisia tulee haukkumaan että mitään ongelmaa ole vaan syy on teissä itsessä. 

P.S on muuten erittä

Mun pointti oli se, että kummallakin sukupuolella on ongelmia ja niin kauan kun pitää härkäpäisesti kiinni siitä, että toisilla ei ole ongelmia ja heidän pitäisi vain olla tyytyväisiä, mitään järkevää keskustelua ei synny. Pohjimmiltaan se johtaa katkeruuteen ja haittaa deittailua entisestään, koska oletetaan että toisella on mennyt kaikki tosi hienosti ja suhtaudutaan jo lähtökohtaisesti epäluuloisesti. 

Vierailija
852/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaahan nyt kuitenkin Ristoa haukkuessanne, että suurin osa aloituksesta ei ole hänen sanomaansa vaan AP:n päästään keksimää. On myös heittämällä kunnianloukkaus laittaa tuollaisia puheita toisen suuhun.

Laitatko vielä, mikä tuosta on "keksittyä" kun olet jankuttanut nyt samaa tuntitolkulla?

Esim. tuo kohta jossa hän sanoo että häntä vituttaa ja katsoo parkkipaikalta ulos, löytyy artikkelista.

"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.

Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa."

Tätä ei ainakaan löydy. 

-eri

Vierailija
853/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin viedä riston (peppu)neitsyyden 😌

Vierailija
854/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa nykyään varusmiehet ovat isokokoisempia kuin pappasi aikaan. Lihaksikkaampia ja osa myös lihavampia. Toki hinteliäkin löytyy, mutta nykyään esim. 100kg penkistä ei ole mikään ihmeellinen tulos. Ju

No ei kyllä ainakaan meidän kasarmilla juuri ketään saanut penkistä yli 100 kiloa. Ei edes ne lihavat pojat. Muutama salillakävijä taisi juuri ja juuri saada. Sekin kiinnitti kyllä huomiota, että pulleita poikia oli paljon, jopa varusmiesjohtajissa. Pappani nuoruuden kuvissa heitä ei ollut yhtä ainuttakaan.

Vierailija
855/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa nykyään varusmiehet ovat isokokoisempia kuin pappasi aikaan. Lihaksikkaampia ja osa myös lihavampia. Toki hinteliäkin löytyy, mutta nykyään esim. 100kg penkistä ei ole mikään ihmeellinen tulos. Ju

Aerobinen kunto onkin sitten kokonaan toinen asia. -eri

Vierailija
856/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös mun mies ajattelee näin, kuten sinä. Selvisi minulle tässä viime viikkoina. 

Minusta huvittavaa, kun minä olen omalla aloitteellani ja aktiivisuudella hänet pokannut. Ihan itse on kertonut, ettei hänellä ollut sinkkuna (vuoden verran?) haku päällä eikä mitään yritystä mihinkään suuntaan. Myös eksänsä on kuulemma saanut näin, eli nainen on ollut kiinnostunut ensin ja suhde on saanut alkunsa naisen aloitteesta.

Silti hän uskoo, että hän ei saa naisia ja selittää, että "kun te naiset saatte aina miehiä, jos vaan haluatte".

Siis sinulla on mies, joka valittaa, ettei saa naisia? Mikäs sinä sitten hänelle olet? Miksi hänen pitäisi vielä "saada naisia", kun olette yhdessä?

Siksi, koska me naiset saadaan niin helposti aina miehiä, jos vaan halutaan. 😅

Siksi hänenkin pitäisi saada. Koska meillä on sellainen mahdollisuus, jota hänellä ei mielestään ole....

Tuollaisia miettii ja katkerana tilittää suhteessa ollessaan? Ymmärrän hänen exäänsä.

Vierailija
857/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko tää oikeasti jotenkin yleinen näkökanta aika ennakkoluuloista omaan korvaan.

Olen eri. Aika moni nainen eroaisi heti miehestä, jos saisi kuulla että he ovat joskus käyttäneet maksullisia, tai ei kiinnostuisi miehestä joka on käyttänyt maksullisia. Se kertoo miehen arvomaailmasta ja millaisena näkee naiset. Siis yök.

Se on palvelun ostamista palveluntarjoajalta eikä mitään muuta. Parturiin mennään leikkauttamaan tukka, ravintolaan mennään syömään ja maksullisiin naisiin mennään panemaan. Nimenomaan panemaan, ei rakastelemaan. Ei siinä sen kummempaa.

Niin, ainakin mä haluan tietää jos mies suhtautuu seksiin samalla tavalla kuin tukanleikkuuseen. Mulle seksi on paljon enemmän, ja haluan seksikumppaniks

Fiuuuu vaan kuului kun pointti meni sulta yli hilseen. Mies suhtautuu seksiin eri tavalla ilotytön kuin vaimon kanssa. Se on muutenkin miehelle mekaanisempaa ja oikeasti vain yksi perustarpeista, ei mitään harlekiineista opittua elämää suurempaa. Fyysinen tarve ilotytön kanssa, psyykkinen ja fyysinen tyttöystävän kanssa. Ei sen monimutkaisempaa. 

Vierailija
858/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä kaikkein pahin aloitus. Tekisi mieli vastata että entä sitten?

Vain suomalainen nainen kokee vilpittömän kohteliaisuuden, vaikkapa nyt kauniina pitämisen, suoranaisena vittuiluna! Lähestypä näitä nyt sittten.

Okei, sä varmaan tykkäisit jos nainen lähestyy deittipalstalla vaikkapa hei, ihanaa kun sä olet niin pitkä! Tai hei, ihanaa kun sulla on noin uusi auto!

Arvaa, mitä? Tämä tulee naisille suurena yllätyksenä, mutta 90% miehistä ei saa minkäänlaisia kommentteja, kehuja tai hyvää palautetta koskaan

Eli olisin imarreltu, käytännössä, en vittuuntunut, kuten sinä. 

No, surullista jos o

Vai voisiko olla että miehet ja naiset toivovat saavansa kehuja eri asioista?

Vierailija
859/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinänsä samaa mieltä kanssasi, mutta toisaalta moni mies loukkaantuu jos heiltä kysyy tuloista tai varallisuudesta. O

"Niin, ei miehet halua mitään kullankaivajaa tai lompakkoloista. Eli kehukaa mieluummin vaikka sitä persettä."

No niin eikä naiset mitään pelkän ulkokuoren perässä juoksevaa, joka vaihtaa heti toiseen, kun parempi perse kävelee vastaan. Eiköhän nämä "kullankaivajatkin" vaihtaisi rikkaampaan, jos vaan tilaisuus tulee? 

Sinä et halua, että nainen seurustelee kanssasi pelkän tilipussin takia, eikä nainen halua, että sinä seurustelet hänen kanssaan pelkän perseen koon takia. 

Vierailija
860/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa."

Tätä ei ainakaan löydy. 

-eri

En ole AP, mutta ei missään ole väitetty että tuon olisi Risto sanonut. Toki kaljuna ja lyhyenä miehenä olen väitteen kanssa samaa mieltä kun katselee omaa tinder-menestystäni joka on aika lähellä Ristoa.