HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html
"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.
Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.
Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.
Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.
Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.
Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."
Kommentit (2235)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artikkelista jää kuva, että kukaan ei huoli häntä, koska hän on bussikuski. Ei taatusti ole siitä kiinni. Moni nainen on itse työtön.
Ei tuo ole mikään turha pelko.
Moni nainen deittisovelluksissa kysyy nopeasti miehen statusta ja jos se ei riitä niin keskustelu loppuu.
Bussikuski on yksi niistä ammateista jonka kuulemisen jälkeen nainen siirtyy etsimään sitä lääkärijuristia.
Totta kai on naisia joita kiinnostaa lääkärijuristi.
Mutta on myös naisia joita ei kiinnosta. Kannattaa deittisovelluksissa keskittyä heihin ja unohtaa muut. Se on sitä karsintaa. Jos nainen kysyy statusta ja se ei hänelle kelpaa niin et ollut häntä varten eikä hän sinua.
Kannattaa myös miettiä ketä itse lähestyy. Tavallisilla naisilla on yleensä matalampi rima kuin superkauniilla ja laittautuneilla. Niin se vain menee.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen neitsyt mutta en kuitenkaan ole ollut ahterineitsyt sen jälkeen kun täytin 15.
M56
Ymmärrän 🥕
Ap on lisäillyt "lainaamansa" sitten omiaan, eli oikeasti kannattaa lukea juttu missä Risto vaikuttaa ihan tasapainoiselta tyypiltä, joka ei ole lähtenyt näihin inkkeli-vouhotuksiin mukaan.
Riston suurin ongelma on ikä. Suurin osa tuon ikäisistä ihmisistä (niin miehistä kuin naisistakin) omaa jonkinlaista parisuhdekokemusta. Ensimmäinen parisuhde on väkisin aina ns. harjoittelusuhde, eikä tuossa iässä olevat naiset ole enää kiinnostuneita olemaan se joka opettaa aikuiselle ihmiselle parisuhdetaitojen alkeita, kun mielessä alkaa olemaan perheenperustaminen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos tavoittelee tavallisia, ikäisiään naisia niin asia on vaan tuurista kiinni ja voi korjaantua millä hetkellä hyvänsä, todennäköisesti jo tämän jutun ansiosta saa yhteydenottoja.
Niin, siinäpä se peli sitten vasta alkaakin. Jos ei ole mitään annettavaa saati persoonallisuutta (kummallakaan!), niin siihen jää.
Se on myös valitettavan tosi että incel usein on aika katkera = negatiivisuus loistaa, kun ei oikein enää jaksa yrittääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artikkelista jää kuva, että kukaan ei huoli häntä, koska hän on bussikuski. Ei taatusti ole siitä kiinni. Moni nainen on itse työtön.
Ei tuo ole mikään turha pelko.
Moni nainen deittisovelluksissa kysyy nopeasti miehen statusta ja jos se ei riitä niin keskustelu loppuu.
Bussikuski on yksi niistä ammateista jonka kuulemisen jälkeen nainen siirtyy etsimään sitä lääkärijuristia.
Niin, koska realiteetit ovat tiedossa
- mies vaatii siitosfestivaalia
- nainen joutuu tekemään kahta, kolmeakin työtä sitten kun on lapset (palkkatyö, lapsen kasvatus, h uoruus)
Ensimmäisenä tuosta putoaa tietysti h uoruus eli ne siitossimulaatiot. Stressi kasvaa, väkivallan uhka lisääntyy. Tulee ero. Lapsen elämä helvetti. Seuraa polygamia ja sen haittavaikutukset
Pankkiirilääkärillä on edes teoriassa mahdollisuus elättää nainen, jolloin naiselle jää vain kaksi työtä, h uoruus ja lastenhoito. Siitä voi ehkä juuri ja juuri selvitä
"Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa".
Tätä mantraa, kun jaksaa hokea ja siihen myös uskoa, aivan varmasti jää ilman kumppania. Ehkäpä naiset karttavat syystäkin miestä, joka kadehtii toisten miesten lukemattomia seksikokemuksia. Näin näen asian, vaikka olen itsekin mies.
Vierailija kirjoitti:
Älkää hyvät ihmiset antako sääliä näille tapauksille. Sille on syynsä, jos naiset joka kerta päättävät ohittaa noita tyyppejä.
Tiedän henkilökohtaisesti pari tuollaista oman elämänsä ristoa, jotka vaikuttavat ihan ookoolta sen ensimmäisen sekunnin.
Jos ihmiset välttelevät sinua, vika on sinussa!
Nimenomaan tällaiset tapaukset tarvitsevat muita enemmän rakkautta, mutta en nyt tarkoita romanttista rakkautta, vaan yleisinhimillistä huomioon ottamista ja kuuntelemista.
Vierailija kirjoitti:
"Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa".
Tätä mantraa, kun jaksaa hokea ja siihen myös uskoa, aivan varmasti jää ilman kumppania. Ehkäpä naiset karttavat syystäkin miestä, joka kadehtii toisten miesten lukemattomia seksikokemuksia. Näin näen asian, vaikka olen itsekin mies.
Tuo on ap:n oksennusta, Riston jutussa ei ollut mitään tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Risto ei sano missään artikkelin kohtaa noin, vaan tuo on aloittajan omaa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Mutta risto on ulkoisesti tosi komea.
Tätä mäkin mietin, ettei tuon kohdalla ole ulkonäöstä kyse. Jos on lyhyt, niin se voi rajoittaa joitakin pidempiä naisia valinnanvaran ulkopuolelle (koska monet haluaisi vähintään samanpituisen miehen), mutta onhan niitä lyhyitä naisiakin. Kaljuuntuminen on myös vain miesten oma kompleksi. Varsinkin 30+ ikäisissä on paljon kaljuuntuneita ja niin vaan heistä monet ovat parisuhteissa ja löytävät uusiakin parisuhteita. Monen mielestä kaljut miehet ovat jopa hyvännäköisiä.
Veikkaan, vaikka en tietenkään tiedä, että ehkä hän ei osaa olla luontevasti naisten seurassa, ja näin ollen ei helposti kolahda kenenkään kanssa. Toki ne profiilit voisi joku tarkastaa läpi, että millaisia kuvia on laittanut ja millaista tekstiä. Monelle esim. kaikki ei-sitä ja ei-tätä tekstit on luotaantyöntäviä, vaikka itse täyttäisikin kriteerit. Siis esimerkiksi jos lukee, että olethan lapseton, saattaa joku lapseton hylätä kandin siksi, että kokee, että on tökeröä listailla tuollaisia kriteereitä, vaikkei hänellä itsellään lapsia olekaan. Positiivisempaa olisi kirjoittaa vaikka, että toiveissa parisuhde ja perhe. Voi sitten itse vain laittaa hylkyyn ne, joilla on jo lapsia valmiina, ja keskittyä kirjoittelemaan lapsettomille.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen parisuhde on väkisin aina ns. harjoittelusuhde, eikä tuossa iässä olevat naiset ole enää kiinnostuneita olemaan se joka opettaa aikuiselle ihmiselle parisuhdetaitojen alkeita, kun mielessä alkaa olemaan perheenperustaminen.
Ei ole mitään erillisiä parisuhdetaitoja, on vaan yleiset ihmissuhdetaidot ja ne puuttuvat hyvin monilta sellaisilta, jotka ovat seurustelleet joko koko elämänsä saman ihmisen kanssa, tai sitten monta kertaa elämänsä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli, ihan komea poika. Kannatta hakea nainen muista länsimaista vaikka jenkeistä siellä olisi lähtijöitä 😅
Niin. Toisaalta kouluissa on tyttöjä. Aika paljon. Siellä syttyy moni romanssi.
Tietystikään vain siinä tapauksessa että ymmärtää kosiskella. Tai viitsii. Miten vain.
Tässä oli kyseessä töissä oleva 32-vuotias aikuinen mies. Ei taida enää kouluihin lähteä (vaikka nykyisin opiskellaankik vielä viiskymppisinä).
Ai. No sittenhän hänellä on ollut 20 vuotta aikaa toimia. Tai no. Kyllähän ekat ihastumiset taisi alkaa 10-11-vuotiaana. Eli jo yli 20 vuotta on ollut aikaa ja tilaisuuksia pyytää treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä, sinä vauva-palstan harvinaisuus, eli järkevästi ajatteleva mies.
Vierailija kirjoitti:
Kissless hugless virgin.
Ps. Lopeta verojen maksu, ne rahat menevät vain tulonsiirtoina naisille. Miksi tukisit niitä mitenkään kun et saa niiltä mitään?
Sosialismi tarjoaa jokaiselle naiselle kumppaniksi valtion. Miehet laitetaan maksamaan.
"Kunhan robotiikka ja tekoäly tästä vielä vähän kehittyy ja hinnat laskevat, ongelma on sillä ratkaistu. Ei ehkä vielä omana elinaikanani, mutta todennäköisempää se silti on tässä tilanteessa kuin puolison löytäminen (ja tulee loppupeleissä halvemmaksi), joten jaksan kyllä odottaa. Eikä siinä sitten kasikymppisenä niin väliksikään mitä siinä vieressä röhnöttää, kun ei sitä herätessä muista enää kuitenkaan." HS komentti
Vierailija kirjoitti:
Old schoolityylillä sit, kaverien ja kaverien kaverien kautta tms. Mut jos vaan tuijottaa puhelimen sovelluksia, itkee tyynyyn ja katsoo parkkipaikalle niin voi olla vähän nihkeää.
Ymmärrän hyvin, että ihminen kaipaa kumppania ja parisuhdetta, se on ihan luonnollista, mutta että KOKO elämä on pilalla, ja ettei jaksa sängystä nousta sen puutteen takia, niin en tajua.
Itse ajattelen niin, että yksin eläminen/sinkkuna on hyvä vaihtoehto ja parisuhde on vaan plussaa siihen. En anna sinkkuuden rajoittaa elämääni tai tekemisiäni.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan niin, ettei hän itse edes huomaa niitä tavallisia naisia. Pitää naisina vaan sellaisia kunnon instabeibejä, jotka ovat todennäköisesti vain jotain feikkiprofiileja. Jos on todellisuudentaju vääristynyt, jos ole paljoa oikeiden naisten kanssa tekemisissä (tosin luulisi, että työssään näkee paljon tavallisia ihmisiä).
Mitä tuo mies on tehnyt nuoruusvuosinaan jos ei ole koskaan edes halannut tyttöä?
Hesarin juttu on maksumuurin takana. Onko aloitus vauvan ylläpidon tekemä? Tarkoituksena saada ihmisiä tekemään kallis Hesarin nettiversio? Vauvankin omistaa Sanoma Oyj.