HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html
"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.
Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.
Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.
Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.
Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.
Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."
Kommentit (2235)
Ongelma on siinä, että miehet ovat niin laiskoja, että ovat ulkoistaneet parinhaun nettisovelluksiin. Makaavat kotona ja odottavat, jos joku huolisi. Kyllähän siinä helposti vierähtää vuosikymmen jos toinenkin.
Risto on varmaan yrittänyt pokailla vaan niitä ylimmän tason 19v instabeibejä, eikä meitä luokan kilttejä tyttöjä joita ei koskaan kutsuttu bileisiin yhyy
Vierailija kirjoitti:
Sääli, ihan komea poika. Kannatta hakea nainen muista länsimaista vaikka jenkeistä siellä olisi lähtijöitä 😅
Niin. Toisaalta kouluissa on tyttöjä. Aika paljon. Siellä syttyy moni romanssi.
Tietystikään vain siinä tapauksessa että ymmärtää kosiskella. Tai viitsii. Miten vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissless hugless virgin.
Ps. Lopeta verojen maksu, ne rahat menevät vain tulonsiirtoina naisille. Miksi tukisit niitä mitenkään kun et saa niiltä mitään?
No siinähän loppuu sinunkin Kelatuet samalla.
En ole Kela rotta. Jos ne kaikki kuolisivat nälkään niin se olisi hyvä vaan. Darwinismi jalostaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotain on pielessä jos tuollainen mies ei naiskontakteja saa.
- hedonismi ja vastuuttomuus suhteessa puolisoon (=seurustelu, ei hedelmällinen avio)
- ahdistus, pelko, itku, apatia (=raskas ja kuormittava persoona)
- lihapää harrastus, mustat vaatteet (=korostunut riski väkivaan)
- kuopio (=muuttotappiopaikkakunta vailla tulevaisuutta)
Nämä vaikka alkuun. Eivätkä ole vain tämän tyypin ongelmia
Artikkelista jää kuva, että kukaan ei huoli häntä, koska hän on bussikuski. Ei taatusti ole siitä kiinni. Moni nainen on itse työtön.
Niille jotka eivät pääse lukemaan juttua: oikeassa jutussa ei lue tuollaista kuin aloitus väittää. Ap ajaa omia asioitaan Riston ja Hesarin nimillä.
No miten sen ottaa. Olen aika suosittu naisten keskuudessa. Se ei ole kuitenkaan sulkenut pois sitä, että olen kärsinyt usein kovasti parisuhteissa, joko omasta syystä tai muiden takia. Rakkaus ja parisuhteet ovat joskus raadollisia ja ikäviä, vaikka parhaimmillaan myös ihania. Jonkinlainen mielenrauha ehkä siitäkin, ettei tarvitse tuota draamaa katsella. Risto toki tuskin kokisi asiaa niin. Paljolta voi sinkkuna kuitenkin säästyä, mutta myös jäädä paitsi. Riippuu mitä arvostaa enemmän.
Älkää hyvät ihmiset antako sääliä näille tapauksille. Sille on syynsä, jos naiset joka kerta päättävät ohittaa noita tyyppejä.
Tiedän henkilökohtaisesti pari tuollaista oman elämänsä ristoa, jotka vaikuttavat ihan ookoolta sen ensimmäisen sekunnin.
Jos ihmiset välttelevät sinua, vika on sinussa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli, ihan komea poika. Kannatta hakea nainen muista länsimaista vaikka jenkeistä siellä olisi lähtijöitä 😅
Niin. Toisaalta kouluissa on tyttöjä. Aika paljon. Siellä syttyy moni romanssi.
Tietystikään vain siinä tapauksessa että ymmärtää kosiskella. Tai viitsii. Miten vain.
Tässä oli kyseessä töissä oleva 32-vuotias aikuinen mies. Ei taida enää kouluihin lähteä (vaikka nykyisin opiskellaankik vielä viiskymppisinä).
Vierailija kirjoitti:
Artikkelista jää kuva, että kukaan ei huoli häntä, koska hän on bussikuski. Ei taatusti ole siitä kiinni. Moni nainen on itse työtön.
Se on täysin eri asia. Nainen sanoo olevansa argeologi vaikka on 23 vuotiaana mielenterveyden takia eläkkeellä
Ap:lle tiedoksi: on rikos vääristellä Hesarin tekstiä ja lisätä sekaan omia ääliömäisyyksiään.
Risto on omaan silmääni tosi hyvännäköinen. En usko että vika on siinä.
Todennäköisesti yksinolo on voinut tehdä hänestä vähän kömpelön ja negatiivisen seuraelämässä. Jutussakin sanotaan että hän on hyvin ankara itselleen. Se on raskasta ja ahdistavaa myös muille.
Voi myös olla että hän tavoittelee nuoria instabeibejä, jotka hyvinkin voivat vaatia mieheltä jotain muuta.
Mutta jos tavoittelee tavallisia, ikäisiään naisia niin asia on vaan tuurista kiinni ja voi korjaantua millä hetkellä hyvänsä, todennäköisesti jo tämän jutun ansiosta saa yhteydenottoja.
Vierailija kirjoitti:
Matalissa tuloluokissa korostuvat sosiaaliset ongelmat ja naisen + lasten kannalta tämä tarkoittaa väkivallan uhkaa. Uskaltaisitko itse asua pienessä asunnossa lapsen ja lihapään kanssa vailla omia tuloja ja pitää kiinni esim. Seksuaalisesta itsemääräämisoikeudestasi? Minusta tuossa on ainoastaan ainekset katastrofiin
Joku hoitsu tai muu peruspalvelun ylläpitäjä nainen, jolla on omat tulot ja sitä kautta turva, voisi kelvata. Mutta parisuhteet suomessa lopetetaan heti kun nainen lakkaa antamasta siittää itseään ja sen vuoksi silläkin suhteella olisi määräaika. Ja tiedetään jo etukäteen että yhteishuoltajuus on helvetti
Ei tuossa ole vaan voittavia kortteja, ellei hylkää hedonismia. Ja jos on isokoinen, niin eikö se ole ensimmäinen merkki hedonismista? Nautintoaineet maistuvat ja loputon kasvu
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole mikään turha pelko.
Moni nainen deittisovelluksissa kysyy nopeasti miehen statusta ja jos se ei riitä niin keskustelu loppuu.
Bussikuski on yksi niistä ammateista jonka kuulemisen jälkeen nainen siirtyy etsimään sitä lääkärijuristia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aina voi voittaa 🤷
Seksielämä ja parisuhde ei ole mitään voittamista, vaan normaali tarve ja normaalielämää 95 prosentille ihmisistä.
Jaa. Itse väittäisin, että "seksielämä" eli jatkuvan siittämisen festivaali, ei ole normaalielämää edes 5% ihmisistä, eläimistä puhumattakaan. Varmaan jos odotusarvo on tuollainen niin elämä voi olla vähän pettymys
2 * viikossa seksiä 60 vuoden ajan = yli 6000 siitosta. Kuuluuko 6000 siitosta mielestäsi minkä lajin koiraan elämään siis tarkalleen?
Ihmisten, jotka harrastavat seksiä myös huvikseen.
Harrastavatko? Vaikuttaa siltä ettei se huvita naisia. Miehet toki voivat siittää myös toisiaan,
Se, että sinä olet frigidi, ei tarkoita sitä, että muut naiset ovat. Homomiehet toki harrastavat myös seksiä.
Minäkin olen neitsyt mutta en kuitenkaan ole ollut ahterineitsyt sen jälkeen kun täytin 15.
M56
Se on just, kun pitäisi osata kommentoidakin niille naisille jotain muutakin kuin "moi".
Vierailija kirjoitti:
Työtön nainen saa kyllä helposti työllisen miehen ja sellaista odotteleekin ainakin jos työtön nainen on kaunis. Mutta Ristohan onkin töissä. Hänellä on varmaankin vaikeita itsetunto-ongelmia tai sitten rima aivan liian korkealla. Tosin tuossa vaiheessa kannattaisi jo hoitaa neitsyys pois alta jonkun antavaisen taviksen kanssa.
No mistä kenkä puristaa?