"Ikääntyessään nainen muuttuu näkymättömäksi." Jaa, eli häntä siis kohdellaan niin kuin naiset kohtelevat tavismiestä iästä huolimatta..? 🤔
Mikä nyt ongelma taas oli...
Ei miehet mitään hyvää käytöstä ole velkaa kellekään, varsinkaan kun naiset ovat niin täysin kusipäitä nykyisin.
Kommentit (371)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hei, jos haluat olla kusipää ja käyttäytyä huonosti, niin turha on vinkua kun naiset eivät kiinnostu
Minä käyttäydyn aina hyvin, mutta lukuisat kerrat olen saanut ihan syyttä paskaa käteen naisilta.
Ap
Paskaa käteen, et ymmärtänyt ettei nainen ollut kiinnostunut ennen kuin naisella meni hermo.
Miten sen voi ymmärtää ajoissa kun se vitttuilu alkaa heti? Selvännäkijäkö mun pitäisi olla?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Näkymättömyys on naiselle usein helpottava kokemus. Kaunista miehet lakkaavat ahdistelemasta, eikä ruman ulkonäköä enää välitetä kommentoida törkeästi.
Niinpä. Itse olen aina ollut ruma, ja jotenkin ruma nuori nainen oli miehille kuin henkilökohtainen loukkaus, että tuo kehtaa olla olematta kiinnostava seksiobjekti. Ja sitten tosiaan kommentoitiin törkeästi, väännettiin vitsiä mun ulkonäöstä tms. Nyt viisikymppisenä kukaan ei tee sellaista. Saan ihan rauhassa olla ruma ikääntynyt tantta, ja mua kohdellaan ihan vaan ihmisenä, ei jonain pilkattavana pellenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraisiin miehiin ei kyllä uskalla ottaa kontaktia kadulla eikä edes jäädä katsomaan, kun ne voivat olla huonosti käyttäytyviä kusipäitä ja jopa vaarallisia. Tämä opitaan ihan elävässä elämässä jo tyttönä.
Miksi sitten äänestät tähän maahan lisää niitä huonostikäyttäytyviä miehiä?
Koska se on eri asia.
Missä sellainen äänestys käytiin, että maahanmuuttajista rajan yli pääsee pelkästään miehet?
Pari-kolmekymppiset naiset Helsingissä vihaavat jopa sitä jalkakäytävällä hiukan kovempaa kävelevää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös naiset tavoittele näkymättömyyttä? Tämähän on vain positiivista.
Näin minä olen sen asian tältä palstalta ymmärtänyt.
Eivät halua muuta kun olla yksin. Kaikki ystävällisyys koetaan suoranaisena vittuiluna.
Ap
Eli lähestyt tuntemattomia naisia ja, kun he eivät huomiotasi halua, naiset ovat ilkeitä ja julmia? Ystävällisyys muita ihmisiä kohtaan on ihan perusoletus, ei mikään erityispalvelus sinun osaltasi naisia kohtaan.
Juu, mutta naiset voisivat sen sivistyneesti ilmaista mutta se on kai liikaa pyydettyä.
Naisilla ei kyllä ole mitään ystävällisyyttä muita ihmisiä kohtaan perusoletuksena.
Ap
Se vihainen katse on sinusta jo huonoa käytöstä, kun olet ensin itse rikkonut naisen oikeutta kulkea vapaasti joutumatta ahdistelluksi julkisella paikalla :D
Itse kaiken päälle uhriudutte siitä, että miehen katsekin on muka rikos...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin ongelmana on 'miehinen katse', sitten 'näkymättömyys'.
"Saa huomiota". "Ei saa huomiota". Kaikesta tehdään ongelma.
Miehet yrittävät esittää, että asiassa olisi joku ongelma, koska he haluavat ohittaa naisten enemmistön selkeän viestin: "Antakaa meidän kulkea rauhassa julkisella paikalla!"
Eli missään ei saa enää lähestyä ja sitten itkette kun ei löydy kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraisiin miehiin ei kyllä uskalla ottaa kontaktia kadulla eikä edes jäädä katsomaan, kun ne voivat olla huonosti käyttäytyviä kusipäitä ja jopa vaarallisia. Tämä opitaan ihan elävässä elämässä jo tyttönä.
Niillä on erilainen kulttuuri ja käsitys seksuaalisuudesta, heidän huomionsa on pelkästään positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Lihominen on se, mikä muuttaa naisen näkymättömäksi.
Tyohan on täysin järjenvastaista. Mitä isompi, sitä näkyvämpi.
Jos tarkoitat myönteistä huomiota, sano se. Näkyminen on eri asia.
Riekkuva mölyapinakin on hyvin erottuva, se nähdään ja kuullaan. Mutta ei kukaan älyllinen halua olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkymättömyys on naiselle usein helpottava kokemus. Kaunista miehet lakkaavat ahdistelemasta, eikä ruman ulkonäköä enää välitetä kommentoida törkeästi.
Niinpä. Itse olen aina ollut ruma, ja jotenkin ruma nuori nainen oli miehille kuin henkilökohtainen loukkaus, että tuo kehtaa olla olematta kiinnostava seksiobjekti. Ja sitten tosiaan kommentoitiin törkeästi, väännettiin vitsiä mun ulkonäöstä tms. Nyt viisikymppisenä kukaan ei tee sellaista. Saan ihan rauhassa olla ruma ikääntynyt tantta, ja mua kohdellaan ihan vaan ihmisenä, ei jonain pilkattavana pellenä.
Kai olet ravannut vuosia terapiassa pystyäksesi olemaan?
Ei, vaan naiset kohtelevat aina kaikkia kohteliaan ystävällisesti. Miehet sen sijaan ovat tylyjä epäviehättävinä pitämilleen naisille ja käyttäytyvät ystävällisesti vain kauniina pitämiään naisia kohtaan. Siksi miehet usein tulkitsevat väärin naisten peruskohteliaan ystävällisyyden kiinnostuksen merkiksi, koska itse eivät koskaan sellaiseen vaivaudu epäviehättäviä naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen pitää olla herrasmies. Tämä asia ei tule miksikään muuttumaan. Turha sitten valittaa jos ette saa naista, jos ette ole edes herrasmiehiä. Naiset arvostavat sellaista. Harmi kun niitä ei nykymaailmassa niin paljoa taida olla.
Herrasmiesmäisyydellä saa kyllä positiivista kohtelua, mutta tuntuu että parisuhteeseen vaaditaan myös paksu lompakko ja statusta. Siinäkin tapauksessa rakas ihminen saattaa hypätä suoraan toiseen suhteeseen. Tai sitten olen vain ollut suhteessa hankalien ihmisten kanssa. Täytyykin miettiä.
Olikohan Elämäni biisit-ohjelmassa kun joku nainen kertoi miten oli 14-vuotiaana "tullut näkyväksi" eli varmaan oli kasvanut tissit ja pojat oli alkaneet kiinnostua ja hän myös sanoi, että tiedätte mitä tarkoitan niin kuin miehet tajuaisi sellaisesta mitään.
Mieshän ei tule näkyväksi missään kohtaa vaan on itse se katselija (subjekti) joten aivan kuin voimaantumista tätäkään ei ole miehille olemassakaan. Miehet ei tajua voimaantumisestakaan mitään ja sekin liittyy juuri miesten katseisiin. Näin olen ymmärtänyt.
Vanhemmiten kiinnostus loppuu ja näin nainen muuttuu näkymättömäksi ja se on se mistä naiset nyt sitten vaihteeksi valittaa, kun taas mies ei ole näkyvä missään kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hei, jos haluat olla kusipää ja käyttäytyä huonosti, niin turha on vinkua kun naiset eivät kiinnostu
Minä käyttäydyn aina hyvin, mutta lukuisat kerrat olen saanut ihan syyttä paskaa käteen naisilta.
Ap
Paskaa käteen, et ymmärtänyt ettei nainen ollut kiinnostunut ennen kuin naisella meni hermo.
Miten sen voi ymmärtää ajoissa kun se vitttuilu alkaa heti? Selvännäkijäkö mun pitäisi olla?
Ap
Yhtäkään naista ei pidä lähestyä, ellei hän elekielellään ole osoittanut olevansa kiinnostunut. Se, että nainen kääntää katseensa pois, kun tuijotat ja välttelee minkäänlaista kontaktia kanssasi, on selkeä torjuminen. Syystä siis ärtyvät, kun et kunnioita sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Yhtäkään naista ei pidä lähestyä, ellei hän elekielellään ole osoittanut olevansa kiinnostunut. Se, että nainen kääntää katseensa pois, kun tuijotat ja välttelee minkäänlaista kontaktia kanssasi, on selkeä torjuminen. Syystä siis ärtyvät, kun et kunnioita sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on eri asia.
Missä sellainen äänestys käytiin, että maahanmuuttajista rajan yli pääsee pelkästään miehet?
Homoseksuaalisuus on ehkä paras syy lomakkeen kohtaan Vainoamisen syyt ja mahdollinen hengenvaara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä on erilainen kulttuuri ja käsitys seksuaalisuudesta, heidän huomionsa on pelkästään positiivista.
Ja se valituksen määrä kun tämä muun maalainen vie lapset (äidiltä kysymättä) jonnekin toiselle puolelle maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin ongelmana on 'miehinen katse', sitten 'näkymättömyys'.
"Saa huomiota". "Ei saa huomiota". Kaikesta tehdään ongelma.
Miehet yrittävät esittää, että asiassa olisi joku ongelma, koska he haluavat ohittaa naisten enemmistön selkeän viestin: "Antakaa meidän kulkea rauhassa julkisella paikalla!"
Eli missään ei saa enää lähestyä ja sitten itkette kun ei löydy kumppania.
Kuka itkee ja missä? En tunne ketään, joka olisi poiminut elämänkumppanikseen randomin kadulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
No kiinnostais kyllä tietää, miten olet asian esittänyt ja millaisia vastauksia olet saanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen pitää olla herrasmies. Tämä asia ei tule miksikään muuttumaan. Turha sitten valittaa jos ette saa naista, jos ette ole edes herrasmiehiä. Naiset arvostavat sellaista. Harmi kun niitä ei nykymaailmassa niin paljoa taida olla.
Ei olekaan, jotta naiset arvostaisivat herrasmiehiä, tällä tulee olla julkisuutta, rahaa tai ulkonäköä. Tässä järjestyksessä. Taviksen on turha käyttäytyä herrasmiesmäisesti.
Kyllä taviksenkin kannattaa avata naiselle ovi jne.
Rasismi = rotuun kohdistuvaa syrjintää.