"Ikääntyessään nainen muuttuu näkymättömäksi." Jaa, eli häntä siis kohdellaan niin kuin naiset kohtelevat tavismiestä iästä huolimatta..? 🤔
Mikä nyt ongelma taas oli...
Ei miehet mitään hyvää käytöstä ole velkaa kellekään, varsinkaan kun naiset ovat niin täysin kusipäitä nykyisin.
Kommentit (371)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aniharvoin näkee naisen kohtelevan miehiä julkisella paikalla mitenkään huonosti, toisin päin kyllä. On osa naisten harjoittamaa itsesuojelua, että välttää synnyttämästä agressioita miehissä.
Totta. Kuinka monesti olet kuullut naisten huutelevan kadulla törkeitä kommentteja miesten vartaloista? Niinpä.
Kyllä bileissä sun muissa olen kuullut hyvin julmaa naureskelua nörttipoikia ja muita epäsuosittuja kohtaan.
Puhut jostain teinien kotibileistä :D
Sieltä se lähtee.
Ensin ongelmana on 'miehinen katse', sitten 'näkymättömyys'.
Vierailija kirjoitti:
"Saa huomiota". "Ei saa huomiota". Kaikesta tehdään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraisiin miehiin ei kyllä uskalla ottaa kontaktia kadulla eikä edes jäädä katsomaan, kun ne voivat olla huonosti käyttäytyviä kusipäitä ja jopa vaarallisia. Tämä opitaan ihan elävässä elämässä jo tyttönä.
Sama koskee naisia kun jos lähestyy kohteliaasti niin saa vain "painu hlvettiin" katseen tai ihan suullisesti häivy. Tämä opittu jo nuorena poikana ja jatkunut pitkälle aikuisikään.
Julkisella paikalla naiset eivät halua tulla häirityiksi. Heillä on kokemusta kaltaisistasi ja tietävät, ettei ystävällinen torjunta ole kaltaisillesi torjunta, vaan innostaa sinua lähestymään lisää. Etkö ole onnellinen, että saat naisilta selkeän ja yksiselitteisen viestin "älä lähesty", kun lähestymistäsi ei kaivata? Et jää turhaan tuhlaamaan aikaasi naiseen, joka ei huomiotasi kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
"Eivät välttämättä ole niitä "näkymättömiä" nuoria, ei tarvitse olla kuin hiemankin poikkeava niin saa niskaansa varsin karua ja törkeää käytöstä vastakkaiselta sukupuolelta."
Eivät läheskään niin pahaa kuin muilta tytöiltä. Mutta oletkin trolli.
Kumpikohan tässä se trolli on? Se joka yrittää saada jotain järkeä tähän, vai se joka tarkoituksellisesti ymmärtää asiat väärin.
Ja kyllä, jos on yhtään tavoiltaan poikkeava tyttö tai nainen, saa paljon p*skaa niskaan. Minäkin sain, koska ei kiinnostanut bileet, yms kun olin nuori, olin nörtti ja olen edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraisiin miehiin ei kyllä uskalla ottaa kontaktia kadulla eikä edes jäädä katsomaan, kun ne voivat olla huonosti käyttäytyviä kusipäitä ja jopa vaarallisia. Tämä opitaan ihan elävässä elämässä jo tyttönä.
Sama koskee naisia kun jos lähestyy kohteliaasti niin saa vain "painu hlvettiin" katseen tai ihan suullisesti häivy. Tämä opittu jo nuorena poikana ja jatkunut pitkälle aikuisikään.
Eikä siitä saisi jostain kumman syystä puhua. Tai edes tuoda esille. Miksiköhän.
Naisvihaahan se olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hei, jos haluat olla kusipää ja käyttäytyä huonosti, niin turha on vinkua kun naiset eivät kiinnostu
Minä käyttäydyn aina hyvin, mutta lukuisat kerrat olen saanut ihan syyttä paskaa käteen naisilta.
Ap
Niin sinä uskot. Kannattaisi kysyä niiltä naisilta oletko friikki, ärsyttävä, epäviehättävä tai muuta. Ei kun MINÄ olen liian hyvä ja naiset tässä on syynä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten äänestät tähän maahan lisää niitä huonostikäyttäytyviä miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten äänestät tähän maahan lisää niitä huonostikäyttäytyviä miehiä?
Koska se on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassinen "kun mikään ei kelpaa" asenne.
Vierailija kirjoitti:
AP sinä et ymmärrä yhtään mistä siinä on kyse.
"keski-ikäinen (vanha) nainen muuttuu näkymättömäksi" Miehet eivät ole näkymättömiä täysin koskaan, koska heillä on etuja joita saa sillä että haarovälissä on penis.
Nainen muuttuu miesten mielestä rumaksi viimeistään vanhana, osa naisista on toki rumia ja näkymättömiä jo nuorena. Naisella ei saa olla ryppyjä, läskiä, ohuita hiuksia, lyhyitä hiuksia, värikkäitä hiuksia, harmaita hiuksia, pieniä tissejä jne... Naisen pitää olla aina nuori, aina ihannepainossa mutta kuitenkin olla isot tissit ja pyöreä perse, pitkät paksut hiukset, turpeat huulet, pitkät lakatut kynnet, tekoripset... sitten miehet huomaavat, oli sitten kyse seksuaalisesta huomioimisesta tai ammatillisesti työelämässä. Tosin kuitenkin toisaalta "näyttävät" nuoret pyntätyt naiset ovat miesten mielestä tyhmiä bimboja, joita ei tarvitse tietenkään työelämässä huomioida, koska ne "kauniit" n
Joskus mietin elänkö eri maailmassa kuin muut, kun mun maailmassa ei ole koskaan ollut naisenakaan ulkonäköpaineita, ja työelämässä sukupuolellani ei ole tuntunut olevan mitään merkitystä. Olen koodari, aika lailla yksi jätkistä olen aina kokenut töissä olevani, ei kukaan ole mun sukupuolta mitenkään erityistesti huomioinut, siihen työhön töissä vaan keskitytään. Mä olen kuvitellut, että nuo miehen etuoikeudet ja tuollainen ajattelu on jotain vanhaa aikaa, eikä ainakaan olisi enää 1980-luvun jälkeen ollut tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Alat oppia.
Tälläisen pommituksen kohteena olemme itse kukin, jokaiselle omansa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap höpötät. Sehän on vanhetessä juuri PARASTA, että miehet ei enää huomioi ja häiriköi.
Näkymättömyydestä valittavat naiset on helvetin outo marginaali. Kuka haluaa elää koko aikuiselämänsä saaliseläimenä, en minä ainakaan.
Näkymättömyydestä valittavat naiset ovat juuri niitä, jotka ovat naisellisilla avuilla saaneet itselleen etuja jja kun se loppuu, on sekin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet yrittävät esittää, että asiassa olisi joku ongelma, koska he haluavat ohittaa naisten enemmistön selkeän viestin: "Antakaa meidän kulkea rauhassa julkisella paikalla!"
Vierailija kirjoitti:
Lihominen on se, mikä muuttaa naisen näkymättömäksi.
Se on lihominen, mikä saa ulkonäkörasismin myös miesten kohdalla valloilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hei, jos haluat olla kusipää ja käyttäytyä huonosti, niin turha on vinkua kun naiset eivät kiinnostu
Minä käyttäydyn aina hyvin, mutta lukuisat kerrat olen saanut ihan syyttä paskaa käteen naisilta.
Ap
Paskaa käteen, et ymmärtänyt ettei nainen ollut kiinnostunut ennen kuin naisella meni hermo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös naiset tavoittele näkymättömyyttä? Tämähän on vain positiivista.
Näin minä olen sen asian tältä palstalta ymmärtänyt.
Eivät halua muuta kun olla yksin. Kaikki ystävällisyys koetaan suoranaisena vittuiluna.
Ap
Eli lähestyt tuntemattomia naisia ja, kun he eivät huomiotasi halua, naiset ovat ilkeitä ja julmia? Ystävällisyys muita ihmisiä kohtaan on ihan perusoletus, ei mikään erityispalvelus sinun osaltasi naisia kohtaan.
Juu, mutta naiset voisivat sen sivistyneesti ilmaista mutta se on kai liikaa pyydettyä.
Naisilla ei kyllä ole mitään ystävällisyyttä muita ihmisiä kohtaan perusoletuksena.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kunnon vanhanpiian kommentti ensimmäisenä 👍
"Eivät välttämättä ole niitä "näkymättömiä" nuoria, ei tarvitse olla kuin hiemankin poikkeava niin saa niskaansa varsin karua ja törkeää käytöstä vastakkaiselta sukupuolelta."
Eivät läheskään niin pahaa kuin muilta tytöiltä. Mutta oletkin trolli.