"Ikääntyessään nainen muuttuu näkymättömäksi." Jaa, eli häntä siis kohdellaan niin kuin naiset kohtelevat tavismiestä iästä huolimatta..? 🤔
Mikä nyt ongelma taas oli...
Ei miehet mitään hyvää käytöstä ole velkaa kellekään, varsinkaan kun naiset ovat niin täysin kusipäitä nykyisin.
Kommentit (371)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraisiin miehiin ei kyllä uskalla ottaa kontaktia kadulla eikä edes jäädä katsomaan, kun ne voivat olla huonosti käyttäytyviä kusipäitä ja jopa vaarallisia. Tämä opitaan ihan elävässä elämässä jo tyttönä.
Miksi sitten äänestät tähän maahan lisää niitä huonostikäyttäytyviä miehiä?
Äänestää tänne lisää persuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan naiset kohtelevat aina kaikkia kohteliaan ystävällisesti. Miehet sen sijaan ovat tylyjä epäviehättävinä pitämilleen naisille ja käyttäytyvät ystävällisesti vain kauniina pitämiään naisia kohtaan. Siksi miehet usein tulkitsevat väärin naisten peruskohteliaan ystävällisyyden kiinnostuksen merkiksi, koska itse eivät koskaan sellaiseen vaivaudu epäviehättäviä naisia kohtaan.
Edelleen, vitseille on omat ketjut
On kyllä ihan totta tämä. Nätti, nuori harjoittelija kehui erästä komeaa samassa työpaikassa olevaa miestä erittäin mukavaksi ja ystävälliseksi. Minua (tavallisen näköinen) tämä mies ei edes katso päin eikä tervehdi.
N30
Totta on. Itse välttelen miehiä sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ryhmätyö. Ryhmän miespuoliset jäsenet saivat huonomman arvosanan. Vain yksi esimerkki. Ei tämä sinulle mitään merkitse, tietenkään. Olet jo päättänyt että valehtelen."
Missä koulussa näin on? Ammattikorkeakoulussa opiskellessani kaikki saman ryhmän oppilaat saivat saman arvosanan lopputuotoksen perusteella.
Osoitteenko haluat? Jos kerron sen, haluat tietää jonkun muun asian. Teet kaikkesi "todistaaksesi" että valehtelen. Et yksinkertaisesti voi sille mitään.
En väitä, että valehtelet. Haluan vaan, että pohdit tarkkaan, olisitko itse vielä voinut parantaa suoritustasi jotenkin, vai uhriudutko ja syytät muita huonoista arvosanoistasi? Oletko ihan varma, että naiset saivat paremmat arvosanat ilman mitään todellista syytä?
Olen itse törmännyt siihen, että kun itse käytin paljon aikaa ja resursseja opiskeluun, jotkin miehet katsoivat oikeudekseen mitätöidä ja mustamaalata suoriruksiani, koska eivät pärjänneet yhtä hyvin.
Hyvien arvosanojen takana oli siis raaka ja huolellinen työ. Tiedän, koska hain perään vielä jatko-opintoihin työn ohessa. Kun minulla ei enää ole resursseja panostaa opiskeluun yhtä paljon, myös arvosanat laskivat. Samoin lukiossa en saanut hyviä arvosanoja, koska en panostanut kouluun kovin paljoa. Syyttäisinkö sukupuoltani?
Jos haluaa oikeasti tulla hyväksi, on tehtävä parhaansa, eikä tyytyä selityksiin. Koskee miehiä ja naisia. On kurjaa toki, että on olemassa myös ihan oikeaa syrjintää, mutta ennen siihen vetoamista kannattaa kyllä pohtia, voiko sittenkin vielä tehdä asialle itse jotain.
Sairaanhoitajana suosittelen sinun kaltaisille in-celeille itsemurhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ryhmätyö. Ryhmän miespuoliset jäsenet saivat huonomman arvosanan. Vain yksi esimerkki. Ei tämä sinulle mitään merkitse, tietenkään. Olet jo päättänyt että valehtelen."
Missä koulussa näin on? Ammattikorkeakoulussa opiskellessani kaikki saman ryhmän oppilaat saivat saman arvosanan lopputuotoksen perusteella.
Osoitteenko haluat? Jos kerron sen, haluat tietää jonkun muun asian. Teet kaikkesi "todistaaksesi" että valehtelen. Et yksinkertaisesti voi sille mitään.
En väitä, että valehtelet. Haluan vaan, että pohdit tarkkaan, olisitko itse vielä voinut parantaa suoritustasi jotenkin, vai uhriudutko ja syytät muita huonoista arvosanoistasi? Oletko ihan varma, että naiset saivat paremmat arvosanat ilman mitään todellista syytä?
Olen itse törmännyt siihen, että kun itse käytin pa
Lisään tähän vielä, että myös hyvin pärjääviä miehiä oli opiskelijoiden joukossa. Intohimoiset ja tunnolliset opiskelijat pärjäsivät sukupuolesta riippumatta. Lisäksi kokeiden ja kurssien arvosteluperusteet olivat oppilaille avoimia.
Vierailija kirjoitti:
"Tervehdin toki jos kyseessä ei ole nuori nainen, niitä en uskalla edes vilkaista.
Oletin, että tämä oli sinun kommenttisi. Ei sinunkaan kruunusi sen kiiltävämpi ole. "
Nyt kopioit jo omia tekstejäsi, jotta pääset haukkumaan muita? Epätoivoista.
Missä ne sun pallit nyt on, kun väität tuota minun kommentiksi? Seiso sanojes takana.
"Lisään tähän vielä, että myös hyvin pärjääviä miehiä oli opiskelijoiden joukossa. Intohimoiset ja tunnolliset opiskelijat pärjäsivät sukupuolesta riippumatta. Lisäksi kokeiden ja kurssien arvosteluperusteet olivat oppilaille avoimia. "
Kopioin vain tämän viimeisen, mutta vastaan molempiin. Olen miettinyt asiaa. Vuosia. Vuosikymmeniä itse asiassa. Arvaa mistä tiedän kyseessä olleen sukupuolikysymys? Siitä, kun kerroin, mitkä kohdat ryhmätyöstä olivat minun tekemiäni. Opettaja meni hiljaiseksi eikä saanut sanaakaan suustaan varmaan minuuttiin. Mutta oli jo tehnyt päätöksensä. Eikä selkäranka kestänyt muuttaa mieltä. Jos tämä olisi ainoa kerta, kun sukupuoleni olisi ollut este, voisin kenties olla samaa mieltä, että olen tulkinnut tilanteen väärin. Mutta ei ollut. Tiedätkö muuten, mitä lapselle tapahtuu, kun jatkuvasti joutuu joko pelkäämään jonkun reaktiota tai varomaan, mitä erehtyy sanomaan? Sitä oppii lukemaan ihmisiä helvetin hyvin. Niin hyvin, että pelkkä hymy vaikuttaa ilotulitukselta. Tuon opettajan (ja niiden muiden tapausten osallisten) reaktiot näkyivät kilometrien päähän.
Ai niin, muistin juuri toisen asian tuosta ryhmätyöstä. Yksi naispuolinen ryhmän jäsen huomasi, että minua kohdeltiin epäreilusti ja että hän sai paremman arvosanan vain sen takia, että oli nainen. Mutta hänelläkään ei ollut selkärankaa sanoa mitään. Oli hiljaa. Tyhmähän minä olen. Odotan jatkuvasti ihmisiltä liikaa. Toivon asiallista kohtelua, koska itselin kohtelen muita asiallisesti. Mutta jostain käsittämättömästä syystä lähes jokainen vastaantulija onnistuu alittamaan ne jo valmiiksi alhaiset (lue, vaatimattomat) odotukseni. Taitoa kait sekin vaatii. Tai puhdasta vahingoittamisen halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tervehdin toki jos kyseessä ei ole nuori nainen, niitä en uskalla edes vilkaista.
Oletin, että tämä oli sinun kommenttisi. Ei sinunkaan kruunusi sen kiiltävämpi ole. "
Missä ne sun pallit nyt on, kun väität tuota minun kommentiksi? Seiso sanojes takana.
Mutta et ymmärrä (vieläkään) että en kirjoittanut tuota. Anonyymi palsta. Pitäisi kertoa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse törmännyt siihen, että kun itse käytin pa
Olen nimittäin sortunut samaan. Jaellut selityksiä, miksi en pärjää. Uskonut niihin itsekin.
Sitten yhtenä päivänä päätin tarttua härkää sarvista, ja kokeilla, kuinka pitkälle voin päästä, jos tosissani yritän ja lakkaan selittelemästä.
Esimerkiksi vetosin huonoissa arvosanoissa huonoon matikkapäähän. Kun lopetin selittelyihin turvautumisen ja aloin tehdä tosissaan töitä oppimisen eteen, arvosanani paranivat roimasti.
Eli ratkaisu löytyikin minusta itsestäni: omista uskomuksistani ja itse itselleni luomista oppimisen esteistä. Onneksi tajusin kyseenalaistaa itseni ajoissa.
Kannattaa kokeilla. Siinä ei häviä mitään.
Vierailija kirjoitti:
"Lisään tähän vielä, että myös hyvin pärjääviä miehiä oli opiskelijoiden joukossa. Intohimoiset ja tunnolliset opiskelijat pärjäsivät sukupuolesta riippumatta. Lisäksi kokeiden ja kurssien arvosteluperusteet olivat oppilaille avoimia. "
Kopioin vain tämän viimeisen, mutta vastaan molempiin. Olen miettinyt asiaa. Vuosia. Vuosikymmeniä itse asiassa. Arvaa mistä tiedän kyseessä olleen sukupuolikysymys? Siitä, kun kerroin, mitkä kohdat ryhmätyöstä olivat minun tekemiäni. Opettaja meni hiljaiseksi eikä saanut sanaakaan suustaan varmaan minuuttiin. Mutta oli jo tehnyt päätöksensä. Eikä selkäranka kestänyt muuttaa mieltä. Jos tämä olisi ainoa kerta, kun sukupuoleni olisi ollut este, voisin kenties olla samaa mieltä, että olen tulkinnut tilanteen väärin. Mutta ei ollut. Tiedätkö muuten, mitä lapselle tapahtuu, kun jatkuvasti joutuu joko pelkäämään jonkun reaktiota tai varomaan, mitä erehtyy sanomaan? Sitä oppii lukemaan ihmisiä
Onhan niistä opettajien silmätikuista - ja teristä toki kertomuksia. Meilläkin taisi peruskoulussa ja lukiossa näitä olla, että opettaja suhtautui lähtökohtaisesti toisiin oppilaisiin paremmin, kuin toisiin. Mutta en silti uskaltaisi suorilta käsin sanoa, että hyviä arvosanoja saaneet eivät olisi arvosanojaan ansainneet. En voi olla varma siitä. Mutta puhuit miehistä niin oletin, ettei puhuta nyt lapsista.
Koko ketjun lukeneena diagnoosini ja reseptiikkani on: Ap on itsesääliin taipuvainen incel-piirteinen, ilman äidin ja isän rakkautta tai huomiota jäänyt yksinäinen nuori mies, joka on liian nuorena, mahdollisesti asperger-taipumustensa vuoksi, ajettu vastaamaan omasta elämästään itsenäisesti.
Parannuskeinoja: Asperger-yhdistysten kokoukset, psykoterapeutilla säännöllisesti käyminen, Prisma-piipahdukset lauantaisin ja sosialisoituminen hikikomerosta vaikka väksisin. Lisäksi määrään ap:lle tunnin liikuntaharrastuksen ma-pe, ehdotan joukkuelajia, kuten bandya. Lisäksi zumba-kursseja, joilla suurin osa on naisia.
Työelämään panostaminen ja uusien haasteiden etsiminen on hyväksi mielenterveydelle ja elämän mielekkyydelle.
Lauantaisin siivotaan koti ja vaihdetaan lakanat. Johonkin tapahtumaan, missä esiintyy vastakkaista sukupuolta olisi suotavaa lähteä ja tutustua heihin ilman katkeruutta, kaunaa, syyllistämistä ja ulinaa.
Sunnuntaisin ap lepää, tekee seuraavan viikon ruoat valmiiksi, EIKÄ mene incel-sivustoille. Kuten ei muinakaan päivinä. Urheilu sallittu.
T. Tohtori Totuus
Vierailija kirjoitti:
Koko ketjun lukeneena diagnoosini ja reseptiikkani on: Ap on itsesääliin taipuvainen incel-piirteinen, ilman äidin ja isän rakkautta tai huomiota jäänyt yksinäinen nuori mies, joka on liian nuorena, mahdollisesti asperger-taipumustensa vuoksi, ajettu vastaamaan omasta elämästään itsenäisesti.
Parannuskeinoja: Asperger-yhdistysten kokoukset, psykoterapeutilla säännöllisesti käyminen, Prisma-piipahdukset lauantaisin ja sosialisoituminen hikikomerosta vaikka väksisin. Lisäksi määrään ap:lle tunnin liikuntaharrastuksen ma-pe, ehdotan joukkuelajia, kuten bandya. Lisäksi zumba-kursseja, joilla suurin osa on naisia.
Työelämään panostaminen ja uusien haasteiden etsiminen on hyväksi mielenterveydelle ja elämän mielekkyydelle.
Lauantaisin siivotaan koti ja vaihdetaan lakanat. Johonkin tapahtumaan, missä esiintyy vastakkaista sukupuolta olisi suotavaa lähteä ja tutustua heihin ilman katkeruutta, kaunaa, syyllistämistä ja ulinaa.<
Itse suosittelen sairaanhoitajana lääkeksi itsaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et ymmärrä (vieläkään) että en kirjoittanut tuota. Anonyymi palsta. Pitäisi kertoa jotain.
Pitäisi sytyttää valoja sitten myös sulla. Sä väitit, että kopioin oman kommenttini. Tuo ei ole minun kommentti.
"Onhan niistä opettajien silmätikuista - ja teristä toki kertomuksia. Meilläkin taisi peruskoulussa ja lukiossa näitä olla, että opettaja suhtautui lähtökohtaisesti toisiin oppilaisiin paremmin, kuin toisiin. Mutta en silti uskaltaisi suorilta käsin sanoa, että hyviä arvosanoja saaneet eivät olisi arvosanojaan ansainneet. En voi olla varma siitä. Mutta puhuit miehistä niin oletin, ettei puhuta nyt lapsista."
En tiedä oliko opettajan silmäterä vai ei. Oma arvioni on etteivät edes tunteneet toisiaan muualta. Minulla meni jo kakarana motivaatio opiskeluun, kun huomasin, etten ole opettajien silmissä saman arvoinen - tyttöjen tai joidenkin poikien. Jatkuva mitätöiminen ja se, että joku muu saa kunnian tekemästäni työstä sattuu hemmetisti. Ajattele (jos kykenet) miltä tuntuu tajuta tämä jo lapsena? Nähdä omin silmin kaikki ne vääryydet. Meni todella pitkään, että pääsin takaisin jaloilleni. Mutta en yksinkertaisesti voi unohtaa tai antaa anteeksi sitä, että minua on tietoisesti alistettu ja kohdeltu kaltoin lähes koko elämäni ajan. Tulen toimeen sen kanssa, mutta en tule sitä unohtamaan tai hyväksymään.
Tuo on muuten toinen asia, mikä voi kehittyä kakarana, kun kokee tarpeeksi vääryyttä. Korostunut oikeudentaju. Helvetin ärsyttävä piirre.
"Pitäisi sytyttää valoja sitten myös sulla. Sä väitit, että kopioin oman kommenttini. Tuo ei ole minun kommentti"
Kopioit sen. Väitit sitä minun kirjoittamakseni. Lapsi sinä olet. Kasva aikuiseksi. Jos kykenet.
"Tyhmähän minä olen. Odotan jatkuvasti ihmisiltä liikaa. Toivon asiallista kohtelua, koska itselin kohtelen muita asiallisesti. Mutta jostain käsittämättömästä syystä lähes jokainen vastaantulija onnistuu alittamaan ne jo valmiiksi alhaiset (lue, vaatimattomat) odotukseni. Taitoa kait sekin vaatii. Tai puhdasta vahingoittamisen halua."
Idiootit ympärilläni...
Vierailija kirjoitti:
Fakta on se, että yksikään oikeasti tavallinen mies ei ulise vauva-palstalla naisettomuuttaan. Oikeasti tavallisilla miehillä on monella puoliso.
Näinpä. Ne miehet jotka eivät ole koskaan löytäneet kumppania, eivät ole tavallisia. Tiedän joitain ja juu, ovat ihan hyviä tyyppejä tavallaan, mutta eivät kyllä ihan tavallisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
"Onhan niistä opettajien silmätikuista - ja teristä toki kertomuksia. Meilläkin taisi peruskoulussa ja lukiossa näitä olla, että opettaja suhtautui lähtökohtaisesti toisiin oppilaisiin paremmin, kuin toisiin. Mutta en silti uskaltaisi suorilta käsin sanoa, että hyviä arvosanoja saaneet eivät olisi arvosanojaan ansainneet. En voi olla varma siitä. Mutta puhuit miehistä niin oletin, ettei puhuta nyt lapsista."
En tiedä oliko opettajan silmäterä vai ei. Oma arvioni on etteivät edes tunteneet toisiaan muualta. Minulla meni jo kakarana motivaatio opiskeluun, kun huomasin, etten ole opettajien silmissä saman arvoinen - tyttöjen tai joidenkin poikien. Jatkuva mitätöiminen ja se, että joku muu saa kunnian tekemästäni työstä sattuu hemmetisti. Ajattele (jos kykenet) miltä tuntuu tajuta tämä jo lapsena? Nähdä omin silmin kaikki ne vääryydet. Meni todella pitkään, että pääsin takaisin jaloilleni. Mutta en yksinkertaisesti voi unohtaa tai antaa
Opettajat (monikossa) antoivat sinulle vääriä arvosanoja?
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä vähän eli minua kyllä ihmetyttåä kovasti, kun täällä puhutaan ahdistelusta niin paljon. Minua ei ole kukaan ahdistellut ikinä. Paitsi pari stalkkeria on ollut, mutta ei ole nipistelty ja kourittu milloinkaan. Kaikki huomio on ollut hyvin kohteliasta ja kunnioittavaa, melkein pelokasta? Tai yhden kerran noin viisikymppisenä on kouraista takapuolesta väkijoukossa, ulkomailla alle 10 kertaa jotain vastaavaa on tapahtunut.
Mutta en ole kokenut ahdistelua. Johtuuko se siitä, että olen liikkunut vain hyvillä aluilla pääasiassa ja käyttänyt paljon omaa autoa. Ei siis joukkoliikennevälineitä, joissa on esim juopuneita miehiä? Tätä pohdin. Oma tytärkään ei ole kokenut väkivaltaista ahdistelua (sehän on väkivaltaa).
"Ei minua ole ahdisteltu! Noh, ehkä joku kymmenkunta kertaa ja sitten oli ne pari stalkkeria... Mut siis en yhtään ymmärrä, mistä oikein puhutte täällä?!"
Naiset toisaalta vihaa sitä näkyvyyttäkin. Sen pitää olla juuri oikeanlaista.
https://x.com/PicturesFoIder/status/1892141205154152835