Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian Official 2025

Vierailija
19.02.2025 |

Uudet maajussit esitelty. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…

Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6488)

Vierailija
5601/6488 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miian tai Ritvan mukana olo ei häirinnyt, vaikka eivät ole varsinaisia maajusseja. Kuitenkin aidosti haluaisivat kumppanin ja heillä on omat paikat minne viedä.

Ville taas on niin kaukana ohjelman aiheesta, ei ollut edes paikkaa minne viedä farmiviikolle. Joku osuus ulkomaalaisessa tehtaassa ja asuu kaupungissa. Eikä sekään vielä, vaan tuo esittäminen ja markkinointi oli niin läpinäkyvää.

Olen aina tykännyt maajussit ohjelmasta juuri aitojen persoonien takia ja tosissaan ovat mukana. Villestä aistii kaikkea muuta ja oli pohjanoteeraus maikkarilta ottaa mukaan, vaikka kuinka olisi Vapun kaveri.

Vierailija
5602/6488 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perttuhan korosti viimeisessä jaksossa, että hänelle ei annettu aikaa miettiä, voisiko homma toimia. Varmasti hänelle on selvinnyt Aadan lapsen haasteet, millaisia ne sitten ovat olletkaan. Jos on ollut vaikeasti oireileva autisti, niin varmasti mietityttää miten se arki sujuu ja miten lapsi siihen reagoi ja miten itse jaksaa vierasta lasta, joka on vielä tavallista haasteellisempi ja vaatii enemmän huolenpitoa.  

Eikös ollut niin, että Perttu asui rvarsinaisesti rivarissa Polvijärven keskustassa ja maatila oli vanhempien hallussa, luultavasti vielä jakamatta sisarusten kesken. 

Sukupolvenvaihdos on tulossa, teksti lainattu Karjalaisen artikkelista.

"Ala-Mäkelän kahvipöydän päässä istuu kaksi isäntää, nykyinen ja tuleva. Urpo Leminen, 56, tahtoisi ehkä jo luovuttaa tilansa pojalleen, agrologi Perttu Lemiselle, 24.

Valtiovalta kuitenkin halusi hidastaa maanviljelijöiden eläkkeelle hakeutumista jatkamalla työuria loppupäästä. Keino on tyrmäävän tehokas: kun luovuttiin luopumiseläkkeistä, nousi kaikkien maanviljelijöiden eläkeikä automaattisesti.

Tässä kahvipöydässä se voisi tarkoittaa isä-Lemiselle jatkamista 65-vuotiaaksi. Jokin ratkaisu on kuitenkin löydettävä sitä ennen."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5603/6488 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa Maajussille morsian -sarjassa kurkistetaan jo tutuksi tulleiden maajussien elämään.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uudessa-maajussille-morsian-sarjass…

Vierailija
5604/6488 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudessa Maajussille morsian -sarjassa kurkistetaan jo tutuksi tulleiden maajussien elämään.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uudessa-maajussille-morsian-sarjass…

Kuka tän juontaa 😬

Vierailija
5605/6488 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäh? Eikö tämä ihana maatalo lääneineen ollutkaan sinun?

En hitto vie lähde minnekään takahikiä Polvijärven rivariin! 

Mitä tämäkin muiden taloja ja tönöjä kärkkyy. Töihin niin kuin muutkin, omatkotitalot ei paljon perähikiällä maksa, sellaisen maksaa yksinkin työssäkäyvä. Eikä sen talon tarvitse heti olla satoja neliöitä.

Tsekkasin huvikseni, Polvijärveltä saa pieniä omakotitaloja edullisesti ja luulisi työssäkäyvän saavan lainaa esim. 40 000, jolla pienen tönön jo saa. Vai onko jokin ongelma siinä, ettei voisi itse työskennellä omien unelmiensa eteen vaan odotetaan valmista.

Alkakaahan järjestelemään Aadan elämää tästä eteenpäin, kun hallitsette senkin niin hyvin. Vai olisiko niin, että eläisitte oman elämänne ensin? Ehkä omassa itsessänne olisi jotain muutettavaa?

Vierailija
5606/6488 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miian tai Ritvan mukana olo ei häirinnyt, vaikka eivät ole varsinaisia maajusseja. Kuitenkin aidosti haluaisivat kumppanin ja heillä on omat paikat minne viedä.

Ville taas on niin kaukana ohjelman aiheesta, ei ollut edes paikkaa minne viedä farmiviikolle. Joku osuus ulkomaalaisessa tehtaassa ja asuu kaupungissa. Eikä sekään vielä, vaan tuo esittäminen ja markkinointi oli niin läpinäkyvää.

Olen aina tykännyt maajussit ohjelmasta juuri aitojen persoonien takia ja tosissaan ovat mukana. Villestä aistii kaikkea muuta ja oli pohjanoteeraus maikkarilta ottaa mukaan, vaikka kuinka olisi Vapun kaveri.

Maajussi-ohjelma on söötti. Mut nyt tuli kyllä ohjelmaan särö. Eihän Villellä ollut paikkaa minne morsianta viedä, vaan asuiko siis tuossa airbnb:ssa kesän. No. Entäs sitten, vaan jotenkin ei homma täsmää.

Vierailija
5607/6488 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Antti ja Matilda

Vierailija
5608/6488 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäh? Eikö tämä ihana maatalo lääneineen ollutkaan sinun?

En hitto vie lähde minnekään takahikiä Polvijärven rivariin! 

Mitä tämäkin muiden taloja ja tönöjä kärkkyy. Töihin niin kuin muutkin, omatkotitalot ei paljon perähikiällä maksa, sellaisen maksaa yksinkin työssäkäyvä. Eikä sen talon tarvitse heti olla satoja neliöitä.

Tsekkasin huvikseni, Polvijärveltä saa pieniä omakotitaloja edullisesti ja luulisi työssäkäyvän saavan lainaa esim. 40 000, jolla pienen tönön jo saa. Vai onko jokin ongelma siinä, ettei voisi itse työskennellä omien unelmiensa eteen vaan odotetaan valmista.

Alkakaahan järjestelemään Aadan elämää tästä eteenpäin, kun hallitsette senkin niin hyvin. Vai olisiko niin, että

Sinä se tunnut olevan sairaalloisen kiinnostunut kyseisestä pyrkyristä.

Vierailija
5609/6488 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

El emperador de las aceitunas?

Öljyparonista tullut jo keisari?

😂

Äijä kohoaa kuin savu ja katoaa taivaan sineen.

Vierailija
5610/6488 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Aada on kaunis moneen verrattuna. Hänhän on luonnollisen nätti kasvoiltaan.

Eikä ole pilannut ulkomuotoaan millään epänormaalilla hiustenvärillä tai lävistyksillä, sori nyt vaan.

Eikä ole 30 liikakiloa kuten monella jo tuossa iässä on.

Ota hyvä mies yhtettä tuohon Aadaan!  Voit päästä isäpuoleksikin.  Kos olet persaukinen, unohda.

Olen kuule ihan nainen, jonka tämän kirjoitin :D. Ikää on 54 vuotta ja olen jo 30 vuotta katsonut huolissani naisten pyylevöitymistä. Kun itse olin nuori 90-luvulla, JUURI KUKAAN ei ollut lihava. Nykyään ovat lähes puolet jo 3-kymppisistä. Olen todella huolestunut, ihan terveydellisistä syistä.

Ja kyllä, Aada on todella luonnonkaunis ihminen!

T: alkuperäisen kirjoittanut nainen 54-v. En ole persaukinen enkä mies :D

Tou muija ole kaunista nähnytkään. Lauta luuviulu ohuine hiuksineen.

Joo kyllä isot silarit pitäs olla ja hiusten pidennykset. Sitten vasta olis kaunis.

Vierailija
5611/6488 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Aada on kaunis moneen verrattuna. Hänhän on luonnollisen nätti kasvoiltaan.

Eikä ole pilannut ulkomuotoaan millään epänormaalilla hiustenvärillä tai lävistyksillä, sori nyt vaan.

Mutta isättömän lapsen saanut aikaiseksi?😂

Isätöntä lasta ei ole.

Sperman lasku naisen värkkiin ei tee miehestä isää.

Eikä synnyttäminen äitiä.

Vierailija
5612/6488 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentteja lukiessa tulee mieleen, että osa katsojista ajattelee, että maajusseille ilmoittautuneet ehdokkaat ovat parasta, mitä maajusit koskaan voivat kohdata ja jos kumppani ei noista löydy, niin maajussi on ollut mukana väärin motiivein. Oikeasti on kuitenkin niin, että on todella käynyt hyvä säkä, jos sopiva ihminen on sattunut ilmoittautumaan mukaan ja on sattunut kirjoittamaan kirjeen, joka on tuonut jotain olenaisen tärkeää esiin ehdokkaasta johtaen esivalintaan. 

Kirjeiden määrä on koko ajan vähentynyt niin että monella jussilla/jussittarella kaikki vastanneet pääsivät nyt kartanotilaisuuteen. Poikkeuksena tietenkin Ville, joka sai ennätykselliset 130 vastausta.

Espanjan tilukset sai 130 kirjettä 🥴

Vierailija
5613/6488 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentteja lukiessa tulee mieleen, että osa katsojista ajattelee, että maajusseille ilmoittautuneet ehdokkaat ovat parasta, mitä maajusit koskaan voivat kohdata ja jos kumppani ei noista löydy, niin maajussi on ollut mukana väärin motiivein. Oikeasti on kuitenkin niin, että on todella käynyt hyvä säkä, jos sopiva ihminen on sattunut ilmoittautumaan mukaan ja on sattunut kirjoittamaan kirjeen, joka on tuonut jotain olenaisen tärkeää esiin ehdokkaasta johtaen esivalintaan. 

Kirjeiden määrä on koko ajan vähentynyt niin että monella jussilla/jussittarella kaikki vastanneet pääsivät nyt kartanotilaisuuteen. Poikkeuksena tietenkin Ville, joka sai ennätykselliset 130 vastausta.

Sai 130 vastausta, koska naiset luulivat, fttä Villellä on oma tila espanjassa.

Höpö höpö, Villessä miellytti kokonaisuus, eikä vähiten ulkonäkö, joka poikkesi suomalaisesta juntista.

Vierailija
5614/6488 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espanjan tilukset sai 130 kirjettä 🥴

Villen esittelyvideossa ei väitetty, että Villellä on tiluksia Espanjassa. Vaan hän istui kerrostaloasunnossaan, kertoi siitä ja sen ympäristöä kuvattiin.

Vierailija
5615/6488 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sai 130 vastausta, koska naiset luulivat, fttä Villellä on oma tila espanjassa.

Eivät luulleet, koska Ville ei mitään sellaista väittänyt. 

Vierailija
5616/6488 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota hyvä mies yhtettä tuohon Aadaan!  Voit päästä isäpuoleksikin.  Kos olet persaukinen, unohda.

Olen kuule ihan nainen, jonka tämän kirjoitin :D. Ikää on 54 vuotta ja olen jo 30 vuotta katsonut huolissani naisten pyylevöitymistä. Kun itse olin nuori 90-luvulla, JUURI KUKAAN ei ollut lihava. Nykyään ovat lähes puolet jo 3-kymppisistä. Olen todella huolestunut, ihan terveydellisistä syistä.

Ja kyllä, Aada on todella luonnonkaunis ihminen!

T. alkuperäisen kirjoi

Olen samaa mieltä että Aada ei ole kaunis...Anniina ja Emilia ovat kauniita 

Vierailija
5617/6488 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasaiset?

En nyt ihan ole samaa mieltä.

Katopa uudestaan. Harvalla on noin tasainen hammasrivi. (ainakin ylähampaan, alahampaita en edes huomannut, joten ei varmaan kovin ristissä nekään, koska niitä ei huomaa)

Siis aivan tosissasiko kehoitat minua katsomaan kilpailijan hampaita????

Hevosillakin tarkistetaan ensin hampaat.😏 Nyt vertaus on kohta varmaan lämminveri tammaan:D

ei vaan yhdys sana osaajaan!

Vierailija
5618/6488 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas ja Jonnahan on naimanaamat :). Selvästi huomasi, nyt kun istuivat vierekkäin tässä vipo jaksossa. Ihanan onnelliset <3 ja samanhenkiset. Hääkellot varmaan kohta soi ja ristiäiset sitten luvassa

Vierailija
5619/6488 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kateellinen muoremmille ja kauniimmille tytöille ja heidän vartaloilleen? Antaa nuorena olla esillä ja esitellä tuloksiaan, minua miehenä haittaa, päinvastoin. 

Kyllähän kaunis Aada hoikkane vartaloineen kummasti herättää täällä napinaa. Ei tartte Aadan keikistellä filtteröidyissä kuvissa, eikä tule sitten livenä ylläreitä.

Vierailija
5620/6488 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää että Perttu ei valinnut Emiliaa, mielestäni hänen ehdokkaista mukavin ja viehättävin. Toisaalta ehkä parempi Emilialle ja Anniinalle, että ei valinnut kumpaakaan. 

Aadan käyttäytyminen oli outoa alusta asti, heti alkoi itkemään ja rakkauspommittamaan ennen kuin edes tutustunut ollenkaan. Sitten on heti mustasukkainen ja manipuloi muita tunteillaan vaikka itse sai kutsun farmille etuajassa. Ja itse heräsi viideltä viettämään kahdenkeskistä aikaa Pertun kanssa muiden ehdokkaiden selän takana. Outoa käytöstä, viilensi varmasti tyttöjen ryhmähenkeä.

Vai olisiko niin että kaksi muuta kilpailijaa liittoutuivat kauniimpaa vastaan?

En usko, sillä ei ollut mitään todistusaineistoa et

Jos nyt kieroilevista käärmeistä puhutaan niin jokainen tietää että Aada se sellainen oli. Emilia ja Anniina ovat miellyttäviä neitokaisia vailla mitään juonittelua. Olipahan Pertun äitikin tykästynyt heihin