Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian Official 2025

Vierailija
19.02.2025 |

Uudet maajussit esitelty. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…

Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4300)

Vierailija
3561/4300 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos kyseessä onkin vammaisuus niin miettikää sitä shokkia kun Aada raijaa poikansa maatilalle. Se ei ole hyväksi sille lapselle eikä suhteelle. Todella epäreilua kaikille osapuolille, jos Aada ei ole oikeasti kertonut Pertulle minkä lajin erityisyydestä on kyse."

Kylläpä täällä jotakuta mietityttää onko Aada varmasti kertonut riittävästi lapsestaan Pertulle :D Kyllähän he ovat aiheesta aivan varmasti keskustelleet, sitä ei vain ole meille näytetty. Pertun ihastumista ei lapsi ole estänyt. 

Ei ole mitenkään varmaa, että on kertonut. Aada vaikuttaa hyvin manipuloivalta ja laskelmoivalta ihmiseltä. Jos rehellisyys olisi hänelle joku tavoiteltava arvo, hän olisi kertonut asiasta jo kirjeessään.

Vierailija
3562/4300 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän niin suuri yllätys tuossa ohjelmassa voi olla, että löisi porukat ällikällä??? Kun Vappu lopetti jakson niihin tunnelmiin.... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3563/4300 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei tuo yksi tyttö Antin morsianehdokkaista ei käytä rintsikoita? 

Miksi pitää esitellä nännejään televisiossa koko Suomelle? 

Koska hänellä on nännikorut. Olen elämässä huomannut, että ne joilla sellaiset on, haluavat myös muiden tietävän niistä.

Tottakai haluaa..  korujen idea on näyttää niitä muille.

Vierailija
3564/4300 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin arvasin kaikki valinnat oikein. 

Matti on kyllä nynnerö ja valitsi niin tylsän, mutta itsensä oloisen Jennan. Molemmat mitään sanomattomia maito naamoja. Marika olisi ollut kivoin nainen, Suvi sanoi viimeisessä jaksossa että pitää jo suojamuuri yllä, ehkä ne härskit jutut kans ollut hänen tapa muurien takaa flirttailla kun ei uskalla olla haavoittuvainen. Harmi..

Villen valinta oli outi, toivottavasti kohdellut häntä hyvin eikä ole pelkkää sumutusta ollut ja pilvilinnat romahtanut. 

Toivottavasti Antin ja Matildan juttu jatkuu, epäilen vähän. 

Ja saa nähdä miten käy Pertun ja Aadan, odotan innolla viimeistä jaksoa

Vierailija
3565/4300 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että Anniina :( oli mun suosikki ja huomasi että oli harhaanjohdettu olo, täysin ymmärrettävää.. eiköhän jatkossa Pertulla ja Aadalla red flagit heiluu puolin ja toisin!

Anniina ja Emilia olivat laittautuneetkin supernäteiksi valintapäivää varten, toki muutenkin ovat

Antin ehdokas Enni? oli surullinen ja ihmeissään kun ei tullutkaan valituksi :(

Matti ja Jenna mielestäni vaikuttavat sopivilta toisilleen

Villen naisista itseäni miellytti Teija eniten mutta Outikin hyvä valinta

Vierailija
3566/4300 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen olen mieltä, mitään tyttöporukan festarikuvia ei somessa olisi eikä koko festareille olisi aada edes halunnut, mikäli häntä ei olisi perttu valinnut vai eikö kukaan muu osaa kuvitella kohtausta ja välien katkaisemista niin perttuun kuin muihin tyttöihin jos näin olisi tilanne ollut?

Vierailija
3567/4300 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Suvi vaikutti vähän loukkaantuneelta, aikoi vaan aluksi kätellä Mattia. Marika olisi ollut sopivampi vaihtoehto. Matti sanoi että nyt ennakkosuosikki ei tule valituksi, mutta jennahan oli ennakkosuosikki?? Tuon vuoksi ajattelin että tulee valitsemaan joko Marikan tai Suvin. Ihan hyvä ettei ainakaan suvia ottanut.. aikooko käyttää Suvin hierontakortin vielä?

Vierailija
3568/4300 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoileria valinnoista iltaripaskasta, kelatkaa yli jos ei innosta.

Aada myöntää osanneensa odottaa tulevansa valituksi, mutta silti häntä jännitti.

Pimiä kysyy, osaako Aada nähdä itsensä ja lapsensa asuvan Pertun maatilalla.

Kyllä mie nään. Kyllä mie oon ihastunut tähän paikkaan ja kyllä oon Perttuunkin ihastunut, hän naurahtaa ujosti.

Se on ihan hyvä bonus, Pimiä nauraa.

Pimiän lähdettyä Aada painaa päänsä Pertun olkapäälle.

Mie olen niin onnellinen, hän sanoo ja Perttu myötäilee.

Perttu kertoo kameralle valinneensa Aadan tämän luonteenpiirteiden takia. Hän mainitsee muun muassa iloisuuden ja rehellisyyden.

Naurahdin, hakee vain parempaa elintasoa ja ilmaista asumusta. Jos tuo tuonne muuttaa, tuskin siltä vuokraa peritään. Perttu tulee niin haukkaamaan paskaa tuon kanssa. Lapsen isää ei ole kiinnostanut velvoitteensa, joten on kokopäiväisesti äitinsä kanssa, joka nyt hakee helpotusta elämäänsä. 

Vierailija
3569/4300 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aada myöntää osanneensa odottaa tulevansa valituksi, mutta silti häntä jännitti.

Kyllä mie nään. Kyllä mie oon ihastunut tähän paikkaan ja kyllä oon Perttuunkin ihastunut, hän naurahtaa ujosti.

Perttu kertoo kameralle valinneensa Aadan tämän luonteenpiirteiden takia. Hän mainitsee muun muassa iloisuuden ja rehellisyyden.

Naurahdin, hakee vain parempaa elintasoa ja ilmaista asumusta. Jos tuo tuonne muuttaa, tuskin siltä vuokraa peritä

Näinpä. Ja koska ei ole tullut ilmi, että mitä työtä Aada on tehnyt ja tai edes, että mikä hänen ammattinsa on, niin tuskin on mitään ammattia tai työtä. Hän hakee vain taloudellista hyötyä. 

Vierailija
3570/4300 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurahdin, hakee vain parempaa elintasoa ja ilmaista asumusta. Jos tuo tuonne muuttaa, tuskin siltä vuokraa peritä

Tämän tyyliseen kuvioon kuuluu yleisesti se, että nainen hankkiutuu nopeasti raskaaksi uudelle idiootille. Jokainen voi miettiä miksi.

Vierailija
3571/4300 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityislapsi voi olla myös autisti. Eivät kestä muutoksia ja oireilevat/kiukuttelevat voimakkaasti. Onnea perttu! Aada vaikuttaa perfektionistilta ja on varmaan aika pirttihirmu sen hymynsä takana.

Vierailija
3572/4300 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on Vappu Pimiän kaveri. He junailivat yhdessä tämän homman. Vlle tuli mainostamaan firmaansa ja ylikalliita oliiviöljylitkujaan. Pimiä on tiukasti hommassa mukana. Joten kyseessä on törkeä kusetus.

Vierailija
3573/4300 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on Vappu Pimiän kaveri. He junailivat yhdessä tämän homman. Vlle tuli mainostamaan firmaansa ja ylikalliita oliiviöljylitkujaan. Pimiä on tiukasti hommassa mukana. Joten kyseessä on törkeä kusetus.

Törkeä kusetus oli vain tuossa Pertun valinnassa. Kokematon mies ajou suoraan ansaan. Ei tule kestämään kauan. Pertulle tulee elatusmaksut Joensuuhun muuttavasta vauvasta. 

Tottakai Ville käytti ohjelmaa mainostarkoituksiin. Se on oli päivänselvää. Kyllä jo etukäteen tuotanto tiesi tuon. Vähän peitteluvät t-paidan tekstejä. On sitä aikaisemmillakin kausilla maajussit mainostaneet ainakin maansiirtofirmaansa.

Vierailija
3574/4300 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä Antti puhunut pehmosia molemmille tytöille!

Vierailija
3575/4300 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta kävikin ilmi että on ihastunut paikkaan, Perttukin menettelee. Perttu on siten myös bonusisä bonuslapselle. Onnea valitsemalleen tulevaisuudelle!

Vierailija
3576/4300 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Aadan lapsi vielä vauva?😯 

Vierailija
3577/4300 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurahdin, hakee vain parempaa elintasoa ja ilmaista asumusta. Jos

Perttu adoptoi lapsen? Siten tämä perii aikanaan Pertun.

Vierailija
3578/4300 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Aadan lapsi vielä vauva?😯 

On 5-vuotias. Mutta ei välttämättä ole 5-vuotiaan tasolla.

Vierailija
3579/4300 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityislapsi voi olla myös autisti. Eivät kestä muutoksia ja oireilevat/kiukuttelevat voimakkaasti. Onnea perttu! Aada vaikuttaa perfektionistilta ja on varmaan aika pirttihirmu sen hymynsä takana.

Siellä voi olla vielä navetta tulessa jos on oikein "tuittupää" erityislapsi. Heille on asetettava rajat jo alkuun ja sittenkin vahdittavia.

Vierailija
3580/4300 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villen valinta oli yllätys minusta, Teijaa veikkasin, että silleen.

Matti valitsi rauhallisen Jennan, kyllä ainakin parempi, kuin räväkkä Suvi.

Suvi keimaili liikaa.

Antin valintaa en ihmettele...paras oli Matilda ja sillä siisti.

Perttu valitsi Aadan, mutta ei ehkä ihan järkevä valinta mielestäni. Rivakkuus puuttuu Aadalta, mutta aika näyttää, miten lähtee suhde etenemään.

Onnea toivon jokaiselle parille, ja jatkossa kai näemme, miten valinnat ovat osuneet nappiin.

...eli mitä heille kuuluu nyt...tulee olemaan mielenkiintoista seurata vielä etiäpäin heidä elämäänsä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi