Maajussille morsian Official 2025
Uudet maajussit esitelty.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…
Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4186)
Joku on väittänyt, että Aada ei olisi kertonut jo kirjeessään, että hänellä on 5-vuotias lapsi. Katsoin uudelleen MTV Katsomossa pikatreffijakson, jossa Perttu ja Ada tapaavat ekaa kertaa kahden kesken. Siinä kun tulee puheeksi lasten hankinta tulevaisuudessa, niin Aada kertoo, että "minullahan on siis 5-vuotias poika...". Eli kuulostaa siltä, että on maininnut asiasta kirjeessä. Mutta sitten seuraavana päivänä paljussa Ada tarkentaa , että hän on siis totaali-yh eli täysin yksin lapsen kanssa ja lapsi on erityislapsi.
Mun mielestä Adan olisi jo kirjeessään kannattanut tarkentaa, että hän on yksinhuoltaja. Koska Perttu on voinut käsittää, että lapsi on Adan luona vuoroviikoin tai joka toinen viikonloppu. Onhan se arki ihan erilaista, kun toisen lapsi on siinä mukana ihan koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä muutama ihminen koko ajan haukkuu ja arvostelee Villeä. Tekstistä huomaa että samat hlöt on asialla. Onkohan kyseessä Villen ehdokkaat joita ei valittu. Katkeruus ja kostonhimo ovat usein kannuste ilkeilyyn.
Aika kaukaa haettu nuo kostonhimot ja katkeruudet, yksi suosittu on kateus. Mikä tekee Villestä niin uskomattoman että kenelläkään olisi häntä kohtaan noita esittämisiäsi motiiveja? Ihminen joka tällaista kirjoittaa tunnistaa itsessään nämä piirteet ja peilaa niitä sitten toisiin, kuin nämä ajattelisivat ja toimisivat kuin hän. Kierrän kaukaa tällaiset muihin omia luonteenpiirteitä siirtäviä ihmisiä. Se on selvää että Ville saisi sinut sormia napsauttamalla, jokin hänessä vetoaa sinuun ja hyväksikäytön haluusi. Ville asuu Espanjassa ja se saa jotkut naiset villiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti aiemmin "miksei Ville halua sitoutua?"
Onhan hän halunnut sitoutua, ollut naimisissakin, kaksi lasta ja lapsenlapsikin on.
Kai täällä nyt joku Villen tunteva on? Faktaa kehiin, milloin oli naimisissa, miksi erosi? Vai oliko vain avoliitossa?
En tunne Villeä, nämä löytyvät netistä.
2006 toukokuussa: "Hanna Sumari vieraili Ville Witkan ja hänen vaimonsa Tainan modernisoimassa kodissa."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/moderni-vanerikoti/3223716
Syyskuussa 2007 talosta, Villestä ja Tainasta:
"1960-luvulla rakennettu omakotitalo on Tainan lapsuudenkoti, jonne hän muutti miehensä Ville Witkan kanssa kolmisen vuotta sitten."
Ville tykkää pinkistä!
Kehen kannattaisi tutustua kun haluan Tanssii tähtien kanssa ensi tuotantokaudelle? Uotiseen, Pimiään, Ahti-Hallbergiin vai ??
En mä ole tähti, en julkkis, enkä edes tubettaja, mutta MTV:llähän ei ole niin nugaa, sillä eihän Villekään ole maajussi, ei edes maalainen.
Että kenen kaveriksi kannattaisi ryhtyä?
Vierailija kirjoitti:
3174, pitkä Villeä ja vanhempia naisia koskevaviesti. En pystynyt lainaamaan. Vastaan nyt omasta puolestani.
Olen itse tämä vanhempi nainen. En välitä millään tasolla enää jostain perinteisestä parisuhteesta säännöllisine viikkosiivouksineen, ruoka-aikoineen itse kaiken omin pikku kätösin terveellisesti valmistaen, aikaisin aamulla ylösnousuineen, sisustuksesta ja kodinhoidosta, yleensä tylsistä rutiineista ja muiden mielipiteitä noudattaen. Koskas oikein nautin elämästä ellen nyt? Miehen tuloilla en väliä kunhan omat kulunsa kattaa ja hiukan minua hemmottelee. Itse olen tullut toimeen jo kauan yksin.
Uskon, että mitään miestä en enää ryhdy elättämään kun en ole tähänkään saakka tehnyt. Uskon myös, että Ville pystyy sen elintason elämää viettämään mikä minullekin riittää. Olen elänyt värikkään elämän itsekin, joten enköhän osaa erottaa huijarin jos Ville siksi osoittautuisi. Minua juuri viehätt
52-vuotias nainen täällä ja aivan samanlaiset aatokset. Lapset tehty ja perinteinen avioliitto koettu jo, ei enää ikinä sellaista minulle. Silloin tällöin tapaaminen kohokohtien merkeissä sopii tähän elämäntilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Joku on väittänyt, että Aada ei olisi kertonut jo kirjeessään, että hänellä on 5-vuotias lapsi. Katsoin uudelleen MTV Katsomossa pikatreffijakson, jossa Perttu ja Ada tapaavat ekaa kertaa kahden kesken. Siinä kun tulee puheeksi lasten hankinta tulevaisuudessa, niin Aada kertoo, että "minullahan on siis 5-vuotias poika...". Eli kuulostaa siltä, että on maininnut asiasta kirjeessä. Mutta sitten seuraavana päivänä paljussa Ada tarkentaa , että hän on siis totaali-yh eli täysin yksin lapsen kanssa ja lapsi on erityislapsi.
Mun mielestä Adan olisi jo kirjeessään kannattanut tarkentaa, että hän on yksinhuoltaja. Koska Perttu on voinut käsittää, että lapsi on Adan luona vuoroviikoin tai joka toinen viikonloppu. Onhan se arki ihan erilaista, kun toisen lapsi on siinä mukana ihan koko ajan.
Näistä merkittävin tieto on että lapsi on erityislapsi, tällainen lapsi todellakin tarvitsee paljon erityisapua ja huomiota. Varmasti Aada kaipaa toista jakamaan kanssaan vastuuta, elämä erityislapsen kanssa on usein raskasta vaikka palkitsevaakin.
En minäkään avio- tai edes avoliittoon halua. Minulle on ok kun muutaman kerran kuukaudessa käyn mieskaverini kanssa syömässä, kahvilla, teatterissa etc. ja pari kertaa viikossa kävelylenkillä. En halua häneltä kuin kaveruutta, enkä sitäkään niin että joka päivä nähtäisiin tai edes soiteltaisiin. Siksipä en hakeudukaan puolison etsimis ohjelmaan tai selaile tinderiä. Maajussi nimenomaan on ohjelma jossa etsitään elämänkumppania, ei satunnaista taipailu seuraa. Miettikääpä sitä hyvät itsenäiset naiset.
Minua kiinnostaa, onko Villellä paljon velkaa.
Isoja investointeja on tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Mitä, onko Ville vasta 58??? 😯
59 täyttänyt nyt jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä merkittävin tieto on että lapsi on erityislapsi
No ihan olennaista olisi tietää, millä tapaa on erityislapsi. On ihan eri asia, jos on esim. lievästi neurokirjolla kuin että on vaikeasti kehitysvammainen, joka ei koskaan kykene itsenäiseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
59 täyttänyt nyt jo
Menisi nuorekkaine asuineen ihan täydestä 65 - 68 -vuotiaasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä muutama ihminen koko ajan haukkuu ja arvostelee Villeä. Tekstistä huomaa että samat hlöt on asialla. Onkohan kyseessä Villen ehdokkaat joita ei valittu. Katkeruus ja kostonhimo ovat usein kannuste ilkeilyyn.
Aika kaukaa haettu nuo kostonhimot ja katkeruudet, yksi suosittu on kateus. Mikä tekee Villestä niin uskomattoman että kenelläkään olisi häntä kohtaan noita esittämisiäsi motiiveja? Ihminen joka tällaista kirjoittaa tunnistaa itsessään nämä piirteet ja peilaa niitä sitten toisiin, kuin nämä ajattelisivat ja toimisivat kuin hän. Kierrän kaukaa tällaiset muihin omia luonteenpiirteitä siirtäviä ihmisiä. Se on selvää että Ville saisi sinut sormia napsauttamalla, jokin hänessä vetoaa sinuun ja hyväksikäytön haluusi. Ville asuu Espanjassa ja se saa jotkut naiset villiksi.
Ville nimenomaan ei asu Espanjassa, vaan on kirjoilla Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Olisko se erityislapsi jo kohdusta kannattanu poistaa?! Kuluja liikaa yhteiskunnalle heistä ja iso taakka vanhemmalle.
No nyt menee jo törkeäksi. Pyydäppä Aadalta anteeksi ja häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Olisko se erityislapsi jo kohdusta kannattanu poistaa?! Kuluja liikaa yhteiskunnalle heistä ja iso taakka vanhemmalle.
Aina sitä kehitysvammaa ei huomata raskausaikana tai lapsi voi vammautua synnytyksessä tai milloin vaan sen jälkeen.
Olkoon ukko kirjoilla vaikka Kiinassa, hänellä kuitenkin on asunto Espanjassa jossa osan vuodesta asuu. Täällä Suomessahan hänellä ei ohjelmaan nauhoituksen aikaan asuntoa edes ollutkaan.
^ sen on vanhempien tehtävä hoitaa omat lapsensa. Ihan kauheaa, että lapsen isä lähtenyt lätkimään vauvavuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
59 täyttänyt nyt jo
Menisi nuorekkaine asuineen ihan täydestä 65 - 68 -vuotiaasta!
Jopa 7-kymppisestä harmaasta pantterista, murr murr
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonne on tärkein.
Vaikka olisi kuinka korea mies, luonne on silti tärkein.
Ihmiseen voi rakastua aidosti vasta kunnon tutustumisen jälkeen. Salamarakastuminen on tosiasia, johon lankeavat usein tyhmät, isättömät tai kaltoinkohdellut naiset auvoisan unelman sokaisemina. Oletteko kuulleet koskaan siitä jos jokin on liian hyvää ollakseen totta?
Tunnen usean pariskunnan, jotka kertovat tienneensä heti että tuo on se oikea. Ovat rakastuneet ensi silmäyksellä ja onnellisesti yhdessä. Mikä se sinä olet sanomaan miten kukanenkin voi rakastua???
Et ehkä ymmärtänyt kirjoittajan pointtia. Toki ihastumista on heti ilmassa kun potentiaalinen pari kohtaa. Sitä ei pidä sotkea aitoon rakkauteen, rakkauteen myötä ja vastoinkäymisissä. Rakkaus syvenee ajan kanssa kun pa
Tässä tuli hyvin ilmi miten salamaihastumisesta on just Villen kohdalla kyse. Kun ihastuu voimakkaasti, niin näkee vain sen toisen ihmisen myönteiset piirteet, ei voi käsittää miten muut ei näe samaa kuin hän. Vähitellen pää alkaa toimimaan ja symbioosi ei ole enää niin syvää, alkaa erottamaan että ollaan kaksi eri ihmistä ja täytyy sumplia jatkuvasti kahden ihmisen mielipiteiden ja luonteiden välillä. Lapset tulee kuvioon mahdollisesti. Riitoja tulee vääjäämättä mutta niistä on selvittävä puhumalla, keskenäänkin se onnistuu, toiset tarvitsee terapiaa, läheisiä en lähtisi sotkemaan koska pariskunnan keskinäinen kyky selvitä yhteisistä ongelmistaan kärsii ja ihmissuhteita voi katketa, yleensä suhteeseen sekaantumisesta ei pidetä. Jokainen yhteisymmärryksessä selvitetty ongelma on voitto ja lujittaa keskinäistä sidettä, käsitystä että hei me selvitään aina! Rakkaus ei enää ole pelkkää hullaantumista toisesta mutta on sen sijaan kestävällä pohjalla ja yhteiset kokemukset tuovat siihen perspektiiviä, tulevaisuuden uskoa.
On sanonta miten rakastua voi monta kertaa, rakastaa kerran vain.
Tuossa niitä linkkejä joita joku on tänne laitranut. Hyvä juttu kun laittoi, antaa monipuolisen kuvan. Millainenhan naismaku hänellä on ollut aiemmin, tuskin tuo Maarit ainakaan, puhuukin huulen raosta. Ja se hoikka vaalea leijuu ja luulee voittavansa.