Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian Official 2025

Vierailija
19.02.2025 |

Uudet maajussit esitelty. 

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b699f14b-b298-404e-8f8a-770a972…

Pidetään keskustelu aiheessa ja kohteliaana. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4186)

Vierailija
3541/4186 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tuo yksi tyttö Antin morsianehdokkaista ei käytä rintsikoita? 

Miksi pitää esitellä nännejään televisiossa koko Suomelle? 

Koska hänellä on nännikorut. Olen elämässä huomannut, että ne joilla sellaiset on, haluavat myös muiden tietävän niistä.

Vierailija
3542/4186 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parhaat vuotensa nähneet" Mitäh? Minä olen 60+ ja elän elämäni parasta aikaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3543/4186 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko se erityislapsi jo kohdusta kannattanu poistaa?! Kuluja liikaa yhteiskunnalle heistä ja iso taakka vanhemmalle.

Sinulle löytyy myös diagnoosi.

Vierailija
3544/4186 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko nyt aika rauhoittua ja antaa ihmisten pitää eri mielipiteensä Villestä? ok?

On tullut selväksi että joillekin selvästi punainen vaate. Miksi?

Ei minua ainakaan Villen mukanaolo saa mitenkään kiihtymään. 

Miksei Maajusseissa saisi olla mukana eri elinkeinoista?

Maaseutukin elää, muuttuu.

Ihan lapsellista tällainen touhu.

t. nainen 54 v

Näitä on aina joka tuotantokaudella yksi jota Vauvalla haukutaan. Eri ohjelma, mutta Ensitreffit alttarilla-ohjelman edellisellä tuotantokaudella se oli Jyrki, jota täällä haukuttiin ja lyötiin kuin vierasta sikaa. 

Vierailija
3545/4186 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Parhaat vuotensa nähneet" Mitäh? Minä olen 60+ ja elän elämäni parasta aikaa! 

Ulkoisesti parhaat vuotensa nähneet, sitä tässä tarkoitettiin. 

Äläpä yleistä! Täällä fiksu, kaunis ja hyväkuntoinen 60+. Joku kuvittelee, että kaikki vanhenee ja rapistuu samaan tahtiin.

Vierailija
3546/4186 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko se erityislapsi jo kohdusta kannattanu poistaa?! Kuluja liikaa yhteiskunnalle heistä ja iso taakka vanhemmalle.

Aina sitä kehitysvammaa ei huomata raskausaikana tai lapsi voi vammautua synnytyksessä tai milloin vaan sen jälkeen.

Vai onko kyseessä nepsy lapsi? Se tuli ensimmäisenä mieleen. Aada ei kuitenkaan ole velvollinen sitä meille kertomaan.

Vierailija
3547/4186 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://youtu.be/uIuclnpAB8c?si=gxVsiCqCfmWwNoi-

Ei huijata! 

Ohis, mutta tuo oli aivan upea elokuva, Tarmo Manni Gabrielina, voe että! 

Olen nähnyt Gabriel-leffan varmaan kolme kertaa, tosi hyvin sopi Tarmo Manni osaansa. Oikeassa elämässäänkään hän ei ollut kiinnostunut naisista "sillai". Myös Emma Väänänen ja Salli Karuna olivat vakuuttavia rooleissaan.  

Vierailija
3548/4186 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään avio- tai edes avoliittoon halua. Minulle on ok kun muutaman kerran kuukaudessa käyn mieskaverini kanssa syömässä, kahvilla, teatterissa etc. ja pari kertaa viikossa kävelylenkillä. En halua häneltä kuin kaveruutta, enkä sitäkään niin että joka päivä nähtäisiin tai edes soiteltaisiin. Siksipä en hakeudukaan puolison etsimis ohjelmaan tai selaile tinderiä. Maajussi nimenomaan on ohjelma jossa etsitään elämänkumppania, ei satunnaista taipailu seuraa. Miettikääpä sitä hyvät itsenäiset naiset. 

Olen miettinyt ja kirjoittajatkin tänne. Villen ikäiset naiset usein hakevat elmänkumppania, mutta eivät välttämättä halua kokoaikaista yhdessäolemista. Nuoremmat erikseen. Ei ole missään tässä formaatissa sanottu, että vaikka Ville valitsee henkilön A ja alkavat olla yhdessä, että heillä on velvollisuus tai edes oma tahto silti asua koko ajan samassa asunnossa. Sehän saattaa muotoutua omanlaisekseen ja on silti yhtä arvokas ja vakaa. 

Aikuisena on hienoa juuri se, että voi itse valita tavan elää elämänkumppaninsa kanssa. Se ei mitenkään huononna suhdetta vaikka elämänkumppanuus poikkeaakin perinteisestä mallista. Edes avioliittoa tarvitse nykyään solmia, formaatti ei mielestäni siihenkään velvoita. Uskon, että Ville ja ehdokkaat ovat hakemassa elämänkumppania. Mutta ei ole pakko elää vain jonkun yhden mallin mukaan. 

Vierailija
3549/4186 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hieno esitys. Hienoa tanssia ja Ellinoora on lähes aina ihan mahtava.

Vierailija
3550/4186 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senverran nyt on sanottava kun näitä kommentteja luin. Ville ja Villen ehdokkaat ovat kaikki esiintymiskykyisiä ja keskustelutaitoisia henkilöitä. Myös ulkoisesti asiallisia, iloisia ja kohteliaita toisilleen. He saavat täällä kaikista enemmän kuraa ja epäluuloja niskaansa. Miten tämä on mahdollista? 

Hyvin kirjoitettu. Olen täysin samaa mieltä.

Vierailija
3551/4186 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Witkan oliiviöljy-seerumi ja -voide aikuiselle iholle. "Toimii kuin junan vessa" toteaa tuotteen kehittäjä Ville 58v joka ei näytä päivääkään yli 7-kymppiseltä. Osta ja sinäkin saat hehkuvan ja nuorekkaan ihon kuten Villellä. Jos tilaat nyt, saat extralahjana Villen nimikirjoituksen jonka arvo 100 pesetaa. 

😂

Vierailija
3552/4186 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on hieno esitys. Hienoa tanssia ja Ellinoora on lähes aina ihan mahtava.

Mikä ja missä?

Vierailija
3553/4186 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piia sanoi eräälle sulhoehdokkaalle joka haaveili halauksesta että pusu on hyvä mutta halaus korkeintaan joka toinen päivä.😏

Huomasin saman! 😄 Aika jännä. Vai olikohan se vitsi? Vai eikö Piia tykkää läheisyydestä? Vai onko niin että kun yksikään sulhasehdokas ei kiinnosta, niin Piiasta tuntuu vastenmieliseltä edes jutella pusuista ja halauksista?

Vierailija
3554/4186 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oottaa huomista jaksoo?

Vierailija
3555/4186 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pappa, papparainen, ukko.. mummi, mummeli, eukko.. 

Ei noi ole haukkumasanoja!

Mua täditellään vaik en ole kenellekään täti, mua mummotellaan vaik mulla ei ole yhtään lastenlasta, mieheni sanoo mua akaks ja mä häntä ukoks. Ei ole haukkumista, enkä nokkiini ota edes mummottelusta vaikka olenkin vasta 60+.

Ville on mua huomattavasti nuorempi ja kyllä mä hänestä voisin käyttää ukkoa, pappaa tai vaikka papparaista. Ei se olisi haukkumista, eikä niin pal ikäänkään viittaavaa.

Jospa ei kompastuta lillukanvarsiin tai nähdä piruja siellä missä niitä ei ole. 

Kyllä on haukkumasanoja. Lapset joskus täditteli kaikkia naisia, harvemmin sitäkään enää kuulee. Ei nykymiehet sano naisystäviään ämmiksi tai eukoiksi, hyi helvata. Sais kenkää alta aikayksikön ja aiheesta.

Vierailija
3556/4186 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miian Janne on huippukomea, tasokas ja älykäs mies, Wow, johtaja ainesta. Paras Miialle, joka on hyvännäköinen, vilkas ja älykäs nainen.Jarmo on Suomen Spruce Springsteen sivukuvaltaan:D

Tuomas ja morsiamet ovat erikoisia, kellään ei räpsy silmät, tuo tuijotus ja jäyhyys on jäätävää katsottavaa näin ulkopuolisen silmin.

Piia sanoi eräälle sulhoehdokkaalle joka haaveili halauksesta että pusu on hyvä mutta halaus korkeintaan joka toinen päivä.😏

Janne? Siis se joka tuskin saa sanaa suustaan eikä ole kertaakaan katsonut Miiaa silmiin? Näen siinä miehessä pelkkiä varoitusmerkkejä. Ehkä kaikki ei osaa tunnistaa niitä, luulen että ei Miiakaan, on jotenkin ihan ulalla miesten suhteen.

Vierailija
3557/4186 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No ihan olennaista olisi tietää, millä tapaa on erityislapsi. On ihan eri asia, jos on esim. lievästi neurokirjolla kuin että on vaikeasti kehitysvammainen, joka ei koskaan kykene itsenäiseen elämään."

Siis tämä!! Mä luulen että nykyään suurin osa ihmisistä ajattelee, että erityislapsi tarkoittaa että on vähän rasavilli ja saanut tyyliin ADHD-diagnoosin. Jos kyseessä onkin vammaisuus niin miettikää sitä shokkia kun Aada raijaa poikansa maatilalle. Se ei ole hyväksi sille lapselle eikä suhteelle. Todella epäreilua kaikille osapuolille, jos Aada ei ole oikeasti kertonut Pertulle minkä lajin erityisyydestä on kyse.

Vierailija
3558/4186 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sanonta miten rakastua voi monta kertaa, rakastaa kerran vain.

Paskapuhetta.

Vierailija
3559/4186 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ongelmana on kysyntä ja tarjonta. Villellä näyttää mukavasti toimivan tuo tarjonta. Ei haittaa vaikka elämä heittelisi, aina on lämmin syli tarjolla. Ville parka kun fanilaumana vaan ovat jo parhaat vuotensa nähneet ja romantiikkaa etsivät naiset. Ei miesnäkökulmasta helpoin yhtälö. Pitäisi vääntyä joka suuntaan ja senhän tietää kun toiseen päin kumartaa niin toiseen pyllistää."

Ville sai jotain 150 kirjettä, joukossa oli aivan taatusti myön huomattavasti häntä nuorempia ehdokkaita. Kertoo miehen kypsyydestä, että hakee omanikäistään kumppania.

Vierailija
3560/4186 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos kyseessä onkin vammaisuus niin miettikää sitä shokkia kun Aada raijaa poikansa maatilalle. Se ei ole hyväksi sille lapselle eikä suhteelle. Todella epäreilua kaikille osapuolille, jos Aada ei ole oikeasti kertonut Pertulle minkä lajin erityisyydestä on kyse."

Kylläpä täällä jotakuta mietityttää onko Aada varmasti kertonut riittävästi lapsestaan Pertulle :D Kyllähän he ovat aiheesta aivan varmasti keskustelleet, sitä ei vain ole meille näytetty. Pertun ihastumista ei lapsi ole estänyt.