Mitä kasvisruokaa teit itse ja söit viimeksi?
Kommentit (137)
Yksi viimeisimmistä on turkkikainen pasta vegaanisena. Oli todella hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Puuroa
Minäkin, kuten lähes aina aamuisin. Eilen söin lounaaksi itse tekemäni kasviskeiton, kuten pari kertaa viikossa.
Viimeksi eilen, söin chili sin carnea riisin kanssa, se on mun ihan suosikkeja. Aamulla söin munakasta, mihin tuli paprikaa ja tomaattia. Tänään päivällä syön munakoisolasagnea.
Tein chilillä ja kanelilla maustettua bataattikeittoa pakkaseen viime viikonloppuna, ja olen syönyt sitä lounaaksi pitkin viikkoa.
Kolme kuukautta olen syönyt pelkkää raastettua kaalia. 😢
-kahden lapen yh-äiti
Pyrin viikoittain siihen että yksi kasvisruokapäivä ilman lihaa olisi tavoite.
Viimeksi ihan kokonaan tekemäni kasvisruoka oli tacoja ja kasvistäytteitä. Oli erittäin hyvää. Laitan kyllä melkein kaikkiin ruokiin kasviksia, vaikka ruoka ei ole aina ihan pelkkää kasvisruokaa, vaan mukana voi olla esim. pekonimurua tai juustoa tuomassa makua ja täyteläisyyttä. Kasvisraastepihveihinkin laitan taikinaan usein kananmunan, niin rakenne pysyy paremmin koossa.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi eilen, söin chili sin carnea riisin kanssa, se on mun ihan suosikkeja. Aamulla söin munakasta, mihin tuli paprikaa ja tomaattia. Tänään päivällä syön munakoisolasagnea.
Onko munakas kasvisruoka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko munakas kasvisruoka?
Kyllä on. Munakas on vegetaarinen ruoka. Vegaaniruoka se ei ole.
Kaurapuuro voisilmällä tänä aamuna.
Butter tofua tein eilen ja oli hyvää.
Kyllä mä tykkään kaikkea vihannesta syödä, mutta mä haluan lautaselle myös sen ruuan. On se sitten pihvi tai kalaa.
Tein kikherneistä, kukkakaalista, sipulista ja ohrasta curryä. Oikein riittoisaa ja mausteet kohdillaan, maistuu vaikka kolmatta päivää syön sitä.