Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö muut naiset kuin minä enää halua tulla otetuksi?

Vierailija
18.02.2025 |

Minusta seksi lopahtaa täysin, jos siinä sovitaan sanallisesti ja neuvotellaan liikaa. Kiihottavinta on aina ollut se ett mies miehisesti kyselemättä ottaa minut voimalla. Oikeasti panee ja asettelee minua eri asentoihin. Mietin vaan onko tämä miehille enää turvallista vai onko nainen mahdollisesti vetämässä miestä oikeuteen myöhemmin. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olet ainoa nainen. Miehet tuovat sinulle kohta mitalin.

Mitähän katkeruutta tämäkin on? Minua kiinnostaa naisen eli oma seksuaalisuuteni ja se, mitä yhteistä naisilla siinä on. Ylipäätään kyseessä on aihe josta puhutaan aivan liian vähän. Tämä EI tähtää miehen miellyttämiseen ja hänen nautintoonsa, vaan omaan nautintooni naisena. Sitä paitsi miksi kukaan mies tällaisesta antaisi mitalia nykyaikana? Ainakin tästä palstasta päätellen miehet eivät enää tykkää "ottaa naista" vaan he haluavat saada naiselta seksuaalipalveluksia eli joitain portonhommia ilmaiseksi. 

Vierailija
22/23 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi silloin kun keskustelevat tämän klitoriksen merkitystä painottavan naisen kanssa, niin silloin he haluavatkin yhtäkkiä panna. Miehet eivät ole vakaita, ainakaan suurin osa seksipalstalla kirjoittavista. Riippuu täysin siitä mitä nainen sattuu haluamaan, niin sitä täytyy vastustaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin voi enää tehdä. Kyllä se on avioliitossakin joka kerta kysyttävä, että miten vaimolle tänään sopisi harrastella seksiä. Tähän vastaus ei mitenkään katellaan sit, kun olis parempi hetki.

No yleensä noin kerran puoleen vuoteen löytyy se hetki. Eipä siinä sitten mitään oteta vaikka kuinka mieli tekisi. Ei muitakuin vessaan runkulle niin vähän helpottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi