Tykkäätkö hernekeitosta?
Kommentit (41)
Kyllä.
Jostain syystä hernekeittoaloitukset poistuvat vikkelään. Hetnekeitto loukkaa joitakuita.
Kuka ei tykkäisi. Yksi parhaimmista ruoista. Vain kaupunkilaisjuntti ei syö!
Vierailija kirjoitti:
Kuka ei tykkäisi. Yksi parhaimmista ruoista. Vain kaupunkilaisjuntti ei syö!
Syönpäs!
Tykkään. Joskus olen tehnyt sitä itsekin Sinappia sekaan.
Tykkään paljon mutta en voi oikein syödä koska IBS 😢
En ole aiemmin kauheasti pitänyt. Nyt keski-iässä tuli muutama himohernekeittokausi. Joskaan se ei sovi vatsalle paria päivää enempää, kun tarvitsee kuitua enemmän ja kiinteää ruokaa.
Tykkään kovastikin. Mutta vain itse hauduttamalla tehty hernekeitto on hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Jostain syystä hernekeittoaloitukset poistuvat vikkelään. Hetnekeitto loukkaa joitakuita.
Olikohan siinä vaiheessa, kun niitä kuoriaisia löytyi?
Vierailija kirjoitti:
Vain maalaisjuntti syö hernekeittoa nykypäivänä
Aika monta ruokaa olet luetellut. Taidat olla se maalaisjuntti.
Kaikkeen tottuu. Inhottavan makuiset oliivit . Niitäkin oppii sietämään. Linssit ei mene vieläkään. Eikä sienet eikä siemenet. Hernekeitto haisee kuin kaali helvetille tai huonot kanasuikaleet. Hyi. Noista vähiten kauheeta on hernekeitto. Pitkään kypsynyt ja mitään verilhoja ei syödä ikinä. Vain ylikypsää veretöntä. Kuinka joku voi syödä niitä haisevia kana suikaleita. Hyi mikä lemu.
Vierailija kirjoitti:
Aika monta ruokaa olet luetellut. Taidat olla se maalaisjuntti itse.
Syön ehkä kerran kuukaudessa. Lisukkeeksi paloittelen sekaan lisää lihaa, sitä mitä sattuu olemaan.
Kuoriaisia on sun asunnossa kuin leivissä ja näkkileivissä kuin jauhoissa. Leipomossa. Koin keittiöissä. Kuin missä tahansa ja hedelmissä. Pähkinöistä. Et sä täällä pääse eroon ötököistä. Käyt uimassa muiden sylkeä ja kusta kuin lintujen ulosteissa ja kalojen. Lapset kusee veteen. Ötököitä on . Niin paskaiset asunnot tai keittiöt kuin grillillä on tai jossain Hese MC tai muissa sä et voisi syödä mitään niissä. Etkä sämpylöitä. Kalat syö matoja ja sä syöt niitä. Linnut syö hiiriä kuin käärmeitä kuin matoja ja sä syöt sen linnun. Linnut syö hyönteisiä. Lehmät vuohet syö kuin lampaat ne ötökät ruohossa. Luulette että hanhet erottelee heinät missä on ötököitä vai. Lampaat syö kärpäset siinä kuin punkit . Ja miksi te ette tee suden luista koruja tai syö niitä. Syötte karhuja kuitenkin ihan samaa koirarotuja . Vuohia ja koiria. Ötökät syö lampaan paskaa ja sitten lampaat syö ne ja ruohot ja sitten ihminen syö ne. No onneksi Jeesus oli ihmisenä. Eikä elukka. Etkä sä voi sitä syödä tai tappaa enää.
Laskiaisen vietto on ihan muuta kuin mässäys mutta lasten takia on näitä . Jeesus ei liity mihinkään mässäys syntiin. Maalliset asiat ei liity Jeesukseen joka on taivaassa. Muistamme häntä. Täällä.
Hassua, mutta minä, eläkeikäinen mies, en ole koskaan pitänyt hernekeitosta. En ole koskaan käsittänyt, mikä siinä on niin herkullista. Muttei tarvitsekaan, jokaisella meillä on oma maku suussamme.