Miksi Lidlissä myydään vain pieniä naistenvaatteita
Koot ovat pääsääntöisesti S-L ja koska ne ovat ulkomailla valmistettuja, koko L ei vastaa Suomen kokoa L, vaan on huomattavasti pienempi.
Suomessa on paljon XL kokoisia naisia mutta mistä löytyisi edullisia vaatteita?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Huomasin yhdessä toisessa kaupassa ostamani ns. pitkät kalsarit , sama tuote ja sama koko mutta uudet oli ihan tiukat eli säästetään kankaassa ja pienennetään tuottetta salakavalasti .Olivat kuin sukkahousut ja ennen sai väljästi vetää päälle.
Jep. Housuissa lahkeet ovat lyhentyneet ihan järkyttävästi viime aikoina. Samat mitkä ennen ovat olleet hyvät housut eivät enää olekaan kun paljastaa puolet sääristä. Jalkani eivät ole kasvaneet pituutta mutta housut ovat lyjentyneet.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Itse olen kokoa S-L enkä koskaan löydä tuolta vaatetta. Kaikki ovat aina XL tai XXL.
En ole ikinä nähnytkään Lidlissä kokoja xl tai xxl
Kesällä vasta tulee teltat myyntiin.
Ne on valtavia! Olen normaalisti m-kokoa ja lidlin s on aina iso.
Telttoja saa myös talvia aikaan esim Partioaitasta
Pieniä? Niiden S-kokokin on liian iso normaalikokoiselle naiselle (168 cm/58 kg). Nansolla ihan samaa naisten "miellyttämistä" näissä kokoasioissa.
Minäkin näen siellä vain jättikokoja xl jne. Pienet kai myydään ekana.
Ei laihdutus ole käynyt mielessä, jos kaupan vaatteet ei enää mahdu?! Eikö löydy enää isojen tätien vaatteisiin erikoistuneita vaatekauppoja? Muistan että joskus oli.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Mä olen XS ja ikinä ei ole Lidlissä tarpeeksi pientä mulle. Ostaisin kyllä sieltäkin vaatteita, mutta en halua pukeutua säkkiin.
Höps. Ap on oikeassa. Lidlin s vastaa XS. Pese kerran ja sovita uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Itse olen kokoa S-L enkä koskaan löydä tuolta vaatetta. Kaikki ovat aina XL tai XXL.
En ole ikinä nähnytkään Lidlissä kokoja xl tai xxl
Et ole ehtinyt näkemään, kun ne menevät heti, kun niitä on.
Siellä myydään muuten isot koot eri aikoina kuin ne normaalit, kannattaa seurailla mainoslehteä, milloin on mitäkin tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Pieniä? Niiden S-kokokin on liian iso normaalikokoiselle naiselle (168 cm/58 kg). Nansolla ihan samaa naisten "miellyttämistä" näissä kokoasioissa.
Nämä on ilmeisesti muuttuneet. Ennen siellä oli pienet koot.
Lidlin vaatteiden kokotaulukot on mitä sattuu. M-kokoiset urheilurintsikat kiristää kuin liian pienen kuminauhan vetäisi ympärilleen, ja sitten M-kokoinen olkaimeton joogapaita pyörii päällä kuin olisi XL. Normikokoni siis M ja olen nuo ostanut sen kummemmin sovittelematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Mä olen XS ja ikinä ei ole Lidlissä tarpeeksi pientä mulle. Ostaisin kyllä sieltäkin vaatteita, mutta en halua pukeutua säkkiin.
Ei todellakaan vastaa. H&M:ssä S-koko on oikeasti S-koko. Lidlin S vastaa kokoa M-L eikä niistä saa XS:ää ilman ompelukonetta. eri
Mä löydän ja käytän paljon Lidlin vaatteita eli paidat m-l ja alaosat l-xl mutta kenkiä en sieltä saa kun naisten koko alkaa 37:sta
Vierailija kirjoitti:
Ei laihdutus ole käynyt mielessä, jos kaupan vaatteet ei enää mahdu?! Eikö löydy enää isojen tätien vaatteisiin erikoistuneita vaatekauppoja? Muistan että joskus oli.
Ei ole enää, ne yksi toisensa jälkeen suljettu, kivijalkakaupat siis. Muistan kun kävin sellaisessa ja pienin siellä myytävä koko oli se minulle sopiva, taisi olla 42. Tuosta on jo monta kymmentä vuotta aikaa. Tosin myös H&M siirsi kaikki isot koot myyntiin vain verkkokaupasta, ei niitä kivjalkaliikkeistä saa.
Zizzillä taitaa olla kivijalkaliikkeet isommissa kaupungeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlin s-koko on isompi kuin normaali M-koko. Tämä on ihan fakta eikä siinä pesut auta.
Vierailija kirjoitti:
Normaalikokoja myyvät, kenties ongelma ei ole tuotteissa.
Haista sinä...
Ennen myivät kokoa 52:kin mutta ei nykyään. Ja mä olen nainen jolla isot rinnat XXL on just passeli.
Niitä ei ole suunniteltu suomimamman röllymahalle
Mä ostin sieltä ihanat pehmoiset legginsit koossa M - ne ei menneet päälle. Olen kokoa XS/S. Onneksi palautus oli helppoa.. Muutaman kivan paidan nähnyt mutta en uskalla enää ostaa.
Mitä?? Mun mielestäni siellä taas on vaan isoja vaatteita. Esimerkiksi mä olen kokoa M/36/38 ja Lidlissä vaatteet alkaa aina jostain koosta 42 ja siitä sitten ylöspäin. Ja rintaliivit aina ympärysmitaltaan jotain 90. Ainoa mitä olen sieltä ostanut on sukkahousut, ne on olleet ihan hyviä.