Miksi Lidlissä myydään vain pieniä naistenvaatteita
Koot ovat pääsääntöisesti S-L ja koska ne ovat ulkomailla valmistettuja, koko L ei vastaa Suomen kokoa L, vaan on huomattavasti pienempi.
Suomessa on paljon XL kokoisia naisia mutta mistä löytyisi edullisia vaatteita?
Kommentit (98)
Normaalikokoja myyvät, kenties ongelma ei ole tuotteissa.
Samaa miettinyt.
T: päärynä jolle Lidlin yläosat mahtuu mutta ei alaosat
Huomasin kanssa tuon . En muutenkaan tykkää vartaloa nuolevista malleista .
Kun menee sinne heti kun aukeaa on xxl malleja
Isommat koot ovat jääneet XL-saksattarien käyttöön, Suomeen lähetetään ylijäämä tuotteet. Niitä voisi kyllä lähettää Italiaan, siellä on sirompia naisia kuin Suomessa.
Ne urheilurintsikat on kyllä älyn pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Kun menee sinne heti kun aukeaa on xxl malleja
Useissa Lidlin ilmoituksissa on mainittu koot S-L. -ap
Jaa. Itse olen kokoa S-L enkä koskaan löydä tuolta vaatetta. Kaikki ovat aina XL tai XXL.
Jos ne Lidlissä myytävät naistenvaatteet tuntuvat olevan pieniä niin syy löytyy kyllä peilistä ja vaa'alta.
En ole tutustunut Lidlin vaatteisiin muuten kuin nähnyt mainoslehtisissä. Ovathan ne ihmeellisen halpoja. Arvaan kyllä, että varsinaisesti isoja kokoja tarvitseville niistä ei löydy valittavaa. Mutta: vaateliikkeitähän on vaikka kuinka - eipä kai se millään paikkakunnalla Lidlistä voi olla kiinni... Vai voiko?
Vierailija kirjoitti:
Piiloilkeilijät ovat kiusaajia.
Täh? Mä olen XS ja ikinä ei ole Lidlissä tarpeeksi pientä mulle. Ostaisin kyllä sieltäkin vaatteita, mutta en halua pukeutua säkkiin.
Mitä suurempi koko, sitä enemmän kangasta, sitä enemmän työtä...eli hinnan pitäisi olla korkeampi. Meille naisille on epäreilua monikin asia. joudumme ostamaan kuukautissuojia, rintaliivejä, karvanpoistoaineita, ehkäisyvälineitä, lihomme hormonitoiminnan loppuessa, lihomme raskauden aikana.
Ei ole tullut mieleen lauhduttaa? Ihan terveydenkin kannalta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piiloilkeilijät ovat kiusaajia.
Tässä ei kukaan piiloilkeillyt, vain tilanne on todettu.
Vierailija kirjoitti:
Isommat koot ovat jääneet XL-saksattarien käyttöön, Suomeen lähetetään ylijäämä tuotteet. Niitä voisi kyllä lähettää Italiaan, siellä on sirompia naisia kuin Suomessa.
Italiassa sekä miehet että naiset on tyylikkäitä. Tuskin ostavat vaatteitaankaan Lidlistä. Että tänne vaan, kyllä meillä kelpaa, tyylistä viis.
Huomasin yhdessä toisessa kaupassa ostamani ns. pitkät kalsarit , sama tuote ja sama koko mutta uudet oli ihan tiukat eli säästetään kankaassa ja pienennetään tuottetta salakavalasti .Olivat kuin sukkahousut ja ennen sai väljästi vetää päälle.
Minä taas pienenä naisena en löydä koskaan mitään koska S on jo liian iso. Valitettavasti suomalaiset ovat todella isoja nykyään.
Tarkista Lidlin alennnuskori vaateosastolla. Siellä on niitä super-isoja vaatteita.
Ai, kyllä ne mun mielestä vastaa suomalaistakin kokoa, M/L -koko on mulle sopiva (yläosissa M, alaosissa L)