Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, joka jäi vaivaamaan päättyneessä parisuhteessa, tai liitossa?

Vierailija
17.02.2025 |

Itseäni jäi vuosiksi kaihertamaan se, että mies täysin hylkäsi meidän yhdessäolon aikana otetun koiran, vaikka jatkuvasti puhui, miten minä ja koira ollaan hänelle tärkeintä maailmassa ja kaikki kaikessa. 

Tiedän, ettei meidän suhteen loppu ollut paras mahdollinen, ja ymmärrän sen, ettei mies halunnut olla minun kanssani siinä eron kohdalla tekemisissä, mutta koiran totaalinen hylkääminen jäi vuosiksi vaivaamaan. Olin siinä kumminkin omista virheistäni ja puutteistani täysin rehellinen enkä koskaan ole sanonut miehestä pahaa sanaa kenellekään. Puoli vuotta, vuosi meidän erosta yritin viritellä keskusteluyhteyttä, josko mies olisi halunnut edes käydä moikkaamassa koiraa. Minua ei olisi tarvinnut tavata. Mutta ei halunnut. Minun sairastuessa myöhemmin pyysin miestä huolehtimaan koirasta. Ei suostunut. Se jäi vuosiksi vaivaamaan. Miehellä oli kumminkin hyvin pian meidän eron jälkeen jo uusi puoliso ja ottivat vieläpä melkein täysin samanlaisen koirankin. 

Onko teillä muilla asioita, jotka ovat jääneet menneistä suhteista vuosiksi vaivaamaan?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että nuorena ja tyhmänä edes rupesin moiseen. Erosta lähtien harrastan vain irtoesineiden keräily

Vierailija
22/82 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kulkee pitkälti munansa perässä. Sitten kun testot laskee. Masentuvat ja mökkiytyvät. Ja rupeavat riidanhaastajiksi. 

Naisilla tuo ilmiö näkyy jo noin 40 vuoden iässä kun estrogeeni taso laskee hälyttävän paljon ja alkaa ns kuivat ajat. Ilmeisesti sinullakin on tuo vaihe elämässä jo alkanut koska käyttäydyt kuin olisi hiekkaa pill.. emättimessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia mikä jäi vaivaamaan oli, että miks vi*ussa katsoi ja uskoi että tämä liitto paranee. Ainut millä oma elämänlaatu parani oli avioero.

Vierailija
24/82 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi vaivaamaan toi ap, että miten ap on murehtinut sitä, että mies hylkäsi koiran, mutta ap ei siis ole yhtään murehtinut ja ihmetellyt sitä, että miten se sama mies kykeni hylkäämään ap:n.

Vierailija
25/82 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kulkee pitkälti munansa perässä. Sitten kun testot laskee. Masentuvat ja mökkiytyvät. Ja rupeavat riidanhaastajiksi. 

Naisilla tuo ilmiö näkyy jo noin 40 vuoden iässä kun estrogeeni taso laskee hälyttävän paljon ja alkaa ns kuivat ajat. Ilmeisesti sinullakin on tuo vaihe elämässä jo alkanut koska käyttäydyt kuin olisi hiekkaa pill.. emättimessä.

Estrogeeni hoitoa saa nykyään aika helposti. Sitä saa joko pistoksina tai pillereinä. Suosittelen lämpimästi niin pääsee kuivuudesta ja kutinasta eroon.

Vierailija
26/82 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Enkä tätä mitenkään vihaisena muistele, se asia vaan välillä jostain syystä palaa mieleen kummittelemaan. Itse oman pääni sisällä muistan, miten kauniisti mies puhui koirasta ja miten kylmästi vaan sitten lähti eikä koskaan halunnut tavata koko koiraa enää. Varmasti hänellä oli syynsä, mutta kyllä se jotenkin kirpaisi, oikeastaan enemmän kuin mikään muu. Edes vaihto uuteen naiseen ei sattunut yhtä paljon. Ap

Ja sua ei siis koskaan jäänyt vaivaamaan, kuinka kylmästi mies sut jätti? Eikö mies siis merkinnyt sulle sittenkään mitään, kun et itkenyt miehen perään ja jäänyt miettimään hänen kylmää käytöstään sua kohtaan? Jäit vain miettimään miten koiran hylkäsi???

Eli kun mies lähti, sulla ei tuntunut ero yhtään missään? Ei miehen kylmä käytöskään tuntunut missään muuta kuin koiraa kohtaan?

Vierailija
27/82 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on ollut kärttyinen ja mökkeröitynyt henkisesti vaihdevuosissa jo parikymppisestä lähtien, mutta vilkas lipido silti? Niinkin voi käydä. 

Vierailija
28/82 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n esimerkki vain havainnollistaa sitä faktaa, että miesten tunne-elämä on hyvin infantiilia, pinnallista ja häilyvää. Valtaosa miehistä on valmis hylkäämään jopa oman lapsensa. Ei siis kannata pistää liikaa pelimerkkejä miesten tunteiden ja empatian varaan. 

Ap:n esimerkki osoittaa miten naiset eivät osaa käsitellä eroa, vaan yrittävät kontrolloida exäänsä koiralla, kun muuta ei ole.

Vierailija
29/82 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset.  Mies ei saisi tavata vanhempiaan,  mutta koirassa pitäisi roikkua. 

Vierailija
30/82 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että äitini junaili meidät yhteen minun selkäni takana, ja lipsautti vuosia eromme jälkeen olevansa yhä tekemisissä eksäni kanssa. Ei tarvitse miettiä, miksi hänen reaktionsa oli mitä oli eroon ja miksi suhtautuu nykyiseen parisuhteeseeni niin vihamielisesti.

Ainut kysymys on enää eksäni osuus. Oliko junailu yksin äitini tekosia vai oliko hän mukana? Jos oli mukana, kaikki mitä olen koskaan ajatellut hänestä joutaa roskiin. En ihmettelisi vaikka olisivat yhä tekemisissä. 

Vierailija
31/82 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että nuorena ja tyhmänä edes rupesin moiseen. Erosta lähtien harrastan vain irtoesineiden keräily

Irto naiset ovatkin mukavempia ja tulevat halvemmaksi kuin oman pitäminen. Suosittelen heitä hyvänä vaihtoehtona.

Vierailija
32/82 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on ollut kärttyinen ja mökkeröitynyt henkisesti vaihdevuosissa jo parikymppisestä lähtien, mutta vilkas lipido silti? Niinkin voi käydä. 

Lienee että menee sitten onanioimiseksi.

Itselläni on tällä hetkellä 26 vuotias tyttöystävä ja hänen lipidonsa vastaa hyvin omaa tarvettani ja toteutamme itseämme hyvin aktiivisesti.

M42

Vierailija
33/82 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estrogeeni hoitoa saa nykyään aika helposti. Sitä saa joko pistoksina tai pillereinä. Suosittelen lämpimästi niin pääsee kuivuudesta ja kutinasta eroon.

Estrogeenia saa edellisten lisäksi myös mm. laastareina, voiteina, geelinä, emätinkapseleina ym.

Vierailija
34/82 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua jäi ihmetyttämään miksi ex vei kaikki minun koruni? Vanhemmiltani perinnöksi jääneet sormukset, rippikoruni, armeijan tuntolevyni,jne.

Kai joku nainen osaa selittää miksi naiset ovat tuollaisia? 

Naisilla on luontainen taipumus hyödyntää miehiä taloudellisesti viimeiseen hetkeen asti. Repiä kaikki mahdollinen minkä vain irti saa. Valitettavaa, mutta muunlaisia naisia ei ole.

Vierailija
35/82 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisetko muka kypsiä tunne-elämässä kun kohtaamani naistapaukset on kyllä käyttäytyneet kuin mitkäkin kakarat.

Syytä katsoa peiliin, miksi päädyt aina kohtaamaan sellaisia naisia?

Niin. Näin päin se on eri asia.

Vierailija
36/82 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua jäi ihmetyttämään miksi ex vei kaikki minun koruni? Vanhemmiltani perinnöksi jääneet sormukset, rippikoruni, armeijan tuntolevyni,jne.

Kai joku nainen osaa selittää miksi naiset ovat tuollaisia? 

Kuule en osaa selittää miksi vaimosi teki näin. Mutta todennäköistä on että et itse osallistunut yhteisen kodin purkamiseen, vaan vaimo pakkasi mukaansa kamat jotka päätti ottaa.

Mulla oli mies jota ei kiinnostanut muu kuin laastarinainen, joten väsyneenä ja järkyttyneessä tilassa tyhjensin laatikoita sen verran kuin halusin ja jaksoin. En jaksanut purkaa kaikkea heti uudessa kodissani. Sitten huomasin että laatikoista löytyi jotain anopin karseita tekeleitä - roskiin vaan!

Mulla on sulle loistoidea: soita entiselle vaimollesi ja kysy asiaa häneltä. Ei täällä palstalla kukaan voi tietää millainen ero teillä oli. Mutta suosittelen että eroon osallistutaan silloin kun yhteinen koti puretaan, ettei tarvii jälkikäteen ihmetellä kamojensa kohtaloa. 

Vierailija
37/82 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huono kohtelu, jota sain osakseni vuoden päivät ennen kuin mies jätti.

Hän oli tavatessamme suoraselkäinen, rehellinen, vilpitön ja hyväntahtoinen minua ja muitakin ihmisiä kohtaan. Olin hänestä niin loputtoman onnellinen, myös vaikeina aikoina.

Vuotta ennen eroa alkoi tylyksi, itketti tahallaan, jätti yksin itkemään koko yöksi, suhtautui ylimielisesti kun kerroin hänelle kuulumisiani tai osoitin hellyyttä, seksi muuttui todella inhottavaksi ja kirsikkana kakun päälle kielsi kaiken tämän kun otin asiaa puheeksi ja tiedustelin haluaako hän edes vielä olla kanssani.

Huomasin kyllä tylyyden ja mainitsin asiasta pari kertaa, ihan oma vikani, etten lähtenyt. Ajattelin miestä elämäni rakkaudeksi ja olin päättänyt, että en eroa hänestä ikinä vaan jään ja ratkon ongelmat. 

Erosta on nyt yli vuosi. Olen päässyt miehestä yli, mutta nieleskelen sitä kohtelua usein iltaisin ja parit ikävät tapahtumat nostavat edelleen palan kurkkuun päivälläkin. Olen yrittänyt tapailla muita, kaikki innostuminen tuntuu vaan turhilta toiveilta. 

Vierailija
38/82 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se huono kohtelu, jota sain osakseni vuoden päivät ennen kuin mies jätti.

Hän oli tavatessamme suoraselkäinen, rehellinen, vilpitön ja hyväntahtoinen minua ja muitakin ihmisiä kohtaan. Olin hänestä niin loputtoman onnellinen, myös vaikeina aikoina.

Vuotta ennen eroa alkoi tylyksi, itketti tahallaan, jätti yksin itkemään koko yöksi, suhtautui ylimielisesti kun kerroin hänelle kuulumisiani tai osoitin hellyyttä, seksi muuttui todella inhottavaksi ja kirsikkana kakun päälle kielsi kaiken tämän kun otin asiaa puheeksi ja tiedustelin haluaako hän edes vielä olla kanssani.

Huomasin kyllä tylyyden ja mainitsin asiasta pari kertaa, ihan oma vikani, etten lähtenyt. Ajattelin miestä elämäni rakkaudeksi ja olin päättänyt, että en eroa hänestä ikinä vaan jään ja ratkon ongelmat. 

Erosta on nyt yli vuosi. Olen päässyt miehestä yli, mutta nieleskelen sitä kohtelua usein iltaisin ja parit ikävä

Yksinkertaista. Miehellä oli uusi nainen ja hän petti sinua viimeisen vuoden ajan (tai vähintäänkin hän oli jo ihastunut vahvasti johonkuhun toiseen ja suunnitteli seuraavaa siirtoaan). Siksi hän halveksui sinua ja läheisyyttäsi. Yritti saada sinut tajuamaan, että on parasta lähteä. Miehet usein tekevät niin, kun eivät ole tarpeeksi suoraselkäisiä jättääkseen naista itse. Älä enää jatkossa jää tuollaiseen tilanteeseen kynnysmattona.

Vierailija
39/82 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n esimerkki vain havainnollistaa sitä faktaa, että miesten tunne-elämä on hyvin infantiilia, pinnallista ja häilyvää. Valtaosa miehistä on valmis hylkäämään jopa oman lapsensa. Ei siis kannata pistää liikaa pelimerkkejä miesten tunteiden ja empatian varaan. 

Ap:n esimerkki osoittaa miten naiset eivät osaa käsitellä eroa, vaan yrittävät kontrolloida exäänsä koiralla, kun muuta ei ole.

Tätä tulkintaa en aivan ymmärrä. En ole missään vaiheessa halunnut palata miehen kanssa yhteen enkä kontrolloida miestä. Kun kuulin miehellä olevan uusi, olin vilpittömästi iloinen puolestaan ajattelin, että mies on päässyt erosta ylitse ja ehkä haluavat uuden naisensa kanssa ottaa koiran joskus hoitoon. Se olisi sopinut minulle täysin. Meidän suhde ei yksinkertaisesti vaan toiminut. Ap

Vierailija
40/82 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suloista. Noi  kirjoittaa Veeti 13 v, joka selvästi ei tiedä naisista mitään. Voi miten hellyyttävää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi