Missään en ole keski-ikäisenä miehenä kokenut oloani niin oudoksi kuin Normal-kaupassa
Kävin ostamassa sieltä shampoota ja hoitoainetta kun ne kuulemma ovat halpoja, ja olin täysin teinityttöjen valtakunnassa ei-toivottuna vieraana.
Kommentit (220)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolta näette tuotemerkit.
Heh. on siinä muutama. Ehkä n. 5% kaupan todellisesta määrästä.
Et sitten lukenut kovin tarkkaan.
NORMAL tarjoaa myös monia muita tunnettuja ja vähemmän tunnettuja tuotemerkkejä, joista osa myydään yksinomaan NORMAL-myymälöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nähnyt Normalissa monen ikäisiä. Myös poikia ja miehiä.
Juu juu, olen nähnyt myös miehen näköisen naisen uimahallissa.
Älä vitt,uile.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen keski-ikäisenä miehenä käynyt Normalissa sekä teinityttären kanssa että yksin kun on pitänyt ostaa vaikka shampoota, hoitoainetta, hammastahnaa, kuiville käsille sopivaa käsivoidetta ja vastaavia.
Normalista saa merkkituotteita puoleen hintaan vaikka Citymarkettiin verrattuna.
Sama sokkelo kuin Ikeakin mutta paljon pienempi eikä sen läpi kävelemiseen paljon aikaa kulu.
En ole koskaan kohdannut Normalissa agressiivisia teinityttöjä mutta minulla onkin yksi kotona joten tiedän miltä agressiivinen teinityttö oikeasti näyttää.
Normalista ei todellakaan saa puoleen hintaan mitään. Kukaan ei osta tuollaisia asioita normaalihinnoista jostain Cittarista sillä ne on AINA tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko halpaa? Itse en ole koskaan käynyt, enkä varmaan käykään. M41
Siellä esimerkiksi Obsession /Calvin Klein miesten iso deodorantti maksaa 14 euroa.Siis alta puolen hinnan . Ja tuoksuu hyvältä. Suosittelen.
🤦🏻WT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolta näette tuotemerkit.
Heh. on siinä muutama. Ehkä n. 5% kaupan todellisesta määrästä.
Et sitten lukenut kovin tarkkaan.
NORMAL tarjoaa myös monia muita tunnettuja ja vähemmän tunnettuja tuotemerkkejä, joista osa myydään yksinomaan NORMAL-myymälöissä.
Niin, bulkkitavaraa pastelliväreissä.
Harrastushommissa tottunu teinityttöjen kanssa toimiin niin ei oo tuntunu kovin ihmeelliseltä Normalissa käynti.
M52
Vierailija kirjoitti:
Minä olen keski-ikäisenä miehenä käynyt Normalissa sekä teinityttären kanssa että yksin kun on pitänyt ostaa vaikka shampoota, hoitoainetta, hammastahnaa, kuiville käsille sopivaa käsivoidetta ja vastaavia.
Normalista saa merkkituotteita puoleen hintaan vaikka Citymarkettiin verrattuna.
Sama sokkelo kuin Ikeakin mutta paljon pienempi eikä sen läpi kävelemiseen paljon aikaa kulu.
En ole koskaan kohdannut Normalissa agressiivisia teinityttöjä mutta minulla onkin yksi kotona joten tiedän miltä agressiivinen teinityttö oikeasti näyttää.
Kato, Normaliin markkinointi aktivoitui! Paljonko teille teineille maksetaan tuosta?
Vierailija kirjoitti:
Nyt tiedät, miltä naisesta tuntuu, kun pitää käydä biltemassa tai motonetissä.
Voi sua raukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kato, Normaliin markkinointi aktivoitui! Paljonko teille teineille maksetaan tuosta?
3 % alennus jokaisesta 20 kehuvasta postauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lähiostarin Normalissa näkyy myös keski-ikäisiä miehiä, eivätkä vaikuta edes olevan missään ahdingossa. Ainoastaan ahtaan paikan kammoisilla, kiireisillä tai huomattavan isokokoisilla on varmasti epämiellyttävä asiointikokemus, kauppa on näet jo konseptinsa puolesta ahdas ja sokkeloinen.
Liikuntavammaisen ja huonosti liikkuvan helvetti
Vierailija kirjoitti:
Nyt tiedät, miltä naisesta tuntuu, kun pitää käydä biltemassa tai motonetissä.
Puhu vaan itsestäsi. Minusta ei tunnu tuollaiselta biltemassa tai motonetissä.
Biltemassa on kunakin hetkenä suurempi prosentti naisia kuin Normalissa on miehiä.
Katsoin monen tuotteen hinnan ja prismasta sai samaan hintaan ja vielä tuoretta tavaraa eikä just vanhaksi menevää kuten normaalissa.
Tämä täti meinasi käydä ostamassa terveyssiteitä. Onnistuin kävelemään kauppaan väärästä päästä ja tajusin, että en pääse ostosteni luo, ellen kävele labyrintissä, ja nyt oli menossa vielä väärään suuntaan. Pakenin paikalta huikaten kassalle, että jo on kauhee kauppa, kun ei voi kävellä normaalisti suoraan tuotteen luo. Ei koskaan enää.
Vierailija kirjoitti:
nyky ajan tiimari
No ei ole, Tiger on kuin Tiimari. Tiimarissa ei todellakaan myyty esim. mitään kosmetiikkaa, siivousaineita tai syötävää.
Mä oon kiharatukkainen keski-ikäinen nainen ja käyn usein Normalissa ostoksilla. Ei kiinnosta käykö muut tädit tai sedät, en katsele asiakkaita vaan tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko halpaa? Itse en ole koskaan käynyt, enkä varmaan käykään. M41
Löysin sähköhammasharjaan pehmeät vaihtopäät, mitkä eivät riko ikeniä. Ihan Oral B:t. T. Keski-ikäinen nainen.
Noita löytää jopa Alepasta.
Onko sama hinta?
Kuka alepassa käy kun on muita kauppoja.
En juuri käytä Alepaa.
Se tunne kun valkoinen mies itkee, että maailmassa on yksi paikka, jossa ei tunne oloaan kotoisaksi. Siis yksi! Byäääh!
Viimeksi oli kun kävin, toki ostivat käden lämmittimiä kun täällä pohjoisessa on kylmä. Mutta ihan itse sinne ajoivat just edellä, joukossa oli monttumopoja ja skoottereita