Missään en ole keski-ikäisenä miehenä kokenut oloani niin oudoksi kuin Normal-kaupassa
Kävin ostamassa sieltä shampoota ja hoitoainetta kun ne kuulemma ovat halpoja, ja olin täysin teinityttöjen valtakunnassa ei-toivottuna vieraana.
Kommentit (220)
Saatanan teinilikat lukee Tiktokista että Nyt meiltä ihana korealainen kosmetiikka, jaa tämä niin saat 2 % alennusta. Ja ne on kiljuen paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Siellä myydään ihan miesten tuotteita myös. Nyt vähän itsetuntoa 🙄
Joo, on siellä se pakollinen 2 % partavaahtoa ja Axea. 🤣
Onko siivousjututkin jotain naisten tavaroita vai? Niitäkin on siellä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tiedät, miltä naisesta tuntuu, kun pitää käydä biltemassa tai motonetissä.
Biltema varsinkin muistuttaa ikeaa valikoimaltaan. Hyvin tuolla saa ajan kulumaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin kerran ostamassa lapselle lahjakortin. Aivovammainen myymälä on kalustettu yhdeksi pitkäksi kiemurtelevaksi käytäväksi joten kassalle päästäkseen piti kävellä satoja metrejä sitä jonninjoutavan krääsän kunniakujaa ja väistellä kulmien alta mulkoilevia teinejä, jotka kasautuvat ryppäiksi tukkimaan väylää osaamatta alkeellisimpia ihmisjoukkotoimintoja kuten tilan antamista ohi meneville.
Saattoi olla viimeinen visiittini. Annan vastedes vaikka Alkon lahjakortin. Siellä sentään ihmiset ja kalustus on normaalia eikä pelkkä myymälän nimi.
En ole käynyt yhdessäkään Normalissa, jossa olisi kahdet ulko-ovet, joista toisesta tullaan sisään ja toisesta ulos. Jokainen myymälä on silmukka ja kassat ovat aina ulko-ovien lähellä. Tietysti, jos ei osaa kävellä suoraan kassalle, niin sitten pitää kiertää, mutta se on kyllä ihan omaa tyhmyyttä ja valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa minulle tuotteita jotka Normalissa on eettisiä ja tarpeellisia!
Äitini esimerkiksi käyttää Elisabeth Ardenin tuotteita. Nämä ovat yleensä puolet halvempia normalissa kuin esim stockalla tai Sokoksella.
Hehe, siellä ei todellakaan myydä mitään Ardenia.
Hehee, oletko näynyt Normalissa?
Vierailija kirjoitti:
Kauppa joka myy VAIN TARPEELLISIA TAVAROITA 🤣
Kävin ja petyin, pakko ostaa puhelimeen laturi kun oma kauppa suljettu. Risa paska! Kauppa myy kaikkea pienissä nyssäköissä HALVALLA. Mitä kusetusta, kunka tuollainen ylipäätään on laillista ja nuoret ostavat eivätkä tajua kuinka paljon roskaa putiikki tuottaa. Pienet keksit viidan kappaleen nyssäkässä, halpaa :D
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä ei-toivottu vierautesi ilmeni? Tuijotettiinko sinua aggressiivisesti vsi kuvittelitko?
Vai kävelivätkö muut asiakkaat aggressiivisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa minulle tuotteita jotka Normalissa on eettisiä ja tarpeellisia!
Äitini esimerkiksi käyttää Elisabeth Ardenin tuotteita. Nämä ovat yleensä puolet halvempia normalissa kuin esim stockalla tai Sokoksella.
Hehe, siellä ei todellakaan myydä mitään Ardenia.
Kyllä myydään. Useita tuotteita ko. merkiltä.
Onko De la Meriä kans? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Siellä myydään ihan miesten tuotteita myös. Nyt vähän itsetuntoa 🙄
Joo, on siellä se pakollinen 2 % partavaahtoa ja Axea. 🤣
Onko siivousjututkin jotain naisten tavaroita vai? Niitäkin on siellä paljon.
Suuret siivousaineiden valmistaja tutkivat tätä asiaa hyvin paljon ja aina lopputulos on sama: naiset ovat huomattavasti enemmän kiinnostuneita siivoustuotteista kuin miehet.
hammas tahna ainakin on halvenpaa
tosin pepso dentin moni kansallista paskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä ei-toivottu vierautesi ilmeni? Tuijotettiinko sinua aggressiivisesti vsi kuvittelitko?
Vai kävelivätkö muut asiakkaat aggressiivisesti?
Hengittivät aggressiivisesti ja raapivat nenäänsä merkitsevästi. Koin turvattomuutta.
Ensin ahistustaan ilmastonmuutoksesta ja sitten mennään Normaliin shoppailemaan lohdutukseksi.
Kerran olen käynyt ja toiste en mene.
Olen viiskymppinen pappa ja ihan normaaleissa fiiliksissä olen jokusen kerran tuossa kaupassa asioinut. Ei kukaan ole ollut ihmeissään eikä mulkoillut. Palvelukin ystävällistä jne.
Vierailija kirjoitti:
Oliko halpaa? Itse en ole koskaan käynyt, enkä varmaan käykään. M41
Löysin sähköhammasharjaan pehmeät vaihtopäät, mitkä eivät riko ikeniä. Ihan Oral B:t. T. Keski-ikäinen nainen.
Mä oon käynyt Normalissa muistaakseni kerran, kun halusin selvittää, mikä homma. Siellä todella oli suurimmaksi osaksi teinityttöjä, jokunen aikuinenkin kyllä mahtui joukkoon. Ai niin, kävin toisenkin kerran etsimässä jotain tuotetta, mutta en löytänyt. En kuulu kaupan kohdeyleisöön, koska olen kosmetiikkahommissa erittäin laiska.
Vierailija kirjoitti:
hammas tahna ainakin on halvenpaa
tosin pepso dentin moni kansallista paskaa
Niin, jos ei ikinä katso tarjouksia joita esim Rustassa on.