Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missään en ole keski-ikäisenä miehenä kokenut oloani niin oudoksi kuin Normal-kaupassa

Vierailija
17.02.2025 |

Kävin ostamassa sieltä shampoota ja hoitoainetta kun ne kuulemma ovat halpoja, ja olin täysin teinityttöjen valtakunnassa ei-toivottuna vieraana. 

Kommentit (220)

Vierailija
21/220 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele,voisko olla semmoinen, ettet oliskaan kohderyhmää!

Vierailija
22/220 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi äänestät persuja, se tekee katkeraksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/220 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Normalissa kävit?

Vierailija
24/220 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin kerran ostamassa lapselle lahjakortin. Aivovammainen myymälä on kalustettu yhdeksi pitkäksi kiemurtelevaksi käytäväksi joten kassalle päästäkseen piti kävellä satoja metrejä sitä jonninjoutavan krääsän kunniakujaa ja väistellä kulmien alta mulkoilevia teinejä, jotka kasautuvat ryppäiksi tukkimaan väylää osaamatta alkeellisimpia ihmisjoukkotoimintoja kuten tilan antamista ohi meneville.

Saattoi olla viimeinen visiittini. Annan vastedes vaikka Alkon lahjakortin. Siellä sentään ihmiset ja kalustus on normaalia eikä pelkkä myymälän nimi.

Täydellinen kuvaus🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
25/220 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samat fiilikset, vaikka kävinkin ostamassa tyttöystävälleni sieltä lahjaa niin silti tuntu että oon jossain missä en saisi missään nimessä olla :D

M28

Plus kun pyysin muutaman teinitytön porukkaa hieman väistämään niin niiden ilme oli luokkaa "kukas helvetin friikki sä oot" 

Vierailija
26/220 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Hiusöljyä jossa on niin voimakas karkkihaju että sitä ei voi käyttää. Ja kaikki hiuksiin pantava vielä tuoksuu erityisen voimakkaasti!

Vierailija
27/220 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Normalissa kävit?

Sello

ap

Vierailija
28/220 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

normal on yksi esimerkki siitä miten teinit puhuvat muuta kuin miten käyttäytyvät

Vierailija
29/220 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele,voisko olla semmoinen, ettet oliskaan kohderyhmää!

Kyllä moisen luomakunnan kruunun pitää olla jokaisen kaupan kohderyhmää :D

Vierailija
30/220 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krääsää ja kaikkea ylihajustettua romua, olet uniikki, okei. Itse käyn tuolla vain, koska sieltä saa halvemmalla samoja hygieniatuotteita.

Vierailija
31/220 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tiedät, miltä naisesta tuntuu, kun pitää käydä biltemassa tai motonetissä.

Minä naisena löydän kyllä monia mielenkiintoisia tuotteita sekä Motonetistä että Bilteemasta.

Mutta koko Normaalin konsepti on todella outo, voiko se kannattaa pelkästään teinityttöjen kilkemyynnillä? Uusi myymälä näyttäisi olevan avatun jopa Helsingin Aleksilla, jossa liiketilavuokrat eivät ole halpoja. Ja jos  oikein jotakin tarpeellista etsit, sitä ei löydy kuten esim pesuainetta astianpesukoneeseen. 

Vanhemmathan tuon teinityttöjen shoppailun lopulta maksaa.

Vierailija
32/220 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä mieskin voi käydä, kunhan tietää käyttäytymiskoodin. Ensin painellaan ystävällinen hymy naamalla reippaasti mutta törmäilemättä sen teinivyöhykkeen ja naisten hiuspurnukoitten läpi kaupan turvalliseen peräosaan, jossa sijaitsevat miesten tuotteet. Siellä mies voi huokaista helpotuksesta ja pysähtyä rauhassa hypistelemään miesten pinkittömiä purnukoita ja partavoiteita. Sitten kun on kasannut itselleen muutaman tuotteen syliin, voi lähteä levollisin mielin astelemaan loppureittiä, jonka varrella on enää yleisiä pesuaineita ja makeistavaroita. Vielä jonotuskohdassa joutuu hetkellisen teinivyörytyksen keskelle mutta sitten ollaankin jo kassalla ja maksu hoituu nopeasti kiitos kassi voisi olla hyvä mitä! tuollainen räikeä vihreä jossa lukee isosti normal miksi minä tuon ostin nyt kaikki tietävät.......!

Vierailija
33/220 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tiedät, miltä naisesta tuntuu, kun pitää käydä biltemassa tai motonetissä.

Oikeastiko? Minkä ikäiseltä tuli noin seksistinen kommentti? Ja vielä liuta yläpeukkuja? Minusta noissa on ihan sukupuoleen katsomatta monenlaista tavaraa. Puutarhan-  ja lemmikinhoidosta lähtien. Ja oon mä näistä joskus autoonkin käynyt ostamassa jotain, esim lasinpesunestettä., ensiapupakkauksen, ynnä muuta pientä. Enemmän kuitenkin terassiin tai grilliin liittyvää. Auton varaosia en, koska autoni huolletaan merkkiliikkeessä takuun piikkiin jos jotain tulee. 

Jäin nyt vähän miettimään miltä minusta pitäisi naisena tuntua, kun käyn "autotarvikeliikkeessä". Kukaan ei siellä katso pitkään ja apua myyjiltä saa jos tarvii. 

Vierailija
34/220 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap miksi äänestät persuja, se tekee katkeraksi.

Minä nainen, en äänestä persuja, silti pidän Normalia turhana liikkeenä.

Se lisää kaikella turhalla muoviroskan myynnillä vain maapallon kuormitusta.

Vierailija
35/220 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Normalissa asioivat nuoret tytöt ovat ap:n lapsia.

Vierailija
36/220 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin teen siellä hyvin kannattavia ostoja ja olen 34v, en koe olevani yhtään liian vanha halvoille ostoksille

Vierailija
37/220 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Normal.

Vierailija
38/220 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe tilaa turvalliseksi.

Vierailija
39/220 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Siellä myydään ihan miesten tuotteita myös. Nyt vähän itsetuntoa 🙄

Vierailija
40/220 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vaan. Siellä myydään paria tuotetta mitä mä käytän.

T. N54