Mikähän siinä on että olen miehille täysin näkymätön?
Tuli lähdettyä baariin ensimmäistä kertaa 1,5 vuoteen ja ai vitsi miten hyvännäköisiä miehiä tuli vastaan. Mutta kuten aina, olin jälleen kerran täysin ilmaa miehille. Ei katseita, ei lähestymisyrityksiä, ei hymyjä, ei mitään. Mitä ihmettä teen väärin kun ei kukaan koskaan lähesty?
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö. Kaikki baarin miehet, myös ne vaatimattomimman näköiset, kuolaavat vain sitä baarin yhtä kaunotarta.
Miksipä ei noin tekisi jos ei syty kenestäkään muusta kuin hänestä?
Juuri näin. Täällä on vuodesta ja viestiketjusta toiseen palstamammat toitottaneet ettei naisen kannata tyytyä yhtään vähempään kuin kokee ansaitsevansa. Tyytymissuhde ei toimi pidemmän päälle. Miksei tämä sama mantra olisi miehillekin sallittua? Vai onko TAAS se tilanne, kun naisilla ja miehillä on eri säännöt?
Riisuudu, kuten Erika takaan että huomataan😁
Ei se auta kuin keskittyä muihin asioihin kuin miehiin ja onneksi elämässä riittää paljon muutakin puuhasteltavaa. Kukaan ei ole nuori ikuisesti ja ei me kaikki oikein nuorenakaan kelvata. Mutta se on kyllä totta, että miehille ulkonäkö on kaikki kaikessa. Se kun rapistuu, naisesta tulee kyllä hyvin nopeasti yhdentekevä ja kaikki katsoo ohi niin kadulla kuin baarissakin.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö. Kaikki baarin miehet, myös ne vaatimattomimman näköiset, kuolaavat vain sitä baarin yhtä kaunotarta.
Ja kaikki baarin naiset, myös ne vaatimattomamman näköiset kuolaavat vain baarin muutamaa komeaa miestä..
Vierailija kirjoitti:
Ei se auta kuin keskittyä muihin asioihin kuin miehiin ja onneksi elämässä riittää paljon muutakin puuhasteltavaa. Kukaan ei ole nuori ikuisesti ja ei me kaikki oikein nuorenakaan kelvata. Mutta se on kyllä totta, että miehille ulkonäkö on kaikki kaikessa. Se kun rapistuu, naisesta tulee kyllä hyvin nopeasti yhdentekevä ja kaikki katsoo ohi niin kadulla kuin baarissakin.
Mutta eikö tämä ole maanpäällinen paratiisi naisille? Siis ettei miehet huomioi tai edes huomaa millään lailla? Sitähän te olette joka toisessa ketjussa haaveilemassa. Mikä on kun ei sitten kelpaakaan?
No joo, kyllähän minä sen totuuden tiedän. Kunhan trollailin. Totuus nimittäin on sellainen, että tietysti kaikki naiset haluaa huomiota miehiltä, mutta vain niiltä komeilta miehiltä.
"Et vaikuta ihmisenä kivalta ja tuskin olet hyvän näköinenkään, sivistynyt tai älykäs? Mutta on vaikea hyväksyä, ettet olekaan haluttu ja siksi defenssit päällä. "
Tiedätkö, mikä hämmästyttää kerta toisensa jälkeen? Sinun täydellinen tietämättömyytesi yhtään mistään. Kuvittelet tietäväsi kaiken, vaikka puolet ajasta et edes tiedä, mistä keskustellaan. Ja ne loput "kommenttisi" olet kopioinut jostain keskiaikaisesta seurapiirioppaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiritseehän se varmasti kun saa nyt olla rauhassa myös niiltä komeilta miehiltä. "Emme me tällaista miehiltä rauhassaoloa halunneet!"
Se ois kuuluisa valinnan paikka ja voit valita vain yhden:
- Nainen
- Logiikka
Eikös se ole ihan loogista haluta kontaktia sellaisten ihmisten kanssa joita pitää viehättävänä?
Niin. Kertooko se silloin jotain itsestä jos viehättävät ihmiset ei halua kontakteihin.
Voi olla, mutta on silti loogista ettei halua huomiota ihmisiltä joita ei pidä viehättävinä. Vai mikä siinä sinusta on epäloogista?
Miksi tätä on sitten
En tiedä mitä rummutetaan tai mitä medioita seuraat. Sullakin on kai vastuu mediakulutuksestasi, että uskotko kaiken mitä siellä sanotaan vai et. Mä olen oppinut että ihmiset tykkää kun kohteliaat, hyvännäköiset ihmiset lähestyy niitä. En tiedä mitä mediassa on sellaista sanottu, mikä olisi ristiriidassa tämän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksipä ei noin tekisi jos ei syty kenestäkään muusta kuin hänestä?Juuri näin. Täällä on vuodesta ja viestiketjusta toiseen palstamammat toitottaneet ettei naisen kannata tyytyä yhtään vähempään kuin kokee ansaitsevansa. Tyytymissuhde ei toimi pidemmän päälle. Miksei tämä sama mantra olisi miehillekin sallittua? Vai onko TAAS se tilanne, kun naisilla ja miehillä on eri säännöt?
Palstamammat luonnollisesti ovat parempia kuin yksikään mies joten miehet eivät tyydy vaan pariutuvat ylöspäin palstamamman kanssa.
Sinussa ei ole vikaa. Useimmat meistä miehistä on kasvatettu kivikasvoisiksi ja ei kaikille meillekään ole kovin helppoa naisia lähestyä. Itse uskalsin nuorena kahdesti ja ne nolot pakit riittivät. Sen jälkeen lopetin yrittämisen, mutta onneksi tosi moni oli minusta kiinnostunut Nykyinen vaimoni nappasi minut 20+ vuotta sitten.
Rohkeasti vaan juttusille.
Aivan varmasti sinuakin katsellaan. Et vain huomaa sitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee.
T. Ruma nainen, jota ei ole lähestytty edes nuorena
Ei edes silloin, kun olen ollut yksin liikenteessä (jopa laivalla).
Onneksi olkoot, olet saavuttanut tasa-arvon miesten kanssa!
Vielä kun tulisi se pakollinen asevelvollisuus.
Se vasta on huvittavaa kun itseään korkeatasoisina pitävä piirittää mielestään matalampitasoisia 😄.
Kroppa, kasvot, meikki, hiukset? Raflaava vai hissukkatyyli? Kannattaisiko suunnata vaikka karaokebaariin ja laulaa siellä muina naisina? Mun käsittääkseni monet käyvät ihan laulamisen vuoksi baareissa. Opettele pari kolme biisiä, jos et osaa ja eteenpäin sano mummo lumessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksipä ei noin tekisi jos ei syty kenestäkään muusta kuin hänestä?Juuri näin. Täällä on vuodesta ja viestiketjusta toiseen palstamammat toitottaneet ettei naisen kannata tyytyä yhtään vähempään kuin kokee ansaitsevansa. Tyytymissuhde ei toimi pidemmän päälle. Miksei tämä sama mantra olisi miehillekin sallittua? Vai onko TAAS se tilanne, kun naisilla ja miehillä on eri säännöt?
Miehet saavat viehättyä kauniista naisista. Ei tätä ole kielletty missään, sillä naiset eivät ole mikään parviäly.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#metoo. Miehet eivät lähesty enää naisia. Saitte mitä halusitte, ole tyytyväinen.
Höpö höpö, normaalit miehet kyllä osaavat lähestyä muita ihmisiä.
Mikä sitten selittää aloittajan kokemuksen? Baarissa ei ollut normaaleja miehiä? Tässäkin ketjussa monet miehet ihan itse ovat kertoneet, että eivät enää lähesty. Mikä tarve naisilla on väittää muuta?
eri
Tässä ketjussa olevat miehet eivät ole normaaleja. Normaali mies ei ole syrjäytynyt incel, joka päivät pitkät haukkuu naisia. Tällä palstalla olevat miehet eivät pääsääntöisesti ole normaaleja.
Sinulla on muutenkin selkeä logiikkavirhe ajattelussa. Se, että normaali mies uskaltaa lähestyä JOTAIN naista El liity siihen, että hei
Mikä tekee palstalla miehiä haukkuvista naisista sitten normaaleja? Koska se on normaalia?
On se vaan huvitusta herättävää kun olen tarkoituksella kirjoittanut sukupuolineutraalisti ja minua pidetään joka helkkarin kerta naisena ja ymmärretään ja tuetaan. Tiedän että jos heti tiedotan olevani mies niin suhtautuminen on aivan erilaista palstan naisväellä jotka lähtökohtaisesti tuntuvat vihaavan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
On se vaan huvitusta herättävää kun olen tarkoituksella kirjoittanut sukupuolineutraalisti ja minua pidetään joka helkkarin kerta naisena ja ymmärretään ja tuetaan. Tiedän että jos heti tiedotan olevani mies niin suhtautuminen on aivan erilaista palstan naisväellä jotka lähtökohtaisesti tuntuvat vihaavan miehiä.
Olen huomannut saman ilmiön. Pätee myös ns "poliittiseen suuntautumiseen". Samassa ketjussa minua on pidetty naisena, miehenä, persuna, vassarina, vihervassarina, miesvihamielisenä, naisvihamielisenä, väkivaltaisena, nössönä - lista on loputon. Taitaa aika moni palstan aktiivisimmista elää ihan omissa maailmoissaan. Ote todellisuuteen kadonnut jo kauan sitten.
Oletko rumapainoinen, tai wanha, tai molempia?
Vierailija kirjoitti:
Oletko rumapainoinen, tai wanha, tai molempia?
Tai homo, tai feikkimies?
Veikkaan, että taidat yrittää itsellesi liian korkeatasoisia. Etsi oman tasoisiasi, niin sitten voi tärppää.