Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

39v. työkaverilla 19-vuotias poika

Vierailija
16.02.2025 |

Todella kummallisen näköistä kun joku on saanut lapsen tosi nuorena ja on itsekin vielä nuorekas olemukseltaan. Poikansa on armeijassa ja olin ihan ihmeissäni tästä, kun nainen kertoi asiaa kahvitauolla. 

Monilla on tuossa iässä ihan pieniäkin lapsia, kuten itselläni ja näytän ihan raadolta. 

Kommentit (245)

Vierailija
201/245 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin tyttäreni on 37v.Itse olen 55v.

Vierailija
202/245 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietän naisen, joka sai lapsen 14v... ja lapsen isä oli 20v... Nykyään tämä nainen on 20v ja mies 26v. Ovat nykyään naimisissa ja kasvattavat myös 6v tytärtään yhdessä.

Miksi tää on saanu yläpeukkuja? Toihan on ollu rikollista siltä mieheltä.

Itse arvostan tuossa sitä, että mies ottii vastuun lapsestaan eikä jättänyt teinityttöä yksin kasvattamaan lasta. Ei siinä ole mitään rikollista, että huolehtii perheestään. Eikä nainenkaan ilmeisesti kokenut olevansa rikoksen uhri, kun meni naimisiin miehen kanssa ja vielä 6v myöhemminkin on hänen kanssaan perheenä. 

Eli sun mielestä on ok jos 20v mies tekee lapsen 14v lapsen kanssa? Suomen lain mukaan se on ainakin rikollista vaikka sun mielestä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/245 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista se on kun ei pysty pitämään housuja jalassa. 

Incelin ja vanhanpiian housut pysyvät pitelemättäkin.

Vierailija
204/245 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietän naisen, joka sai lapsen 14v... ja lapsen isä oli 20v... Nykyään tämä nainen on 20v ja mies 26v. Ovat nykyään naimisissa ja kasvattavat myös 6v tytärtään yhdessä.

Miksi tää on saanu yläpeukkuja? Toihan on ollu rikollista siltä mieheltä.

Itse arvostan tuossa sitä, että mies ottii vastuun lapsestaan eikä jättänyt teinityttöä yksin kasvattamaan lasta. Ei siinä ole mitään rikollista, että huolehtii perheestään. Eikä nainenkaan ilmeisesti kokenut olevansa rikoksen uhri, kun meni naimisiin miehen kanssa ja vielä 6v myöhemminkin on hänen kanssaan perheenä. 

Eli sun mielestä on ok jos 20v mies tekee lapsen 14v lapsen kanssa? Suomen lain mukaan se on ainakin rikollista vaikka sun mielestä ei.

Jännää että täällä puolustellaan lasten hyväksikäyttäjää, koska on kuulemma nyt "vastuullinen". Minkälaisen miehen mallin mahtaa tytär saada tuollaiselta isältä? Yleensä näille miehillä on kieroutunut ajatusmaailma. Mitä mieltä isukki olisi, jos hänen tyttärensä tulisi myös raskaaksi ja saisi lapsen 14v? Olisi isukilla silloin ymmärrystä alaikäisen tyttären lapsen isää kohtaan? Vai saako vaan isukki seksuaalisesti hyväksikäyttää muiden lapsia.

Vierailija
205/245 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37 v isö-äiti Itä-Helsingistä

Vierailija
206/245 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan outoa.. olen kaikki 3 lastani tehnyt alle 30v. ja paljon kaltaisiani lähipiirissä. Esikoinen 20v. ja itse 40v. Muutamaan ikäiseeni törmännyt joilla pienet lapset, ovat katuneet sitä että jättivät perheen perustamisen myöhemmälle iälle kun ei enää jaksa. Ei käy kateeksi yhtään :)

Vierailija
207/245 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain esikoiseni 25v ja on sitäkin joskus ihmetelty, varsinkin kun olen vielä ilmeisesti nuoren näköinen. Vasta ihan hiljattain yksi työkaveri hämmästeli miten voi olla jo noin isot lapset (olen nyt 35v mutta hän ei tiennyt ikääni). Neuvolassa aikoinaan esikoista odottaessa terkkari ihasteli miten ollaan niin hyvän ja sopivan ikäisiä vanhempia, jäi mieleen kun moneen kertaan mainitsi siitä.

Se mitä itse ihmetellen katselen on yksi lestadiolaistyökaveri joka on ikäiseni, lapsia neljä ikähaarukalla 3-13v ja hän on ihan uskomattoman energinen ja raikkaan näköinen aina. Töitten ja perheen lisäksi urheilee ja harrastaa taidetta ja hoitaa siinä sivussa välillä siskonkin lapsia. 

Vierailija
208/245 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44 ja odotan kyllä että tulisin isoäidiksi pian. Sukulaiset jotka on yli 60-v alkaa kaikki olla vähän höppänöitä, ja pientä fyysistä kremppaa. Nyt olisi terveyttä mummon hommiin. Sitä voi 40-v erehtyä luulla olevansa ikuinen , mutta kyllä ne vanhemmat sukulaiset ja tuttavat näyttää realiteetit asialle. 

Vierailija
209/245 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin nuoret ovat paljon pidempään lapsia, hah salli mun nauraa. 9 v pennut kessuttelee ja vetää nurkan takana huumeita, likat vehtaa jätkien kanssa ja moni 13 v on ekaa kertaa jo katkolla.  15 v tappavat toisiaan ja muitakin ohikulkijoita. Haloo, missä hemmetin kellarissa sä oot elänyt. Lue vähän lehtiä ja tiedät mitä naa pikku kullanmurut tekee. Ei todellakaan koske kaikkia nuoria  on ihania hyvin kasvatettuja teinejä pilvin pimein, mutta on myös se  toinen puoli joka tekee mitä haluaa. Mä oon syntnyt yli 50 v sitten ja voin kertoa olleeni lapsi paljon todella paljon,kauemmin kun tämän päivän lapset. Niin oli kaikki muutkin mun ikäluokassa ja vielä lukuisia vuosia siitä eteenpäin.

---

Haloo!!! Se, että käyttää huumeita tai ampuu toisia, ei tee kenestäkään aikuista. VALOJA PÄÄLLE!!! 

Haloo itsellesi. Ei ne ei todellakaan ole aikuisia, mutta tekevät jopa pahempia juttuja kun aikuiset, tietäen ettei sanktioita tule. Leikkivät aikuisia, niin aikuisten rangaistukset pitäisi asettaa. Koulukodin lukkojen taakse, koska tää saat...an riiviösakki tekee mitä lystää. Järjestään ovat wllex18 v, sen iän ylittävät tietävät rangaistuksien olevan tulossa, mutta toki16 v saattaa jo sanktioita saada, mutta nää + 12 v kasvatusta vailla jääneet äidin pikku muruset, he on se pahin ryhmä.

Vierailija
210/245 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen saaminen vanhana, yli 30-vuotiaana, vanhentaa ihmistä ulkoisesti nopeasti. Kollageenia ei enää muodostu, joten yövalvomisten aiheuttamat rypyt ja silmäpussit eivät enää katoa kuten 20-vuotiaalla. Siksi näytät vanhalta ja kollegasi taas nuorelta. 

Höpö höpö. Perintötekijät vaikuttavat ihmisen rupsahtamiseen.

Vieläkään ei ole ryppyjä ja ikä on jo yli 50 v. 

Vierailija
211/245 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää te jotka väitätte näitten parikymppisten olevia vielä lapsia. Täysi-ikäisyys oli vuoteen 1721 15 v. Tuolloin Suomessa nostettiin täysi-ikäisyys 21 ikävuoteen. Vasta v 1969 se laskettiin 20 ikävuoteen, muistaakseni 1.7.69. Kun todettiin, jotta voishan sitä täysi-ikäisyyttä vieläkin laskea niin tasan 6 v edellisen laskun jälkeen se pudotettiin 18 ikävuoteen 1976. Joten älkää nyt olko naurettavia ja väittäkö parikymppisiä naisia liian nuoriksi synnyttämään, he ovat täysi-ikäisiä ja täysi-ikäinen omaa äänioikeuden ja vastuussa omista teostaan.

T. Tutkija

Vierailija
212/245 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuollaisesta teiniäidistä vahvat wt-vibat tulee.

20-vuotias isä on sitten varmaan teini-isä.

Vierailija
213/245 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutoveri oli 14 kun sai ensimmäisen.

Vierailija
214/245 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oli nuoren näköinen äiti, pelikoneellakin joskus muinoin henkkareita sain kaivella ja silloin ikäraja oli 15v. 

Lapset sain siis 21v, 23v ja 25v iässä. Huvittavinta tässä on että äitini sai myös lapsen siinä vaiheessa kun oli minun 2 vanhimman lapsen mummo.

Hän oli 48v silloin. Häntä usein luultiin oman lapsensa mummoksi. 

Vierailija
215/245 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuollaisesta teiniäidistä vahvat wt-vibat tulee.

20-vuotias isä on sitten varmaan teini-isä.

20-vuotias ei ole enää teini! 

Ap:n 19-vuotias poika on vielä teinipoika... 

Poika on armeijan  "teini-alokas"

Vierailija
216/245 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen voisi vielä viime hetkillä vaikka löytää uuden puolison ja tekaista iltatähden. 

Jotkut aloittavat korkeakouluopinnot vanhempina tai miettivät uutta alaa kun lapsentekoikä alkaa olla ohi.

Vertailuna jotkut heräävät hankkimaan ensimmäistä lasta noin nelikymppisinä. Erilaisia mahdollisuuksia

Vierailija
217/245 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut lapsen 24-vuotiaana eli 39v mulla oli 15v lapsi. Kun äitini oli 39v niin mä olin 20v. Äitini äiti oli 21v saadessaan ensimmäisen lapsen. Isäni äiti oli 23v kun sai ensimmäisen lapsen, mikä 30-luvulla varmaan "myöhäinen" ikä saada esikoinen. No ehti saada kuitenkin 10 lasta. 

Ihan normaaleja ikiä nuo kaikki mun mielestä. En jaksaisi ihmetellä sitä, että 39-vuotiaalla on 19v lapsi. 

Vierailija
218/245 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ja äitiäni on aina luultu siskoksiksi aikuisiälläni. Ikäeroa meillä onkin vain 18 v. 

Vierailija
219/245 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiset luokkatoverini 

toinen 63 ja lapset 22 (kaksoset)

toinen 63 ja lapsi 46

Vierailija
220/245 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 40 v ja minulla on kaksi täysi-ikäistä lasta. Ja alle 30 vuotiaaksi usein luullaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän