Maaliskuulle ruokabudjetti tasan 10 euroa. Mitä syödä pysyäkseen hengissä?
EI veettuiluja nyt, pyydän. En ole kussut raha-asioita, en ole dokaaja eikä ole jatkeita missään. En lainaa enkä vippaa enkä varsinkaan ala ottamaan pikavippejä !!
Laskuja tulee, joten ne menee kaiken edelle, siksi tilille jää tasan kymppi. Kaapista löytyy avaamaton paketti jauhoja ja kaurapuuroa, kananmunia, pakasteesta puolukkaa ja mustikkaa. Lihaa en osta enkä maitotuotteita, mutta mitä kannattaisi ostaa kympillä?
Kommentit (137)
Eikös tuolla saa sen EU tukikassin tai parikin. Kysy sossusta saisitko sinäkin.
Osta lisää kananmunia ja puurohiutaleita.
Mitä tahansa. Halpoja ruoka-aineksia kannattaa ostaa. Tuliko neuvo yllätyksenä?
Ap:llä on vielä kymmenen arkipäivää aikaa vaikuttaa maaliskuun ruokabudjettiin, helmikuussa kun vielä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla mitään käytöstapoja vai tuliko yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Mene äidilles syömään, ongelma ratkaistu
Menisin jos voisin, mutta ole sellaista vaihtoehtoa olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ap:llä on vielä kymmenen arkipäivää aikaa vaikuttaa maaliskuun ruokabudjettiin, helmikuussa kun vielä mennään.
Olen ottanut asian huomioon.
Jättäisin kyllä ne ladkut maksamatta mitkä ei liity asumiseen kuten vuokra, vesi ja sähkö. Ulosotto ei ole maailmanloppu
Tekeekö niin pahaa olla ilman röökiä? Haiseeko vanha viina? Monta leimaa iholla? Miksi olet työtön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla mitään käytöstapoja vai tuliko yllätyksenä?
Mitä parempia neuvoja sinä olet antanut?
Osta 10 pakettia kaurapuuroa. Pärjäät kuukauden ja jää vielä 6 pakettia säästöön pahan päivän varalle.
Minä olen elänyt noin 2 vuotta kaurapuurolla ja monivitamiinilla. Sain siinä ajassa säästettyä toimeentulotuesta 11 tonnia.
En tiedä oletko uskossa, mutta rukoilen puolestasi että asiasi paranevat pian.
Miten sinulla on varaa käyttää internetiä, jos olet oikeasti noin tiukilla? Ellet sitten kirjoittele kirjaston koneelta. Jätä netin käyttö väliin ja osta ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö niin pahaa olla ilman röökiä? Haiseeko vanha viina? Monta leimaa iholla? Miksi olet työtön?
En ole koskaan tupakoinut, en juonut eikä ole tatuointeja. En ole työtön. Miksi et osaa lukea vai osaatko yhtään olla lempeä ja avulias?
Vierailija kirjoitti:
Elämänkoulu on vahva sinussa.
Oletko koskaan kuullut työelämästä? Se on eri kuin elämänkoulu, jossa en ole ikinä ollut.
Lähes kaikilla paikkakunnilla on ilmaisruokaa tarjolla, esim. seurakunnalta saa ruoka-apua. On myös kansalaistaloja yms. tahoja joista voi hakea ruokaa ihan ilmaiseksi. Soita ala-asteelle tai päiväkotiin ja kysy voitko tulla lukemaan lapsille satuja ilman palkkaa, jos saat sen jälkeen osallistua ruokailuun. Minä tein niin kun takavuosina olin rahaton.
0,3 euroa per päivä. Ei käy kateeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tupakoinut, en juonut eikä ole tatuointeja. En ole työtön. Miksi et osaa lukea vai osaatko yhtään olla lempeä ja avulias?
Mihin sitten olet rahasi tuhlannut? Harrastatko uhkapelaamista?
Mene äidilles syömään, ongelma ratkaistu