Miksi naiset suuttuvat jos mies käy muutaman kerran viikossa vanhemmillaan?
Tai jos lähettää yhteiseltä lomalta sähköpostin äidilleen?
Kommentit (1052)
Minua jaksaa aina ihmetyttää se miten rumasti ihmiset usein vastailevat niille, jotka ovat eri mieltä. Tylsää lukea sellaisia kommentteja.
Asiallinen keskustelu olisi varmaan kaikille miellyttävämpää luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua jaksaa aina ihmetyttää se miten rumasti ihmiset usein vastailevat niille, jotka ovat eri mieltä. Tylsää lukea sellaisia kommentteja.
Pakko vastata toisinaan rumasti kun muut eivät kunnioita ihmisiä, kirjoittavat palturia ja kunnianloukkaavat minkä kerkiävät
Vierailija kirjoitti:
vanha äitini kuoli ja isäni jäi aivan yksin. olisi halunnut tavata pari kertaa kuussa mutta vaimoni nalkutti siitä jatkuvasti.
Meni vuosi ja isäni hirttäytyi. vaimoni sai mitä halusi.
Vaimosi ei silti ole vastuussa isäsi ratkaisusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma ensimmäinen tyttöystävä jätti kun en ehtinyt harrastukseltani olla mukamas hänen kanssaan. Raidasin wowia ja meidän aqtasoisen kiltamme raidipäivät olivat seuraavat:
Ma 17-22
Ti 17-22
Ke vapaa
To 19-22
Pe vapaa
La vapaa
Su 18-22
Olisin halunnut parempaan naxxtasoiseen kiltaan, mutta tyttöystävän takia en vaihtanut. Parempi tasoinen kilta olisi raidannut myös ke ja to kuuden tunnin sessiot.
Näin 20 vuotta myöhemmin harmittaa kun ei erottu jo aikaisemmin. Olisi voinut kokea naxxramaksen.
Joo ei nää naikkoset tuommoisesta harrastustoiminnasta ymmärrä, pitää heidän ympärillään haahuilla ihan vain sen takia kun tuntevat niin voimakkaita tunteita että niitä pitää kokoajan p
"Minuakin ihmetyttää kun pitää halailla kesken tietokoneella oleilun. En nykyään kyllä pyydä tyttöystävää kylään muuta kuin kahdesti viikkoon sänkyhommiin. Neljä tuntia viikossa. Hyvin saa intimiteettipuolen ladattua kuntoon siinä ajassa. Tässä on ihmissuhdetta minusta tarpeeksi."
Mikä on hänen tuntiliksa? Kai maksat matkakulut ja matka-ajalta myös?
Hän ei ole vielä tajunnut olevansa ilmainen huo*a jopa kotiinkuljetuksella. Meni itselläkin muutama viikko tajuta, kun alun toisella tavalla alkanut seurustelu muuttui tuollaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun me ollaan kahdestaan miehen kanssa, niin teen ruokaa vain meille kahdelle. Joskus en tee ollenkaan vaan sanon miehelle, että tekee itselleen jotain. On ihan turha tulla tänne syömään, kun ruokaa ei välttämättä ole. Kahville tullessa pitää tuoda pullat mukanaan. Itse en tosin edes tykkää yllätysvieraista olipa he miten rakkaita tahansa. Nykyään on niin helppo ilmoittaa vierailusta etukäteen. En minäkään päivystä koko aikaa kotona.
Oma äitini ei osaa käyttää puhelinta, eikä tajua ulkoilla ilman seuraa. Kyselen aina mitä tekee päivisin ja sanoo nukkuvansa. Televisiota ei halua avata kun sieltä tulee "pelottavaa ohjelmaa". Epäilen ettei näe koko kuvaa. Kerran la
Tätini päätyi laitokseen ja kuoli kahdessa kuukaudessa. Ei missään nimessä pidä äitiäni laittaa moiseen. En usko myöskään, että kylässämme on laitoksia (onneksi, menisi kylän maine jos olisi). Täysi katastrofi olisi lähettää lähes terve sadan kilometrin päähän suurkaupunkiin. Siellä hän vain itkisi minua käymään useammin, mikä ei olisi mahdollista...
Kyllä nuoren ja lähes terveen ihmisen kuuluu pärjätä kotona. Etenkin kun voin vieraila kolmesti viikkoon
Mene psykiatrille!
En ollut itse edes viidesosaa noin sekaisin niin totesi, ettei ole tervettä ja kannattaa vähän miettiä asioita.
Tuo laitosvastainen varmaan oikeasti muumioi lopulta äitinsä, koska ei kykene päästämään irti äidistä. Tulee maailma romahtamaan äidin kuoltua ja tutustuminen oikeaan maailmaan alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun me ollaan kahdestaan miehen kanssa, niin teen ruokaa vain meille kahdelle. Joskus en tee ollenkaan vaan sanon miehelle, että tekee itselleen jotain. On ihan turha tulla tänne syömään, kun ruokaa ei välttämättä ole. Kahville tullessa pitää tuoda pullat mukanaan. Itse en tosin edes tykkää yllätysvieraista olipa he miten rakkaita tahansa. Nykyään on niin helppo ilmoittaa vierailusta etukäteen. En minäkään päivystä koko aikaa kotona.
Oma äitini ei osaa käyttää puhelinta, eikä tajua ulkoilla ilman seuraa. Kyselen aina mitä tekee päivisin ja sanoo nukkuvansa. Televisiota ei halua avata kun sieltä tulee "pelottavaa ohjelmaa". Epäilen ettei näe koko kuvaa. Kerran la
Onko se loppujen lopuksi edes kovin surullista, kun vanha ja raihnainen ihminen kuolee? Kukaan meistä ei elä ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vanha äitini kuoli ja isäni jäi aivan yksin. olisi halunnut tavata pari kertaa kuussa mutta vaimoni nalkutti siitä jatkuvasti.
Kyllä hän minusta on vähintään osavastuussa. Kauhea akka
Vierailija kirjoitti:
Kysykää lisää näitä "miksi naiset" kysymyksiä. Palstalla joku voi vastata ja päivystää. ;)
Sun pointti oli? Ovathan todella monet naiset vastanneet juuri siihen, mitä ap kysyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma äitini ei osaa käyttää puhelinta, eikä tajua ulkoilla ilman seuraa. Kyselen aina mitä tekee päivisin ja sanoo nukkuvansa. Televisiota ei halua avata kun sieltä tulee "pelottavaa
Toivottavasti sinä kuolet kun noin toivot sitä muille
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri. Asiallista keskustelua on turha odottaa ellei kirjoiteta omilla nimillä. Vaikka ei sekään takaa mitään ottaen huomioon minkälaista vihapostia jotkut poliitikkonaiset ovat saaneet Facebookissa ihmisiltä ihan omilla nimillä. Täytyy vain ignoorata epäasialliset kommentit ja hypätä niistä yli ja keskittyä kommentoimaan asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi on syyllinen äitisi kuolemaan? Ilman sitä isäsi tuskin olisi hirttäytynyt. Olisit jäänyt aikamiespojaksi lapsuudenkotiisi, niin olisit voinut toimia isällesi sijaisvaimona äitisi kuoltua, kun näytät ilmeisesti noin ajattelevan, että aikuisen tyttären/pojan täytyy korvata jompi kumpi vanhemmistaan toisen kuoltua. Vaimosi voi mielestäsi olla kauhea, minun mielestäni sinä olet sairas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi on syyllinen äitisi kuolemaan? Ilman sitä isäsi tuskin olisi hirttäytynyt. Olisit jäänyt aikamiespojaksi lapsuudenkotiisi, niin olisit voinut toimia isällesi sijaisvaimona äitisi kuoltua, kun näytät ilmeisesti noin ajattelevan, että aikuisen tyttären/pojan täytyy korvata jompi kumpi vanhemmistaan toisen kuoltua. Vaimosi voi mielestäsi olla kauhea, minun mielestäni sinä olet sairas!
Sanoin mielipiteeni ja en tunne henkilöitä. Mies ei olisi saattanut tehdä itsemurhaa, jos olisi ollut lähimmäisiä lähellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma äitini ei osaa käyttää puhelinta, eikä tajua ulkoilla ilman seuraa. Kyselen aina mitä tekee päivisin ja sanoo nukkuvansa. Telev
Minulla on sinulle uutisia, jokainen ihminen kuolee, elämästä ei selviä hengissä. Ikävää, jos et vielä tuota asiaa tiennyt. -eri
Sanoin mielipiteeni ja en tunne henkilöitä. Mies ei olisi saattanut tehdä itsemurhaa, jos olisi ollut lähimmäisiä lähellä
Kannattaa miettiä mitä kirjoittelee. Miksi yksikään perheellinen ihminen päätyy itsemurhaan, jos lähimmäiset ovat se pelastava apu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma äitini ei osaa käyttää puhelinta, eikä tajua ulkoilla ilman seuraa. Kyselen aina mitä tekee päivisin ja sanoo nukkuvansa. Televisiota ei halua avata kun sieltä tulee "pelottava
"Onko se loppujen lopuksi edes kovin surullista, kun vanha ja raihnainen ihminen kuolee? Kukaan meistä ei elä ikuisesti. "
Ei, se ei sinänsä ole surullista. Mut surullista on, jos ei lähiomainen hoida sitä vähintä apua ja lääkitystä, mitä toinen (tässä tapauksessa äiti) tarvitsis, kun jankuttaa et ei laitokseen, nuori ja terve vielä on. Mikä oikeasti on kyseisen ihmisen elämänlaatu, kun ei selkeästi voi hyvin! jos pelkää tvn lastenohjelmia ja ihan kaikki on sen varassa, et poika käy kolme kertaa viikossa.
Perusteellinen lääkärintarkastus, lääkitys kuntoon ja jos mahdollista, kotihoito!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma äitini ei osaa käyttää puhelinta, eikä tajua ulkoilla ilman seuraa. Kyselen aina mitä tekee päivisin ja sanoo nukkuvansa. Telev
Kotihoitoa ei missään nimessä. Vieraat ihmiset hermostuttavat häntä. Minäkään en halua, että vieras tulee ja varastaa tavaroita. Yhden kerran näin jo kävi kun tilattiin kotihoito. Peruttiin se heti jo ekan päivän jälkeen. Olivat varashoitajan puolella. Varasti äidin kummiltaan saadun ristikaulakorun. Arvo oli mittaamaton kun muistoesine...
Sinä laitosvastainen et ole realiteeteissa. Tuskin on äitisikään.
Tästäpä tuli mieleeni naapurustosta mies, jolla oli pikkumökki äitinsä talon kanssa samalla tontilla. Kun äiti joutui laitokseen, mies kuoli ennen äitiään, koska ei pärjännyt elämässä yksin.
Tätini päätyi laitokseen ja kuoli kahdessa kuukaudessa. Ei missään nimessä pidä äitiäni laittaa moiseen. En usko myöskään, että kylässämme on laitoksia (onneksi, menisi kylän maine jos olisi). Täysi katastrofi olisi lähettää lähes terve sadan kilometrin päähän suurkaupunkiin. Siellä hän vain itkisi minua käymään useammin, mikä ei olisi mahdollista...
Kyllä nuoren ja lähes terveen ihmisen kuuluu pärjätä kotona. Etenkin kun voin vieraila kolmesti viikkoon