Miksi naiset suuttuvat jos mies käy muutaman kerran viikossa vanhemmillaan?
Tai jos lähettää yhteiseltä lomalta sähköpostin äidilleen?
Kommentit (1052)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun me ollaan kahdestaan miehen kanssa, niin teen ruokaa vain meille kahdelle. Joskus en tee ollenkaan vaan sanon miehelle, että tekee itselleen jotain. On ihan turha tulla tänne syömään, kun ruokaa ei välttämättä ole. Kahville tullessa pitää tuoda pullat mukanaan. Itse en tosin edes tykkää yllätysvieraista olipa he miten rakkaita tahansa. Nykyään on niin helppo ilmoittaa vierailusta etukäteen. En minäkään päivystä koko aikaa kotona.
Oma äitini ei osaa käyttää puhelinta, eikä tajua ulkoilla ilman seuraa. Kyselen aina mitä tekee päivisin ja sanoo nukkuvansa. Televisiota ei halua avata kun sieltä tulee "pelottavaa ohjelmaa". Epäilen ettei näe koko kuvaa. Kerran lastenohjelman gorillat olivat pelottavia kun katsoimm
Provo. Kukaan ei pidä äitiään yksin asunnossa vankina, jossa ei ilma kulje eikä ole muuta tekemistä kuin nukkuminen ja televisiokin pelottaa. Emme edes me, joilla ei ole ollut hyvää, rakastavaa äitiä.
Tulee Norman Bates vibat.
Muistisairauttakin voidaan hoitaa. Tuossapa elävän elämän esimerkki, miksi naiset kiertävät kaukaa nämä epäterveessä suhteessa äitinsä kanssa olevat.
"En usko hetkeäkään, että pelkkä vanhempien luona vierailu aiheuttaa kenessäkään niin voimakasta reaktiota.. saati kahdessa eri naisessa, joten tässä on ehdottomasti jotakin muutakin, jota AP ei kerro tai näe itse."
Juu en minäkään, mut tuo on hyvä stoori viattomana haukkua naiset. "Minä vaan vanhempien luona vähän piipahtelen ja naiset siitä sitten suuttuu...(silmät viattomuuttaan räpsyen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteesi ei ole hyvä, etkä ole siinä onnellinen, jos olet tuolla tavalla tossun alla
Millä tavalla? Koska en ystävän käskystä lähde sinne, minne hän haluaa kanssani lähteä, vaan vietän vapaa-aikani itse valitsemallani tavalla, kumppanin kanssa?
Tässä on kyllä hauska totuus: juuri näin nämä kontrolloivat ystävät ja vanhemmat haluaisivat tilanteen nähdä, muut ovat onnettomia, elleivät toimi heidän suunnittelemallaan ja haluamallaan tavalla, MINUN KANSSA.
Ei se ole sinun valitsemasi tapa, vaan kumppanin valitsema. Olen nähnyt monet sinunlaiset ystävät, jotka aloittavat parisuhteen ja eivät pääse enää mihinkään.
Erästäkään vanhaa opiskelijakaveria en ole nähnyt 7 vuoteen, vaikka näiden vuosien aikana ollut kuudet tuparit / mökkijuhlat mihin olisi v
Tuo on aina mysteeri, jos kaikki ystävät jää täysin uuden parisuhteen myötä. Tietenkin alkuun panostetaan joo siihen suhteeseen, mut jos on hyvä ystävä, ei se kokonaan jää sen parisuhteen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nyt ystävyydestä puhutaan ja ystävien jättämisestä perheen takia, niin kyllä voin sanoa olevani katkera, kun ystäväni hukkui täysin lapsiperhe-elämään emmekä nykyään tapaa kuin kerran-kaksi vuodessa. Asia ei ole minusta kiinni. Viettäisin mieluusti aikaa myös hänen lapsiensa kanssa. Meitä ei voida kutsua kylään koska koti on aina pommi ja ollaan jatkuvasti kipeitä. Minnekään ei voi yhdessä lähteä koska ei ole varaa. Meillekään ei voi tulla kun ei vaan voi tulla kun lapsilla on harrastuksia ja menoja. Kaksin ei tietenkään mihinkään voi mennä kun ei ole ketään lapsenvahtia.
Ehkä näemme sitten kun lapset ovat lentäneet pesästä. Siihen menee vielä vähintään 11 vuotta.
Ymmärrän lapsiperheen haasteet, mutta ystävyydelläkin on paikkansa tässä maailmassa.
Kannattaa muistaa, että mammojen tapauksessa se yhteydenpito katkeaa j
"Kannattaa muistaa, että mammojen tapauksessa se yhteydenpito katkeaa jo ennnen niiden lasten syntymää. Siis miehen yhteydenpito. On poissa kotitöistä yms.,
Usein puhutaan miten miehet jäävät erossa yksin syyteleen, kun miehet eivät pidä yhteyttä kavereihin tai sukulaisiin. Tämä ketju on kuitenkin taas hyvä osoitus, miksi näin on."
Miten helevetin tossuina sä pidät miehiä? Yhy yhy en mä voi ketään kaveria tavata ku yhy mun mamma ei anna.
Minun mies ei ole koskaan kysynyt minulta, mitä hän saa tehdä. Enkä minä tietty häneltä. Alkuun sitä kattellaan, sopiiko meidän elämäntavat yhteen. Ja NIISTÄ PUHUTAAN. Sit jos systeemit loksahtaa ja muutenkin tykätään, aletaan rakentaa sitä yhteistä. Jos kumpi vaan on liian kontrolloiva toiselle, ei aleta!
Ja edelleen siis pitkissäkin liitoissa molemmat puhuvat ja sopivat jutuista. Idiootti suostuu liittoon, jossa toinen vaan määrää.
Vierailija kirjoitti:
"
Sivusta mutta kyseessä on keskusteltu ap:n ongelmasta ja siihen aika olennaisesti liittyy, että hänen kertomuksensa ei taida olla totta kuin nimeksi. Vaihtoehtoisesti hän etsii ja löytää "kontrollihulluja" puolisoehdokkaita. Joko ap on todella hyvä jälkimmäisessä tai sitten hänen toimintansa poikkeaa "normaalista" ja suhteet kariutuivat siihen.
Hyvin harva nainen haluaa olla tavan vuoksi hankittu apupyörä, joka hoitaa kodin ja mahdolliset lapset puolison tehdessä mitä mielii, milloin mielii. Puoliso ei ole mikään hankinta kuten auto, joka vain on siinä ja käytettävissä kun on tarve. Hänkin on yhtälailla ihminen, jolla on omat toiveet ja prioriteetit. Jos tiedät jo ennalta, että itsellesi tärkein prioritetti on vaikka golf, älä tavoittele puolisoa, jolle tärkein prioritetti olisi parisuhde (eli sinä) tai muodostamanne perhe vaan etsi vastaavanlaista puolisoa, toista intohimoista harrastajaa (lajin ei tarvitse olla sama).
Olen lukenut ja tykkäillyt molempiin suuntiin. Ymmärrätkö, et tykkäämiset eivät ole noin suoraviivaisia. Voin olla alkukommentista ihan samaa mieltä, mutta lopussa joku naisvihakommentti kumoaa kaiken muun. Ne tykkäämiset siis painottuu eri asioihin. Sinä et voi perustaa käsityksiäsi vain tykkäämisiin ja sen perusteella päättää, mitä mieltä naiset yleisemmin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni huvittaa, kun itsekin vanhemmat kysyvät että no mitä ne lapset sitten teidän luonanne oikein tekevät, kun tulevat käymään? Ettekö hyvät ihmiset ole opettaneet lapsillenne sosiaalisia taitoja? Vanhempien kanssa voi jutella, vaihtaa mielipiteitä ja kertoa kuulumisia. Ei aina tarvitse tehdä jotain eikä vanhempien tehtävä ole aina hoivata tai opastaa lastaan. Tutustukaa lapsiinne ja vanhempiinne ihmisinä!
Me olemme kyl paljon tekemisissä. Mietin näitä lukiessa, et jännä kuin eri tavalla voimme elämämme elää. Pojan kanssa ei tavattu aiemmin niin usein, kerran kaks kuussa. Nyt kun saivat vauvan, on tapaamisia 1-2 kertaa viikossa. Ja en siis ole (vielä ainakaan) lapsenhoitaja. Tietty tutustun vauvaan ja puhumme hänestä, ja kaikesta lapsiin liittyen.
Tapaamisia on viralliset juhlat (juhlapyhät, syntymäpäivät ym.) ja sitten miniä tai poika ehdottaa muuten vaan tapaamisia ja niistä sovitaan. Myös miniän vanhemmat käyvät heillä, ehkä jopa useammin.
Tämä sopii meidän perheelle. Enpä ole huomannut kenenkään tästä kärsivän. Jotkut ystävät ovat kyllä vähän kateellisia. Sen olen huomannut.
Aikooko ap itse katkaista yhteydenpidon mahdollisiin lapsiinsa, kun he aloittavat parisuhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma ensimmäinen tyttöystävä jätti kun en ehtinyt harrastukseltani olla mukamas hänen kanssaan. Raidasin wowia ja meidän aqtasoisen kiltamme raidipäivät olivat seuraavat:
Ma 17-22
Ti 17-22
Ke vapaa
To 19-22
Pe vapaa
La vapaa
Su 18-22
Olisin halunnut parempaan naxxtasoiseen kiltaan, mutta tyttöystävän takia en vaihtanut. Parempi tasoinen kilta olisi raidannut myös ke ja to kuuden tunnin sessiot.
Näin 20 vuotta myöhemmin harmittaa kun ei erottu jo aikaisemmin. Olisi voinut kokea naxxramaksen.
Joo ei nää naikkoset tuommoisesta harrastustoiminnasta ymmärrä, pitää heidän ympärillään haahuilla ihan vain sen takia kun tuntevat niin voimakkaita tunteita että niitä pitää kokoajan pystyä tyydyttämään. Itsekkin tapailen tällä hetkellä sellaista joka haluaa jatkuvasti halailla, s
Hei, maksullisia naisia löytyy. Miksi kukaan haluaisi elää tuollaiselle vain yöllisiä pikapanoja varten??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sitten tiedä, keitä nämä tänne kirjoittavat kontrollifriikkinaiset oikein ovat. Kaikki jotain traumatisoituneita yksilöitä selvästi, kuten niin usein muutenkin tällä palstalla.
Tällaista yleistävää naisvihaa ketju täynnä.
"Keitä tänne kirjoittavat " ei ole yleistys. Ilmeisesti kuulutukset näihin kontrolloijiin, kun meni kuitenkin ihanalle?
"Kaikki jotain traumatisoituneita..."
Luet vain sellaiset kommentit, joiden perusteella yleistät kaikkien olevan jotain. Muitakin juttuja on kirjoitettu.
Minä en voisi elää miehen kanssa, joka suostuisi minkäänlaiseen kontrollointiin... Eipä hänkään halunnut sellaista naista. Vietämme aikaa yhdessä, joska haluamme sitä molemmat. Tosin teemme asioita myös erikseen. Monta kymmentä vuotta liittoa. Toimii, koska olemme itsenäisiä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma ensimmäinen tyttöystävä jätti kun en ehtinyt harrastukseltani olla mukamas hänen kanssaan. Raidasin wowia ja meidän aqtasoisen kiltamme raidipäivät olivat seuraavat:
Ma 17-22
Ti 17-22
Ke vapaa
To 19-22
Pe vapaa
La vapaa
Su 18-22
Olisin halunnut parempaan naxxtasoiseen kiltaan, mutta tyttöystävän takia en vaihtanut. Parempi tasoinen kilta olisi raidannut myös ke ja to kuuden tunnin sessiot.
Näin 20 vuotta myöhemmin harmittaa kun ei erottu jo aikaisemmin. Olisi voinut kokea naxxramaksen.
Joo ei nää naikkoset tuommoisesta harrastustoiminnasta ymmärrä, pitää heidän ympärillään haahuilla ihan vain sen takia kun tuntevat niin voimakkaita tunteita että niitä pitää kokoajan pystyä tyydyttämään. Itsekkin tapailen tällä he
"Minuakin ihmetyttää kun pitää halailla kesken tietokoneella oleilun. En nykyään kyllä pyydä tyttöystävää kylään muuta kuin kahdesti viikkoon sänkyhommiin. Neljä tuntia viikossa. Hyvin saa intimiteettipuolen ladattua kuntoon siinä ajassa. Tässä on ihmissuhdetta minusta tarpeeksi."
Mikä on hänen tuntiliksa? Kai maksat matkakulut ja matka-ajalta myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana omalla miehellä oli tapana luuhata usein illat harrastuksissaan. Sitten hän oletti, että odotan häntä kotona ruokien kanssa ja olen kotona, kun hänkin on. Lopetin ensin ruoanlaiton, sitten lähdin omille menoille, kun mies oli illan kotona. Mies ihmetteli miksen ole kotona silloin kun hänkin on. Se olikin ihan kumma juttu, että just niinä iltoina minulla oli sovittuja menoja.
Passiivisaggressiivisuus ennustaakin hyvää suhdetta.
Itse asiassa taisi ennustaa, kun kirjoittaja aloittaa, että nuorempana omalla miehellä oli tapana. Hän on siis edelleen oma mies, ei olla enää nuoria, ja tuo tapa on loppunut. Loistava tilanne!
Joo, tosi win-win -tilanne miehelle, kun vaimo on saanut mieheltään koulittua pois kaikki kodin ulkopuoliset ha
Valintakysymys. Kai se mies sen itse päätti. Vai mitä arvelet?
Nainen yrittää muuttaa miehen ja kun hän on siinä onnistunut, on miehestä tullut naisen silmissä vässykkä.
You just can't win.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun me ollaan kahdestaan miehen kanssa, niin teen ruokaa vain meille kahdelle. Joskus en tee ollenkaan vaan sanon miehelle, että tekee itselleen jotain. On ihan turha tulla tänne syömään, kun ruokaa ei välttämättä ole. Kahville tullessa pitää tuoda pullat mukanaan. Itse en tosin edes tykkää yllätysvieraista olipa he miten rakkaita tahansa. Nykyään on niin helppo ilmoittaa vierailusta etukäteen. En minäkään päivystä koko aikaa kotona.
Oma äitini ei osaa käyttää puhelinta, eikä tajua ulkoilla ilman seuraa. Kyselen aina mitä tekee päivisin ja sanoo nukkuvansa. Televisiota ei halua avata kun sieltä tulee "pelottavaa ohjelmaa". Epäilen ettei näe koko kuvaa. Kerran lastenohjelman gorillat olivat pelottavia kun katsoimme yhdessä televisiota.
Asunnossa pitää
Haukkua vanhaksi ja sairaaksi? Nuohan ovat realiteetit. Ei mitään haukkumista.
Olisi kyllä kiva kuulla näiden ap:n naisten selostus tilanteesta. Tunti, onko se 1 tunti vai 3 - 5? Muutama lienee hyvänä viikkona ei käy torstaina? Jääkö kotona omat hommat tekemättä kun on uupunut siirtelystä vanhempien luona? Kaikki omat suunnitelmat tehdään vanhempien ehdoilla? Lisäksi raportoidaan juoruttavaksi elämän kaikki tilanteet? Tuo lomalta sähköpostin lähettely vähän viittaisi siihen.
vanha äitini kuoli ja isäni jäi aivan yksin. olisi halunnut tavata pari kertaa kuussa mutta vaimoni nalkutti siitä jatkuvasti.
Meni vuosi ja isäni hirttäytyi. vaimoni sai mitä halusi.
Voi herraisä tätä ketjua. Samaa vänkäämistä jo yli 50 sivua.
Jotenkin turhia ketjuja nämä:"miksi naiseT"...(sitä ja tätä)
No ei miksikään, koska niitä naisia on joka lähtöön, eikä naiset yhtenäisenä massana suutu, jos ukko käy vanhemmillaan.
Jos on kovin kontrollifriikki nainen joka näkee miehen jatkeenaan niin hän voi tosiaan ķokea miehen äidin kilpailijana. Tätini on tällainen. Hän valitti kaikenaikaa kuinka hänen miehensä ravaa alvariinsa äitinsä luona eli 2xviikossa pistäytyi työmatkalla puoleksi tunniksi kahvilla. Hän soitteli mummolaan vihaisia puheluita. Hänestä itsestä tuli lopulta keski-ikäinen joka vaati että hänen oma poikansa uhraa hänelle yhtä paljon aikaa kuin omalle vaimolleen. Eli valittaa että oma poika ei käy kuin 4x viikossa ja viipyy vain tunnin ja syy on miniän joka yrittää hallita hänen poikaansa.
Vierailija kirjoitti:
vanha äitini kuoli ja isäni jäi aivan yksin. olisi halunnut tavata pari kertaa kuussa mutta vaimoni nalkutti siitä jatkuvasti.
Meni vuosi ja isäni hirttäytyi. vaimoni sai mitä halusi.
Miten ihmeessä et ollut mies ja hoitanut asiaa, kuten olisit halunnut?
Vai onko vaimosi vaan hyvä tekosyy?
Vai onko provo?
Vässykkä olet, oli miten hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Voi herraisä tätä ketjua. Samaa vänkäämistä jo yli 50 sivua.
Jotenkin turhia ketjuja nämä:"miksi naiseT"...(sitä ja tätä)
No ei miksikään, koska niitä naisia on joka lähtöön, eikä naiset yhtenäisenä massana suutu, jos ukko käy vanhemmillaan.
Luitko ketjua???
Kysykää lisää näitä "miksi naiset" kysymyksiä. Palstalla joku voi vastata ja päivystää. ;)