Naisystäväni Irakilainen ex
Olen seurustellut naisystäväni kanssa yli 1,5 vuotta ja kaksi kuukautta sitten selvisi, että hänellä on aiemmin ollut Irakilainen 14 vuotta nuorempi miesystävä. Nainen oli 44 ja tämä mies 30. Minusta minulle asia olisi pitänyt kertoa jo tapailumme alussa, koska en todennäköisesti olisi suhteelle jatkoa nähnyt. Sain asian tietää muualta kuin häneltä itseltään. Tuntuu todella pahalta, koska minulla ei ole kunnioitusta muslimimiehiä kohtaan joita tunnen ja tiedän monia. Toisekseen se romutti itseluottamustani koska mies on komea ja nuori. Tunnen mustasukkaisuutta ja kuvittelen kaikenlaista mitä he keskenään tekivät. Mitä mieltä olette asiasta?
Kommentit (33)
Hommaa itsellesi koko elämänsä jollain syrjäseudulla elänyt neitsyt kun noin paljon ahdistaa entiset, Veeti.
Sitä on nussineet sikäläiset suippokullit
Lopeta suhde henkisesti. Nauti kuitenkin seksistä niin kauan kuin sitä riittää.
Olet loukannut suvun kunniaa, nyt saat miettiä minkä taksin tilaat loppuelämäsi.
Vuohipaimenen polkema liha on pilalla.
Hän ei kertonut, koska tiesi toimineensa väärin.
Vierailija kirjoitti:
Juokse!
Ja lujaa...
Mustasukkaisuuden tunne on täysin ymmärrettävä tuossa tilanteessa. Se tulisi kenelle tahansa ja tulee ylipäänsä, kun kuulee oman kullan entisistä. Se on vähän kuin refleksi: kun polveen lyödään kumivasaralla, se potkaisee.
Koita päästä tunteesta yli. Irakilaisuus tekee asiasta inhottavamman mutta tuo vaihe on nyt ohi ja naisystäväsi on varmasti myös oppinut virheestään. Hyvänen aika: siksihän hän on nyt sinun kanssasi, ei tuon entisen heilan.
Niin naisilla kuin miehillä on hölmöjä kokeiluja rakkauselämässään helpostikin. Anna armon käydä oikeudesta ja pidä tätä entistä juuri sellaisena: hölmönä kokeiluna, jonka jälkeen naisystäväsi tuli järkiinsä ja valitsi aidon kunnon miehen, jonka kanssa voi suunnitella oikeaa kunnollista elämää.
Minä toivotan teille molemmille onnea! Älä anna katkeruuden pilata sitä. Muista: hän valitsi sinut. SInussa on sitä jotain. Pidä siitä ajatuksesta kiinni. Ja siitä, että sinussa on sitä jotain, kertoo sekin, että uskalsit kertoa tästä asiasta täällä ja pohtia tilannetta. Kaikki eivät sellaista uskalla tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Hommaa itsellesi koko elämänsä jollain syrjäseudulla elänyt neitsyt kun noin paljon ahdistaa entiset, Veeti.
Ap joutuu tyytymään toiseen persujunttiin.
Hei ap, jos se ei näkynyt sen pillusta niin mitä vingut :D
Ne muut miehet yrittää vain karkottaa sut valeilla että pääsevät itse ihanaista panemaan. Niin miehet aina toimivat.
Mt-mammoista saa turhia vaikeuksia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juokse!
Ja lujaa...
Ai ap vai? Älä unta näe. Se ei ole liikkunut lihasvoimalla sen jälkeen kun sai mopon 12-vuotiaana. Ei sillä ole jalkoja, sillä on massiivinen maha.
Vierailija kirjoitti:
Mt-mammoista saa turhia vaikeuksia..
Nyt on kyllä ap:lla mt. Ja sulla. Ja kummallakaan teistä ei ole koskaan ollut parisuhdetta, sori siitä. Luonnevikanne ja se hoitamaton mt:nne estää.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei kertonut, koska tiesi toimineensa väärin.
Kenen mielestä? Sun ja muiden incelien mielipiteillä ei ole väliä. Ne on indikaatio teidän horjuvasta mielenterveydestänne ja peloistanne.
Ällöttävää että mies on ollut naisen kanssa joka on ollut irakilaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä on nussineet sikäläiset suippokullit
Kyllähän homopersu muiden miesten kullit tietää. Olisko ap:kin homo? Yleensä fobia viittaa siihen. Ja lisäksi te persuloidit tunnette outoa vetoa tummaihoisiin kulleihin.
Esim.: Sebastian Tynkkynen, Joakim Vigelius, Sakari Puisto, Kaisa Garedew. Mämämäkelän Janilla on naispuolinen. Että kaikista persuista just hän on muka hetero, kyllä naurattaa :D
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää että mies on ollut naisen kanssa joka on ollut irakilaisen kanssa.
Miettikää loppupäivä toistenne niljaisia kikkeleitä. Paljon muuta persut ei osaakaan miettiä. Outoa, mä en mieti niitä ikinä.
N
Kusessa olet..on entinen ISISIN jäsen..mieti sitä..