Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset suuttuvat jos mies käy muutaman kerran viikossa vanhemmillaan?

Vierailija
16.02.2025 |

Tai jos lähettää  yhteiseltä lomalta sähköpostin äidilleen?

Kommentit (1052)

Vierailija
781/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että seurustelevilla miehillä alkaa maha kasvaa kun naiset kieltävät liikuntaharrastuksen ja tahtovat vaan lojua sängyssä seksin merkeissä.

Meillä sinkuilla on hyvä, olen nainen,  voin sunnuntaiaamuna lähteä vaikka päivävaellukselle johonkin kansallispuistoon tms. Voin ajaa sunnuntaina 120 kmn päähän vanhempia moikkaamaan silloin tällöin.

Se sunnuntaiaamun seksi kuin myös lauantai-illan puuttuu tietysti mutta vapaus on harrastaa mitä haluan päinvastoin kuin miehillä, siis lapsettomillakin.  Lapset tietysti sitoisi.

Vierailija
782/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asutaan yhdessä ei se haittaakaan, jos toinen siitä pariksi tunniksi häipyy. Mutta miten sitä yhteen muutettaisiin kun toinen ei näe mitään syytä vähentää menojaan ollakseen minun kanssa, tutustuakseen minuun? Eikä selvästi ole yhtä ihastunut kuin minä ja halua olla yhdessä kaiken liikenevän ajan töiden ja extramieluisten harrastuksien jälkeen.

Jos olisin ap ja jo yksi nainen olisi häipynyt kuvioista ja toinen alkaisi samaa asiaa puhumaan, todella miettisin, mitä tämä nainen sanoo. Mutta näin ap tuskin tekee, vaan jankkaa kuin pikkupoika, että ei oo mun vika, toi aloitti, miksen mä saaaaa sitä ja tätä.

Seurustelun alussa yhdessä vietetty aika ja toiseen tutustuminen ja kiinnittyminen on se raha pankissa, jota myöhemminkin voi käyttää. Tätä ei jostain syystä moni mies ymmärrä. Ei se suhde itsestään kehity.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaelluksista jatkan.  Siellä tapaa naisia ja yksin tai porukassa vaeltavia miehiä.  Sitten jokunen vanhempi pariskunta on.

Mutta harvinaisuus on 20 -40 vuotias pariskunta.  Eivät nuo miehet kaikki voi olla sinkkuja, minkähän nalkutuksen myötä he ovat saaneet luvan lähteä vaikka viikon vaellukselle? 

Vierailija
784/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kuvittelee, että se suhde vain jotenkin kehkeytyy itsestään tai on jo olemassa, kun on aloitettu seurustelu.

Seurustelun aloittaminen on vasta se kohta, kun sovitaan siitä, että lähdetään yhdessä rakentamaan taloa (parisuhde). Sitten selviää ajan kanssa, saadaanko se rakennettua vai ei ja haluavatko molemmat muuttaa siihen. 

Ap on jättänyt naisen yksin raksalle ja ihmettelee, eikö talo muka ole jo valmis.

Vierailija
785/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että seurustelevilla miehillä alkaa maha kasvaa kun naiset kieltävät liikuntaharrastuksen ja tahtovat vaan lojua sängyssä seksin merkeissä.

Meillä sinkuilla on hyvä, olen nainen,  voin sunnuntaiaamuna lähteä vaikka päivävaellukselle johonkin kansallispuistoon tms. Voin ajaa sunnuntaina 120 kmn päähän vanhempia moikkaamaan silloin tällöin.

Se sunnuntaiaamun seksi kuin myös lauantai-illan puuttuu tietysti mutta vapaus on harrastaa mitä haluan päinvastoin kuin miehillä, siis lapsettomillakin.  Lapset tietysti sitoisi.

Tämmöisiä miehet tosiaan nykyään on. Todellakin mieluummin menevät vanhemmilleen kylään kuin harrastavat seksiä. Ja sitten naisia syytetään siitä, kun suhteet kaatuvat seksin puutteeseen ja inkkkelit huutaa kuorossa miten naiset on pilalla. Onneksi olen jo 58 v, saanut aikanaan seurustella miehen kanssa, jolle passasi todellakin lojua sängyssä seksin merkeissä ja joka vieläkin, kun aikuiset lapset on muuttaneet kotoa, haluaa lojua kanssani seksin merkeissä!

Ja onneksi meidän lapset ei ravaa täällä koko ajan, eivätkä ajele sunnuntaisin tänne noin vaan, vaan antavat meillekin yksityisyyden omassa kodissamme.

Vierailija
786/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asutaan yhdessä ei se haittaakaan, jos toinen siitä pariksi tunniksi häipyy. Mutta miten sitä yhteen muutettaisiin kun toinen ei näe mitään syytä vähentää menojaan ollakseen minun kanssa, tutustuakseen minuun? Eikä selvästi ole yhtä ihastunut kuin minä ja halua olla yhdessä kaiken liikenevän ajan töiden ja extramieluisten harrastuksien jälkeen.

Jos olisin ap ja jo yksi nainen olisi häipynyt kuvioista ja toinen alkaisi samaa asiaa puhumaan, todella miettisin, mitä tämä nainen sanoo. Mutta näin ap tuskin tekee, vaan jankkaa kuin pikkupoika, että ei oo mun vika, toi aloitti, miksen mä saaaaa sitä ja tätä.

Seurustelun alussa yhdessä vietetty aika ja toiseen tutustuminen ja kiinnittyminen on se raha pankissa, jota myöhemminkin voi käyttää. Tätä ei jostain syystä moni mies ymmärrä. Ei se suhde itsestään kehity.

Seurustelun alussa jo pitäisi 24/7 olla yhdessä, lopettaa muu elämä ja sukulaistensa tapaaminen?  Antaa määräysvalta  henkilöllle jonka kanssa ei loppujen lopulta ole mitään yhteistä kun on jonkin aikaa seurusteltu.

Vierailija
787/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen, että mitä ihmettä siellä terveiden kuusikymppisten vanhempien luona pitää tehdä monta kertaa viikossa? Vanhemmat ovat päivät töissä ja töiden jälkeen heillä on omat kotihommat ja harrastukset hoidettavana. Siihen sitten tulee aikuinen poika kahvittelemaan, siirtämään tavaroita ja varoittelemaan nettihuijareista. Itse miettisin, mikä on vialla, kun lapsi ei viihdy kotonaan. Onhan se kiva, että lapsi käy ja soittelee, mutta liika on liikaa. Tuo määrä alkaa olla sopiva kun vanhemmat ovat 8-kymppisiä ja jaksaminen alkaa olla huono.

No juuri näin. Kyllä minä mulkoilisin omaa poikaani melko ärsyyntyneenä, jos hän pitäisi meitä, työelämässä olevia himpun verran alle kuusikymppisiä vanhempiaan niin seniileinä jo, että meitä pitää oikein tulla varoittelemaan nettihuijareista! Herran jestas, me olemme kasva

Juu, ei se lapsi vieroittaudu jos ei vieroiteta. Jos äiti (tai miksei isäkin) soittelee ja pyytää, roikkuu miehessä tai palkitsee siitä että mies roikkuu, niin yleensä mies jatkaa tuota ellei häntä nosteta siitä pilkalle. Tässä tapauksessa, kun näin on tehty ja palautetta tullut, kyseessä on varppina joku häiriö, kun mies ei ole itse tajunnut hävetä vaan etsii validointia oudolle suhteelle

Vierailija
788/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt naisen, joka soitti jokaisesta mahdollisesta asiasta isälleen ja vietti lapsuudenkodissaan minusta ihan liikaa aikaa. Esimerkiksi usein meni suoraan töistä sinne syömään, katteli telkkaa ja söi iltapalaa. Minusta nämä on asioita, joita tehdään parisuhteessa omassa, ei vanhempien kodissa. Hänen mielestä vanhempien kanssa on normaalia viettää aikaa.

Tämä ärsytti, mutta eniten ärsytti se, että jos tuli pienikin ongelma, auto vaikka ei käynnistynyt, hän soitti heti isälleen, joka riensi paikalle. Kameli katkesi siihen, kun tulin töistä kotiin ja meillä oli isä korjaamassa minun talossani jotain tiputtavaa hanaa. Kiitos vaan, korjaan kyllä itse. 

Vierailija
789/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöisiä miehet tosiaan nykyään on. Todellakin mieluummin menevät vanhemmilleen kylään kuin harrastavat seksiä. Ja sitten naisia syytetään siitä, kun suhteet kaatuvat seksin puutteeseen ja inkkkelit huutaa kuorossa miten naiset on pilalla. Onneksi olen jo 58 v, saanut aikanaan seurustella miehen kanssa, jolle passasi todella

Vanhemmillani on kyllä puhelin , voitko tajuta?  Ja koska minulla on sinkkuna elämä ehkä 4-5 krt vuodessa käyn päiväseltään.  

Ehkä nuo 75-vuotiaat pystyy ne sunnuntait pidättäytymään seksistä jos olen jo viikolla sanonut että saatan ajella sunnuntaina, tapaan myös NIinan, lapsuusystävöni.

Vierailija
790/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöisiä miehet tosiaan nykyään on. Todellakin mieluummin menevät vanhemmilleen kylään kuin harrastavat seksiä. Ja sitten naisia syytetään siitä, kun suhteet kaatuvat seksin puutteeseen ja inkkkelit huutaa kuorossa miten naiset on pilalla. Onneksi olen jo 58 v, saanut aikanaan seurustella miehen kanssa, jolle passasi todella

Et taitanut huomata että lainaamasi tekstin kirjoitti sinkkunainen. Nainen.

Vierailija
791/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelun alussa jo pitäisi 24/7 olla yhdessä, lopettaa muu elämä ja sukulaistensa tapaaminen?  Antaa määräysvalta  henkilöllle jonka kanssa ei loppujen lopulta ole mitään yhteistä kun on jonkin aikaa seurusteltu.

Tämäpä se onkin. Yleensä seurustelun alussa ollaan niin ihastuneita, että ei malteta olla erossa yhtään enempää kuin on pakko. On niin kamala kiire lojumaan sänkyyn seksin merkeissä.

Siinä tulee väkisin laiminlyötyä kavereita, joilta pyydetään kyllä anteeksi. Siinä sanotaan porukoille, jotka kyselee, että et ole käynyt, että joo on ollut nyt vähän muita kiireitä. Fiksut porukat ymmärtää kyllä. Työt on pakko hoitaa ja jotkut harrastukset haluaa säilyttää, mutta niistäkin on hirveä hoppu päästä sen toisen luo.

Siis ihan vapaaehtoisesti. Näin haluaa tehdä. Mutta juuri tätähän kaikki eivät koe, eivätkä näin voi ymmärtää. Ovat kädenlämpöisessä kaveripanosuhteessa. Se vaan pitää ymmärtää, että se ei kaikille riitä ja kun toinen teidän asenteen huomaa, niin vaikka vähän kirpaisee, dumppaa teidät. Ja siirtyy etsimään jotain itselleen paremmin sopivaa, semmoista molemminpuolista kiinnostusta.

Vierailija
792/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöisiä naiset nykyään on, mikään muu ei ole merkityksellistä kuin seksi ja oma nautinto?

Vierailija
793/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöisiä miehet tosiaan nykyään on. Todellakin mieluummin menevät vanhemmilleen kylään kuin harrastavat seksiä. Ja sitten naisia syytetään siitä, kun suhteet kaatuvat seksin puutteeseen ja inkkkelit huutaa kuorossa miten naiset on pilalla. Onneksi olen jo 58 v, saanut aikan

Entäs sitten että sinä olet nainen? Silti tässä nyt kuvan saa, että miehiä ei enää kiinnosta, eikä pitäisikään kiinnostaa sängyssä lojuminen. Silti tosiasia on että inkkkelit huutaa nimenomaan naisten olevan pilalla, kun eivät saa seksiä.

Ja kuule: on aika normaalia haluta seksiä etenkin uudessa suhteessa, seurusteluvaiheessa. On normaalia priorisoida seksi ennen porukoille ajelua. 

Vierailija
794/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jättänyt naisen, joka soitti jokaisesta mahdollisesta asiasta isälleen ja vietti lapsuudenkodissaan minusta ihan liikaa aikaa. Esimerkiksi usein meni suoraan töistä sinne syömään, katteli telkkaa ja söi iltapalaa. Minusta nämä on asioita, joita tehdään parisuhteessa omassa, ei vanhempien kodissa. Hänen mielestä vanhempien kanssa on normaalia viettää aikaa.

Tämä ärsytti, mutta eniten ärsytti se, että jos tuli pienikin ongelma, auto vaikka ei käynnistynyt, hän soitti heti isälleen, joka riensi paikalle. Kameli katkesi siihen, kun tulin töistä kotiin ja meillä oli isä korjaamassa minun talossani jotain tiputtavaa hanaa. Kiitos vaan, korjaan kyllä itse. 

No just näin. Eli ei sitä pidä katsella naisiltakaan. Naiset vaan ehkä keskimääräistä harvemmin ovat tuollaisia kuin miehet. 

Vierailija
795/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöisiä miehet tosiaan nykyään on. Todellakin mieluummin menevät vanhemmilleen kylään kuin harrastavat seksiä. Ja sitten naisia syytetään siitä, kun suhteet kaatuvat seksin puutteeseen ja inkkkelit huutaa kuorossa miten naiset on pilalla. Onneksi olen jo 58 v, saanut aikan

Aika monen miehen unelma semmoinen nainen, joka on valmis jättämään kaiken muun syrjään ja haluaa miehen kanssa seksiä ja omaa nautintoa. Jos sellaisen nyt eron jälkeen löydän, todellakaan en pilaa sitä lähtemällä sählyvuoroon tai vanhempien luo. 

Aika hämmästyneenä olen tätä ketjua lukenut, että seksinhaluko se naisessa on huono asia.

T. mies joka jätti isässään riippuvan naisen

Vierailija
796/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yli 40 vuotta naimisissa.  Kyllä meillä jo seurusteluaikaan oli muutakin elämää kuin toisemme. Mies harrasti erästä urheilulajoa, kilpaili vielä itsekin siinä ja valmensi natiaisia.  Itse kävin esim  erilaisilla kursseilla iltaisin.

Vaikka sitten oli lapsiakin, jossain vaiheessa tuo urheilu loppui mutta kyllä mies oli vapaa kala/metsästysreissuilleen.

Nykyisten vaatimusten mukaan siis ois pitänyt vaan lojua sängyssä seksin merkeissä.

Vierailija
797/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ihme porukkaa jos vanhemmat suuttuu lapselleen joka hetken puhuu vaikka äitihuijauksesta tai rakkaushuijauksesta.

Ap

Mikä ihme on äitihuijaus? Sekö, että "lapset" pyytävät viestillä lähettämään rahaa huijarinumerosta? Pyydätkö vanhemmiltasi useinkin rahaa? Rakkaushuijaukseen nyt ei luulisi äitisi sortuvan, jos kerran isäsi asuu samassa osoitteessa. Ja jos ei kuusikymppinen ole tällaisista asioista selvillä, niin ehkä on todellakin oikeutettua, että sinä, keski-ikäinen mies, ryhdyt peräti heidän omaishoitajakseen. Eivätkö he lue uutisia koskaan? Eivät käytä nettiä? Maksatko heidän laskunsakin? Sähköpostia äiti osaa vissiin käyttää, kun lukee kuitenkin kuulumiset lomamatkoiltasi.

Jessus sentään, en ihmettele, jos olet sinkku ennen kesää. Jälleen kerran.

Vierailija
798/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöisiä miehet tosiaan nykyään on. Todellakin mieluummin menevät vanhemmilleen kylään kuin harrastavat seksiä. Ja sitten naisia syytetään siitä, kun suhteet kaatuvat seksin puutteeseen ja inkkkelit huutaa kuorossa miten n

Hyvä jos samanlaiset löytävät toisensa.  Ehkä työ (muuan blogisti kerran kirjoitti, miten haksais seksiä jos kävisi töissä)  ja sitten vain seksiä.  Ei sählyä, ei muuta liikuntaa, ei harrastuksia, ei tavata sukulaisia eikä entisiä ystäviä.

Toki saa niin elää jos se kummallekin ok.

Vierailija
799/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla käyminen tarkoittaa todennäköisesti koko illan poissa oloa. Ja muutaman kerran viikossa olisi 3-5. Mikä tahansa asia, mikä syö yli puolet yhteisestä vapaa-ajasta, viikosta toiseen, aiheuttaa jonkinlaisia reaktioita parisuhteessa.

Vierailija
800/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yli 40 vuotta naimisissa.  Kyllä meillä jo seurusteluaikaan oli muutakin elämää kuin toisemme. Mies harrasti erästä urheilulajoa, kilpaili vielä itsekin siinä ja valmensi natiaisia.  Itse kävin esim  erilaisilla kursseilla iltaisin.

Vaikka sitten oli lapsiakin, jossain vaiheessa tuo urheilu loppui mutta kyllä mies oli vapaa kala/metsästysreissuilleen.

Nykyisten vaatimusten mukaan siis ois pitänyt vaan lojua sängyssä seksin merkeissä.

Itse olen ollut oman mieheni kanssa yli 40 vuotta parisuhteessa. Muistan hyvin alkuajat, kun me viihdyttiin sängyssä hyvin yhdessä. Siinä oli kiva tehdä muutakin, vaikka nukkua sylikkäin tai lukea kirjaa toisen kainalossa. Kai se oli sitä kiintymyksen luomista tai talon rakentamista, kuten joku sanoi. Kun sitä läheisyyttä oli tankannut tarpeeksi alkoi taas olla aikaa ja mielenkiintoa muuhinkin. Toki pakollisille asioille piti olla aikaa alusta asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi