Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset suuttuvat jos mies käy muutaman kerran viikossa vanhemmillaan?

Vierailija
16.02.2025 |

Tai jos lähettää  yhteiseltä lomalta sähköpostin äidilleen?

Kommentit (1052)

Vierailija
761/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

No sanotaanko nyt näin, että harrastuksista oma äiti on yksi iljettävimpiä. Se saa naisen tuntemaan olonsa kehdonryöstäjäksi ja pedoksi, ja miehen vaikuttamaan vajaaälyiseltä. Ei sekään hyvä ole, että mies on teini: eli juoksee poikakaverien kanssa pallon perässä, jne. Mutta aiheuttaa vähemmän absoluuttista kuvotusta, kuin äidin tissukka

Mitä naiset sitten haluavat nähdä: mies huolehtii perheestään taloudellisesti ja on vakaa, itsenäinen ja autonominen yksilö. Ei riipu kavereissa, firman petessä, sisaruksessaan, tai äidin tissukassa. Vaimo on hänen tärkein ihmissuhteensa. Kavereita saa olla, ja niiden kanssa tehdään toivottavasti jotakin semi-sivistynyttä esim. Kerran kuussa tai parissa. Ei päihteitä tai typeryyksiä

Harrastamisen tulee olla järkevää, eli esim. Jollakin tavalla monetisoitavaa, uraa tai lasten kehitystä edistävää. Saa olla hauskaa, eli ei tarvitse suorittaa veren maku suussa. Mutta jos harrasta

Jos mies on ihmisrakas, se on ongelma. Jos kiintymyksen kohde on oma lähisukulainen jonka kanssa on jakanut sukupuolielämää, kyseessä on häiriö. Tuon pitäisi loppua jo teini-iässä - JOSKIN ilmeisesti vieroituksen pitäisi tapahtua äidin taholta. On olemassa viriilejä teinipoikia, jotka harrastavat itsepaljastelua kodeissaan sisaruksilleen ja vanhemmilleen. On olemassa miehiä, jotka r aiskaavat siskojaan - johan siinä 70 000 r aiskariryhmässä paljastui äitiensäkin r aiskaamisesta fantasioivia. On vanhempien tehtävä asettaa sukupuolisuudelle terveet rajat, joista yksi on se että mies potkaistaan elämään omaa elämäänsä

Vierailija
762/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa naiset valitaa, että ap ei voi hoittaa kotitöitä tarpeeksi, jos on neljä tuntia viikossa omilla menoillaan. Voisitko joku nyt avata, mitä kotitöitä siellä kotona täytyy ihan koko ajan tehdä?

Käytännössähän tämä siis tarkoittaa sitä, ettei ap ole koko ajan passaamassa puolisoaan. Itse asun kahden teinin kanssa ja pakko myöntää, ettei kasvastus ole aina mennyt siinä nappiin, että niiden jälkiä joutuu siivoilemaan. Tästä huolimatta koti on siisti, pyykit pesty ja lapislla ruokaa (toki kokkaavat/ lämmittävät itse eineksiä) vaikka olen heittämällä yli neljä tuntia viikossa omissa harrastuksissa / tapaamassa kavereita. 

Ylipäätään tämä laittaa hyvään perspektiiviin naisten valituksen kotitöistä. Valitus alkaa heti, jos he itse joutuvat osallistumaan. 

Sellaista se perheellistyminen eli oman lauman perustaminen on. Jos ajattelee rlävänsä yhteiskunnassa ja yhteisöissä kuin lapsi ja mieheyden olevan pelkkää siittämistä, niin i have news for you.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mies olisi ruvennut sanelemaan minulle, että sitten kun ollaan yhdessä, et muuten sitten käy tapaamassa perhettäsi niin kuin tähän asti olet aina tehnyt, olisi suhde päättynyt saman tien. Sairasta kontrollointia.

Yhden poikaystävän jätinkin, kun selän takana haukkui vanhempiani. Miksi haluaisin olla noin myrkyllisen ihmisen kanssa?

Nykyinen mieheni on täysin toista maata ja meillä on läheiset välit molempien vanhempiin. Käymme usein. 

Vierailija
764/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vieläkään tajuamiksi on paha tavata Isäänsä ja Äitiään muutaman kerran viikossa ja jutella sukulaisista ja maailmanmenosta muuten ja varoittaa uusista huijauksista jne. Sitten siirtelen tavaroita ja lähden kotiin.  Naisystäväni asioista en puhu mitään vaan sanon, että hyvin menee. Sukujuhliin hän tulee mukaan ihan innolla joskus todella harvoin myös näihin tapaamisiin.

ap

Sinun vanhemmat on siis vanhoja vaikka et ole suostunut sitä kertomaan. Itse lienet viisikymppinen?

Jos 60 vuotias on vanha niin sitten ovat vanhoja . Itse olen 35

Tämähän on ihan eri asia. Kyllä meilläkin lapset tulee apuun remontteihin tms. ja auttaa missä tarvitaan muutenkin, kuten mekin heitä. Olen ollut kolmessa muutossa tänä vuonna lasten kanssa. Istutaan myös iltaa pienemmällä tai isommalla porukalla.

Nyt olikin kyse siitä, olisiko sulle ok, että joku tai jopa kaikki lapset alkaisivat useamman kerran viikossa ilmestyä teille juuri lasten nukutusaikaan, söisitte siinä iltapalaa iloisesti, kun tietäisit, että lapsesi puoliso yksin nukuttaa lapsia ja tekee perheen iltatoimia ja seuraavan päivän valmisteluja? Näin yksi kertoi miehensä toimivan, menevän äitinsä kanssa iltapallalle ja palaa kun lapset on nukkumassa.

ap

Eli melko nuoria vielä ja täysi

Vierailija
765/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten tiedä, keitä nämä tänne kirjoittavat kontrollifriikkinaiset oikein ovat. Kaikki jotain traumatisoituneita yksilöitä selvästi, kuten niin usein muutenkin tällä palstalla.

Vierailija
766/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap tekee omalla perheellä?  Hankkinut äidin mieliksi?

Naisystäväksihän hän sanoo. Ei lapsia.   Se on hyvä kun seurusteluaikana jo nipottaa ja näyttää määräyshalunsa. 

Sepä vasta hyvä onkin, kun jo seurusteluaikana osoittaa, että seura ei kiinnosta, vaan omat menot on tärkeimmät. Että seurusteluaikana valitsee mieluummin sunnuntaiaamuksi sählyn kuin aamiaisen pitkän kaavan mukaan ja seksin.

Tuosta ei asiat parane, vaan pahenee. Kannattaa jättää 35 v kakara äitin, iskän ja sählyporukan kanssa seurustelemaan. Elämään samalla tavalla kuin teininä, jolloin äiskälle piti ilmoittaa sählyreissussa.

Juuri näin. Tuo on teinin elämää. Perheellistymiseen vielä piiiitkä aika.

Vierailija
767/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen, että mitä ihmettä siellä terveiden kuusikymppisten vanhempien luona pitää tehdä monta kertaa viikossa? Vanhemmat ovat päivät töissä ja töiden jälkeen heillä on omat kotihommat ja harrastukset hoidettavana. Siihen sitten tulee aikuinen poika kahvittelemaan, siirtämään tavaroita ja varoittelemaan nettihuijareista. Itse miettisin, mikä on vialla, kun lapsi ei viihdy kotonaan. Onhan se kiva, että lapsi käy ja soittelee, mutta liika on liikaa. Tuo määrä alkaa olla sopiva kun vanhemmat ovat 8-kymppisiä ja jaksaminen alkaa olla huono.

Vierailija
768/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vieläkään tajuamiksi on paha tavata Isäänsä ja Äitiään muutaman kerran viikossa ja jutella sukulaisista ja maailmanmenosta muuten ja varoittaa uusista huijauksista jne. Sitten siirtelen tavaroita ja lähden kotiin.  Naisystäväni asioista en puhu mitään vaan sanon, että hyvin menee. Sukujuhliin hän tulee mukaan ihan innolla joskus todella harvoin myös näihin tapaamisiin.

ap

Sinun vanhemmat on siis vanhoja vaikka et ole suostunut sitä kertomaan. Itse lienet viisikymppinen?

Jos 60 vuotias on vanha niin sitten ovat vanhoja . Itse olen 35

Tämähän on ihan eri

On olemassa äitejä, jotka ajattelevat miniän olevan miehen aviovaimon sijaan oman pikku prinssinsä piika ja patja. Äitejä, jotka soittelevat nelikymppisille mussukkapojilleen lässyttäviä rakkauspuheluja ja anelevat heitä kylään. Jotka järjestävät miehelle baby showereita, joihin lapsen äiti on hädin tuskin kutsuttu (suomessa). Nähty omin silmin

Vierailija
769/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisystäväksihän hän sanoo. Ei lapsia.   Se on hyvä kun seurusteluaikana jo nipottaa ja näyttää määräyshalunsa. 

Sepä vasta hyvä onkin, kun jo seurusteluaikana osoittaa, että seura ei kiinnosta, vaan omat menot on tärkeimmät. Että seurusteluaikana valitsee mieluummin sunnuntaiaamuksi sählyn kuin aamiaisen pitkän kaavan mukaan ja seksin.

Tuosta ei asiat parane, vaan pahenee. Kannattaa jättää 35 v kakara äitin, iskän ja sählyporukan kanssa seurustelemaan. Elämään samalla tavalla kuin teininä, jolloin äiskälle piti ilmoittaa sählyreissussa.

Juuri näin. Tuo on teinin elämää. Perheellistymiseen vielä

Ap ei ole kertonut, että sählyn harrastaminen olisi ongelma avovaimolle. 

Vierailija
770/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen, että mitä ihmettä siellä terveiden kuusikymppisten vanhempien luona pitää tehdä monta kertaa viikossa? Vanhemmat ovat päivät töissä ja töiden jälkeen heillä on omat kotihommat ja harrastukset hoidettavana. Siihen sitten tulee aikuinen poika kahvittelemaan, siirtämään tavaroita ja varoittelemaan nettihuijareista. Itse miettisin, mikä on vialla, kun lapsi ei viihdy kotonaan. Onhan se kiva, että lapsi käy ja soittelee, mutta liika on liikaa. Tuo määrä alkaa olla sopiva kun vanhemmat ovat 8-kymppisiä ja jaksaminen alkaa olla huono.

No juuri näin. Kyllä minä mulkoilisin omaa poikaani melko ärsyyntyneenä, jos hän pitäisi meitä, työelämässä olevia himpun verran alle kuusikymppisiä vanhempiaan niin seniileinä jo, että meitä pitää oikein tulla varoittelemaan nettihuijareista! Herran jestas, me olemme kasvaneet tietokoneiden ja internetin aikakaudella aikuisiksi. Ja mitä ihmeen tavaroita kenenkään kotona siirrellään monta kertaa viikossa? Jotain on kyllä asunnon pohjapiirroksessa vialla, jos pitää painavia esineitä siirrellä nurkasta nurkkaan jatkuvasti. Olisi ehkä parempi siirrellä ne rojut suoraan kaatopaikalle, jos ei kulkemaan mahdu.

Vierailija
771/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olikin kyse siitä, olisiko sulle ok, että joku tai jopa kaikki lapset alkaisivat useamman kerran viikossa ilmestyä teille juuri lasten nukutusaikaan, söisitte siinä iltapalaa iloisesti, kun tietäisit, että lapsesi puoliso yksin nukuttaa lapsia ja tekee perheen iltatoimia ja seuraavan päivän valmisteluja? Näin yksi kertoi miehensä toimivan, menevän äitinsä kanssa iltapallalle ja palaa kun lapset on nukkumassa.

AP:lla ei ollut tällaista ongelmaa, kun ei ole lapsia. Keksit omiasi ja luot vain tekosyitä haukkua miehiä.

Vierailija
772/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Se on todennäköisesti pienempi ongelma, ellei joukkueessa esiinny sukupuolisuhteita

Mutta hei siitä kiihottuneille että naisilla on asian suhteen mielipide ja preferenssi: kukaan ei pakota olemaan "kontrollifriikin" kanssa. Ap löytänee paremman helposti jos se on kerran normaalia. Tai on vaikka ilman, jos se suhde vanhempiin kerran on prioriteetti. No problem? Ero ja ap etsii paremman naisen

Vierailija
773/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juuri näin. Kyllä minä mulkoilisin omaa poikaani melko ärsyyntyneenä, jos hän pitäisi meitä, työelämässä olevia himpun verran alle kuusikymppisiä vanhempiaan niin seniileinä jo, että meitä pitää oikein tulla varoittelemaan nettihuijareista! Herran jestas, me olemme kasvaneet tietokoneiden ja internetin aikakaudella aikuis

No onhan se nyt päivänselvää, että nuo ovat vaan tekosyitä. Oleellista on se mikä siellä kyläillessä vaihtuu niiden rivien välissä.

Vierailija
774/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:lla ei ollut tällaista ongelmaa, kun ei ole lapsia. Keksit omiasi ja luot vain tekosyitä haukkua miehiä.

Juu no sitten voi vaikka tehdä sitä iltapalaa rakkaalle vaimolleen ja hieroa tämän jalkapohjia, ja jättää omat vanhempansa omaan rakkaussuhteeseensa rauhaan.

Vierailija
775/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun ap:n tapauksessa pari on lapseton niin eiköhän sitä omaa aikaa nyt kuitenkin tule ihan riittävästi. Viimeisessä pitkässä parisuhteessamme (puoliso on jo valitettavasti kuollut)  kun ei kummallakaan ollut enää pieniä lapsia, niin ei kyllä koskaan tullut sanomista mistään toisen menoista. Molemmat olimme aktiivisia yhdistysihmisiä, molemmilla paljon harrastuksia, myös yhteisiä, ja paljon sekä yhteisiä että omia ystäviä. Vanhemmatkin hoidettiin hautaan asti. Olimme onnellisia ja molemmat saivat tilaa. Kun molemmat olivat riittävän kypsiä tunne elämältään (tavattiin aikuisiällä) ei tullut koskaan pieneen mieleenkään rajoittaa toisen menemisiä. Kuulostaa hirveältä kontrolloinnilta tuommoinen kieltäminen.

Ap:n tapauksessa pari on lapseton, mutta hän ei kertonut, onko puolisolla lapsihaaveita. Teidän tilanne on ihan eri verrattuna heihin, koska teistä ei edes teoriassa olisi voinut tulla vauvan vanhempia. Jos mies on mielellään äidin poika, niin sellaisesta ei tule vastuullista vanhempaa ja puolisoa. On vain ajan kysymys milloin nykyinen naisystävä lähtee.

Vierailija
776/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juuri näin. Kyllä minä mulkoilisin omaa poikaani melko ärsyyntyneenä, jos hän pitäisi meitä, työelämässä olevia himpun verran alle kuusikymppisiä vanhempiaan niin seniileinä jo, että meitä pitää oikein tulla varoittelemaan nettihuijareista! Herran jestas, me olemme kasvaneet tietokoneiden ja internetin aikakaudella aikuis

Paitsi jos tekeytyy avuttomaksi ja tyhmäksi, että saadaan poika tulemaan varoittelua ja siirtelyä varten... 

Vierailija
777/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä persujen käsitys perhe-elämästä, miehen on oltava vain vaimoaan varten? 

Vierailija
778/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ihme porukkaa jos vanhemmat suuttuu lapselleen joka hetken puhuu vaikka äitihuijauksesta tai rakkaushuijauksesta.

Ap

Vierailija
779/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole puhunut mitään avovaimosta, vaan naisystävästä. Ja tässä on se vissi ero, mitä ap ei avaa, kun kertoo asioita itselleen edullisesti ja haluaa täälläkin myötätuntoa.

Minä nimenomaan seurustelin tämmöisen miehen kanssa ja se oli aivan mahdotonta. Meillä tietysti oli omat asunnot, joiden välillä oli myös matkaa, eli meni kummallakin siirtymässä aina 45 min - 1,5 t riippuen ruuhkista tms. Joten oli valmiiksi vähän hankalaa järjestää tapaamisia viikolla. Kun niitä yrittiin sopia, se oli aina jumalantonta vääntöä tyyliin "katellaan, mä soittelen sit" kun ei tiennyt, oliko menoa vanhemmille vai ei. Alussa odottelin sitten 1 km asunnolta sijaitsevassa kahvilassa, kun mies ei ollutkaan vielä kotona. Kas kun menoista ei voinut tietää, riippuu,mitä vanhemmat tarvii. Myöhemmin sain avaimen, mutta ei se juuri asiaa helpottanut = tuntui oman ajan hukkaamiselta käkkiä yksin siellä kämpillä. Samoin se tuntui omassa kodissa, eli jos itse pääsi töistä vaikka 17 ja toinen tulee joskus 21 aikaan niin kyllä se ilta pitkältä tuntui ja tylsältä. 

Juuri tuo, että ikinä ei ollut pidempää yhteistä oli oikeasti se viimeinen pisara. Siis että koskaan ei ollut yhteistä aikaa perjantai-illasta sunnuntai-iltapäivään esim. katkeamatta. Aina kaveri säntäsi joko sinne vanhemmilleen tai jonnekin muualle jotakin tekemään. Alussa syvästi ihastuneena yritin ymmärtää, mutta viimein tajusin, että hän todella on kuin teini, jossa seurustelu ei ole se juttu, vaan ainoastaan jokin oheistuote kaiken muun keskellä. Pitäähän sitä nyt tyttökaveri olla! Mutta elämän raamit muodostaa kaikki muu ja mä saan vaan roikkua siinä reunoilla. Samalla tavalla kuin teininä seurustellaan, kun juttu ei olekaan menossa mihinkään, ollaan vaan.

Jos asutaan yhdessä ei se haittaakaan, jos toinen siitä pariksi tunniksi häipyy. Mutta miten sitä yhteen muutettaisiin kun toinen ei näe mitään syytä vähentää menojaan ollakseen minun kanssa, tutustuakseen minuun? Eikä selvästi ole yhtä ihastunut kuin minä ja halua olla yhdessä kaiken liikenevän ajan töiden ja extramieluisten harrastuksien jälkeen.

Vierailija
780/1052 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies käy vanhemmillaan monta kertaa viikossa niin on mammanpoika. Vierotushoito on epäonnistunut aikanaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan