Miesystävä teki suuren avohakkuun ja lupasi ostaa minulle hienon käsilaukun kunhan saa metsämaksun
Kommentit (51)
Siis joku metsäfirma teki hakkuun? Eikö ole saanut jo ennakkomaksua?
Ostaisin jonkun halvan laukun ja ottaisin erotuksen tililleni.
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla maksullinen nainen?
Maksullinen, jos saa lahjan omalta mieheltään? No, kateellisia Suomessa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ennakkomaksuja ole maksettu enää moniin vuosiin? Ainakaan UPM ei maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sain ennakkomaksun harvennuksista. Ei siis mitään avohakkuuta. No ei ollut UPM, jolle myin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sain ennakkomaksun harvennuksista. Ei siis mitään avohakkuuta. No ei ollut UPM, jolle myin.
Hyvää tietää. Olen ajatellut, etteivät UPM, StoraEnso ja Metsä enää maksa ennakkomaksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää tietää. Olen ajatellut, etteivät UPM, StoraEnso ja Metsä enää maksa ennakkomaksuja.
Ehkä nuo yritykset eivät maksa ennakkoa. En tiedä, kun en ole noille koskaan myynyt puita.
Ottaisin kaksi hyvän merkkistä laukkua ja vintagekaupasta ostettuna, sillä uudet luksusmerkkilaukut on laadultaan ihan surkeita! Kiinakamaa suorastaan! Yli 10 vuotta sitten hinta ja laatu kohtasivat sentään vielä ja laatuun pystyi luottaa kun ne valmistettiin Ranskassa ja Italiassa. Kahvat purkautuu ja irtoilee, metallien pinnoitteet lohkeilee, laukkujen nurkat kuluu läpi hetkessä, naarmuuntuvat helposti.
Tilaa kaikki eri värit niin sopii joka tilaisuuteen.
https://www.fjallraven.com/fi/fi-fi/laukut-ja-varusteet/kanken/kanken-l…
Teette EVAKKOJA ukreista ja pilaatte metsäpohjan kaikki kuivuu marjat kasvit puuntaimet elukoilta loppuu ruoka juoma. Te laittomuuksiin tekijät ( Bible).
Saatanan maapohjan tuhoavat . Avohakkuut kuluu kieltä rangaistuksen uhalla.
Pikku raha. Minimi 20 tonnii pitäisi olla että multa heruisi pi llua.
T. Sofia B.
Mammonan palvonta on perkeleesti tämän maailman ruhtinas Lucifer. Varastaa käsilaukkuja ahne. Tonnin aivotoiminta tolla tasolla . Että vaikka nälkään kuolee ja lapsensakin kun vaan saa kassin.
Tilaisin Tenasta jonkun kopion. Menee täydestä.
Joku tapetun eläimen nahasta orjatyöllä tehty, niin linja säilyy.
Vierailija kirjoitti:
Saatanan maapohjan tuhoavat . Avohakkuut kuluu kieltä rangaistuksen uhalla.
Isoilla metsäkoneilla ei tosiaankaan pitäisi mennä pehmeään maastoon. Pyörät saattavat jättää yhtä isot ja syvät jäljet kuin olisi kaivettu sinne ojat. Muutenkin kauheaa luonnontuhoa. Avohakkuut pitäisi todella kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupat tein helmikuussa ja samantien tuli ennakkomaksu, loput tuli hakkuiden päätyttyä kesäkuussa. Ei tosin UPM.
Miltä tuntuu olla maksullinen nainen?