Miehet, kuinka paha turn off, jos naisella on lapsia?
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Leijonamies ottaa ekaksi hengen irti niistä ex-miehen jälkeläisitä ennenkuin alkaa suhteisiin naisleijonan kanssa . Näin siis Afrikassa .
Niin ja kanit syö omaa paskaansa. On se hyvä että me ollaan ihmisiä.
Jos tyttöjä ja yli 17v, niin voisihan sitä harkita..koeaika vaadittaisiin silti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomessa vielä ihmetellään sitä, kun syntyvyys laskee?
Tästä ketjusta näkee, että miehet vihaavat lapsia. Ja äiti on no no, vaikka syypää siihen , että nainen on yksinhuoltaja, on aina mies.
Suomalaisten miesten kanssa ei kannata lisääntyä eikä perustaa perhettä, koska siitä ei seuraa mitään hyvää.
Kyllä se on lähinnä kaltaisesi, joiden vuoksi syntyvyys laskee.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellisuus tai lasten haluaminen on pahimpia mahdollisia turn offeja. Samaa tasoa vaikeiden mt-ongelmien ja pitkäaikaistyöttömyyden kanssa.
Mulle typeryys on ehdoton turnoff. Etkö ymmärrä, mitä "lapsellisuus" tarkoittaa? Siis oikeasti??? HÄÄH?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä toisen miehen lapset oikein innosta, mutta pitää olla realistinen. Päälle kolmekymppisissä ei oikein ole perheettömiä ja täyspäisiä naisia vapaana. Kannustan aktiivisesti aina siihen että lapset on vuoroviikoin isällään.
Mä kannustan siihen että nuoret naiset tekee lapsia miehen kanssa kunnon suhteessa eikä tee yhden illan jutun vahinkoja.
Miksi kuvittelet niiden olevan yhden illan juttujen tulosta? Kaverin lapsi on saanut kaksi lasta kahdelle eri naiselle. Täs toisessa tapauksessa asuivat yhdessä, mut pian lapsen syntymän jälkeen tää isä halusi erota. Mitä ihmetta tämä nuori äiti sille voi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä toisen miehen lapset oikein innosta, mutta pitää olla realistinen. Päälle kolmekymppisissä ei oikein ole perheettömiä ja täyspäisiä naisia vapaana. Kannustan aktiivisesti aina siihen että lapset on vuoroviikoin isällään.
Mä kannustan siihen että nuoret naiset tekee lapsia miehen kanssa kunnon suhteessa eikä tee yhden illan jutun vahinkoja.
Miksi kuvittelet niiden olevan yhden illan juttujen tulosta? Kaverin lapsi on saanut kaksi lasta kahdelle eri naiselle. Täs toisessa tapauksessa asuivat yhdessä, mut pian lapsen syntymän jälkeen tää isä halusi erota. Mitä ihmetta tämä nuori äiti sille voi?
No ei ne ainakaan avioliitossa tai muuten harkitusti ole syntyneet.
Vierailija kirjoitti:
Eikö iso osa parisuhteista/avioliitoista pääty eroon, joten aika vaikeaa on löytää ihmistä kuka ei olisi ikinä ollut kenenkään kanssa. En nyt siis lapsiin kommentoi, mutta kun täällä puhuttiin jo siitä että nainen joka on eronnut kumppanista ei voi olla kelvollinen.
Ei ole omaa lehmää ojassa koska kuulun niihin harvoihin ketkä on täysin ilman parisuhdekokemusta tässä 30 vuoden iässä(ottajia olisi ollut, mutta en ole ollut kiinnostunut).
Ei me olla harvinaisia. Meistä ei vaan puhuta koska iltapäivä lehdissä seksi myy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos suhde ei ole onnistunut lapsen isän kanssa, niin miten se onnistuu kenenkään muunkaan kanssa?
Voi olla että "juttu" on ollut yksi yö. Mitä olen huomannut niin ei naisilla ole aikaa parisuhteelle vaan pitää ensin kouluttautua ja sitten hommata ura. Tietenkin täytyy viikonloppuisin hieman "löytää itseään" kylän panomiehen kanssa.
Ei liiemmin herätä luottamusta sellainen nainen joka tulee raskaaksi yhdenyönjutusta.
Mites nää isät? Kun ovat siinä touhussa samalla tavalla mukana. Vapaita vastuusta?
Vierailija kirjoitti:
Jos kolme alaikäistä lasta ja kaikki eri isälle niin silloin se on pahin varoitusmerkki, mitä voi keksiä.
Mun kaverilla on kolme lasta kahdelle miehelle ja kihlatullaan on neljä lasta kolmelle naiselle. Kumpi noista on pahempi?
Vierailija kirjoitti:
Jos yh:lla on ollut ainoastaan lasten isän kanssa ja syy eroon oli validi, se on harkinnan arvoista. Tavalla sun toisella saan selvää todellisuudesta. Hänellä on siis tietynlaisia yhteiskunnallisesti olennaisia arvoja myötäsyntyisesti.
Tämä karsii pois ehkä sen 98-99% niistä ketkä täällä päivystää.
Muissa tapauksissa se satavarmaa että nainen alkaa sakkaamaan ennemmin tai myöhemmin ja sillä ei ole mitään väliä kuinka hyvä mies on. Vain yksiavioisiksi syntyneet naiset osaavat olla parisuhteessa. Muille se on hetkittäistä larppaamista eli käytännössä sama kuin yhden illan hoidot. Exien kanssa en jää pyörimään jossain toisessa roolissa.
Mut itse et ole yksiavioiseksi syntynyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiseni tulee olla koskematon.
Jotta ei paljastuisi kuinka tumpelo olet sängyssä 😎
Kerro olevasi röyhkeänlunteinen hütßü kertomatta olevasi rlyhkeänluonteinen hütßü. Ja vailla aviomiestä. =)
Aika selkeästi kerroit oman henkisen hutsuutesi. Tai sit oot muuten vaan ääliö.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiseni tulee olla koskematon.
Jotta ei paljastuisi kuinka tumpelo olet sängyssä 😎
Kerro olevasi röyhkeänlunteinen hütßü kertomatta olevasi rlyhkeänluonteinen hütßü. Ja vailla aviomiestä. =)
Ei kun realisti ja lukenut
Taisi osua, kun piti noin vastata😁
Varmasti pidempään aviossa kuin sinä
Eli yli 22 vuotta? Epäilen. Joka tapauksessa sun miehes täytyy olla aika alistuva kun jaksaa tuollaisen ilkeän
Hih, ilkeä kuspää oot tässä vain sinä!
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kyllä kaksinaamaisia, kun täällä haukkuvat, että nainen on tehnyt surkeita valintoja, jos on päätynyt YH:ksi. Samalla kuitenkin kohkaavat toisessa ketjussa, miten vaihtaisivat vaimon ja perheen nuorempaan naiseen. Ilmeisesti ovat sitten ihan itse näitä huonoja valintoja?
Täällä miehistä saa kyllä ihan järkyttävän kuvan. Sit itketään miesvihaa palstalla, kun ensin paskovat oman maineen.
Mut onneks on toisenlaisia miehiä olemassa sit oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
On se aika paha turn-off. Omat lapset on jo tehty, ei kiinnosta muiden jälkikasvusta huolehtia. Voihan sitä muutaman kerran käydä tuuttaamassa puoliveltolla rojut torveen, mutta se kyllä jää siihen sitten.
On nää kyl kuumia nää suomiuroot! Siis kukapa ei tällaista hottista haluais!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hieman hämmästynyt siitä, miten monelle tässäkin ketjussa se on turn-off. Itse olin aikoinaan kolmisen vuotta yh, tai siis meillä oli yhteishuoltajuus exän kanssa ja lapsi asui suuremman osan ajasta luonani. Jonkin verran tuli käytyä yöelämässä ja seuranhakupalstalla ja tapailtuakin miehiä, ja hyvin harvalle lapseni oli ongelma. Ovatkohan asenteet koventuneet parissakymmenessä vuodessa? No, tapasin sitten nyxän eikä asia hänellekään tuntunut olevan mitenkään kamala. (Sen tiedän, että hänen isänsä ei ihan varauksettoman tyytyväinen ollut aluksi, mutta heti ensi tapaamisella löysin appivanhempien kanssa yhteisen sävelen eikä mikään kitkaa ole ollut senkään jälkeen.) Mutta kerran, kun olimme jo muuttaneet yhteen nyxän kanssa, pienessä nousuhumalassa tämä lipsautti, että "niin kauan kun meillä ei ole yhteisiä lapsia, Matti on voittaja!". (Matti = exäni) Pääsimme kyllä sitten jonkinlai
Juuri olen vasta vähitellen aktivoitunut deittiapissa eron jälkeen ja kyllä minulle ainakin tulee lapsista kertomisesta huolimatta runsaasti viestejä myös ihan tasokkailta miehiltä, paljon myös minua nuoremmilta ja minua vanhemmissakin on ollut esim. lääkäriä. Juuri yksi kommentoi, miten puoleensavetävän minusta tekee se yhdistelmä, että minulla on oma ura, mutta olen kuitenkin niin hyvin lapsensa kasvattanut, huolehtivainen äiti.
Lapset on aivan ok, mutta valitettavasti vuoroviikkovanhemmuudessa usein tulee myös naisen ex-mies mukana, ja uutena kumppanina pitäisi vaan sietää exään liittyvää draamaa rajattomasti. Ei kiitos.
Eikö tuo ole kaikista pahin? Toisena tulee ylipaino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomessa vielä ihmetellään sitä, kun syntyvyys laskee?
Tästä ketjusta näkee, että miehet vihaavat lapsia. Ja äiti on no no, vaikka syypää siihen , että nainen on yksinhuoltaja, on aina mies.
Suomalaisten miesten kanssa ei kannata lisääntyä eikä perustaa perhettä, koska siitä ei seuraa mitään hyvää.
Kyllä se on lähinnä kaltaisesi, joiden vuoksi syntyvyys laskee.
Niin, syy on siis heissä, jotka ovat todenneet, ettei suomalaisten miesten kanssa kannata lisääntyä. Miksi se piti toistaa, kun se tuossa selkeästi ilmaistiin. Vaikka onhan se syy toki myös niissä miehissä, jotka ovat kelpaamattomia isiksi/puolisoiksi. Heidän takiaan on yksinhuoltajaäitejä ja lapsettomia naisia.
Onneks sit osa (en tiedä kuinka suuri) miehistä on hyviä isiä ja puolisoita. He hoitavat isyytensä kunnialla (oli lapset omia alunperin tai ei), eivätkä tuota yksinhuoltajaäitejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ne ainakaan avioliitossa tai muuten harkitusti ole syntyneet.
Niin? Mitä sitten? Ihan harkitusti avoliitossa. Ihan harkitusti annettu lapselle mahdollisuus, kun ei kerran ehkäisyä. Näissä tilanteissa vastuu on tasan molemmilla.
Todella usein kuulee kuinka joutuu elättämään myös ne lapset.
Aivan kuin eivät olisi eläneet ennen laisinkaan. Lapsilla on omat vanhemmat jotka elättää omat lapsensa, siihen uutta kumppania tarvita.
Ihan ennen vanhaa eli ennen 1900-lukua se oli hyvä olla todiste että lapsia tulee. Perillinen oli se syy mennä naimisiin.