Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, kuinka paha turn off, jos naisella on lapsia?

Vierailija
16.02.2025 |

Ja onko itselläsi lapsia tai haluaisitko niitä?

Kommentit (173)

Vierailija
161/173 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju pitäisi kiinnittää palstaan ikuisiksi ajoiksi varoituksena kaikille naisille. Fakta on, että miehet painostavat naisia lastentekoon alistaakseen naisen kotiin, dumppaavat sen jälkeen sekä vaimon että lapset uhriutuen vapautensa menetyksestä ja hyljeksivät sitten vielä naisia, joilla on lapsia muiden miesten kanssa. Ei kannata luottaa yhteenkään mieheen, joka väittää muuta. Näin se aina menee.

Ja täs kaiken jälkeen valittavat, kun naiset eivät mukaansa lähde. Tai ainakaan vakiinnu, kun tulevaisuus näiden kanssa niin nähty.

Vierailija
162/173 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä johtuu, ehkä en ole ollut stereotyyppisin yh tai siitä että lapsia on vain yksi, mutta aina on ollut liikaakin vientiä. Usein tulee ristiriitainen olo, kun keskustelupalstalla olen kuulemma turn off, mutta reaalimaailmassa tilanne on oikeasti täysin päinvastainen.

Niinpä, palstakäsityksen mukaan yh on aina työtön, tatuoitu, ylipainoinen, ahtaassa vuokraluukussa asuva lähihoitaja, jolla lapsia vähintään kolme eri miehille. Toki varmasti myös näitä, mutta eiköhän niitä ole tatuoituja, matalammin koulutettuja miehiä, joilla itselläänkin lapsia ja voisi olla ihan hyvä match.

Minulla esimerkiksi on amk-koulutus, keskituloinen ihan hyvä työ, kaksi hyväkäytöksistä ja pärjäävää lasta, kaunis koti hyvällä alueella, enkä kaipaa miestä mihinkään kuskaamisiin, olen tottunut hoitamaan ne itse jo naimisissa ollessanikin.

Sanoisin, että epäilyttävämpi olisi samanikäinen lapseton nainen, joka ei koskaan ole ollut naimisissa, joko ei ole kelvannut kellekään kelvolliselle tai on sen verran kylmä ja itsekäs persoona, ettei ole lapsia halunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/173 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Sitten jos lapsia useamman miehen kanssa niin turn-off kerroin kasvaa potenssiin! 

Vierailija
164/173 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan eivät naisen kotona asu, niin ok.

Vierailija
165/173 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut keskustelupalstoilta sen, etteivät miehet tahdo yh-äitejä. Perhettä ei voi perustaa ikinä kenenkään kanssa, jos ei ole valmis viettämään loppuelämäänsä ilman parisuhdetta. Se ero kun tulee kuitenkin jossain vaiheessa, jotain poikkeuksia lukuunottamatta. Se on tilastollinen fakta. Naisen tehtäväksi jää tehdä se valinta, haluaako perheen vai mahdollisuuden parisuhteeseen eronkin jälkeen. Ihan turha valittaa siitä, jos nykyään naiset eivät niitä lapsia halua. 

Niin, minkälaisia naisia on sitten ne omaan napaansa tuijottavat rinsessat, jotka kipuilevat vanhenemisensa kanssa. Kyllä se lapsellisuus muokkaa useimmiten ihan positiivisellakin tavalla. Poikkeuksia tietysti on.

Vierailija
166/173 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen edelleen naimisissa lasteni isän kanssa ja toivottavasti jatkossakin myös, että ei itseäni kosketa.

MUTTA ainakin tuntemani miehet, joilla on jo lapsia ja ovat eronneet, ovat mieluummin halunneetkin puolison jolla on jo lapsia. Koska tämä ymmärtää millaista se elämä lasten kanssa on jne ja jos eivät itse enää halua lisää lapsia uuden kumppanin kanssa. Eli mieluummin etsivät puolisoa jolla on niitä lapsia jo ja ovat sanoneet, etteivät ottaisi lapsetonta naista vakavaksi kumppaniksi ko.syiden vuoksi.

Ovatkin löytäneet ihan hyviä kumppaneita. Ei mitään joka toisen kanssa lisääntyviä työttömiä.

Vierailija
167/173 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eii ole paha jos nainen on kiva ja normaalipainoinen.

Vierailija
168/173 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Suomessa vielä ihmetellään sitä, kun syntyvyys laskee?

Tästä ketjusta näkee, että miehet vihaavat lapsia. Ja äiti on no no, vaikka syypää siihen , että nainen on yksinhuoltaja, on aina mies. 

Suomalaisten  miesten kanssa ei kannata lisääntyä eikä perustaa perhettä, koska siitä ei seuraa mitään hyvää.

Tutkimusten mukaan miehet on konservatiivisempia kuin naiset. He haluaa nuoren naisen ja perustaa perheen. Valitettavasti nuoria naisia kiinnostaa vain koulutus ja ura. Sitten kun on 30 vuotta mittarissa ja vahinkolapsia nurkissa kaivattais sitä isää lapsille. Siinä se ongelma. Älkää panko panomiehiä! Menkää naimisiin 20 vuotiaina!

Minä menin naimisiin parikymppisenä, lapsi syntyi kun oltiin oltu muutama vuosi aviossa (kaikkiaan 6 vuotta yhdessä enn

Eli aloitte seurustelemaan 16 vuotiaana? Miksi mammat ei kivitä sua täällä?

Vierailija
169/173 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä johtuu, ehkä en ole ollut stereotyyppisin yh tai siitä että lapsia on vain yksi, mutta aina on ollut liikaakin vientiä. Usein tulee ristiriitainen olo, kun keskustelupalstalla olen kuulemma turn off, mutta reaalimaailmassa tilanne on oikeasti täysin päinvastainen.

panomiehet haluaa aina panna.

Vierailija
170/173 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Suomessa vielä ihmetellään sitä, kun syntyvyys laskee?

Tästä ketjusta näkee, että miehet vihaavat lapsia. Ja äiti on no no, vaikka syypää siihen , että nainen on yksinhuoltaja, on aina mies. 

Suomalaisten  miesten kanssa ei kannata lisääntyä eikä perustaa perhettä, koska siitä ei seuraa mitään hyvää.

Tutkimusten mukaan miehet on konservatiivisempia kuin naiset. He haluaa nuoren naisen ja perustaa perheen. Valitettavasti nuoria naisia kiinnostaa vain koulutus ja ura. Sitten kun on 30 vuotta mittarissa ja vahinkolapsia nurkissa kaivattais sitä isää lapsille. Siinä se ongelma. Älkää panko panomiehiä! Menkää naimisiin 20 vuotiaina!

Minä menin naimisiin parikymppisenä, lapsi syntyi kun oltiin oltu muutama vuosi aviossa (kaikkiaan 6 vuotta yhdessä enn

*yksinhuoltaja

Vierailija
171/173 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju pitäisi kiinnittää palstaan ikuisiksi ajoiksi varoituksena kaikille naisille. Fakta on, että miehet painostavat naisia lastentekoon alistaakseen naisen kotiin, dumppaavat sen jälkeen sekä vaimon että lapset uhriutuen vapautensa menetyksestä ja hyljeksivät sitten vielä naisia, joilla on lapsia muiden miesten kanssa. Ei kannata luottaa yhteenkään mieheen, joka väittää muuta. Näin se aina menee.

Monissa ketjuissa tulee juuri tämä sama miesvihaketju. Se tulee samalta kirjoittajalta joka ei ole vieläkään mennyt terapiaan isä suhteestaan vaikka hänelle se on joka kerta sanottu.

Vierailija
172/173 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa panna reikään josta on paennut lapsi tai lapsia

Vierailija
173/173 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on itse 100% lapsivapaa, myös kumppanin on oltava 100% lapsivapaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme