Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, kuinka paha turn off, jos naisella on lapsia?

Vierailija
16.02.2025 |

Ja onko itselläsi lapsia tai haluaisitko niitä?

Kommentit (173)

Vierailija
141/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kolme alaikäistä lasta ja kaikki eri isälle niin silloin se on pahin varoitusmerkki, mitä voi keksiä.

Mun kaverilla on kolme lasta kahdelle miehelle ja kihlatullaan on neljä lasta kolmelle naiselle. Kumpi noista on pahempi?

Onko tuommoinen "painajainen" oikeasti olemassa?

Vierailija
142/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Suomessa vielä ihmetellään sitä, kun syntyvyys laskee?

Tästä ketjusta näkee, että miehet vihaavat lapsia. Ja äiti on no no, vaikka syypää siihen , että nainen on yksinhuoltaja, on aina mies. 

Suomalaisten  miesten kanssa ei kannata lisääntyä eikä perustaa perhettä, koska siitä ei seuraa mitään hyvää.

Tutkimusten mukaan miehet on konservatiivisempia kuin naiset. He haluaa nuoren naisen ja perustaa perheen. Valitettavasti nuoria naisia kiinnostaa vain koulutus ja ura. Sitten kun on 30 vuotta mittarissa ja vahinkolapsia nurkissa kaivattais sitä isää lapsille. Siinä se ongelma. Älkää panko panomiehiä! Menkää naimisiin 20 vuotiaina!

Minä menin naimisiin parikymppisenä, lapsi syntyi kun oltiin oltu muutama vuosi aviossa (kaikkiaan 6 vuotta yhdessä ennen lapsen syntymää).

Lapsen ollessa 5v, löysi tämä aviomieheni elämänsä tosirakkauden ja halusi erota. Nyt olen ollut jo vuosia yhteishuoltaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En alkaisi ikinä uusioperheeseen tai tapailisi naista jolla pieniä lapsia koska itse olen sen vaiheen jo elänyt. Ei ikinä enää.

Ei olisi turn off, kunhan sääntöni kelpaa naiselle. Oleellisemmat: kummllakin omat kodit ja naisella on myös minulle aikaa. Omat lapseni on jo aikuisia.

M46

Vierailija
144/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas vaimoni ainaki kelpasi jollekulle toiselle ukolle jutustelu ja petipuuhiin vaikka meillä ihana alakouluikäinen tytär onkin. Eli ei ilmeisesti ollut mikään turn off, et älkää naiset huoliko. Olisi tämä kyseinen ukko myös valmis huolehtimaan lapsestamme, joka itsestä tuntuu aika kuvottavalta ajatukselta. Nyt tässä mietittykin jatkoa tämän kaiken jälkeen meneekö vaimoni hänen luokseen vai yritetäänkö jatkaa.

Vierailija
145/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap teet näitä aloituksia, kun tiedät itse vastauksen tähän. Ei normaali mies ala kasvattamaan toisen miehen siittämiä lapsia. Pitää aika lapasen miehen, mikäli siihen ryhtyy.

Vierailija
146/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En alkaisi ikinä uusioperheeseen tai tapailisi naista jolla pieniä lapsia koska itse olen sen vaiheen jo elänyt. Ei ikinä enää.

Ei olisi turn off, kunhan sääntöni kelpaa naiselle. Oleellisemmat: kummllakin omat kodit ja naisella on myös minulle aikaa. Omat lapseni on jo aikuisia.

M46

Tuon säännön ymmärrän hyvin. Eroäitinä seurustelin hetken eroisän kanssa, mutta suhde kaatui siihen, kun hänellä ei sitten kuitenkaan ollut elämässään tilaa ja aikaa parisuhteelle.

Vierailija
147/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turnoffasteikolla 1-10, olisi 9,5.

On omia lapsia. En koskaan halua heidän kotiinsa uutta naista, enkä koskaan halua olla uusi mies jonkun toisten lasten kotona.

Vierailija
148/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika v tun turnoff.

Leijonakin tappaa edellisen laumanjohtajan pennut eikä se voi sile mitään.

Vierailija
149/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin, yleensä naisten hylkimillä miehillä joita av-palstalla on suurin osa miehistä, on sellainen tarve väittää itselleen ja muille että he jotenkin valikoivat kenelle antavat huomiota. Tuo, että ikinä koskaan ei missään tilanteessa antaisi mahdollisuutta ylipainoiselle tai äidille tai milloin mitäkin, on osa sitä samaa harhaa. Tosielämässä hyvännäköisillä ja kivoilla naisilla ei ole mitään ongelmaa löytää lukuisia kumppaniehdokkaita. En ole ikinä kuullut että miehen kiinnostus olisi kadonnut kun selviää että naisella on lapsia. 

Vierailija
150/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä johtuu, ehkä en ole ollut stereotyyppisin yh tai siitä että lapsia on vain yksi, mutta aina on ollut liikaakin vientiä. Usein tulee ristiriitainen olo, kun keskustelupalstalla olen kuulemma turn off, mutta reaalimaailmassa tilanne on oikeasti täysin päinvastainen.

Vierailija
151/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kolme lasta edellisestä liitosta, vaimolla ei yhtään. Välillä on hieman hankalaa ollut tää uusperhekuvio ja käy usein mielelessä, että olisi pitänyt valita puoliso jolla olisi itselläänkin ennestään lapsia niin ymmärtäisi ehkä vähän enemmän millaista lapsiperheen arki on. 

Vierailija
152/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas vaimoni ainaki kelpasi jollekulle toiselle ukolle jutustelu ja petipuuhiin vaikka meillä ihana alakouluikäinen tytär onkin. Eli ei ilmeisesti ollut mikään turn off, et älkää naiset huoliko. Olisi tämä kyseinen ukko myös valmis huolehtimaan lapsestamme, joka itsestä tuntuu aika kuvottavalta ajatukselta. Nyt tässä mietittykin jatkoa tämän kaiken jälkeen meneekö vaimoni hänen luokseen vai yritetäänkö jatkaa.

Itse aikanaan vuosia sitten samassa tilanteessa laitoin vaimon pihalle ja olen ihan tyytyväinen ollut päätökseeni. Aluksi teki kipeää, mutta muutamassa kuukaudessa alkoi helpottamaan. Nykyään meillä on viikko viikko systeemi ja ihan ok välit eksän kanssa, itsellä uusi vaimo ja lapsia. Tälle nykyisellekin oon tehnyt selväksi, että päivääkään en katsele pettäjää. 

Vierailija
153/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimiehille ihan ok, jännämiehille ei.

Vierailija
154/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset on aivan ok, mutta valitettavasti vuoroviikkovanhemmuudessa usein tulee myös naisen ex-mies mukana, ja uutena kumppanina pitäisi vaan sietää exään liittyvää draamaa rajattomasti. Ei kiitos.

Ei kai se exä lasten mukana tule? Yleensä pysyvät kotonaan...

Vierailija
155/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kolme alaikäistä lasta ja kaikki eri isälle niin silloin se on pahin varoitusmerkki, mitä voi keksiä.

Mun kaverilla on kolme lasta kahdelle miehelle ja kihlatullaan on neljä lasta kolmelle naiselle. Kumpi noista on pahempi?

Onko tuommoinen "painajainen" oikeasti olemassa?

On.

Vierailija
156/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit jatkaa vaimosi kanssa, joka ei sinua rakasta? Tai ei ainakaan kunnioita 

Vierailija
157/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap teet näitä aloituksia, kun tiedät itse vastauksen tähän. Ei normaali mies ala kasvattamaan toisen miehen siittämiä lapsia. Pitää aika lapasen miehen, mikäli siihen ryhtyy.

Ai, aika outo näkemys. Mielestäni miehekäs mies on sellainen, joka hoitaa. Jos sellaiseen on tarve. Tuo sinun asenne kuulostaa nyrpistelevältä nipomieheltä, jolla nariseva ääni. Onneks toisenlaisiakin on olemassa. Niitä miehisiä miehiä.

Vierailija
158/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aika v tun turnoff.

Leijonakin tappaa edellisen laumanjohtajan pennut eikä se voi sile mitään.

Eli miehet ovat eläimen tasolla? No, muisti ei ainakaan pelaa. Tämän toistaminen ei muuta tätä fiksummaksi.

Vierailija
159/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä johtuu, ehkä en ole ollut stereotyyppisin yh tai siitä että lapsia on vain yksi, mutta aina on ollut liikaakin vientiä. Usein tulee ristiriitainen olo, kun keskustelupalstalla olen kuulemma turn off, mutta reaalimaailmassa tilanne on oikeasti täysin päinvastainen.

Onneksi on reaalimaailma ja reaalimiehet. Tän palstan mieskuva on kuvottava.

Vierailija
160/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju pitäisi kiinnittää palstaan ikuisiksi ajoiksi varoituksena kaikille naisille. Fakta on, että miehet painostavat naisia lastentekoon alistaakseen naisen kotiin, dumppaavat sen jälkeen sekä vaimon että lapset uhriutuen vapautensa menetyksestä ja hyljeksivät sitten vielä naisia, joilla on lapsia muiden miesten kanssa. Ei kannata luottaa yhteenkään mieheen, joka väittää muuta. Näin se aina menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän