Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, kuinka paha turn off, jos naisella on lapsia?

Vierailija
16.02.2025 |

Ja onko itselläsi lapsia tai haluaisitko niitä?

Kommentit (173)

Vierailija
101/173 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomessa vielä ihmetellään sitä, kun syntyvyys laskee?

Tästä ketjusta näkee, että miehet vihaavat lapsia. Ja äiti on no no, vaikka syypää siihen , että nainen on yksinhuoltaja, on aina mies. 

Suomalaisten  miesten kanssa ei kannata lisääntyä eikä perustaa perhettä, koska siitä ei seuraa mitään hyvää.

Vierailija
102/173 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen puoleen, ei meitä naisia houkuta miehetkään, joilla niitä lapsia on. Yäk, pelkkä ajatuskin kuvottaa.

Hoitakoot kakaransa ihan itse. Lisäksi lapset menevät aina kaiken edelle. On ajan haaskausta aloittaa parisuhde mieheen,jolla on lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/173 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen puoleen, ei meitä naisia houkuta miehetkään, joilla niitä lapsia on. Yäk, pelkkä ajatuskin kuvottaa.

Hoitakoot kakaransa ihan itse. Lisäksi lapset menevät aina kaiken edelle. On ajan haaskausta aloittaa parisuhde mieheen,jolla on lapsia. 

Tämä näin! Olen kokeillut, ja miehen elämä pyöri täysin lapsen ympärillä. Saattoi perua meidän sovitun menon viime hetkellä lapsen takia. Naisena olet vain pano ja miehen lohtu ja joudut kuuntelemaan,miten ihmeellinen se kakara on.

Vierailija
104/173 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta näkee, että miehet vihaavat lapsia. Ja äiti on no no, vaikka syypää siihen , että nainen on yksinhuoltaja, on aina mies. 

Suomalaisten  miesten kanssa ei kannata lisääntyä eikä perustaa perhettä, koska siitä ei seuraa mitään hyvää.

Hohhoijaa. Tässä ketjussa käytiin jo läpi, että ongelma ei ole lapsi, vaan se, että nainen on äiti, joten miehestä tulisi väkisinkin isäpuoli suhteen aikana.

Ja ei todellakaan seuraa mitään hyvää jos perustat perheen yhden yön panon kanssa...

Vierailija
105/173 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En alkaisi ikinä uusioperheeseen tai tapailisi naista jolla pieniä lapsia koska itse olen sen vaiheen jo elänyt. Ei ikinä enää.

Eroäitinä itselläni on sama toisinpäin, eli en lähtisi suhteeseen jossa toisella pieniä lapsia (vauva-, taapero-, päiväkoti-ikäisiä tai ihan pikkukoululaisia).

Kun sen vaiheen olen jo oman lapseni kanssa elänyt, ja päässyt siihen mukavaan vaiheeseen kun lapsi ei tarvitse kokoaikaista vahtimista, vaan pärjää jo itsekseen sillä aikaa kun itse käyn rauhassa vaikka lenkillä. 

Vierailija
106/173 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton turn-off jos lapsi musta! 

Vierailija
107/173 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suhde ei ole onnistunut lapsen isän kanssa, niin miten se onnistuu kenenkään muunkaan kanssa?

Tämä seikka pitäisi aina muistaa vaikka kuinka pillu himottaisi.

Olet siis vakuuttunut siitä että ero ei koskaan ole miehestä johtuva ? ?🙄 Mitä jos kasvaisit aikuiseksi 

Mikään ei ole niin iso päätös elämässä kun alkaa tekemään lapsia. Jos niin isoon päätökseen ei osaa lähteä oikean ihmisen kanssa niin se kertoo todella paljon kuten onko tapauksessa ollut järkeä vai onko menty pelkällä hetkittäisellä himolla.

Vierailija
108/173 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kyllä kaksinaamaisia, kun täällä haukkuvat, että nainen on tehnyt surkeita valintoja, jos on päätynyt YH:ksi. Samalla kuitenkin kohkaavat toisessa ketjussa, miten vaihtaisivat vaimon ja perheen nuorempaan naiseen. Ilmeisesti ovat sitten ihan itse näitä huonoja valintoja?

Ai nyt puhutaan r. a. i. sk. au. ksi. sta?

Vierailija
109/173 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan miehet on konservatiivisempia kuin naiset. He haluaa nuoren naisen ja perustaa perheen. Valitettavasti nuoria naisia kiinnostaa vain koulutus ja ura. Sitten kun on 30 vuotta mittarissa ja vahinkolapsia nurkissa kaivattais sitä isää lapsille. Siinä se ongelma. Älkää panko panomiehiä! Menkää naimisiin 20 vuotiaina!

Vierailija
110/173 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan turn-off jos sellainen nainen johon aidosti ihastuu ja rakastuu.

Deittailu kevyemmässä mielessä ei ehkä ihan yhtä haluttavaa jos lapst rajoittaa paljon, mutta tositarkoituksella vakavassa mielessä lapsista ei haittaa jos nainen täysi kymppi.

m36

Vierailija
111/173 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minusta oli kiinnostunut itseäni hieman nuorempi, lapseton mies. Minulla yksi lapsi, jonka isän kanssa yhteishuoltajuus. 

Minä nimenomaan painotin tälle nuoremmalle miehelle, että minkälaisia asioita lapsen myötä hänen elämäänsä tulee väkisinkin. Että miten suhtautuu, jos joutuu vaikka hakemaan joskus lapsen koulusta tms. Hän suhtautui ihan positiivisesti ja oli valmis mihin vaan."

Siis miten niin väkisinkin tulee lapsen takia tiettyjä asioita elämään mukaan? Eihän sun lapsen asiat kuulu sun poikaystävälle.

Vierailija
112/173 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika paha turn-off. Omat lapset on jo tehty, ei kiinnosta muiden jälkikasvusta huolehtia. Voihan sitä muutaman kerran käydä tuuttaamassa puoliveltolla rojut torveen, mutta se kyllä jää siihen sitten. 

Vierailija
113/173 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. 

Vierailija
114/173 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et etsi uutta isää lapsille niin sit vois ehkä mennä. Lapsien ikä tietenkin vaikuttaa myös aika paljon. Jos ovat jo lähes 18v niin sitten ei niin paljon väliä.

Vierailija
115/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei varmaan kukaan voi kiistää etteikö lapset mutkista asioita? Naisessa pitää todella olla sitä jotain jotta lähtisin kokeilemaan uusioperhettä. Itselläni ei lapsia ole mutta haluaisin kyllä. Usein tinderissä tulee vastaan naisia joilla on lapsia ja ilmoitus etteivät halua enää lapsia. Siihen tyssää.

M38

Myöhään olet liikkeellä lapsihaaveissa.

Vierailija
116/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsi on yli 15 niin ehkä sitten turn on, mutta muuten turn off

Jep, minullekin alle 15-vuotias on turn off (jos poliisi kysyy)...

Vierailija
117/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap meinaa että ei sisällä pakkoa elättäjäksi tai isäleikkejä vaan ainoastaan seurustelua naisen kanssa, jolla on lapsia jotka nainen hoitaa itse, niin ok. 

Jos taas tyypillinen mahdollistajan/maksajan haku niin eip.

Vierailija
118/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oppinut keskustelupalstoilta sen, etteivät miehet tahdo yh-äitejä. Perhettä ei voi perustaa ikinä kenenkään kanssa, jos ei ole valmis viettämään loppuelämäänsä ilman parisuhdetta. Se ero kun tulee kuitenkin jossain vaiheessa, jotain poikkeuksia lukuunottamatta. Se on tilastollinen fakta. Naisen tehtäväksi jää tehdä se valinta, haluaako perheen vai mahdollisuuden parisuhteeseen eronkin jälkeen. Ihan turha valittaa siitä, jos nykyään naiset eivät niitä lapsia halua. 

Kyllä näille yh-äideillekin näyttää aina uusi mies löytyvän.

Mutta kuinka pitkäksi aikaa?

Minulla on ollut yli 30v.

Olin kahden lapsen yh ja lapset asuivat luonani. Tapasin ihanan lapsettoman miehen, saimme yhteisenkin lapsen ja yhdessä ollaan vieläkin. Mitään isompia ongelmia ei ole ollut kun kaksi täysjärkistä lyö hynttyyt yhteen.

Vierailija
119/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonamies ottaa ekaksi hengen irti niistä ex-miehen jälkeläisitä ennenkuin alkaa suhteisiin naisleijonan kanssa . Näin siis Afrikassa .

Vierailija
120/173 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö iso osa parisuhteista/avioliitoista pääty eroon, joten aika vaikeaa on löytää ihmistä kuka ei olisi ikinä ollut kenenkään kanssa. En nyt siis lapsiin kommentoi, mutta kun täällä puhuttiin jo siitä että nainen joka on eronnut kumppanista ei voi olla kelvollinen.

Ei ole omaa lehmää ojassa koska kuulun niihin harvoihin ketkä on täysin ilman parisuhdekokemusta tässä 30 vuoden iässä(ottajia olisi ollut, mutta en ole ollut kiinnostunut).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi