Teettekö itse aina makaroonilaatikon vai ostatteko valmiina?
Olen nimittäin aina tykännyt siitä valmisversiosta, maistuu tosi hyvältä. En siis usein tee itse.
Kommentit (104)
En tee aina itse makaronilaatikkoa, vaikka omatekemä onkin parempaa kuin valmiina ostettu.
Joskus, kun sitä syön, teen itse. Ei ole oikein suosikkiruokiani, mutta niin helppo tehdä, että evääksi töihin joskus valmistan isomman satsin.
Teen ilman muuta itse, helpompaa ruoka ei ole. Makaronejakaan ei tarvitse keittää.
Rahanhukkaa ostaa huonompaa tavaraa kalliimmalla, varsinkin kun makaroonilaatikko on todella nopea ja helppo tehdä itse.
Emme tietysti aina tee makaroonilaatikkoa, koska minä ainakin olen kerran pari vuotta sitten tehnyt kaalilaatikonkin.
Vuodesta 1993 olen tehnyt itse, sain valmiista ruokamyrkytyksen vaikka päiväystä oli jäljellä
Teen useimmiten häihini itse makaronilaatikon, 200 grammaa per häävieras.
Yleensä teen itse, mutta välillä ostan vege- tai broileriversiota valmiina.
En ole ikinä ostanut valmismakaronilaatikkoa.
En keksi mitään helpommin valmistettavaa kotiruokaa.
En ole koskaan maistanut hyvää valmismakaronilaatikkoa
Vierailija kirjoitti:
Teen useimmiten häihini itse makaronilaatikon, 200 grammaa per häävieras.
Monetko omat häät olet viettänyt?
Vierailija kirjoitti:
No todellakin teen itse vaikka asun nykyään yksin. En ole koskaan ostanut valmismakaronilaatikkoa enkä osta.
Lähetän sulle mitalin.
Vierailija kirjoitti:
Rahanhukkaa ostaa huonompaa tavaraa kalliimmalla, varsinkin kun makaroonilaatikko on todella nopea ja helppo tehdä itse.
Nopea??
Lidlin chef select cheese makarooni oli hyvää, on siinä lihaakin.
Pakko tehdä itse, kun kukaan ei meillä syö niitä valmiita. Kaikki ruokainen poika söi pois ostamani eineksen, mutta totes, ei ikinä enää. Aivan liian rasvainen.
Noin kerran kuussa.
Omaan suuhun se valmiiin makaroni on aivan liian mössöä. Ei mitään purtavaa.
Teen itse kun ei saa gluteenitonta valmista.
No todellakin teen itse vaikka asun nykyään yksin. En ole koskaan ostanut valmismakaronilaatikkoa enkä osta.