Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teettekö itse aina makaroonilaatikon vai ostatteko valmiina?

Vierailija
15.02.2025 |

Olen nimittäin aina tykännyt siitä valmisversiosta, maistuu tosi hyvältä. En siis usein tee itse.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta koskaan valmiina. Teen itse ehkä kerran kahdessa vuodessa, ei ole oikein meidän perheen suosikkiruokia.

Vierailija
82/104 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielireseptejänne tänne. Jostain syystä aina epäonnistun maustamisessa. Mausteet aivan kuin häviää jonnekin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee aina makaronilaatikkoa.

Vierailija
84/104 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten teen itse ja teen ison satsin mistä syön 3pvää, jos on alessa niitä valmisversioita niin saattaa mennä koriin.

Vierailija
85/104 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse, makaroonilaatikko on parhaimmillaan juuri valmistettuna. 

Vierailija
86/104 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla äärettömän laiska, jos tällaiseen turvautuu. Miksi makaronilaatikkoon on laitettu vettä? 

Varmaan, että saa ne makaronit kypsytettyä ja paisutettua? Eivät ne ilman nestettä kovin hyviä ole. 

Vierailija
87/104 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse tietenkin. Voin säädellä suolan määrää ja valita kunnon lihaa. Joskus olen ostanut eineslaatikon mutta oli mautonta möhjää. Itse tehty on ilman säilöntäaineita.

Vierailija
88/104 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen itse tietenkin. Voin säädellä suolan määrää ja valita kunnon lihaa. Joskus olen ostanut eineslaatikon mutta oli mautonta möhjää. Itse tehty on ilman säilöntäaineita.

Mitä ihmeen säilöntäaineita? Suolaako? 

Vierailija
89/104 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapsi tahtoo valmisruokapäivinä makaronilaatikon, toinen perunalihasoselaatikon. Kummatkin syövät vuoan tyhjäksi. Ei varmasti ole pahaa, vaikka teen välillä kumpakin ruokaa ihan itsekin kaikille isoja satseja kerrallaan. Erilaista, mutta ei pahaakaan. 

Vierailija
90/104 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö moista moskaa. Ei tulisi mieleenkään tehdä ruuaksi jotain makaronilaatikkoa.

Vierailija
91/104 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin ostin valmiita mutta nykyään teen itse kun haluan että riittää useammaksi päiväksi. Ihan hyviä molemmat.

Vierailija
92/104 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tee aina itse. Teetkö sinä?

Vierailija
93/104 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina itse. En voi sietää mautonta ylikypsää makaronimössöä mitä einesvalmistajat tarjoavat.

Vierailija
94/104 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön eineksiä muuten, mutta makaronilaatikko on kyllä aivan hirveää kaupasta ostettuna. Teen siis itse sen kerran tai pari vuodessa, kun sattuu tulemaan mieliteko.

Vierailija
95/104 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehdään tietenkin. Einesmakaronilaatikot on kamalia ja kallista moskaa.

Vierailija
96/104 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse ehkä kerran viidessä vuodessa ja yhtä usein ostan valmiina. Tietysti itsetehty on parempaa ja terveellisempää. Välillä tarjous eurolla rasia valmismakaronilaatikkoa ja olen napannut evääksi. Enempää en juuri eineksestä maksa vaikka olisi mitä merkkiä ja "laatua". 

Vierailija
97/104 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen. Olen ostanut joskus valmiina Kokkikartanon makaronilaatikon, on ihan syötävää jos haluaa mikrovalmiin ruoan. Samoin olen ostanut sitä HK:n pikkuisen parempaa makaronilaatikkoa, jossa on pekonia ja paprikaa mukana, pientä vaihtelua. 

Vierailija
98/104 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Aihisen ohjeen mukaan tulee

Ihan parasta makaronilaatikko.

Se on muistaakseni jokin pelmannin tai alkaa ainakin P: kirjaimella kirjoitettuna oleva makaronilaatikko..

Vierailija
99/104 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahanhukkaa ostaa huonompaa tavaraa kalliimmalla, varsinkin kun makaroonilaatikko on todella nopea ja helppo tehdä itse.

Ei se kylläkään mikään nopeasti tehtävä ruoka ole, koska paistoaika on melko pitkä.

Vierailija
100/104 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuat Kari Aihise ohjee mukkaa ku tekköö nii ei parreet uokkaa

Kaik joukol vua tekkee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi