Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat vinkkinne treenata timmi peppu kotona?

Vierailija
15.02.2025 |

Oletetaan että paino on ok, ei siis ylimääräistä ja ruokavalio suht siisti jne, mutta tarvitsisi saada peppuun muotoa ja ryhtiä. Sali ei oo mun juttu, jotkut painot voisi hankkia jos se oleellista. Mutta millä hyväksi havaitsemillanne keinoilla olette saaneet tuloksia? Esim toimiiko jotkut kuminauhat okeasti vai onko vain markkinointia vailla todellisia tuloksia?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jo etukäteen hänelle joka asiallisesti viitsii vastata tähän :)

Vierailija
2/22 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviit kunnon painot. Kuminauhat on ihan kivoja lämmittelyyn, mutta jos lihaksia haluat kasvattaa niin lähinnä vitsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hip thrust ja glute bridge niin, että pakarat oikeasti aktivoituu. Noitakin liikkeitä pystyy tekemään niin, että pakarat nukkuu.

Vierailija
4/22 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksi.

Vierailija
5/22 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolista liikuntaa. Ei pelkkää pepputreeniä. Tuo jaksamista ja hyvää oloa päivään.

Vierailija
6/22 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portaiden nouseminen.

Vierailija
7/22 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta gymstick, keppi missä kuminauhat kahvoilla päissä. Kuminauhat jalkoihin, keppi niskan taakse ja kyykkyjä 👍

Vierailija
8/22 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asunnossasi portaita. Portaita ylös alas, kiinteytyy kyllä. Kyykkyjä.

Vierailija
9/22 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit ja wahva olut.

Vierailija
10/22 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset kyykyt, lantionnostot, porrastreeni, ylämäkijuoksut

Vierailija
11/22 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja mulla perse pyöristyi kun asuin 5kerroksessa ja kuljin portaita 5 vuotta ylös pitkillä askeleilla. Baarissa naiset puristeli pyllystä ja kehuivat. En tarkoituksella treenannut vaan hissiä piti aina odottaa niin juoksin kierrerappuset ylös 😅

M38

Vierailija
12/22 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko asunnossasi portaita. Portaita ylös alas, kiinteytyy kyllä. Kyykkyjä.

Ei valitettavasti oleellisesti ole, että treeniä saisi aikaan. Asuinalue missä asun on myöskin aika mäetön ja en omista autoa, että voisi kätevästi hyödyntää esim. jotain rinnettä tai vastaavaa

Vierailija
13/22 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös ottaa selville miten tehdä liikkeet oikein. Tässä esim hyvä video,

Glute Bridge Mistakes that Will RUIN Your Lower Back

Vierailija
14/22 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia???

Vierailija
15/22 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kotona jotain noin polven korkuista tuolia tms? Aseta se niin että saat kädellä tukea kaiteesta, seinästä tms, koukista toinen jalka siihen alustalle, ota kahvakuula käteen koukistetun jalan puolelle ja nouse vain koukistettua jalkaa käyttäen ylös. Tee 12-15 toistoa per puoli, 3-4 kertaa, ja kun se alkaa tuntua siltä että menee, nosta painoa. Älä ponnista vapaalla jalalla tai vedä kädellä, jos joudut jompaa kumpaa tekemään niin paino on liian kova. Kättä voi käyttää apuna hidastamaan alas laskeutumista, jos tuntuu että ilman tukea sieltä vain tömähtää alas. Mä aloitin itse tämän liikkeen 12kg käsikuulalla ilman salitaustaa.

Liikkeen saa pakarapainotteisemmaksi, kun pitää huolen, että polvi ei missään vaiheessa taitu yli varvaslinjan, vielä parrmpi jos sääri pysyy mahdollisimman suorana kantapäähän nähden. Jos polvi taipuu eteen, liike ottaa enemmän etureisiin.

Huolehdi myös ettei polvi käänny sisäänpäin.

Myös pieni etunoja liikettä tehdessä voi auttaa tuntemaan pakarat.

Mulla tää ei tuntunut tehdessä pakaroissa, mutta seuraavana päivänä kyllä tuntui.

Vierailija
16/22 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös ottaa selville miten tehdä liikkeet oikein. Tässä esim hyvä video,

Glute Bridge Mistakes that Will RUIN Your Lower Back

Kiitos, tää oli hyvää kertausta ja jotain uuttakin.

-ap

Vierailija
17/22 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla kotona jotain noin polven korkuista tuolia tms? Aseta se niin että saat kädellä tukea kaiteesta, seinästä tms, koukista toinen jalka siihen alustalle, ota kahvakuula käteen koukistetun jalan puolelle ja nouse vain koukistettua jalkaa käyttäen ylös. Tee 12-15 toistoa per puoli, 3-4 kertaa, ja kun se alkaa tuntua siltä että menee, nosta painoa. Älä ponnista vapaalla jalalla tai vedä kädellä, jos joudut jompaa kumpaa tekemään niin paino on liian kova. Kättä voi käyttää apuna hidastamaan alas laskeutumista, jos tuntuu että ilman tukea sieltä vain tömähtää alas. Mä aloitin itse tämän liikkeen 12kg käsikuulalla ilman salitaustaa.

Liikkeen saa pakarapainotteisemmaksi, kun pitää huolen, että polvi ei missään vaiheessa taitu yli varvaslinjan, vielä parrmpi jos sääri pysyy mahdollisimman suorana kantapäähän nähden. Jos polvi taipuu eteen, liike ottaa enemmän etureisiin.

Huolehdi myös ettei polvi käänny sisäänp

Kiitos, täytyy kokeilla tätä!

-ap

Vierailija
18/22 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kotiin kahvakuula. 

Vierailija
19/22 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset