Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mirtatsapiini unettomuuteen, kenelläkään kokemuksia?

Vierailija
15.02.2025 |

Lääkäri määräsi tuota puoli tablettia unettomuuteen. Ensi yönä aion kokeilla ensi kertaa. Alkoholia ei varmaan kannata ottaa yhtään?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkoa tietenkään. Toisilla toimii hyvin, toisille ei sovi lainkaan.

Vierailija
2/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää syökö näitä unettomuuteen. Seuraava päivä aivan tokkurassa ja jos kauan syö muuttuu zombiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain Ataraxia kutisevaan ihottumaan, jonka pitäisi samalla auttaa unettomuuteen.

Vierailija
4/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se taitaa useimmilla auttaa. Monilla aiheuttaa tokkuraa seuraavana päivänä, mulla ainakin. Älä siis ota ihan nukkumaanmenon yhteydessä, vaan esim. tuntia ennen, jotta sulla on herätessä mahdollisimman pitkä aika lääkkeen ottamisesta.

Varo kuitenkin ensimmäisellä kerralla, voi tulla voimakkaitakin reaktioita. Itse oksensin. Jos sua alkaa vaikka voimakkaasti väsyttämään, laita itsesi sen verran valmiiksi, ettei tarvitse enää tehdä muuta kuin mennä sänkyyn.

Monet lihovat lääkettä syödessään, niin minäkin lihoin.

Vierailija
5/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietoa, mutta tuttu sanoo, että tuo väsyttää niin perkeleesti. Kokeile melatoniini ja jos ei auta niin Tenox.

Vierailija
6/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimi todella hyvin, ei yhtään tokkuraisuutta seuraavana päivänä. Paino vain nousi todella nopeasti 10 kg ja niistä todella vaikeaa päästä eroon.

Oon siis kahteen kertaan käyttänyt noin vuoden kerrallaan unettomuuteen. En käytä, koska nostaa painoa.

Vierailija
7/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää syökö näitä unettomuuteen. Seuraava päivä aivan tokkurassa ja jos kauan syö muuttuu zombiksi.

Sekin on parempi kuin kärsiä unettomuudesta.

Vierailija
8/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin 1/4 tablettia. Auttoi kyllä, mutta paino nousi

Vierailija
9/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei väsytä ollenkaan.

Vierailija
10/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se taitaa useimmilla auttaa. Monilla aiheuttaa tokkuraa seuraavana päivänä, mulla ainakin. Älä siis ota ihan nukkumaanmenon yhteydessä, vaan esim. tuntia ennen, jotta sulla on herätessä mahdollisimman pitkä aika lääkkeen ottamisesta.

Varo kuitenkin ensimmäisellä kerralla, voi tulla voimakkaitakin reaktioita. Itse oksensin. Jos sua alkaa vaikka voimakkaasti väsyttämään, laita itsesi sen verran valmiiksi, ettei tarvitse enää tehdä muuta kuin mennä sänkyyn.

Monet lihovat lääkettä syödessään, niin minäkin lihoin.

Ei se tunti sinne tänne vaikuta mitään, kun lääkkeen puoliintumisaika on mikä on. Mä otin kerran puolikkaan tabletin ja sen jälkeen olin 4 päivää koomassa.

Vierailija
11/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirtatsapiini auttaa ainakin jossain määrin unettomuuteen - parina ensimmäisenä päivänä oli päiväväsymystä, myöhemmin ei enää eli ihan ok.

Vierailija
12/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietoa, mutta tuttu sanoo, että tuo väsyttää niin perkeleesti. Kokeile melatoniini ja jos ei auta niin Tenox.

Tenoxiinhan saakin reseptin tuosta noin vaan pyytämällä.

Vierailija
13/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

unettomuuteen auttaa uni ei lääkkeet

Vierailija
14/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihottaa, minkä seurauksena tuli diabetes.

Vierailija
15/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tenoxiinhan saakin reseptin tuosta noin vaan pyytämällä.

Ajattelin just samaa :)

Vierailija
16/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeitakin unilääkkeitä on. Pyytäkää niitä älkääkä syökö psyykenlääkkeitä turhaan offlabel käytössä.

Vierailija
17/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

unettomuuteen auttaa uni ei lääkkeet

Sepä onkin hyvä neuvo ihmiselle, joka ei pysty nukahtamaan.

Vierailija
18/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin suositella univaikeuksiin. Näiden avulla sain 8 tuntia kevyesti unta aiemman 4-5 tunnin sijaan. Ei enää keskellä yötä heräämistä ja sängyssä pyörimistä.

Ei noussut paino puolen vuoden käytön aikana. Ahdistukseen saattoi hitusen auttaa, mutten ole varma johtuiko lääkkeestä vai jostain muusta. En huomannut sivuvaikutuksia ja pääsin irti ilman ongelmia hiljalleen pienentämällä annostusta pari viikkoa.

Vierailija
19/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirtatsapiini ei unettomuuden hoitoon käytetyillä pienillä annoksilla nosta painoa, pitää itse katsoa, mitä syö! Unettomuus itsessään saattaa lihottaa!

Vierailija
20/82 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi minulla tosi hyvin, kun kärsin unettomuudesta. Neljäsosa tabletista riitti hyviin uniin, eikä tullut isompaa tokkuraa aamulle.