Mirtatsapiini unettomuuteen, kenelläkään kokemuksia?
Lääkäri määräsi tuota puoli tablettia unettomuuteen. Ensi yönä aion kokeilla ensi kertaa. Alkoholia ei varmaan kannata ottaa yhtään?
Kommentit (82)
Älkää syökö näitä unettomuuteen. Seuraava päivä aivan tokkurassa ja jos kauan syö muuttuu zombiksi.
Minä sain Ataraxia kutisevaan ihottumaan, jonka pitäisi samalla auttaa unettomuuteen.
Kyllähän se taitaa useimmilla auttaa. Monilla aiheuttaa tokkuraa seuraavana päivänä, mulla ainakin. Älä siis ota ihan nukkumaanmenon yhteydessä, vaan esim. tuntia ennen, jotta sulla on herätessä mahdollisimman pitkä aika lääkkeen ottamisesta.
Varo kuitenkin ensimmäisellä kerralla, voi tulla voimakkaitakin reaktioita. Itse oksensin. Jos sua alkaa vaikka voimakkaasti väsyttämään, laita itsesi sen verran valmiiksi, ettei tarvitse enää tehdä muuta kuin mennä sänkyyn.
Monet lihovat lääkettä syödessään, niin minäkin lihoin.
Ei tietoa, mutta tuttu sanoo, että tuo väsyttää niin perkeleesti. Kokeile melatoniini ja jos ei auta niin Tenox.
Mulla toimi todella hyvin, ei yhtään tokkuraisuutta seuraavana päivänä. Paino vain nousi todella nopeasti 10 kg ja niistä todella vaikeaa päästä eroon.
Oon siis kahteen kertaan käyttänyt noin vuoden kerrallaan unettomuuteen. En käytä, koska nostaa painoa.
Vierailija kirjoitti:
Älkää syökö näitä unettomuuteen. Seuraava päivä aivan tokkurassa ja jos kauan syö muuttuu zombiksi.
Sekin on parempi kuin kärsiä unettomuudesta.
Minä söin 1/4 tablettia. Auttoi kyllä, mutta paino nousi
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se taitaa useimmilla auttaa. Monilla aiheuttaa tokkuraa seuraavana päivänä, mulla ainakin. Älä siis ota ihan nukkumaanmenon yhteydessä, vaan esim. tuntia ennen, jotta sulla on herätessä mahdollisimman pitkä aika lääkkeen ottamisesta.
Varo kuitenkin ensimmäisellä kerralla, voi tulla voimakkaitakin reaktioita. Itse oksensin. Jos sua alkaa vaikka voimakkaasti väsyttämään, laita itsesi sen verran valmiiksi, ettei tarvitse enää tehdä muuta kuin mennä sänkyyn.
Monet lihovat lääkettä syödessään, niin minäkin lihoin.
Ei se tunti sinne tänne vaikuta mitään, kun lääkkeen puoliintumisaika on mikä on. Mä otin kerran puolikkaan tabletin ja sen jälkeen olin 4 päivää koomassa.
Mirtatsapiini auttaa ainakin jossain määrin unettomuuteen - parina ensimmäisenä päivänä oli päiväväsymystä, myöhemmin ei enää eli ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietoa, mutta tuttu sanoo, että tuo väsyttää niin perkeleesti. Kokeile melatoniini ja jos ei auta niin Tenox.
Tenoxiinhan saakin reseptin tuosta noin vaan pyytämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
unettomuuteen auttaa uni ei lääkkeet
Lihottaa, minkä seurauksena tuli diabetes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tenoxiinhan saakin reseptin tuosta noin vaan pyytämällä.
Ajattelin just samaa :)
Oikeitakin unilääkkeitä on. Pyytäkää niitä älkääkä syökö psyykenlääkkeitä turhaan offlabel käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
unettomuuteen auttaa uni ei lääkkeet
Sepä onkin hyvä neuvo ihmiselle, joka ei pysty nukahtamaan.
Voin suositella univaikeuksiin. Näiden avulla sain 8 tuntia kevyesti unta aiemman 4-5 tunnin sijaan. Ei enää keskellä yötä heräämistä ja sängyssä pyörimistä.
Ei noussut paino puolen vuoden käytön aikana. Ahdistukseen saattoi hitusen auttaa, mutten ole varma johtuiko lääkkeestä vai jostain muusta. En huomannut sivuvaikutuksia ja pääsin irti ilman ongelmia hiljalleen pienentämällä annostusta pari viikkoa.
Mirtatsapiini ei unettomuuden hoitoon käytetyillä pienillä annoksilla nosta painoa, pitää itse katsoa, mitä syö! Unettomuus itsessään saattaa lihottaa!
Toimi minulla tosi hyvin, kun kärsin unettomuudesta. Neljäsosa tabletista riitti hyviin uniin, eikä tullut isompaa tokkuraa aamulle.
Ei alkoa tietenkään. Toisilla toimii hyvin, toisille ei sovi lainkaan.