Kannattaako jättää leipä ja juustot?
Tuntuvat aiheuttavan väsymystä? Kananmunat hyviä?
Kommentit (31)
Se mikä käy mulle ei sovi sulle ja päinvastoin ,keskustelu päättynyt ja siitä ei voi valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Leivän voi jättää mutta ei juustoista kannata luopua. Herkuttelee vain vähemmän kerralla.
Ei leipääkään tarvitse pois jättää, ei se muutama siivu mitään haittaa tee, taas ihan naurettavia ohjeita annetaan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Leipä kannattaa jättää ainakin. Turhaa höttöä ja hiilaria. Turvottaa vaan.
Mua ei turvota.
Tule sitten neuvomaan mitenkä pitää syödä oikeaoppisesti kun olet täyttänyt vähintään 100 vuotta kaikki muut neuvot siltäväliltä on höpölöpöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut koskaan puhuttavan sellaisesta kun ruisleipä, tai täysjyväleipä. Todistettavissa hyviä hiilareita jotka tukevat suoliston hyvinvointia. Jos keliakia, niin asia tietysti eri.
Ei ole keliakiaa ja ruisleipäkin saa minun mahani turpoamaan. Lisäksi jos syön leipää, lisää se vaan ruokahalua ja leivän himoa ja sit syön leipää liikaa. Mutta minulle helppoa olla ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei turvota.
No mua turvottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten juusto voi väsyttää?
Samaa ihmettelin. Leipä kyllä väsyttää, mutta juusto?
Leipä ei väsytä, jos sinulla ei ole tyypin 2 diabetes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinä et voi muiden puolesta noin väittää.Ei ole diabetesta, mutta leipä ja hiilarit nyt vaan silti väsyttävät. Olo on aivan erilainen kun karsin turhat hiilarit minimiin. En tajua miksi se voi olla joillekin niin kova paikka jos joku ei halua syödä leipää.😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinä et voi muiden puolesta noin väittää.Ei ole diabetesta, mutta leipä ja hiilarit nyt vaan silti väsyttävät. Olo on aivan erilainen kun karsin turhat hiilarit minimiin. En tajua miksi se voi olla joillekin niin kova paikka jos joku ei halua syödä leipää.😅
Niinpä, jos ei ole kokeillut, ei voi tietää eroakaan!
No ei, eihän kukaan nyt ole mitenkään voinut kuulla tuollaisesta. Onpa hyvä, että keskuudessamme on tuollainen viisas. Oletko joku Leipätiedotuksen trolli?