Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa, olen laihtunut 3kg! Vielä 7kg jäljellä. Kesään mennessä yritän saada loput pois

Vierailija
14.02.2025 |

Jesss, ihan mahtava tunne kun vaatteet alkaa taas olla väljempiä päällä🤸

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskiaispullat oli tarjouksessa. Söin kaksi pakettia illalla.

Vierailija
2/61 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, tsemppiä sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, tsemppiä sulle!

Kiitos!

Vierailija
4/61 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtee 1,5 kiloa, kun käyn pask..lla.

Vierailija
5/61 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihtunyt 28 kg. Vielä 22 kg pitäisi saada pois

Vierailija
6/61 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau, hieno suoritus jo toi 28kg. Varmasti on olo kevyempi. Tsemppiä sen 22kg;n pudotukseen! Ap

Vierailija
7/61 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho! Uskomaton suoritus! Tsemppiä myös sulle!

Vierailija
8/61 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olen saanut 4 kg lisää massaa, enää ei pyöri housut vyötäröllä, ja aikuistenkin osastolta löytää vaatteita.

Vierailija
9/61 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa olen saanut 4 kg lisää massaa, enää ei pyöri housut vyötäröllä, ja aikuistenkin osastolta löytää vaatteita.

Hieno homma! Painon kanssa voi tosiaan kamppailla myös noin päin vaikka taitaa olla harvinaisempaa. Ap

Vierailija
10/61 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, 3k vesipainoa. Saisin itsekin tuollaisen pois viikossa jättämällä sokerin pois.

Vierailija
11/61 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, 3k vesipainoa. Saisin itsekin tuollaisen pois viikossa jättämällä sokerin pois.

Aha, no kiitos vaan "tsempeistä". Aika ankeuttaja olet😂. Ap

Vierailija
12/61 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä aloitus joku vitsi?

olisiko mahdollista, että alettaisiin keskittyä kivaan tekemiseen ja liikkumiseen, kuin tuohon ikuiseen itsensä pienentämiseen.

Kyllähän ne läskit katoaa siinä samalla, kun liikutaan. Lihaskudoksen lisääntyy> läskikudoksesta Toiminnalliseksi kudokseksi.

Kun liikkuu kunnolla ja monipuolisesti, niin sitä alkaa haluta syödä ihan tavallista ruokaa. Tulee se normaali nälkä.

Lähtekää liikkeelle. Ja, jos AP:n homma ei ole vitsi, niin tuo kärrynpyörä on ihan hieno kuva.

Siinä kaikille hyvä tavoite. Kärrynpyörä pyörähtämään kesällä. Tässä on kolme kuukautta sikaa.

Vierailija
13/61 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori siis kolme kuukautta aikaa treenata kärrynpyörä kesäksi.

Vierailija
14/61 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kyllä kanssa paino heittelee paljonkin sen mukaan onko nestettä vai ei, mutta huomaa sen kyllä että milloin se pudonnut paino on rasvaa ja milloin nestettä. 

Vierailija
15/61 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap

Vierailija
16/61 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä aloitus joku vitsi?

olisiko mahdollista, että alettaisiin keskittyä kivaan tekemiseen ja liikkumiseen, kuin tuohon ikuiseen itsensä pienentämiseen.

Kyllähän ne läskit katoaa siinä samalla, kun liikutaan. Lihaskudoksen lisääntyy> läskikudoksesta Toiminnalliseksi kudokseksi.

Kun liikkuu kunnolla ja monipuolisesti, niin sitä alkaa haluta syödä ihan tavallista ruokaa. Tulee se normaali nälkä.

Lähtekää liikkeelle. Ja, jos AP:n homma ei ole vitsi, niin tuo kärrynpyörä on ihan hieno kuva.

Siinä kaikille hyvä tavoite. Kärrynpyörä pyörähtämään kesällä. Tässä on kolme kuukautta sikaa.

Miksi sinusta tuntuu että tämä aloitus olisi vitsi? Ap

Vierailija
17/61 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ohis, mutta mikset tee niin?

Vierailija
18/61 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aika nostaa se katse sieltä omana navan tuijotusta. Voisi keskittyä vaikka johonkin kivaan tekemiseen.

Aika tylsää on, että elämän suurin asia on rasvakudos. Jos keskittyisi ihan muihin juttuihin Ja laittaa ihan muita tavoitteita itselleen, niin ei rasvakudoksen tarvitsisi olla enää se elämän innoke ja KESKIPISTE. Sitä ei tarvitse enää ja sen kuluttaa veks, kun energia kuluu kiinnostaviin juttuihin.

Vierailija
19/61 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten kiinnostavampaa  ole kuin omien makkaroiden kyttääminen?

Aika kipeetä.

Vierailija
20/61 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko aika nostaa se katse sieltä omana navan tuijotusta. Voisi keskittyä vaikka johonkin kivaan tekemiseen.

Aika tylsää on, että elämän suurin asia on rasvakudos. Jos keskittyisi ihan muihin juttuihin Ja laittaa ihan muita tavoitteita itselleen, niin ei rasvakudoksen tarvitsisi olla enää se elämän innoke ja KESKIPISTE. Sitä ei tarvitse enää ja sen kuluttaa veks, kun energia kuluu kiinnostaviin juttuihin.

Etpäs sinäkään näköjään keksi muuta elämän innoketta itsellesi kuin narisemisen TOISTEN ihmisten painonpudotuksesta. Aika tylsä on elämäsi. Ap